REFERENT Więcbork oferta pracy Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie biura podawczego w zakresie właściwości wód polskich.2. Przyjmowanie wniosków o wydanie zgód wodnoprawnych.3. Sprawdzanie kompletności wniosków o wydanie zgód wodnoprawnych.4. Prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie zgłoszeń wodnoprawnych.5. Świadczenie pomocy merytorycznej oraz informowanie wnioskodawcy składającego wniosek o zgłoszenie wodnoprawne o konieczności uzyskania pozwolenia wodnoprawnego lub oceny wodnoprawnej.6. Przygotowywanie projektu decyzji o sprzeciwie zgłoszenia wodnoprawnego.7. Przygotowanie zaświadczeń o braku sprzeciwu w zakresie zgłoszeń wodnoprawnych.8. Przekazywanie wniosków dot. pozwoleń wodnoprawnych, ocen wodnoprawnych do właściwego organu Wód Polskich oraz powiadamiania wnioskodawcy o przekazaniu wniosku.9. Współudział w przygotowywaniu planu w zakresie utrzymania wód i urządzeń wodnych.10. Przygotowywanie wniosków (dokumentacji) na roboty remontowe, konserwacyjne i awaryjne na ciekach wodnych.11. Udział w sprawowaniu kontroli nad ochroną wód objętych działaniem nadzoru wodnego.12. Udział w wizjach terenowych dla ustalenia zakresu robót utrzymaniowych.13. Udział w akcjach przeciwpowodziowych na terenie Nadzoru Wodnego.14. Udział w kontroli wykonania robót eksploatacyjnych i utrzymaniowych.
Data publikacji: 2018-12-21
Lokalizacja: Więcbork (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleja 600-lecia 9, 89-410 Więcbork, powiat: sępoleński, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie biura podawczego w zakresie właściwości wód polskich.2. Przyjmowanie wniosków o wydanie zgód wodnoprawnych.3. Sprawdzanie kompletności wniosków o wydanie zgód wodnoprawnych.4. Prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie zgłoszeń wodnoprawnych.5. Świadczenie pomocy merytorycznej oraz informowanie wnioskodawcy składającego wniosek o zgłoszenie wodnoprawne o konieczności uzyskania pozwolenia wodnoprawnego lub oceny wodnoprawnej.6. Przygotowywanie projektu decyzji o sprzeciwie zgłoszenia wodnoprawnego.7. Przygotowanie zaświadczeń o braku sprzeciwu w zakresie zgłoszeń wodnoprawnych.8. Przekazywanie wniosków dot. pozwoleń wodnoprawnych, ocen wodnoprawnych do właściwego organu Wód Polskich oraz powiadamiania wnioskodawcy o przekazaniu wniosku.9. Współudział w przygotowywaniu planu w zakresie utrzymania wód i urządzeń wodnych.10. Przygotowywanie wniosków (dokumentacji) na roboty remontowe, konserwacyjne i awaryjne na ciekach wodnych.11. Udział w sprawowaniu kontroli nad ochroną wód objętych działaniem nadzoru wodnego.12. Udział w wizjach terenowych dla ustalenia zakresu robót utrzymaniowych.13. Udział w akcjach przeciwpowodziowych na terenie Nadzoru Wodnego.14. Udział w kontroli wykonania robót eksploatacyjnych i utrzymaniowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Rozkład godzinowy czasu pracy: 07:00 - 15:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Więcbork
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sępoleński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Więcbork
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Data zakończenia pracy: 30.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie lub wyższe o specjalności: inżynieria środowiska, budownictwo wodne, melioracje wodne, ochrona środowiska lub inne pokrewne kierunki umożliwiające wykonywanie obowiązków wynikających z treści oferty.Wymagania niezbędne:Znajomość przepisów ustaw: Prawo wodne oraz akty wykonawcze, Kodeks postępowania administracyjnego oraz pozostałych przepisów niezbędnych do wykonywania zadań.Znajomość obsługi komputera na poziomie zaawansowanym w tym programu Excel i Word. Wymagania dodatkowe:Umiejętność pisania i redagowania tekstów.Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.Umiejętność czytania rysunków technicznych i map.
Nazwa pracodawcy:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sępólnie Krajeńskim
Adres pracodawcy:
Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, powiat: sępoleński, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV,List motywacyjnyDokumenty należy przekazać drogą elektroniczną na adres (mail) bydgoszcz (at) wody.gov.pl, z dopiskiem: Nabór na stanowisko Referent w NW w Więcborku. i zawierające klauzulę:Wyrażam zgodę na gromadzenie i przetwarzanie moich danych osobowych przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie dla potrzeb rekrutacji.Oferty należy składać w terminie do: 15.01.2019r.Oferent skontaktuje się tylko z wybranymi kandydatami.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: sępoleński
Gmina pracodawcy: Sępólno Krajeńskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sępólno Krajeńskie
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 11
Nazwisko osoby zgłaszającej: Magdalena Czerwińska
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sępólnie Krajeńskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.12.2018
Data dodania oferty pracy: 21.12.2018
Oferta pracy ważna do: 05.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 21.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Naprawa gwarancyjna i pogwarancyjna maszyn i urzadzeń ogrodniczych: kosiarki, pilarki, kosy, piły itp.
