REFERENT - WYDZIAŁ ŚRODOWISKA I ROLNICTWA Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT - WYDZIAŁ ŚRODOWISKA I ROLNICTWA
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: STAŻ
Data publikacji: 2017-06-27
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: STAŻ
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT - WYDZIAŁ ŚRODOWISKA I ROLNICTWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 22.06.2017
Data zakończenia pracy: 31.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.06.2017
Data dodania oferty pracy: 22.06.2017
Oferta pracy ważna do: 31.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 11.01.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Całokształt prac związanych z obsługą klienta eksportowego - przygotowywanie ofert, nadzorowanie i kontrola realizacji zamówień, korespondencja z klientem, wystawianie faktur
CELMA INDUKTA S.A Cieszyn - 2018-03-16 - Cieszyn (śląskie)
jw.
PROKURATURA REGIONALNA W WARSZAWIE - 2018-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
Zapoznanie z zasadami rozdziału przesyłek zwykłych na rejony doręczeń i inne
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zakres wykonywania zadań na stanowisku.1. prowadzenie rachunkowości Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami,2. sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych,3. prowadzenia rozliczeń z ZUS i US,4. przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,5. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,6. opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki,7. opracowanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania,8. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego,9. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,10. prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków,11. prowadzenie analityki do kart syntetycznych według zadań własnych i zadań zleconych,12. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,13. przestrzeganie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych,14. sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, planu i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa,15. rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów,16. rozliczanie zadłużenia dłużników alimentacyjnych zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,17. gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą,18. odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo- księgową jednostki,19. prowadzenie kontroli finansowej i realizacja innych zadań wynikających z aktów prawnych regulujących zakres odpowiedzialności Głównego księgowego,20. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika MOPS należą do kompetencji Głównego księgowego,21. współpraca ze Skarbnikiem Gminy.Wymagane dokumenty.1. list motywacyjny,2. życiorys CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej,3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie w załączeniu,4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), oraz kopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących kwalifikację oraz kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na określonym stanowisku, w przypadku trwania zatrudnienia,5. kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.,6. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. opinie, referencje,10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn.zm.).11. dokumenty aplikacyjne takie jak list motywacyjny, cv winny być opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Główny księgowy w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) i własnoręcznym podpisem. Miejsce i termin składania dokumentów: do 18 stycznia 2018 roku do godz. 15:00.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej przy ul. Górników 15a w godz. 7.00-15.00 z lub za pośrednictwem poczty z dopiskiem Nabór na stanowisko główny księgowy . Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Z kandydatami spełniającymi wymogi zamieszczone w niniejszym ogłoszeniu zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o której osoby wstępnie zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie. Dodatkowe informacje:Wszelkie informacje o naborze oraz wynikach będą umieszczone za stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej www.krynicamorska.naszops.pl oraz Urzędu Miasta Krynica Morska www.krynicamorska.tv , w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej.Dokumenty osób, które wezmą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane , zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie zostaną przekazane do archiwum zakładowego. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (55 620- 24 -17). Realizując zapis art. 24 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) informuję, iż administratorem podanych danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą ul. Górników15a, 82-120 Krynica Morska. Dane będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) w celu prowadzenia procesu naboru. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-01-10 - Krynica Morska (pomorskie)
wykonywanie zadań w dziale finansowym
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Potulice (kujawsko-pomorskie)
realizacja zamówień - obsługa klienta, fakturowanie, oferty handlowe, zamówienia do dostawców z UE, raporty rózne
"AGROBUD BHP" Spółka Akcyjna - 2017-10-18 - Ruszów (dolnośląskie)
Nadzorowanie, kierowanie, koordynowanie budowlanych robót elektrycznych zgodnie z postanowieniami kontraktu, dokumentacją projektową, bieżąca kontrola kosztów.
WIKONT SP. ZOO - 2016-02-24 - Rawicz (wielkopolskie)
zamawianie materiałów do produkcji, w tym stal; poszukiwanie i wybór dostawców, analizowanie cen, warunków dostawy, terminowa dostawa
Jarocińska Fabryka Obrabiarek Spółka Akcyjna - 2018-05-14 - Jarocin (wielkopolskie)
Prace związane ze wznoszeniem budynków ( stan surowy)
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Chłopska Kępa (zachodniopomorskie)
przeprowadzanie inwentaryzacji oraz sporządzanie dokumentacji jej przebiegu, planowanie amortyzacji środków trwałych, dokonywanie odpisów amortyzacji, sporządzanie dokumentacji zwiazanej z obrotem materiałami, towarami, sporzadzanie soprawozdań z wykonywania zaplanowoanych zadań, obliczanie i inpretowanie podstawowych miar oraz wskaźników analizy ekonomicznej, stosowanie przepisów Kodeksu Spółki handlowej
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Łódź (łódzkie)
czynności z zakresu działąnia zespołu rachunkowości i sprawozdawczości oraz zespołu zarządzania ryzykami
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Odpowiedzialnośc za jakość i proces dostarczenia usług do klienta. Odpowiadanie za rekrutację. Palnowanie, wdrożenie procesów i usprawnień.
