REFERENT W SEKCJI SPRZĘTU INFRASTRUKTURY Nowa Dęba oferta pracy 33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE
Stanowisko: REFERENT W SEKCJI SPRZĘTU INFRASTRUKTURY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: -prowadzenie dokumentacji sprzetu-udział w przygotowywaniu planów, sprawozdań, -weryfikacja i sprawdzanie dokumentów finansowych
Data publikacji: 2020-11-17
Lokalizacja: Nowa Dęba (podkarpackie)
Pracodawca: 33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-prowadzenie dokumentacji sprzetu-udział w przygotowywaniu planów, sprawozdań, -weryfikacja i sprawdzanie dokumentów finansowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT W SEKCJI SPRZĘTU INFRASTRUKTURY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Dęba
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnobrzeski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1820
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowa Dęba
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość MS Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Znajomość zagadnień budowlanych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 4
Nazwa pracodawcy: 33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE
danePracodawcy_nip: 8672227607
danePracodawcy_regon: 180692828
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: tarnobrzeski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1820
Gmina pracodawcy: Nowa Dęba
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Nowa Dęba
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0980636
Ulica pracodawcy: Anieli Krzywoń
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 17.11.2020
Oferta pracy ważna do: 23.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?47a0983e055ec487944bea80c4242e4d
Podobne oferty pracy
Wystawianie dokumentów magazynowych i księgowych, praca na stanach magazynowych. Praca w systemie zmianowym 6:00 -14:00; 14:00-22:00; 22:00-6:00.
"ANOVI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-12-11 - Kępno (wielkopolskie)
Pomocnicze prace biurowe oraz księgowe w biurze rachunkowym
Dbkb Kancelaria Rachunkowa sp. z o.o. - 2016-10-27 - Rokietnica (wielkopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-07-03 - Radom (mazowieckie)
Pomocnik magazyniera, drobne prace regeneracyjne, przenoszenie ciężarów, kartonów do 20 kg, magazyn sprzętu o dużych gabarytach.
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Mirków (dolnośląskie)
Skład komputerowy książek, czasopism, ulotek etc oraz tworzenie grafik na potrzeby wydawnicze oraz reklamowe.
DRUKARNIA "ER-ART PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-11 - Lublin (lubelskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Zielona Góra (lubuskie)
przygotowywanie dokumentacji związanych z zatrudnieniem pracowników, prowadzenie ewidencji ważności szkoleń BHP i badań lekarskich, wystawianie skierowań na badania (wstępne, okresowe, kontrolne) oraz kierowanie na szkolenia BHP, prowadzenie ewidencji absencji pracowników - czuwanie nad właściwym i terminowym składaniem wniosków urlopowych, zwolnień lekarskich itp., wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego w zakresie pracowników robotniczych: w okresie przepracowanym (imprez BZ), o przypisaniu organizacyjnym i rozdziale kosztów wynagrodzeń, innych danych niezbędnych do prawidłowego naliczania wynagrodzeń
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Tarnów (małopolskie)
Podtrzymywanie relacji z potencjalnymi i obecnymi klientami w celu określenia potrzeb. Udzielanie klientom informacji o produkcie lub usłudze, umawianie spotkań handlowych. Miękka windykacja ( przypominanie kontrahentom o terminie płatności faktur ). Miejsce wykonywania pracy: praca zdalna wykonywana w domu pracownika. Oferta dotyczy osób zamieszkałych na terenie Legnicy.
IGD-WORK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2015-11-25 - Legnica (dolnośląskie)
obsługa urządeń biurowych, poznanie podstaw KPA
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Kwidzyn (pomorskie)
Pomaganie dzieciom w czynnościach samoobsługowych. Wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i zajęć. Pomoc w dekoracji przedszkola, organizacji uroczystości przedszkolnych. Sprawowanie opieki nad dziećmi podczas zabaw, spacerów, wycieczek. Porządkowanie zabawek i pomocy dydaktycznych, pomoc w utrzymaniu czystości.