"AGROCHEMIK"sp.j - 2017-09-15 - Bochnia (małopolskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Legnica (dolnośląskie)
Prowadzenie ksiąg obrachunkowych, rozliczanie faktur klientów biura rachunkowego
FUH ANDI s.c. Małgorzata i Andrzej Dadak - 2017-01-23 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Księgowanie dokumentów do ksiąg rachunkowych w pełnej księgowości.
Zachar Mirosława Biuro Temida - 2019-06-06 - Bolesławiec (dolnośląskie)
podstawowe prace biurowe, obsługa sprzętu biurow
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
przygotowywanie posiłków
P.H.U. "OJDANA" Marek Ojdana - 2017-09-14 - Węgrów (mazowieckie)
h
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Rumunki Skępskie (kujawsko-pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Zielona Góra (lubuskie)
Wykształcenie: wyższe, preferowane administracyjne, prawnicze lub ekonomiczne; min. 3 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu postępowań o udzielanie zamówień publicznych; bardzo dobra znajomość przepisów ustawy: Prawo zamówień publicznych wraz z przepisami wykonawczymi oraz umiejętność interpretacji tych przepisów, praktyczna znajomość pakietu MS Office, obsługa urządzeń biurowych, dobra organizacja pracy, samodzielność w podejmowaniu decyzji, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność, dyspozycyjność; zakres obowiązków: udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielanie zamówień publicznych, udział w pracach komisji przetargowych, prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zawiadomienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.), ocena formalno-prawna składanych ofert (weryfikacji prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne); jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Centrum Onkologii- Instytut im. M.Skłodowskiej- Curie Oddział - 2017-02-07 - Gliwice (śląskie)
Rejestrowanie dokumentów, w systemie informatycznym, księgowanie, wystawiaie not księgowych, weryfikacja i segregacja dokumentów.Praca w godzinach: 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2018-04-14 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Wykonywanie poszycia dachowego
Usługi Ciesielskie "JAR-BUD" - 2019-03-01 - Przystajń (śląskie)
Obsługa kontrahentów zagranicznych, przygotowywanie ofert cenowych dla klientów, prowadzenie negocjacji z klientami, dbanie o dobre kontakty z klientami zagranicznymi
PPHU "AEK" ANDRZEJ KUBZDYL - 2019-04-18 - Wawrów (lubuskie)
wprowadzenie towaru,wycena,prowadzenie rozliczeń sklepów, fakturowanie
"ABS" Spółka Jawna - E.Cz.Bińczyk, R.A. Świtalscy - 2018-11-15 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Puck (pomorskie)
Prowadzenie całokształtu zadań związanych ze sprawami pracowniczymi, w pełnej zgodności z obowiązująymi przepisami
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Nowe Czarnowo (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Głogów (dolnośląskie)
Czynności biurowe
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
kopiowanie i skanowanie dokumentów, archiwizacja, obsługa poczty, obsługa beneficjenta, inne prace
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza SP ZOZ - 2017-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie badań USG na terenie całej Polski
Revita Centrum Medyczne s.c. - 2017-08-18 - Białystok (podlaskie)
- sporządzanie wzorów dokumentów,- pomoc w przygotowywaniu spisów z natury,- pomoc w przygotowywaniu dokumentacji inwenatryzacyjnej do archiwizacji
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Wędrzyn (lubuskie)
telefoniczna windykacja rozrachunków szpitalnych, obsługa administracyjna biura, w tym m.in.: obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej, realizacja zakupów na potrzeby biura
J. CHODACKI, A MISZTAL "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA ODDZIAŁ "MEDICA FINANSE" W LUBINIE - 2018-06-27 - Lubin (dolnośląskie)
REFERENT W KSIĘGOWOŚCI
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
obsługa serkretariatu szkoły, inwentarza szkoły oraz inne prace administracyjne.Praca w Bielsku-Białej, w ramach umowy o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia. Praca jednozmianowa w godzinach 7.00-15.00.
ZESPÓŁ SZKÓŁ ELEKTRONICZNYCH, ELEKTRYCZNYCH I MECHANICZNYCH - 2018-02-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-11-23 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
- obsługa gokumentów w systemie Poltex, BA i innych- przygotowanie i opracowanie korespondencji - przygotowanie akt do archiwum- wykonywanie rówżnych czynności biurowych- obsługa klienta w podstawowym zakresie
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)
obsługa urzadzeń biurowych; obsługa pracowników; prowadzenie zestwień na potrzeby danego działu; wprowadzanie danych do odpowiednich programów; segregacja i archiwizacja dokumentacji; zgłaszanie przełożonym o wszelkich nieprwidłowościach związanych z funkcjonowaniem działu oraz o nieprawidłowosciach zauwazonych na terenie zakładu i pomoc w ich usuwaniu; dbanie o stan i zabezpieczanie powierzonego mienia
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Jastrzębie (kujawsko-pomorskie)
Księgowanie wydatków w systemie elektronicznym z: budżetu, ZFŚS, sumy depozytowe PFRON. Prowadzenie obsługi kasowej; Prowadzenie ewidencji środków trwałych; Sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań.
POWIATOWY URZĄD PRACY W KROŚNIE ODRZAŃSKIM - 2017-10-18 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach OB,ONW,PRŚ oraz minimum jednego innego działania PROWsporządzanie list płatności oraz dokumentów płatniczych, przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowej sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemu wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział, udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-07-17 - Sztum (pomorskie)
obsługa programów komputerowych, prowadzenie spraw dotyczących realizacji obowiązku nauki, realizacjia projektów z zakresu oświaty
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Postomino (zachodniopomorskie)