ROBOTNIK DROGOWY - KIEROWCA Bytom oferta pracy "ROADS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ROBOTNIK DROGOWY - KIEROWCA
Wynagrodzenie: od 17 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie oznakowanie pionowe i poziome dróg na terenie województwa śląskiego
Data publikacji: 2020-06-18
Lokalizacja: Bytom (śląskie)
Pracodawca: "ROADS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 41-923 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie oznakowanie pionowe i poziome dróg na terenie województwa śląskiego
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 17 PLN
Nazwa stanowiska: ROBOTNIK DROGOWY - KIEROWCA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bytom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bytom
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2462
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bytom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pomocniczy robotnik drogowy
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 17 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.06.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pomocniczy robotnik drogowy
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: gimnazjalne, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy B
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: p
Nazwa pracodawcy:
"ROADS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6263005618
danePracodawcy_regon: 24273020200000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
Adres pracodawcy:
Ludwika Chroboka, 41-923 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Bytom
danePracodawcy_kodPowiatu: 2462
Gmina pracodawcy: Bytom
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bytom
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0938670
Ulica pracodawcy: Ludwika Chroboka
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|931205
Zawód wykonywany przez pracownika: pomocniczy robotnik drogowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data dodania oferty pracy: 18.06.2020
Oferta pracy ważna do: 18.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7706f592e73a0234ea8bba30028f5756
Podobne oferty pracy
Praca w delegacjach na budowach
"Urbut" Sp. z o.o. - 2017-03-24 - Zawiercie (śląskie)
- Praca w biurze, pomoc w realizacji projektów, koordynowanie pracą biura. Obsługa poczty wychodzącej oraz przychodzącej (elektroniczna oraz tradycyjna), obsługa urządzeń biurowych.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie średnie (dowolne) lub wyższe. Minimum 3 miesiące doświadczenia w pracy biurowej. Znajomość MS Office. Podstawowa znajomość w mowie i pismie j. angielskiego. Komunikatywność, dyspozycyjność. Kontakt telefoniczny (606-227-437) w godzinach: 9:00-17:00 lub e-mail: kontakt (at) innowacjespoleczne.com
INSTYTUT PRACY I EDUKACJI - 2018-08-29 - Katowice (śląskie)
dbanie o ekspozycję towarów, obsługa klienta, dbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA SA - 2016-11-23 - Natalin (mazowieckie)
roboty ogólnobudowlane, przygotowanie terenów budowy, prace towarzyszące , prace związane z ze wznoszeniem budynków itp.
kontakt przez PUP - 2021-05-01 - Mława (mazowieckie)
pakowanie
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Prace stolarskie
Green House Zbigniew Rek - 2017-08-11 - Kretomino (zachodniopomorskie)
prawo jazdy min.3 lata
PHU Tylgaz - 2020-05-04 - Łask (łódzkie)
Prowadzenie zajęć praktycznych z uczniami oraz obsługa, diagnozowanie, naprawa urządzeń i systemów mechatronicznych
Centrum Kształcenia Praktycznego - 2019-03-01 - Zamość (lubelskie)
Transport materiałów- wywrotka
Firma Usługowo-Transportowa "AGA" Agnieszka Baranowska - 2018-01-22 - Osiecznica (lubuskie)
- obróbka konstrukcji aluminiowych,- prace przy składaniu stolarki aluminiowej,- kontrola jakości,
kontakt przez OHP - 2017-10-26 - Goleszów (śląskie)
prace tynkarskie
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Skoki (wielkopolskie)
-kierowanie samochodem dostawczym,-wykonywanie czynności obsługowych samochodu,-załadunek oraz rozładunek towaru,-dostawy międzynarodowe;Transport międzynarodowy (kraje UE)praca w delegacji (3 tygodnie lub 1,5 miesiąca)
kontakt przez PUP - 2020-07-24 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
mechaniczne obrabianie wyrobów szklarskich tj. cięcie, wiercenie, szlifowanie, praca na dwie zmiany (6.00-14.00, 14.00- 22.00), następna umowa o pracę na czas określony
PIEŃSKIE HUTY SZKŁA "ŁUŻYCE" SP.Z.O.O. - 2017-10-26 - Pieńsk (dolnośląskie)
- Obróbka konstrukcji metalowych, kształtek, siatek cięto-ciągnionych.- Wynagrodzenie: 2000 do 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca w godzinach: 6:00-14:00 + sobota. Wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: studio (at) metaldomus.pl
METALDOMUS PRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-29 - Katowice (śląskie)
układanie instalacji, programowanie, montowanie
"GOWTEL" S.C. Jarosław Nowosadzki, Dorota Nowosadzka - 2017-12-04 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
statystowanie w filmie historycznym, praca na terenie Białegostoku i okolic
ABE STUDIO RENATA PERCZAK - 2017-08-02 - Białystok (podlaskie)
oferta w ramach doposażenia stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Ławy (kujawsko-pomorskie)
praca przy uprawach szklarniowych, zabiegi agrotechniczne
kontakt przez PUP - 2020-06-24 - Jabłonowo (mazowieckie)
