REFERENT (ŻAGAŃ) Żagań oferta pracy PAŃSTWOWA SZKOŁA MUZYCZNA I i II STOPNIA IM. HENRYKA WIENIAWSKIEGO

Stanowisko: REFERENT (ŻAGAŃ)
Wynagrodzenie: 2 100 - 2 200 PLN
Zakres obowiązków: 1. Wykonywanie typowych prac kancelaryjnych i biurowych według zaistniałych potrzeb:przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji, rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących, przepisywanie korespondencji, wysyłanie korespondencji, prowadzenie jednolitego rejestru akt rzeczowych,2.Terminowe wykonywanie zadań wynikających z potrzeby zapewnienia prawidłowego funkcjonowania szkoły,3.Obsługa interesantów, udzielanie informacji, 4.Obsługa poczty mailowej,5.Przygotowywanie projektu pism na zlecenie Dyrektora, 6.Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Szkoły.
Data publikacji: 2018-04-10
Lokalizacja: Żagań (lubuskie)
Pracodawca: PAŃSTWOWA SZKOŁA MUZYCZNA I i II STOPNIA IM. HENRYKA WIENIAWSKIEGO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pomorska 14, 68-100 Żagań, powiat: żagański, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Wykonywanie typowych prac kancelaryjnych i biurowych według zaistniałych potrzeb:przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji, rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących, przepisywanie korespondencji, wysyłanie korespondencji, prowadzenie jednolitego rejestru akt rzeczowych,2.Terminowe wykonywanie zadań wynikających z potrzeby zapewnienia prawidłowego funkcjonowania szkoły,3.Obsługa interesantów, udzielanie informacji, 4.Obsługa poczty mailowej,5.Przygotowywanie projektu pism na zlecenie Dyrektora, 6.Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Szkoły.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: system pracy: 8:00-16:00, 12:30-20:30
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT (ŻAGAŃ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żagań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żagański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żagań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018
Data zakończenia pracy: 31.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa urządzeń biurowych [obsługa kserokopiarki]
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania dodatkowe:-komunikatywność i umiejetności współpracy w zespole,-umiejetności sprawnej organizacji pracy oraz pracy w zespole, umiejetności pracy pod presją czasu,-doświadczeniew pracy na samodzielnym stanowisku,-umiejetności śledzenia zmian w przepisach oraz interpretacji prawa, -umiejetności redagowania wewnątrzzakładowych aktów prawnych, -umiejetności kontaktowania sie z dziećmi, rodzicami i innymi pracownikami Szkoły, -dyspozycyjność, komunikatywność,-znajomość pracy w sekretariacie szkoły artystycznej,-doświadczenie w pracy administracji publicznej.
Nazwa pracodawcy:
PAŃSTWOWA SZKOŁA MUZYCZNA I i II STOPNIA IM. HENRYKA WIENIAWSKIEGO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Adres pracodawcy:
Pomorska 14, 68-100 Żagań, powiat: żagański, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: 1.List motywacyjny,2.Curriculum vitae - życiorys, 3.Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),4.Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),5.Oświadczenie o niekaralności przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karne skarbowe, 6.Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, inny - Wymagane dokumenty (w zaklejonej kopercie) zawierające: adres do korespondencji, adrese - mail, numer telefonu, należy składać osobiście w Sekretariacie Szkoły lub za pośrednictwempoczty na adres Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st., ul. Pomorska 14, 68 - 100 Żagań,z dopiskiem:" Dotyczy naboru na stanowisko referent"Termin składania dokumentów: 23.04.2018 r.informacje na stronie www.psmuza.zagan.plWymagane dokumenty aplikacyjne winny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr. 101, poz. 926 zezm.)oraz własnoręcznie podpisane. , Godziny : 8:00-14:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: żagański
Gmina pracodawcy: Żagań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żagań
Adres strony pracodawcy: http://psmuza.zagan.pl
Ulica pracodawcy: Pomorska
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy: działalność edukacyjno-muzyczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 10.04.2018
Oferta pracy ważna do: 23.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace związane z utrzymaniem ruchu urządzeń, wykonywanie przeglądów eksploatacyjnych oraz napraw urządzeń i instalacji: grzewczych, wentylacyjnych klimatyzacyjnych, chłodniczych, wodno-kanalizacyjnych w obiektach; koordynowanie bieżących spraw administracyjnych obiektu; monitorowanie pracy powierzonych urządzeń i instalacji, zlecanie usuwania awarii; analiza usterek i rozwiązywanie problemów technicznych; współpraca z podwykonawcami w zakresie prac konserwatorskich i remontowych; utrzymywanie relacji z najemcami
CAVERION POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-16 - Zielona Góra (lubuskie)
Dbanie o czystość na stanowisku pracy. Naważanie surowców kosmetycznych.Przyjmowanie dostaw surowców.
