REFERENT Wrocław oferta pracy 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie sekretariatu w zakresie organziacji pracy (m.in. prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonego, odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych, przyjmowanie interesantów, kopiowanie i kompletowanie dokumentów). Praca jednozmianowa w godz.: pon.-czw. - 7:00-15:30, pt - 7:00-13:00. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - zainteresowane osoby prosimy o ptrzesłanie aplikacji na adres: 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka 100-102.
Data publikacji: 2019-10-23
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie sekretariatu w zakresie organziacji pracy (m.in. prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonego, odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych, przyjmowanie interesantów, kopiowanie i kompletowanie dokumentów). Praca jednozmianowa w godz.: pon.-czw. - 7:00-15:30, pt - 7:00-13:00. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - zainteresowane osoby prosimy o ptrzesłanie aplikacji na adres: 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka 100-102.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + 5% premii regulaminowej+ dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.11.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Sekretarka
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, mile widziane wyższe, staż pracy: 2 lata, efektywna organizacja pracy sekretariatu, umawianie i organizacja spotkań służbowych, profesjonalne przyjęcia gości/klientów, radzenie sobie w trudnych sytuacjach stresowych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Obornicka
Numer budynku pracodawcy: 100-102
Profil działalności pracodawcy: RP.II.411-63/08
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 24.10.2019
Oferta pracy ważna do: 30.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?349e3a2719af218b4b0a6522e0af11d0
Podobne oferty pracy
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Zabrze (śląskie)
Księgowanie faktur, weryfikowanie poprawności faktur otrzymanych od kontrahentów, ewidencja dokumentów kosztowych oraz faktur zakupowych w systemie księgowym, wsparcie działu księgowości w bieżących sprawach.
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Kalisz (wielkopolskie)
I. Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym pracy- przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP o p.poż.- zapoznanie się z regulaminem pracy- instruktaż stanowiskowy- zapoznanie się z przepisami obowiązującymi w szkole (kontrola zarządcza)II. Obsługa sekretariatu- prowadzenie kancelarii szkolnej w oparciu o jednolity rzeczowy wykaz akt- przyjmowanie korespondencji zgodnie z zasadami obiegu dokumentów w szkole- rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących zgodnie z instrukcją kancelaryjną - wpisanie do dziennika korespondencyjnego- przepisywanie, adresowanie i wysłanie korespondencji- przygotowanie korespondencji do wysłania- przestrzeganie obiegu dokumentów - obsługa urządzeń biurowych w tym: fax, skaner, drukarka, kserokopiarka III. Obsługa interesantów- przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji- odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym- kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników jednostki- łączenie rozmów wychodzących- wysłanie i odbieranie faxuIV. Sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji, prace kancelaryjne - sporządzanie pism w programie WORD- sporządzanie zestawień, sprawozdań, tabel w programie EXCEL- wyszukiwanie potrzebnych informacji w InternecieRodzaj umiejętności jakie nabędzie osoba bezrobotna po zrealizowaniu Programu stażu:- obsługa sekretariatu- obsługa gości i interesantów dyrektora- obsługa centrali telefonicznej- obsługa urządzeń biurowych: fax, skaner, drukarka, kserokopiarka- sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji, prace kancelaryjne
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Chwaszczyno (pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze
kontakt przez PUP - 2019-09-16 - Zabrze (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Prace konstrukcyjne
kontakt przez OHP - 2016-10-03 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Obsługa sekretariatu, współpraca z działem finansowym i handlowym, bieżące prace administracyjno-biurowe, segregowanie, rejetrowanie poczty
Z.P.U.H. "Le Cart" Zygmunt Leś - 2018-04-10 - Mielec (podkarpackie)
jak w wprogramie stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Przemyśl (wielkopolskie)
Przygotowanie do ekspedycji nakładu dla klienta, obsługa regałów wysokiego składowania, załadunek aut. Praca na dwie zmiany (6-14, 14-22) lub równoważny system czasu pracy (6-18, 18-12).
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Wg. harmonogramu RPO
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Wykonywanie prac administracyjnych związanych z funkcjonowaniem Działu, obsługa interesantów - udzielanie informacji, analiza poprawności składanych wniosków, prowadzenie obsługi kancelaryjnej, segregowanie i archiwizacja akt.
kontakt przez PUP - 2019-05-13 - Siedlce (mazowieckie)
Zapewnienie profesjonalnego funkcjonowania sekretariatu, obsługa telefoniczna i bezpośrednia klientów, zarządzanie korespondencją, współpraca z księgowością - wystawianie faktur, rozliczanie czasu pracy pracowników, kierowanie pracowników na badanie kontrolne i okresowe, sporządzanie i aktualizowanie miesięcznych list obecności, odpowiedzialność za powierzoną dokumentację.
Polmet Recykling S.A. - 2019-10-16 - Gdańsk (pomorskie)
Praca w biurze rachunkowym na stanowisku referent ekonomiczny, jedna zmiana wykonywana w godzinach 07.00 - 15.00. Pierwsza umowa na okres próbny, kolejna na czas określony.
Biuro Rachunkowe Betax Ewa Barta - 2019-06-04 - Bożejowice (dolnośląskie)
obsługa prasy krawędziowej CNC
"BYFUCH-PRODUCT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Weryfikacja dokumentacji księgowej, ksiegowanie, wprowadzanie danych do programu księgowego.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Radliczyce (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Pilchowice (dolnośląskie)
Obsługa klientów firmy, obsługa sprzedaży, fakturowania, zbierania informacji o oczekiwaniach i potrzebach klientów. Wdrażanie nowych produktów na rynek oraz rozwój ich sprzedazy. Pozyskiwanie nowych klientów. Wstępna windykacja należności.
