REFERENT / SPECJALISTA DS. SIECI I SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO W WYDZIALE ORGANIZACYJNO - ADMINISTRACYJNYM Gdańsk oferta pracy Okręgowa Komisja Egzaminacyjna
Stanowisko: REFERENT / SPECJALISTA DS. SIECI I SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO W WYDZIALE ORGANIZACYJNO - ADMINISTRACYJNYM
Wynagrodzenie: 1 850 - 2 960 PLN
Zakres obowiązków: Instalowanie i konfigurowanie systemów operacyjnych, obsługa skryptów VBfA, diagnozowanie i budowa infrastruktury sieciowej, diagnozowanie, konserwacja i usuwanie usterek sprzętu komputerowego, konfiguorwanie przełączników sieciowych.
Data publikacji: 2016-01-27
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Na Stoku 49, 80-874 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Instalowanie i konfigurowanie systemów operacyjnych, obsługa skryptów VBfA, diagnozowanie i budowa infrastruktury sieciowej, diagnozowanie, konserwacja i usuwanie usterek sprzętu komputerowego, konfiguorwanie przełączników sieciowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 2 960 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca od pon. do pt. w godz. 07:30 - 15:30.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT / SPECJALISTA DS. SIECI I SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO W WYDZIALE ORGANIZACYJNO - ADMINISTRACYJNYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali projektanci i administratorzy baz danych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 2 960 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum średnie technincze, prawo jazdy kat. B., umiejętność instalacji i konfiguracji systemów operacyjnych MS Windows i Linux, biegła znajomość pakietu MS Office z obsługą skryptów VBfA, podstawowa znajomość HTML, php, umiejętność diagnostyki i rozbudowy infrastruktury sieciowej, umiejętność diagnostyki, konserwacji i usuwania w podstawowym zakresie usterek sprzętu. komputerowego, podstawowe wiadomości i umiejętności konfiguracji przełączników sieciowych. Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Na Stoku 49. Kontakt osobisty: ul. Na Stoku 49 Gdańsk Okręgowa Komisja Egzaminacyjna - kancelaria OKE lub telefoniczny: 58 320 55 78 (wtorek, środa, piątek).
Nazwa pracodawcy: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
Na Stoku 49, 80-874 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Na Stoku
Numer budynku pracodawcy: 49
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali projektanci i administratorzy baz danych
Data dodania oferty pracy: 27.01.2016
Oferta pracy ważna do: 02.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 27.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 27.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wprowadzanie faktur do systemu SAP, opisywanie i dekretowanie faktur, rejestracja przychodzącej i wychodzącej korespondencji, przygotowywanie dokumentacji kadrowej
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Gniezno (wielkopolskie)
Praca na stanowisku referenta w dziale gospodarczym:- ewidencja i dokumentowanie gospodarki materiałowej i wyposażenia w szkole,- wystawianie dowodów OT, LT, itp- uzgadnianie stanów inwentarzowych,-współpraca z Komisją Inwentaryzacyjną,-zastępstwa chorobowe i urlopy innych pracowników.
Zespół Szkół Nr 1 im. prof. W. Rotkiewicza Dzierżoniów - 2018-04-16 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Zapoznanie z zasadami administrowania serwerami bazodanymi i inne
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
oferta pracy subsydiowana
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Puck (pomorskie)
REFERENT
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
- Przyjmowanie i wydawanie towaru,- Praca w Tczewie,Kontakt telefoniczny: 058-532-42-55
RINTAL POLSKA SP. Z O.O. - 2017-10-26 - Tczew (pomorskie)
-wprowadzanie danych do systemu komputerowego-uzupełnianie baz danych-kontrola i weryfikacja dokumentacji-skanowanie dokumentów-pozostałe prace administracyjne
kontakt przez OHP - 2018-08-01 - Strzelce Opolskie (opolskie)
- PRACE BIUROWE- ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI- WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMU- OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Gdynia (pomorskie)
Wprowadzanie dokumentów do Systemu Księgowego.
ALUMETAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-27 - Kęty (małopolskie)
Marketing i promocja współpracy ukraińsko - polskiej, w tym kulturalnej; utrzymywanie kontaktów w ramach wspólpracy kulturalnej z zagranicą, w szczególności z Ukrainą.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Łódź (łódzkie)
- przyjmowanie wniosków wraz z dokumentacją dot. świadczeń realizowanych przez GOPS,- obsługa progarmów komputerowych do realizacji świadczeń,- prowadzenie postępowań administracyjnych
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Jemielno (dolnośląskie)
Nadzór nad dokumentami księgowymi, sporządzanie dokumentów sprawozdawczych i podatkowych. Praca od pn do pt.
