REFERENT W KANCELARII KOMORNICZEJ KOMORNIKA SĄDOWEGO Łódź oferta pracy KOMORNIK SĄDOWY PRZY SĄDZIE REJONOWYM DLA ŁODZI-ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI ANGELIKA ŁASZCZEWSKA KANCELARIA KOMORNICZA NR XII W
Stanowisko: REFERENT W KANCELARII KOMORNICZEJ KOMORNIKA SĄDOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Rejestracja pism i spraw oraz ich sporządzanie. Obsługa systemów Ognivo, ZUS-EKS, Epuap2, CBDKW
Data publikacji: 2019-10-30
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: KOMORNIK SĄDOWY PRZY SĄDZIE REJONOWYM DLA ŁODZI-ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI ANGELIKA ŁASZCZEWSKA KANCELARIA KOMORNICZA NR XII W
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Prezydenta Gabriela Narutowicza 16/9, 90-135 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rejestracja pism i spraw oraz ich sporządzanie. Obsługa systemów Ognivo, ZUS-EKS, Epuap2, CBDKW
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
W przypadku umowy o pracę okres zatrudnienia rok lub dłużej
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
REFERENT W KANCELARII KOMORNICZEJ KOMORNIKA SĄDOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: referendarz sądowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dwuletni staż u komornika sądowego lub w windykacji
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
KOMORNIK SĄDOWY PRZY SĄDZIE REJONOWYM DLA ŁODZI-ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI ANGELIKA ŁASZCZEWSKA KANCELARIA KOMORNICZA NR XII W ŁODZI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Adres pracodawcy:
Prezydenta Gabriela Narutowicza 16/9, 90-135 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Prezydenta Gabriela Narutowicza
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: referendarz sądowy
Data dodania oferty pracy: 30.10.2019
Oferta pracy ważna do: 29.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8960d2ab1f01425e0b1da18cd9ed1624
Podobne oferty pracy
Wykonywanie zabiegów rehabilitacyjnych. Pracodawca zapewnia miesięczny okres szkolenia.
DOMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-06 - Jarnołtówek (opolskie)
Rozliczanie dokumentów magazynowych
Zakłady Mleczarskie MLEKPOL - 2017-01-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- obsługa pocztowo-kurierska; - obsługa korespondencji; - zakładanie teczek aktowych; - pomoc przy archiwizacji dokumentów; - obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2019-08-30 - Sulęcin (lubuskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie min. średnie; obsługa urządzeń biurowych; średniozaawansowana znajomość jęz. angielskiego; komunikatywność; zakres obowiązków: obsługa sekretariatu, archiwizacja dok., uzupełnianie mat. biurowych, przyg. zestawień, raportów, akt. strony internetowej, poszukiwanie nowych kontaktów handlowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Gliwice (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Zielona Góra (lubuskie)
praca w godzinach od 07:30 do 15:30; wpsółpraca z kontrahentami, sprzedaż
ZBIGNIEW BARTCZAK PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO-HANDLOWE "CHEMLAND" - 2018-02-27 - Stargard (zachodniopomorskie)
wykonywanie szkoleń z zakresu bhp, gospodarowanie odzieżą roboczą, środkami ochrony osobistej oraz prowadzenie ewidencji przydzielonego asortymentu, nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP w Zakładzie, sporządzanie dokumentacji oraz prowadzenie postępowań powypadkowychGodziny pracy: 7-15
Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. - 2019-05-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prace porządkowe,czystościowe wyznaczonego obiektu.MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:WISZNIA MAŁA,PĘGÓW
APT TIME Sp.zo.o. - 2018-02-23 - Wisznia Mała (dolnośląskie)
obsługa sekretariatu, przygotowywanie umów i zleceń, rozliczanie zleconych usług i zakupów
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Prudnik (opolskie)
Catering dla szkół, żłobków, przedszkoli.
Zakład Usług Cateringowych "RODZINNY" Krystian Topór - 2018-12-12 - Białystok (podlaskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Głogów (dolnośląskie)
Fakturowanie, awizacja dostaw, kompletowanie dokumentów.
BAĆ-POL S.A. - 2016-10-18 - Niepołomice (małopolskie)
Przyjmowanie wpłat i wypłat oraz KW i KP, sporządzanie raportów kasowych, rozliczanie wyciągów bankowych, rozliczanie kierowców, kontrola KP kierowców, kontrola stanów depozytów na oddziałach
TGS Przemysław Stoń - 2017-05-15 - Ruda Śląska (śląskie)
krojczy
ZOSP RP Wytwórnia Umundurowania Strażackiego - 2019-09-23 - Brzeziny (łódzkie)
Prowadzenie dokumentacji szkoły
Gimnazjum Dla Dorosłych w Rowie - 2017-08-24 - Rów (zachodniopomorskie)
- rozliczanie podatku VAT, faktur zakupu i dokumentów magazynowych, - księgowanie kosztów, - wystawianie not księgowych, - archiwizacja i porządkowanie dokumentów.
