REFERENT W SEKCJI DS. INWENTARYZACJI MAJĄTKU Słupsk oferta pracy Akademia Pomorska w Słupsku
Stanowisko: REFERENT W SEKCJI DS. INWENTARYZACJI MAJĄTKU
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Podstawowe czynności na stanowisku pracy:korzystanie z narzędzi informatycznych w realizacji zadań m.in. programu AssetsNinja służącemu do prowadzenia ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz pozostałego wyposażenia Uczelni, przeprowadzanie inwentaryzacji majątku, ustalanie różnic inwentaryzacyjnych wraz z określeniem przyczyn ich powstania i osób odpowiedzialnych,ujawnienie niewłaściwych lub nieodpowiednich form przechowywania i użytkowania składników majątkowych,dokonanie oceny przydatności składników majątkowych,przyjmowanie na stan składników majątku,oznakowanie składników majątku,likwidacja składników majątku wraz z zagospodarowaniem odpadów z tych operacji,zmiana miejsca użytkowania składników majątkowychprzechowywanie i zabezpieczanie dokumentów inwentaryzacyjnych i innych dokumentów gromadzonych w ramach zajmowanego stanowiska zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości,archiwizowanie dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw,współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie realizacji zadań Sekcji, Kontakt przez pocztę: ul. Arciszewskiego 22a, 76-200 Słupsk. Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia: maj lipiec; godziny pracy: 7.30- 15.30
Data publikacji: 2021-04-29
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Akademia Pomorska w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Arciszewskiego 22A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Podstawowe czynności na stanowisku pracy:korzystanie z narzędzi informatycznych w realizacji zadań m.in. programu AssetsNinja służącemu do prowadzenia ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz pozostałego wyposażenia Uczelni, przeprowadzanie inwentaryzacji majątku, ustalanie różnic inwentaryzacyjnych wraz z określeniem przyczyn ich powstania i osób odpowiedzialnych,ujawnienie niewłaściwych lub nieodpowiednich form przechowywania i użytkowania składników majątkowych,dokonanie oceny przydatności składników majątkowych,przyjmowanie na stan składników majątku,oznakowanie składników majątku,likwidacja składników majątku wraz z zagospodarowaniem odpadów z tych operacji,zmiana miejsca użytkowania składników majątkowychprzechowywanie i zabezpieczanie dokumentów inwentaryzacyjnych i innych dokumentów gromadzonych w ramach zajmowanego stanowiska zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości,archiwizowanie dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw,współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie realizacji zadań Sekcji, Kontakt przez pocztę: ul. Arciszewskiego 22a, 76-200 Słupsk. Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia: maj lipiec; godziny pracy: 7.30- 15.30
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT W SEKCJI DS. INWENTARYZACJI MAJĄTKU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2263
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie minimum średnie i 3-letni staż pracy lub wyższe i 2-letni staż pracy,bardzo dobre zdolności organizacyjne i komunikacyjne; dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office); bardzo dobra organizacja pracy własnej;dyspozycyjność;wysoka kultura osobista.Dodatkowe atuty:doświadczenie w pracy związanej z ewidencją majątku i prowadzeniem inwentaryzacji.Oferujemy: wynagrodzenie 2800 brutto miesięcznieumowę o pracę po 3 miesięcznym okresie próbnym, stabilne zatrudnienie, możliwość rozwoju osobistego, w tym udział w szkoleniach, pakiet socjalny, przyjazny klimat pracy i współpracy.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: Akademia Pomorska w Słupsku
danePracodawcy_nip: 8391028460
danePracodawcy_regon: 000001459
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Arciszewskiego 22A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjny; kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje, referencje;kwestionariusz osobowy do pobrania ze strony Uczelni https://www.apsl.edu.pl/Pracownicy/Pozostale-wzory/Formularze-dotyczace-zatrudnienia-i-spraw-socjalnych pn. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o pracę. własnoręcznie podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści : "Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Akademię Pomorską z siedzibą w Słupsku, ul. Arciszewskiego 22 a, 76 200 Słupsk, danych osobowych zawartych w mojej ofercie w celu i zakresie niezbędnym do procesu rekrutacji na stanowisko administracyjne referentSekcja ds. Inwentaryzacji Majątku.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres: Akademia Pomorska w Słupsku, ul. Arciszewskiego 22a, 76-200 Słupsk, z dopiskiem KONKURS referent Sekcja ds. Inwentaryzacji Majątku lub na adres e-mail: slawomir.ziemianowicz (at) apsl.edu.pl. Oferta ważna do 10 maja 2021 r. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
danePracodawcy_kodPowiatu: 2263
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977278
Ulica pracodawcy: Arciszewskiego
Numer budynku pracodawcy: 22A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 29.04.2021
Oferta pracy ważna do: 10.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 29.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 29.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2905ba0408e80c49ccfc703256f035e3
Podobne oferty pracy
w/g programu stażu bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2018-01-07 - Lębork (pomorskie)
Księgowanie usług wystawianie i wysyłanie faktur.Praca w godz. 7-15
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A - 2015-12-02 - Węgry (opolskie)
obsługa urządeń biurowych, poznanie podstaw KPA
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Kwidzyn (pomorskie)
Drobne prace murarskie, zabudowy K-G
FIRMA "TEGAZ-SYSTEM" MIROSŁAWA CZARLIŃSKA - 2019-07-18 - Starogard Gdański (pomorskie)
Szalowanie, zarówno klasyczne jak i systemowe, wykonywanie zbrojeń, betonowanie.