1)sprawne kierowanie pracą Departamentu Inwestycji i Rozwoju,2)nadzór i koordynowanie wykonania zadań należących do zakresu działania Departamentu określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzedu Miasta Chełm a w szczególności:a) w zakresie działania Wydziału Inwestycji i Dróg:- realizacja, nadzór i rozliczanie inwestycji miejskich (z wyłączeniem inwestycji drogowych),- koordynowanie zadań związanych z bieżącym utrzymaniem technicznym i remontami budynków publicznych przedszkoli, szkół, placówek oświatowych i placówek oświatowo wychowawczych oraz innych jednostek organizacyjnych Miasta, a także Urzędu,- planowanie remontów bieżących budynków stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta;- organizacja i zarządzanie ruchem na drogach publicznych,- prowadzenie spraw związanych z korzystaniem z drogi w sposób szczególny,- kreowanie polityki rowerowej miasta,- związane z realizacją zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej,- związane z udzielaniem dotacji celowej ze środków budżetu Miasta Chełm dla rodzinnych ogrodów działkowych,- sporządzanie materiałów planistycznych w zakresie inwestycji oraz sporządzania wykazu zadań inwestycyjnych na kolejny rok budżetowy,- nadzór nad realizacją zadań Zarządu Dróg Miejskich,b) w zakresie działania Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich:- prowadzenie działań związanych z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych niezbędnych dla rozwoju Miasta,- opracowywanie projektów współfinansowanych z funduszy pomocowych, przygotowywanie, kompletowanie oraz składanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych, we współpracy z Departamentami,- współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie opracowywania projektów i przygotowywania wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych,- stały kontakt z przedstawicielstwami unijnych funduszy pomocowych,- prowadzenie rejestru realizowanych przez Miasto projektów współfinansowanych z funduszy pomocowych,- prowadzenie banku informacji o dostępnych funduszach pomocowych,- wspieranie chełmskich przedsiębiorców i organizacji pozarządowych w pozyskiwaniu środków unijnych i innych środków pomocowych,c) w zakresie działania Biura Zamówień Publicznych:- przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rzecz Urzędu, we współpracy z właściwymi Departamentami,- koordynowanie i nadzór nad zamówieniami publicznymi w Urzędzie oraz jednostkach organizacyjnych Miasta,- współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych i Urzędem Publikacji Unii Europejskiej w zakresie publikacji ogłoszeń,- sporządzanie rocznych planów zamówień publicznych udzielanych przez Miasto Chełm za pośrednictwem Urzędu Miasta Chełm,- sporządzanie planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz sprawozdawczości w tym zakresie,- prowadzenie rejestru zamówień publicznych powyżej 30 000 EURO oraz ewidencji zamówień o wartości do 30 000 EURO,- prowadzenia wszelkich prac związanych z odwołaniami i skargami do sądu w stosunku do zamówień, dla których zamawiającym jest Miasto,3)zapewienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników,4)zapewnienie dyscypliny pracy w Departamencie,5)opracowywanie kart opisu stanowisk dla pracowników, udzielanie urlopów, wnioskowanie w sprawach zatrudnienia, karania, nagradzania, awansowania, ocenienie pracowników,6)oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez Departament,7)przetwarzanie danych osobowych zgodnie z posiadanymi upoważnieniami i wnioskowanie o wydawanie upoważnień z tym zakresie podległym pracownikom,8)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności:Statutu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, procedury opracowania budżetu miasta, obiegu dowodów księgowych, Regulaminu pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm,9)dokonywanie identyfikacji oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności Departamentu,10)dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,11)poprawne przygotowywanie spraw dla kierownictwa Urzędu Miasta Chełm,12)wyznaczanie zastępstw w Departamencie,13)sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa,14)przestrzeganie przepisów szczególnych, regulujących sprawy realizowane przez Departament, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej,15)przestrzeganie ustalonego u Pracodawcy porządku,16)przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przez podległych pracowników,17)przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także przepisów ppoż. oraz nadzór nad przestrzeganiem tych przepisów przez podległych pracowników,18)dbanie o dobro Urzędu i ochrona jego mienia.
Urząd Miasta Chełm - 2019-04-04 - Chełm (lubelskie)
Obsługa maszyn produkcyjnych i urządzeń do produkcji włóknin:- zdejmowanie i przenoszenie belek - dosypywanie granulatu- przecinanie włókniny- streczowanie – owijanie belek
kontakt przez OHP - 2016-05-24 - Zgierz (łódzkie)
Wystawianie faktur; obsługa korespondencji; obsługa dokumentów; organizacja biura; wsparcie księgowej i zarządu; kontakt z klientami i dostawcami.
STRAWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-10 - Sady (mazowieckie)
....
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Koło (wielkopolskie)
obsługa klientów na sali sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, dbałość o wygląd i ekspozycję towaru, weryfikacja terminów ważności
"STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-25 - Żory (śląskie)
roboty ogólnobudowlane, przygotowanie terenów budowy, prace towarzyszące , prace związane z ze wznoszeniem budynków itp.
kontakt przez PUP - 2021-05-01 - Mława (mazowieckie)
Ewidencjonowanie danych w systemie, przygotowanie dokumentacji, sporządzanie raportów dotyczących administracji, zapewnienie sprawnej obsługi klienta przez tel. lub e-mail dotyczących spraw związanych z HR (wynagrodzenia, urlopy, benefity).
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Wrocław (dolnośląskie)
1.PAKOWANIE CZĘŚCI ZAMIENNYCH2.KOMPLETOWANIE ZAMÓWIEŃ PRZY UŻYCIU SKANERA3.PRACE MAGAZYNOWE
kontakt przez OHP - 2017-07-06 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa szlifierek oraz urządzeń pomiarowych
ATRIUM SPÓŁKA JAWNA M.T. PIECHOWICZ - 2020-09-10 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
-Montaż podzespołów elektronicznych,-Dbanie o wysoką jakość wykonanych zadań,-Dopuszczanie komponentów do dalszej produkcji,-Kontakt telefoniczny 519-608-805CVKontakt:Tel. 508-528-806E-mail: magdalena.grabowska (at) fenixpoland.pl
FENIX POLAND SP. Z O.O. ul.Litewska 6 91-481 Łódź - 2017-03-16 - Tczew (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Jabłonowo (mazowieckie)