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Stróżówka (małopolskie)
Współpraca z działem technologicznym w zakresie nowych narzędzi do obróbki skrawaniem oraz modyfikacja istniejących. Zamawianie narzędzi. Kontakt z kooperantami, wyszukiwanie nowych kooperantów. Rozwiązywanie reklamacji związanych z narzędziami
Jarocińska Fabryka Obrabiarek Spółka Akcyjna - 2018-01-10 - Jarocin (wielkopolskie)
obsługa klienta, sprzedaż, utrzymywanie trwałych relacji handlowych, pozyskiwanie klienta; praca w godzinach od 07:30 do 15:30
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO-HANDLOWE "CHEMLAND" ZBIGNIEW BARTCZAK - 2020-01-21 - Stargard (zachodniopomorskie)
oferta w ramach robót publicznych: prace biurowe,księgowanie podatków i opłat lokalnych, księgowość budżetowa.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Sobienie-Jeziory (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Radom (mazowieckie)
Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Żywiec (śląskie)
Archiwizacja dokumentów księgowych. Ewidencjonowanie faktur. Rozliczanie bonów towarowych. Księgowanie raportów kasowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
referent ds. księgowości
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Obsługa maszyn i urządzwń produkcyjnych, krojenie i przygotowywanie do obróbki masy krówkowej, zawijanie cukierków typu krówka.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MLEKS" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-10-18 - Wyszków (mazowieckie)
wprowadzanie danych do systemów informatycznycharchiwizowanie dokumentacjiobsługa korespondencji wychodzącejprzygotowanie akt do archiwizacji
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Łódź (łódzkie)
Prace porządkowe, utrzymywanie porządku na terenie obiektu Stacji Paliw oraz Myjni.
EKOENERGIA BIS SŁAWOMIR CZAUDERNA - 2018-11-09 - Chotomów (mazowieckie)
ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU WF-MAG, WF-FAKIR; UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE; DOBRA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU OFFICE; DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU; PRAWO JAZDY KAT. B
INA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie rejestrów dotyczących min. urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich rozliczenia delegacji, koordynacja korespondencjim zapisywanie, rozdzielanie jej na poszczególne komórki w przedsiębiorstwie i pojedyncze osoby, archiwizowanie, pomoc w organizowaniu spotkań, narad, konferencji, koordynowanie zadań związanych z zakupem materiałów, druków, sprzętu biurowego, obsługiwanie urządzeń techniki biurowej, współpraca z administracją bydynku w zakresie: konserwacji sprzętu, urządzeń lub pomieszczeń.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Kraków (małopolskie)
Przyjęcia i wydania towaru,kompletacja zamówień, rozkładanie towaru.
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Skierniewice (łódzkie)
Zgodny
SOEN Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności ich wykonania z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Zadaniami uzupełniającymi na tym stanowisku jest prowadzenie postępowań administracyjnych powiązanych z zadaniem podstawowym oraz porządkowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Ważniejsze zadania: prowadzenie weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; przyjmowanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencjonowanie zbiorów danych i innych materiałów powstałych w wyniku zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych w przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji po przeprowadzeniu pozytywnej weryfikacji lub odbiorze przedmiotu zamówienia publicznego; uwierzytelnianie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby postępowań administracyjnych, postępowań sądowych lub innych czynności cywilnoprawnych; wydawanie kopii materiałów dokumentów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnionych kopii materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawach odmowy przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych; porządkowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego w celu przeprowadzenia oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska oraz wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową; udział w pracach komisji przetargowych, kontroli i odbioru prac geodezyjnych i kartograficznych; wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.VI. Warunki pracy na stanowisku: Intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi ; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-30 - Słupsk (pomorskie)
składanie części elektronicznych i montaż podzespołów, kontrola produktów
kontakt przez OHP - 2016-06-21 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
obsługaprogramu WFMAG Windows, pisanie i wprowadzanie faktur, znajomość spraw związanych z organizacją pracy na produkcji, umiejętność prowadzenia rozmów w sprawach zabezpieczenia transportu
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe PAP-TRANS Sp.J. - 2016-08-19 - Siedlce (mazowieckie)
1. Prowadzenie obsługi administracyjnej sekretariatu.2. Organizowanie planu dnia kadry kierowniczej.3. Obsługa interesantów.4. Prowadzenie kalendarza spotkań Władz Uczelni.5. Organizacja spotkań i konferencji.6. Archiwizowanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Tarnów (małopolskie)
obsługa kotrespondencji, obsługa wniosków klientów
kontakt przez PUP - 2020-05-06 - Zarajec (lubelskie)