LASKOMEX PPHU - 2018-02-09 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie czynności biurowych, rozliczanie czasu pracy, sporządzanie pism, raportów i zestawień
PKP CARGOTABOR Spółka z O.O. - 2016-12-07 - Zduńska Wola (łódzkie)
1. Współpraca z klientami spółki.2. Poszukiwanie nowych klientów.3. Windykacja należności.4. Kontakt telefoniczny oraz e-mail z klientem.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Tarnów (małopolskie)
- Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów zawodowych z kontrahentami pochodzącymi z krajów basenu Morza Karaibskiego oraz Ameryki Południowej na polu muzyki i tańców latynoamerykańskich z dużym naciskiem na styl Reggaeton. Prowadzenie negocjacji i ustalanie warunków współpracy. Planowanie i organizowanie eventów tanecznych z ich udziałem. Nadzorowanie i kontrola realizacji przygotowań zaplanowanych wydarzeń. Tworzenie projektów wizualnych zbliżających się wydarzeń (szaty graficzne plakatów, ulotek, banerów, roll up'ów, reklamy itp.). Projektowanie, organizacja i dekoracja przestrzeni w miejscach planowanych wydarzeń.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice, Śląsk.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe jako animator zajęć. Wymagana samodzielność, kreatywność, odporność na stresowe sytuacje, umiejętność projektowania i tworzenia dekoracji przestrzeni, umiejętności plastyczne, zdolności manualne ze szczególnym uwzględnieniem sztuk plastycznych. Wymagana biegła znajomość języka hiszpańskiego w mowie i piśmie. Wymagana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Wymagana znajomość kultury latynoamerykańskiej, bardzo dobra znajomość najnowszych trendów muzycznych i tanecznych ze szczególnym uwzględnienie stylu Reggaeton.
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Katowice (śląskie)
prace fizyczne przy produkcji, montaż kół rowerowych,
DT Swiss Polska Sp. z o.o. - 2018-03-21 - Oborniki (wielkopolskie)
organizacja i obsługa posiedzeń, narad, spotkań kierownictwa, spotkań okolicznościowych (w tym protokołowanie); przygotowanie projektów zarządzeń, komunikatów, poleceń slużbowych, pism zewnętrznych, pism wewnętrznych (we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi); prowadzenie Centralnego Rejestru Umów, rejestru komunikatów, poleceń służbowych, pieczątek i innych obowiązujących w Szpitalu; aktualizacja strony internetowej i intranetowej Szpitala; wykonywanie i dystrybucja identryfikatorów dla personelu; zamawianie pieczątek obowiązujących w Szpitalu; prowadzenie rejestru, koordynacja i realziacja spraw związanych ze zdarzeniami medycznymi i roszczeniami OC (we współpracy z Radcą Prawnym); pełnie nie zastępstwa na Dzienniku Podawczym
kontakt przez PUP - 2019-07-25 - Chrzanów (małopolskie)
Do głównych zadań na stanowisku należeć będzie:- realizowanie polityki kadrowej Spółki, - administrowanie ZFŚS, - prowadzenie bieżących spraw kadrowo płacowych, - pomoc w przygotowywaniu danych do wypłat wynagrodzeń;- wprowadzanie danych do programu kadrowo płacowego;- sporządzanie umów cywilno-prawnych;- ścisła współpraca ze Starszym specjalistą ds. płac i kadr.
STACJA HODOWLI I UNASIENIANIA ZWIERZĄT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wprowadzanie danych do systemów informatycznycharchiwizowanie dokumentacjiobsługa korespondencji wychodzącejprzygotowanie akt do archiwizacji
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Łódź (łódzkie)
Praca w delikatesach spożywczych: obsługa klienta, obsługa kasy, wykładanie towaru. Praca w Bielsku-Białej (Wapienica) dwuzmianowa w godz. 5.00-13.00, 12.00-20.00, od pn. do so. według ustalonego grafiku.
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO Czaderna Sp. J. - 2019-11-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
Referent biurowy
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Jarząbkowice (śląskie)
Przyjmowanie, przechowywanie i zabezpieczanie akt przekazanych przez komórkiorganizacyjne, prowadzenie ewidencji dokumentacji archiwalnej, udostępnianie akt, inicjowanie brakowania, przekazywanie akt do archiwum państwowego, obsługa urządzeń biurowych oraz programów komputerowych. Wymagane wykształcenie średnie z matyrą, roczny staż pracy na podobnym stanowisku, umiejętnosc obsługi komputera i urządzeń biurowych. Wymagane wykształcenie średnie z maturą, roczny staż pracy w administracji, obsługa komputera oraz urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Mysłowice (śląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Marcinowice (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Namysłów (opolskie)
1)zatrudnianie pracowników, w tym pracowników tymczasowych zgodnie z przepisami prawa i obowiązującymi procedurami wewnętrznymi, w szczególności:a) kompletowanie dokumentów niezbędnych do prawidłowego zatrudnienia/zwolnienia, rozliczania pracownika/pracownika tymczasowego i osób współpracujących w ramach umów cywilnoprawnych;b) Wprowadzanie danych do systemuc) w przypadku cudzoziemców uzyskanie dokumentów legalizujących pobyt i pracę w tym składanie wniosków dotyczących dokumentów legalizujących zatrudnienie – bieżąca kontrola legalizacji zatrudnienia;comiesięczna weryfikacja i rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników w tym m.in. weryfikacja godzin świadczenia pracy/usług, wynagrodzenia minimalnego oraz bieżąca rejestracja w systemie kadrowo-płacowym.Koordynowanie kandydatów/cudzoziemców z Ukrainy do miejsc wykonywania pracy, pozyskiwanie dokumentów dla legalizacji pracy.
kontakt przez PUP - 2019-11-07 - Białystok (podlaskie)