Jobzone Norge AS-Tromsø - 2017-11-03 - Norwegia (Norwegia)
-Zapoznanie się z Regulaminem pracy, ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o ochronie informacji niejawnych, uregulowaniami dotyczącymi bezpieczeństwa informacji w ZUS, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego oraz przepisami BHP,- Zapoznanie z przepisami z zakresu ubezpieczeń społecznych,- Zapoznanie się z zadaniami i procesami realizowanymi w Wydziale, w którym osoba bezrobotna odbywała staż,- Uczestniczenie i wsparcie realizacji ww. zadań Wydziału,- Zapoznanie z techniki pracy biurowej,- Sporządzanie projektów pism,- Prace przy porządkowaniu dokumentacji,- Obsł. Komputera (WORD, EXCEL, APLIKACJE ZUS).
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż towarów spożywczo-przemysłowych, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie towaru, składanie zamówień. Praca w systemie dwuzmianowym 05:00-13:00,12:00-19:00. Miejsce pracy sklep "Chata Polska" w Brzeźniku.
Parking s.c. - 2018-04-10 - Brzeźnik (dolnośląskie)
Zainteresowane osoby zarejestrowane w PUP proszone są o skontaktowanie się z doradcą klienta po skierowanie do pracodawcy. Refundacja w ramach stażu. Wymagane wykształcenie średnie. Zakres obowiązków: przygotowywanie, wysyłanie akt kierowców, wymiana praw jazdy i pozwoleń, przygotowywanie dokumentacji w ramach współpracy z policją, prokuraturą itd.
kontakt przez PUP - 2020-09-28 - Rybnik (śląskie)
Referent do spraw administracyjnychh
kontakt przez PUP - 2020-09-02 - Psarskie (wielkopolskie)
Nadzorowanie zamówień publicznych, gospodarowanie środkami trwałymi, zarządzanie budynkami i pomieszczeniami
Nadleśnictwo Grotniki - 2017-04-07 - Zgierz (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem
Firma Budowlana STANZBUD Ostróda - 2018-09-14 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Pobieranie próbek mleka, prowadzenie dokumentacji. Praca na terenie gminy Radoszyce, Łopuszno, Krasocin, Słupia Konecka.
POLSKA FEDERACJA HODOWCÓW BYDŁA I PRODUCENTÓW MLEKA - 2021-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie przelewów do systemu bankowego, wprowadzanie wyciągów bankowych, uzgadnianie należności i zobowiązań, odbieranie i wysyłanie listów, redagowanie pism, zapewnienie przepływu informacji pomiędzy działami
ZBIGNIEW BARTCZAK PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO-HANDLOWE "CHEMLAND" - 2018-08-07 - Stargard (zachodniopomorskie)
Referent
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
przygotowanie ofert turystycznych, rozliczanie ofert turystycznych, obsługa klienta, sprzedaż ofert biura
Biuro Turystyczne PIOTR ŻUK S.C. - 2019-03-18 - Świdnica (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Przestrzeganie zapotrzebowania zakupu generowanych przez system na zamównie zakupu. Prowadzenie dokumentacji zakupowej. Nadzór nad realizacją zamówień zakupu. Prowadzenie okresowych ocen dostawców. Prowadzenie dokumentacji zakupowej. Prognozowanie popytu i ustalenie polityki zakupów. Wykonywanie raportów i sprawozdań przez przełożonych.