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Łódź (łódzkie)
Zapewnienie wsparcia w zakresie rozwiązywania problemów dotyczących sprzętu komputerowego. Wykonywanie prac serwisowych w podległych jednostkach i komórkach organizacyjnych. Administracja systemami informatycznymi wykorzystywanymi w Banku.
BANK SPÓŁDZIELCZY RZEMIOSŁA W KRAKOWIE - 2015-12-11 - Kraków (małopolskie)
w załączniku
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie list uposażeń żołnierzy zawodowych, współpraca z ZUS, Urzędem Skarbowym, znajomość ustawy o rachunkowości, wystawianie informacji o dochodach PIT-11, PIT-40. Znajomość programu SAP.
Wojskowe Centrum Kształcenia Medycznego Łódź (31 Wojskowy Oddział Gospodarczy) - 2018-04-27 - Zgierz (łódzkie)
operator prasy krawędziowej
Zakład Metalowy Mirosław Głowa - 2016-07-22 - Tuszów Narodowy (podkarpackie)
obsługa sekretariatu, przygotowywanie umów i zleceń, rozliczanie zleconych usług i zakupów
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Prudnik (opolskie)
obsługa urządzeń biurowych, wysyłanie korespondencji, odbieranie korespondencji, wydawanie zaświadczeń uczniowskich
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
w/g potrzeb
10 ŚWIĘTOKRZYSKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ - 33 Wojskowy Odział Gospodarczy - 2018-01-30 - Kielce (świętokrzyskie)
PRACE W MAGAZYNIE
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Polkowice (dolnośląskie)
-wprowadzanie danych do systemu komputerowego-uzupełnianie baz danych-kontrola i weryfikacja dokumentacji-skanowanie dokumentów-pozostałe prace administracyjne
kontakt przez OHP - 2018-02-01 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Kierowca
ARKADIUSZ BROWARCZYK "USŁUGI TRANSPORTOWE ARKO" "POKOJE GOŚCINNE" - 2018-04-10 - Mieroszyno (pomorskie)
obsługa klienta, sporządzanie ofert, wycen, przyjmowanie zamówień
HAROMA s.c. Agnieszka Karwacka, Maciej Roguszczak - 2018-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Szkolenie z zakresu obowiązujących standardów oraz przepisów na podstawie, których prowadzona jest działalność - Szkolenie z zzakresu aplikacji informat. dotyczących obsługi klienta- Szkolenie z zakresu zachoiwań pracownika w sytuacjach awaryjnychnp. brak dostępu do internetu- Szkolenie z zakresu obiegu dokumentów, wypełnianie dokumentów- Szkolenie z zakresu dokumentacji kredytowej- Kontynuacja zdobytej wiedzy w w/w zakresie
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Żukowo (pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
ALDREW BIELICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-02 - Bielice (warmińsko-mazurskie)
ubezpieczenia społeczne / nabór staż do 30 r. ż. PO WER/
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Pabianice (łódzkie)
Pomoc przy wykonywaniu zadań przypisanych Międzyzakładowej Organizacji Związkowej NSZZ SolidarnośćPrzygotowywanie projektów korespondencji w powierzonych sprawachWykonywanie kopii dokumentówObsługa urządzeń biurowych (fax, skaner, ksero, niszczarka, bindownica, komputer)Wykonywanie bieżących spraw administarcyjno-biurowych Wykonywanie innych zadań wynikających z funkcjonowania MOZ NSZZ SolidarnośćPomoc przy udzielaniu wypłat i przyjmowaniu wpłat Prowadznie kartotek i ewidencjiPrzygotowanie zestawień i tabelCzynności administracyjne
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Nowe Czarnowo (zachodniopomorskie)
Sporządzanie analiz i zestawień, prowadzenie rejestrów, przygotowywanie dokumentów do archiwizacji, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Biała Rawska (łódzkie)
Tworzenie konstrukcji opakowań, optymalizacja oferowanych i produkowanych opakowań, zamawianie niezbędnych narządzi ( wykrojniki, klisze) , współpraca z klientem.
MONDI BZWP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-30 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Zgodny ze stanowiskiem
REFLEX POLSKA Sp. z o.o. Wąbrzeźno - 2016-01-05 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)