REFERENT WIAS Piła oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: REFERENT WIAS
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: współudział w wykonywaniu zadań Wydziału
Data publikacji: 2020-02-05
Lokalizacja: Piła (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: współudział w wykonywaniu zadań Wydziału
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT WIAS
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piła
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pilski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 04.03.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Adres pracodawcy:
al. Niepodległości 24, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie do odbycia stażu
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: pilski
Gmina pracodawcy: Piła
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piła
Ulica pracodawcy: al. Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 05.02.2020
Oferta pracy ważna do: 04.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.02.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7406eaeb3a44d372878b0064622035f1
Podobne oferty pracy
Prace gospodarcze
FAST SERVICE ANDRZEJ KOWALSKI - 2015-12-22 - Gdańsk (pomorskie)
-wsparcie działu kadrowego,-przygotowywanie dokumentów do zatrudnienia,ewidencjonowanie czasu pracy,-sporzadzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadcectw pracy,-ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych
kontakt przez PUP - 2019-09-26 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Wprowadzanie danych do komputera - program Comarch OPTIMA.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Stalowa Wola (podkarpackie)
realizacja procedur kontroli jakości, rozwiązywanie problemów jakościowych, poszukiwanie ich źródeł oraz planowanie działań korygujących i zapobiegawczych, sporządzanie i aktualizacja dokumentacji jakościowej, współpraca z pozostałymi działami firmy
KAMET S.A. - 2017-12-21 - Reńska Wieś (opolskie)
Praca w dziale techniczno-inwestycyjnym, uzgadnianie dokumentacji technicznej, wydawanie warunków itp.
Regionalne Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o. - 2018-09-11 - Białogard (zachodniopomorskie)
zapoznanie się ze Statutem Gminy, Referatem Ogólnoorganizacyjnym, ustawą o samorządzie gminnym i innymi niezbędnymi aktami prawnymi, przyjmowanie korespondencji wpływającej do UM, rejestrowanie korespondencji wpływającej do UM w programie do obiegu dokumentacji PROTON, rozdzielanie korespondencji wpływającej do UM według dekretacjiwydawanie druków wniosków, kart usług dot. spraw załatwianych w UM, udzielanie informacji interesantom dot. funkcjonowania UM oraz sposobu i toku załatwiania spraw, udzielanie pomocy w wypełnianiu druków i formularzy, przyjmowanie opłaty skarbowej, obsługa centrali telefonicznej, obsługa sekretariatu (łączenie rozmów do Burmistrza i Zastępcy Burmistrza, obsługa różnego rodzaju spotkań), obsługa urządzeń biurowych typu faks, kseropkopiarka, archiwizowanie dokumentacji urzędowej
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Prowadzenie całokształtu zadań, w oparciu obowiązujące przepisy oraz wewnętrzne uregulowania, spraw dotyczących:a) organizacji staży,b) organizacji przygotowania zawodowego dorosłych,c) przyznania bezrobotnemu do 30 roku życia bonu stażowego,d) zwrotem kosztów przejazdu na badania lekarskie lub psychologiczne.
Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu - 2016-08-31 - Lubań (dolnośląskie)
doświadczenie w zawodzie agenta ubezpieczeniowego
MD PARTNER UBEZPIECZENIA Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
przygotowywanie dokumentów projektowychwspółparac przy działaniach promocyjnych projektuarchiwizacja dokumentów projektowych w formie papierowej oraz elektronicznej zgodnie z wytycznymiprowadzenie dziennika korespondecnji
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Gdynia (pomorskie)
•przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych,•przygotowywanie bieżącej korespondencji służbowej,•rejestracja, opisywanie rachunków i faktur zgodnie z klasyfikacją budżetową,•prowadzenie dokumentacji dotyczącej wychowanków (umowy, zaświadczenia, rejestry itp.)•prowadzenie dokumentacji księgowej związanej z rozliczaniem opłat za przedszkole, •przyjmowanie, ewidencjonowanie i dekretowanie pism i dokumentów przychodzących i wychodzących zgodnie z obowiązującymi przepisami,
Przedszkole Miejskie w Barczewie - 2018-07-05 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
Archiwizacja dokumentów dotyczacych osób bezrobotnych. Porządkowanie akt ososbowych. Digitalizacja dokumentów. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa klienta w zakresie wydawania zaświadczeń. Zapoznanie się z systemem SYRIUSZ oraz Talgos. Udzielanie odpowiedzi na pisma wpływające do Urzędu z innych podmiotów dot. informacji o rejestracji. Udzielanie informacji klientom pod nadzorem pracownika informacji.