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-04-15 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
zadania z zakresu zamówień publicznych, prowadzenie spraw z zakresu opieki nad cmentarzami wojennymi, nadzór nad oczyszczalnią ścieków, tworzenie wniosków aplikacyjnych o pozyskiwanie funduszy zewnętrznych, koordynacja transportu zbiorowego(godziny pracy 7.30-15.30, wtorek 8-16)
kontakt przez PUP - 2020-08-07 - Rokitno (lubelskie)
Wg programu stażuPOWER
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Długie (lubuskie)
Instalowanie i konfigurowanie systemów operacyjnych, obsługa skryptów VBfA, diagnozowanie i budowa infrastruktury sieciowej, diagnozowanie, konserwacja i usuwanie usterek sprzętu komputerowego, konfiguorwanie przełączników sieciowych.
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna - 2016-01-27 - Gdańsk (pomorskie)
prace budowlane
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Praca w Rybniku Chwałowicach. Wymagane wykształcenie kosmetyczne. Zakres czynnośći: malowanie, henna, brwi, rzęsy, oczyszczanie twarzy, pedicure, manicure. Praca na 1/2 etatu. Kontakt telefoniczny lub osobisty z pracodawcą.
FUH OLEJARZ-WALOCHA LIDIA - 2017-03-09 - Rybnik (śląskie)
Realizacja zamówień, przygotowywanie planów zakupu, rozliczanie kosztów, wystawianie faktur, prowadzenie ewidencji środków trwałych i nietrwałych. Godziny pracy 7.25-15.00
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ GRUŹLICY I CHORÓB PŁUC - 2020-01-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- szkolenie BHP i ppoż.- pomoc w opiece najmłodszej grupie dzieci- pomoc nauczycielowi przy zabawach na placu, przy posiłkach, podczas imprez przedszkolnych, na wycieczkach w plenerze i wyjazdach
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Kożuchów (lubuskie)
- pakowanie węgla, - sprzątanie placu handlowego, - wydawanie towaru z magazynu klientom
Firma Handlowa "ROLBUD" Iwona Tomala-Karpińska - 2020-05-26 - Suszec (śląskie)
Przygotowywanie produktów do wypieku pizzy, mycie naczyń, dbanie o czystośc na stanowisku pracy.Mile widziane doświadczenie zawodowe.
Firma Handlowa Wielobranżowa HURT - DETAL "ASTRA" Fleszar-Krok Bożena - 2020-09-18 - Radymno (podkarpackie)
analizowanie rysunków roboczych i ustalanie na ich podstawie położenia elementów murarskich w budynku; tyczenie fundamentów, ścian nośnych i działowych, łęków i sklepień, filarów, wykonywanych technologią murarską; przygotowywanie zapraw murarskich; obsługiwanie maszyn budowlanych stosowanych w robotach murarskich;wykonywanie z różnych materiałów murów pełnych o różnej grubości;wykonywanie murów z otworami okiennymi i drzwiowymi; wykonywanie murów z kanałami dymowymi i wentylacyjnymi; wykonywanie łuków i sklepień; murowanie gzymsów i kominów; wykonywanie murów ze szczeliną powietrzną lub wypełnioną materiałem izolacyjnym; osadzanie stolarki okiennej i drzwiowej oraz elementów ślusarki budowlanej; spoinowanie ścian,układanie izolacji przeciwwilgociowych na wykonywanych ścianach
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Lesznowola (mazowieckie)
prasowanie odzieży, obsługa maszyn pralniczych, foliowanie odzieży, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Kraków (małopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:1. PROWADZENIE SZKOLEŃ Z ZAKRESU OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH.2. OPRACOWYWANIE DOKUMENTÓW PLANISTYCZNYCH ORAZ SPRAWOZDAWCZYCH Z OBSZARU OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH.3. SPORZĄDZANIE PISM, ZESTAWIEŃ, ANALIZ NIEZBĘDNYCH W DZIAŁALNOŚCI BIEŻĄCEJ.
11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie obowiązków zleconych przez opiekuna na stażuw zależności od aktulanej wiedzy oraz tempa przyswajania nowej wiedzy w zakresie związanych z księgowościąStaż odbywać się będzie Brdyujście
kontakt przez PUP - 2020-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)