British Car Sp.z o.o. - 2016-12-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej - 2017-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja zagadnień zwiazanych z logistyka firmy, obsługa poczty elektronicznej, sporządzanie zamówień na materiały i towary handlowe, prowadzenie korespondencji z dostawcami i odbiorcami, prowadzenie ewidencji transportu samochodowego, obsługa magazynowa zakupów i sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Będzin (śląskie)
przyjmowanie i wydawanie materialow produkcyjnych obsluga klienta dostawy
ZOSP RP Wytwórnia Umundurowania Strażackiego - 2018-08-17 - Brzeziny (łódzkie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: średnie; doświadczenie: brak wymagań; obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów, obsługa sekretariatu, poczty int., archiwizacja dokumentów; jedna zmiana; miejsce odobywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Gliwice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; wymagane wykszt. min. średnie, znajomość obsługi komputera;spotkanie w sprawie pracy w dniu 09.03.2016 r. o godz. 12.00 w Sklepie Meblowym w Ustce ul. Jagiellońska 18;
Fabryka Mebli "Bodzio" Bogdan Szewczyk Sp.J. - 2016-02-29 - Ustka (pomorskie)
Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Stare Kurowo (lubuskie)
Obsługa klientów indywidualnych i instytucjonalnych, praca z programami pakietu Office. Praca na dwie zmiany w godzinach 7.30 - 16.30.Oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - program PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie do 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Brzesko (małopolskie)
Nauka prowadzenia, aktualizowania dokumentów personalnych dla pracowników wojska i inne
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
pełnienie obowiązków księgowych, w tym: dokonywanie kontroli dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym; gromadzenie umów, decyzji i innych postanowień, które będą realizowane i spowodują konieczność dokonania wydatków budżetowych; weryfikacja otrzymanych dokumentów pod względem poprawności ich ujęcia wynikającego z klasyfikacji budżetowej. Kompleksowa obsługa finansowa Projektu finansowanego ze środków Komisji Europejskiej w ramach Komponentu finansowego LIFE+: Projekt LIFE+ nr LIFE12 NAT/PL/000081 pn. Ochrona zbiorowisk nieleśnych na terenie Beskidzkich Parków Krajobrazowych (m.in. prowadzenie analityki wydatkowanych środków wg kategorii kosztów, źródeł finansowania oraz paragrafów budżetowych, weryfikacja uruchamianych zadań pod względem zgodności z planem finansowym Projektów, sprawdzanie zgodności podpisywanych umów z planem finansowym Projektów, prowadzenie rejestru umów, opisywanie list płac, wyliczanie kosztów kwalifikowalnych kosztów osobowych w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających zaksięgowanie wydatków ponoszonych w ramach Projektów w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających przeksięgowanie wydatków ponoszonych z tytułu wypłaty wynagrodzeń pomiędzy źródłami finansowania; zapotrzebowanie środków potrzebnych do realizacji Projektów w poszczególnych miesiącach), bieżąca znajomość przepisów prawa; dbałość o powierzone mienie; przestrzeganie przepisów ppoż. i warunków pracy obowiązujących w Biurze Zespołu Parków (w tym warunków BHP) oraz przestrzeganie regulaminów wewnętrznych Zespołu i dyscypliny pracy; prowadzenie postepowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy towarów i usług zgodnie z wymogami ustawy o finansach publicznych i ustawy Prawo zamówień publicznych; wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z realizacją działań wynikających z zakresu obowiązków, również poza terenem Zespołu.
Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego - 2018-04-12 - Będzin (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, prowadzenie rozliczeń. Praca w okresie letnim może być w godz. 7:00-19:00, zimowym 7:00-17:00
FIRMA GASTRONOMICZNO-HANDLOWA "WRONA" BARBARA WRONA,JERZY WRONA SPÓŁKA JAWNA Limanowa - 2018-01-31 - Limanowa (małopolskie)
- utrzymywanie kontaktu ze stałymi odbiorcami; - sporządzanie ofert handlowych; - kontrola stanów magazynowych i bieżacych zamówień;- obsługa klienta detalicznego i hurtowego;- dobra znajomość asortymentu oraz udzielanie informacji telefonicznej związanej z asortymentem;- przyjmowanie zamówień związanych bezpośrednio ze sprzedażą;- dbałość o terminowe przekazywanie dokumentów sprzedażyodbiorcy.
DOMINO Polska Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2018-03-16 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
1. Zakłądanie, segregowanie i układanie dokumentów rejestracyjnych2. Wstępne przygotowywanie odpowiedzi na zapytania pisemne do innych instytucji3. Weryfikacja dokumentów rejestracyjnych4. Archiwizowanie akt oraz przygotowywanie spisów archiwalnych5. Kserowanie dokumentów celem skompletowania akt6. Wysyłanie korespondencji sporządzonej przez pracowników komórki organizacyjnej7. Segregowanie zwrotnych potwierdzeń odbioru
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Kartuzy (pomorskie)
układanie płytek
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Chorzów (śląskie)
Wykształcenie wyższe; znajomość j. angielskiego; wykonywanie pracy biurowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
VEROCARGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-10-03 - Gliwice (śląskie)
referent księgowości
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Zapoznanie się ze Statutem Gminy, ustawą o samorządzie terytorialnym oraz wewnętrznym obiegiem dokumentów w tym z programem do obiegów dokumentów PROTON. Zapoznanie się z aktami prawnymi związanymi z zakresem zadań Referatu Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji. Przygotowywanie planów i koncepcji realizacji oraz pozyskania środków pozabudżetowych na projekty inwestycyjne Gminy Barlinek. Zapoznanie się z zadami oraz warunkami niezbędnymi do złożenia wniosków o pozyskanie dofinansowania z pozabudżetowych programów i funduszy pomocowych na przedsięwzięcia realizowane przez Urząd Miejski w Barlinku. Udział w przygotowywaniu wniosków o pozyskanie dofinansowania z pozabudżetowych programów i funduszy pomocowych na projekty gminy realizowane przez Urząd Miejski w Barlinku. Zapoznanie się z zasadami i przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji przetargowej na realizację inwestycji zgodnie z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych. Udział w pracach komisji przetargowych na realizację inwestycji zgodnie z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych. Nadzór nad realizacją zawartych umów. Przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji dot. rozliczeń z wniosków o dofinansowanie oraz z realizacji projektów inwestycyjnych. Przygotowywanie informacji oraz sprawozdań z realizacji projektów inwestycyjnych. Zapoznanie się z zasadami oraz przygotowywanie archiwizacji dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Barlinek (zachodniopomorskie)
referent ds. kadr i płac
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Świdnica (dolnośląskie)