kontakt przez PUP - 2020-01-08 - Gdynia (pomorskie)
Sporządzanie dokumentacji technicznych i powykonawczych
Instalatorstwo Elektryczne Krasuski Mirosław - 2017-05-22 - Strzała (mazowieckie)
segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; przygotowywanie dokumentów do zapłaty; wprowadzanie do systemu zadekretowanych dokumentów; przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami; wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień; archiwizowanie dowodów księgowych
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Mikołów (śląskie)
wystawianie faktu, windykacja nalezności, obsługa transportu, obsługa systemu LSI, sprzedaż wyrobów, przygotowywanie danych do sprawozdań
WARMIA Spółka Akcyjna - 2017-08-22 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-11-05 - Kraków (małopolskie)
- rejestracja korespondencji wych. w pocztowych ksiązkach nadawczych,- obsł. tajemnic skarbowych,- rejestracja w BA,- segregacja zwrotnych potwierdzeń odbioru,- obsł korespondecji wych.,- wydawanie zaśwaidczeń.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)
Odbieranie telefonów, obsługa poczty elektronicznej, obsługa klientów. Zapoznanie się z klasyfikacją budżetową oraz planem finansowym w jednostce budżetowej. Nabywanie umiejętności opisywania faktur i dekretowania dokumentów księgowych według klasyfikacji budżetowej. Prowadzenie dziennika korespondencji, w tym rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących. Zakładanie akt sprawy i prowadzenie spisu spraw. Sporządzanie not księgowych, faktur oraz umów o wynajęcie pomieszczeń. Zapoznanie się z procesem organizacji i wycieczek. pomoc w pracach związanych z prowadzeniem składnicy akt.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : min.średnie; umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: dbanie o prawidłowy obieg dokumentów dot.gospodarki fin., archiwizacja dokumentów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2019-06-05 - Gliwice (śląskie)
Praca na budowach przy wznoszonych budynkach we Wrocławiu na:- ul. Rymarskiej, - ul. Komuny Paryskiej, - ul. Łowieckiejoraz na innych budowach we Wrocławiu zgodnie z kolejnymi zleceniami. Praca w godz.: 7-17. Umowa o pracę tymczasową.
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Wrocław (dolnośląskie)
- obsługa pocztowo kurierska,- zakładanie teczek,- pomoc przy archiwizacji dokumentów,- obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Sulęcin (lubuskie)
mechaniczne obrabianie wyrobów szklarskich tj. cięcie, wiercenie, szlifowanie, praca na dwie zmiany (6.00-14.00, 14.00- 22.00), okres próbny 3 miesiące;
PIEŃSKIE HUTY SZKŁA "ŁUŻYCE" SP.Z.O.O. - 2019-04-10 - Pieńsk (dolnośląskie)
kontakty handlowe z kontrahentami
BIR J.BOROWIAK,B.BOROWIAK SPÓŁKA JAWNA - 2019-07-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
salowastaż w godz. 7-19, 19-7
kontakt przez PUP - 2019-08-27 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
- przeprowadzanie kontroli wymaga bardzo dobrej znajomości przepisów prawa podatkowego, a praca ma charakter złożony,- pracownik zajmujący stanowisko samodzielnie wybiera metodę kontroli oraz dokumenty do kontroli,- zagrożenie korupcją.Kontakty zewnętrzne:- z kontrolowanymi lub ich przedstawicielami w celu weryfikacji kontrolowanych zdarzeń gospodarczych,- z pracownikami innych organów kontroli(innych urzędów skarbowych, urzędu kontroli skarbowej) lub organów ścigania( policja, straż graniczna).Praca w godz. 8-18. Więcej informacji na temat oferty pracy oraz wymaganych dokumentów na stronie BIP www.kprm.gov.pl w zakładce ogłoszenia. Dokumenty należy składać do dnia 07.02.2016 r. w Izbie Skarbowej Roosevelta 1,2, 70-525 w Szczecinie, kancelaria p. 028 z dopiskiem: referent ds. kontroli podatkowej - US w Kołobrzegu, nr ogłoszenia 177227
Urząd Skarbowy w Kołobrzegu - 2016-02-04 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Wałcz (zachodniopomorskie)
- Księgowanie dokumentów, przygotowanie przelewów bankowych, współpraca z bankami w zakresie kredytów, sporządzanie wykazów spłat kredytów, monitorowanie należności – sporządzanie zestawień, - potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, prowadzenie ewidencji kasowej. - Wynagrodzenie: 2200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Następna umowa na czas określony - 1 rok.- Praca: 7:00-15:00. Wymagana: wiedza z zakresu księgowości, prawa podatkowego, zarządzania finansami, znajomość ogólnych zasad rachunkowości oraz ewidencji księgowej w tym planu kont, umiejętność rozumienia treści ekonomicznej kont księgowych, doświadczenie w pracy na w/w stanowisku. Kontakt wyłącznie e-mail: praca (at) wiromet.com.pl
ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-18 - Mikołów (śląskie)
Ewidencjonowanie dokumentacji wpływającej; obsługa urządzeń biurowych; przygotowywanie dokumentacji do zarchiwizowania; sporządzanie spisów i protokołów brakowania; prowadzenie rejestru badań profilaktycznych.
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Będzin (śląskie)
Monitoring procesu realizacji zamówień, obsługa zapytań od klientów, logistyka, monitorowanie terminu załadunków i dostaw klientów, plan sprzedaży, analizy sprzedażowe
PFLEIDERER SILEKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-30 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
pomoc w obsłudze klientów w zakresie świadczeń rodzinnych , wychowawczych, świadczenie dobry start, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Wręczyca Wielka (śląskie)
Wykształcenie min średnie - techniczne
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Racibórz (śląskie)