Grupa Producentów Rolnych SUFLIDOWO Sp. z o.o. - 2017-03-24 - Teresin (łódzkie)
Pomoc w dziale księgowości
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Pińczów (świętokrzyskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie zestawień i raportów, sporządzanie umów cywilno-prawnych, prowadzenie spraw socjalnych, prowadzenie dok. w zakresie szkoleń pracowników.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Płock (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych, ewidencja czasu pracy, sporządzanie umów o pracę, świadectwa pracy / nabór staż do 30 r. ż. PO WER/
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Pabianice (łódzkie)
Nauka prowadzenia rejestrów VAT i inne.
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
1. Segregowanie dokumentów wpływających do urzędu.2. Wstępna weryfikacja wpływających deklaracji.3. Tworzenie paczek z deklaracjami.4. Sprawdzanie poprawności formalnej zeznań/deklaracji wpływających do urzędu wraz z weryfikacją danych identyfikacyjnych.5. Rozdzielanie deklaracji na zwroty i wypłaty.6. Przygotowywanie dokumentacji do zarchiwizowania.7. Tworzenie spisów archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.8. Przygotowywanie korespondencji do wysyłki.9. Wprowadzanie danych podstawowych i szczegółowych z deklaracji i innych dokumentów do systemów informatycznych, będących w wykorzystaniu Urzędu.10. Otwieranie i sprawdzanie ilościowe korespondencji wpływającej do tut. urzędu.11. Nadawanie numerów systemowych na deklaracjach w aplikacjach informatycznych urzędu.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Kartuzy (pomorskie)
Montaż zbrojenia
Prace Budowlane Jerzy Stangorra - 2015-12-01 - Gdańsk (pomorskie)
Bezpośredni kontakt z kierowcami i przewoźnikami, ścisła współpraca z Działem Sprzedaży oraz Działem Fakturowania, wykonywanie podstawowych czynności z zakresu organizacji transportu, ustalanie tras dla Kierowców, współpraca z zewnętrznymi partnerami firmy.
PORTOS TR7 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-03-18 - Kalisz (wielkopolskie)
prace związane z księgowością
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Lubin (dolnośląskie)
Kandydaci przystępujący do naboru powinni spełniać następujące wymagania:1. niezbędne:1) spełnianie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. (t.j. Dz. U. z 2018, poz. 1260, ze zmianami),2) wykształcenie średnie; technik budownictwa lub wyższe techniczne z zakresu budownictwa,3) obsługa komputera (znajomość pakietu Office),4) znajomość przepisów znajomość ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,2. dodatkowo:1) preferowane doświadczenie na stanowisku o podobnym charakterze i zakresie zadań,2) prawo jazdy kat. B,3) umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność, sprawność fizyczna - pełna sprawność ruchowa,3. Zakres zadań na stanowisku Referenta w Oddziale Gospodarki Mieszkaniowej:1) Administrowanie nieruchomościami gruntowymi, budynkowymi i lokalowymi.2) Zapewnienie utrzymania w należytym stanie technicznym budynków i urządzeń do nich przynależnych, w tym nadzór nad zabezpieczeniem przeciwpożarowym budynków, a także właściwej ich eksploatacji.3) Obsługa techniczna zarządzanych nieruchomości, w tym załatwianie zgłoszeń mieszkańców (pisemnych i ustnych) dotyczących: napraw, konserwacji, awarii lub szkód spowodowanych zdarzeniami losowymi, stanu technicznego budynków, lokali, stanu technicznego infrastruktury towarzyszącej, tj. jezdni, chodników osiedlowych.4) Zlecanie remontów i realizacja zaleceń, wynikających z protokołów z przeglądów stanu technicznego budynków oraz bieżących zgłoszeń lokatorów i interwencji pisemnych.5) Ustalanie przyczyn awarii, zgłoszonych zagrożeń, powstałych szkód oraz podejmowanie działań w celu ich usunięcia, w tym zlecanie napraw bieżących i konserwacyjnych, wraz z monitorowaniem realizacji i weryfikowaniem ich wykonania.6) Prowadzenie książek obiektów budowlanych.4. Warunki pracy:1) pełny wymiar nczasu pracy,2) praca w kontakcie z klientem,3) praca przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie oraz poza siedzibą zakładu, na terenie miasta Racibórz.5. Wskaźnik zatrudnienia:W lipcu 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił w Miejskim Zarządzie Budynków w Raciborzu mniej niż 6%.
Miejski Zarząd Budynków - 2019-08-28 - Racibórz (śląskie)
prace administracyjno-biurowe, obsługa sekretariatu, obsługa urządzeń biurowych, udzielanie informacji, prace biurowe w Dziel świadczeń Rodzinnych
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Wola (śląskie)
Sprzedaż produktów finansowychObsługa klienta
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo- Kredytowa "WISŁA" - 2019-05-29 - Turobin (lubelskie)
Jak w programie stażu.
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Przemyśl (podkarpackie)
zapoznanie z zakresem pracy sekretariatu, rejestracja pism (system elektroniczny), prowadzenie dokumentacji kancelaryjno - biurowej; redagowanie pism, przygotowanie dokumentów do archiwizacji, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Syców (dolnośląskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Gdynia (pomorskie)