Randstad Polska sp. z o. o. - 2016-10-11 - Józefów (mazowieckie)
Sprzedaż internetowa, dbałość o dobre kontakty z kontahentami
Trend TJ sp. z o.o. - 2016-01-18 - Opole (opolskie)
Praca biurowa, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
3 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-10-03 - Gałków Mały (łódzkie)
Pomoc w przygotowaniu ofert budowlanych, pomoc w przygotowywania przetargów, bieżąca analiza usterek, współpraca z podwykonawcami.
BUDREM-RYBAK Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-08-06 - Luzino (pomorskie)
przygotowanie ofert do przetargów sporządzanie kosztorysów ofertowych, uzupełniających i powykonawczych;przygotowanie przedmiarów robót i kosztorysów;archiwizacja dokumentacji przetargowej i złożonych ofert;udział w negocjacjach z potencjalnymi Inwestorami i opiniowanie umów;bieżące studiowanie przepisów i ich aktualizacja w zakresie niezbędnym do wypełniania obowiązków.
ERBUD SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-04 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
PERUN S.A. - 2018-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
prpfesjonalna obsługa: rozmowa z klientem, prezentacja i polecanie produktów, sprzedaż na kasie fiskalnej, zadania związane z towarem: przyjmowanie dostaw i implementacja w magazynie
SMYK Sp. z o.o. - 2016-05-11 - Głogów (dolnośląskie)
obsługa klienta
Fabryka Mebli BODZIO Bogdan Szewczyk sp.j. - 2016-10-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Kompleksowe prowadzenie postępowania orzekającego o uprawnieniach do świadczeń alimentacyjnych. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych. Obsługa świadczeniobiorców - kontakt bezpośredni oraz telefoniczny
kontakt przez PUP - 2017-04-22 - Gdańsk (pomorskie)
pozyskiwanie i obsługa klienta biznesowego, negocjowanie warunków umów, realizacja celów sprzedażowych, budowanie nowych i utrzymywanie istniejących relacji handowych, współpraca z kancelarią prawną
J.CHODACKI, A.MISZTAL "MEDICA" SP JAWNA - 2016-11-18 - Lubin (dolnośląskie)
obsługa gości
kontakt przez OHP - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z dostawcami (składanie zapytań ofertowych i ich weryfikacja, negocjacje cen, ilości, terminów i warunków dostaw), bezpośrednia współpraca z działami planowania produkcji, rozwoju produktu, logistyki, jakości i obsługi dostawców (zarówno w fazie wprowadzania nowych projektów, jak i obsługi projektów seryjnych).
BADER Polska Spółka z o.o. - 2017-03-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Praca w Ośrodku Edukacyjnym wraz z muzeum i w terenie MPN przy realizacji programu edukacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Krempna (podkarpackie)
Sprzątaczka biurowa
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Asystent os.niepełn.,pielęgniarz,opiekun: środowiskowy, os.starszej,medyczny, w domu pomocy społecznej posiadający szkolenie z pierwszej pomocy/pomocy przedmedycznej lub osoba z doświadczeniem w realizacji usług opiekuńczych (zawodowym,wolontariackim,osobistym)posiadająca 80 godz. szkolenie z usł.opiekuńczych. Diagnoza i stymulacja dorosłych osób głęboko i wielorako niepełnosprawnych w Domu Dziennego Wsparcia,opieka i pielęgnacja,pomoc w utrzymaniu higieny osobistej, karmienie, przenoszenie i zmiana pozycji ciała,ind.wsparcie podopiecznego,organizacja rehabilitacji społecznej podopiecznego.
Polskie Stowarzyszenie Na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Mielcu - 2017-12-11 - Mielec (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Nasielsk (mazowieckie)
handel materiałami lakierniczymi
AUTOLAK SERVICE Lakiernictwo Pojazdowe -Tomasz Oćwieja - 2016-02-02 - Tarnów (małopolskie)
prace budowlane,
Zakład Ogólnobudowlany Michał Klecha Przemęt - 2018-04-17 - Przemęt (wielkopolskie)
REFERENT W KSIĘGOWOŚCI
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
prowadzenie koła biura, protokoły z posiedzeń, ewidecja członków
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
prace administracyjno biurowe
"SPOŁEM"Powszechna Spółdzielnia Spożywców"Pomoc Bratnia" - 2016-10-20 - Sandomierz (świętokrzyskie)
zfodnie se stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)
sprzedaż art. spożywczych, wykładanie towaru, sprawdzanie dat ważności, praca na dwie zmiany
"MIRPOL" Paweł Kadłubek - 2017-08-17 - Zawiercie (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Gniezno (wielkopolskie)
wprowadzanie danych do systemu księgowego, sporządzanie zestawień
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Zapewnia udzielanie ogólnej informacji klientom ZUS oraz kierowanie ich na stanowiska merytoryczne właściwe do rozpatrzenia spraw.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-08-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Poronin (małopolskie)
obsługa klientów, przygotowanie pism, pomoc w organizacji imprez, kontrola nad kartami imprez, pomoc w redagowaniu folderów informacyjnych, doraźna obsługa sekretariatu, pomoc w nadzorze nad prawidłowym stosowaniem przez jednostkę "prawa zamówień publicznych", przygotowywanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Pawłowice (śląskie)