REFERENT W DZIALE PŁAC I KADR W CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W MIKOŁOWIE Mikołów oferta pracy CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W MIKOŁOWIE
Stanowisko: REFERENT W DZIALE PŁAC I KADR W CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W MIKOŁOWIE
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - Więcej informacji na stronie: https://cuwmikolow.bip.net.pl/?c=377- Dyrektor Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze referenta w Dziale Płac i Kadr w Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie.- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy od 01 kwietnia 2021 roku po rozstrzygnięciu wyników naboru.- Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:l. naliczanie wynagrodzenia zasadniczego, premii, dodatków stażowych, funkcyjnych, godzin nadliczbowych, dodatków za wychowawstwo itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami w oparciu o otrzymane dokumenty kadrowe z placówek obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie,2. naliczanie pracownikom zasiłków z ubezpieczenia społecznego,3. dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac,4. naliczanie zobowiązań wobec ZUS i US zgodnie z obowiązującymi przepisami,5. sporządzanie deklaracji rozliczeniowych podatku dochodowego PIT-4,6. wystawianie zaświadczeń o wysokości wynagrodzenia, zaświadczeń do ZUS o wysokości dochodów osiąganych przez emerytów i rencistów i innych niezbędnych dokumentów wymaganych przepisami prawa,- Informacja o warunkach zatrudnienia1. Miejsce pracy: Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie, ul. K. Miarki 9.2. Praca na jedną zmianę w pełnym wymiarze czasu pracy.3. Obiekt nie przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo.4. Praca przy monitorze ekranowym.5. Możliwość uczestnictwa w szkoleniach.6. Kandydat, który zostanie zatrudniony jest zobowiązany do doręczenia pracodawcy w ciągu 7 dni od daty zatrudnienia zaświadczenia o niekaralności z Ministerstwa Sprawiedliwości Krajowy Rejestr Karny.7. Konieczność odbycia służby przygotowawczej zgodnie z art. 16 ust. 2 i 3 oraz art. lustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2019 r.,poz.1282 z póź.zm.).8. Pierwsza umowa zawarta na czas określony, nie dłużej niż 6 miesięcy.- Godziny pracy: 7:00-15:00.
Data publikacji: 2021-02-26
Lokalizacja: Mikołów (śląskie)
Pracodawca: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W MIKOŁOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Karola Miarki 9, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Więcej informacji na stronie: https://cuwmikolow.bip.net.pl/?c=377- Dyrektor Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze referenta w Dziale Płac i Kadr w Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie.- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy od 01 kwietnia 2021 roku po rozstrzygnięciu wyników naboru.- Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:l. naliczanie wynagrodzenia zasadniczego, premii, dodatków stażowych, funkcyjnych, godzin nadliczbowych, dodatków za wychowawstwo itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami w oparciu o otrzymane dokumenty kadrowe z placówek obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie,2. naliczanie pracownikom zasiłków z ubezpieczenia społecznego,3. dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac,4. naliczanie zobowiązań wobec ZUS i US zgodnie z obowiązującymi przepisami,5. sporządzanie deklaracji rozliczeniowych podatku dochodowego PIT-4,6. wystawianie zaświadczeń o wysokości wynagrodzenia, zaświadczeń do ZUS o wysokości dochodów osiąganych przez emerytów i rencistów i innych niezbędnych dokumentów wymaganych przepisami prawa,- Informacja o warunkach zatrudnienia1. Miejsce pracy: Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie, ul. K. Miarki 9.2. Praca na jedną zmianę w pełnym wymiarze czasu pracy.3. Obiekt nie przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo.4. Praca przy monitorze ekranowym.5. Możliwość uczestnictwa w szkoleniach.6. Kandydat, który zostanie zatrudniony jest zobowiązany do doręczenia pracodawcy w ciągu 7 dni od daty zatrudnienia zaświadczenia o niekaralności z Ministerstwa Sprawiedliwości Krajowy Rejestr Karny.7. Konieczność odbycia służby przygotowawczej zgodnie z art. 16 ust. 2 i 3 oraz art. lustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2019 r.,poz.1282 z póź.zm.).8. Pierwsza umowa zawarta na czas określony, nie dłużej niż 6 miesięcy.- Godziny pracy: 7:00-15:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto + dodatek stażowy + premia uznaniowa. Pierwsza umowa zawarta na czas określony, nie dłużej niż 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Rozpoczęcie pracy najwcześniej od 01 kwietnia 2021 roku po rozstrzygnięciu wyników naboru.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
REFERENT W DZIALE PŁAC I KADR W CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W MIKOŁOWIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mikołów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2408
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mikołów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1. obywatelstwo polskie,2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,3. wykształcenie wyższe lub średnie,4. znajomość oraz umiejętność korzystania z regulacji prawnych z zakresu:- Karta Nauczyciela,- Ustawy o pracownikach samorządowych,- Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,- Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,- Kodeks PracyWymagania dodatkowe:1. posiadanie doświadczenia w pracy na stanowiskach pokrewnych,2. umiejętność organizacji pracy własnej oraz terminowość,3. znajomość przepisów podatkowych i ubezpieczeń społecznych,4. znajomość obsługi programu Płatnik,5. umiejętność obsługi pakietu OFFICE oraz poczty elektronicznej,6. zdolność analitycznego myślenia.
Nazwa pracodawcy: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W MIKOŁOWIE
danePracodawcy_nip: 6351839530
danePracodawcy_regon: 365421894
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Karola Miarki 9, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty1. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, jeżeli kandydat takie posiada (kopie dokumentów z odbytych szkoleń).2. List motywacyjny.3. Życiorys.4. Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.5. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych. 6. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe.7. Oświadczenie o prowadzeniu lub nie prowadzeniu działalności gospodarczej.8. Oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji. 10. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na oferowanym stanowisku.11. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia zgodnie z art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia kopi dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.Dokumenty można składać osobiście w sekretariacie Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie lub przesłać na adres:Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie ul. Karola Miarki 9, 43-190 MikołówOferty należy składać w zamkniętych opisanych kopertach:"Oferta na stanowisko referenta w Dziale Plac i Kadr Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie nie otwierać przed upływem terminu składania ofert".Termin składania ofert od 24 lutego 2021 roku do 10 marca 2021 roku (decyduje data wpływu dokumentów aplikacyjnych do Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie) w godzinach poniedziałek - piątek 7:00 - 15:00 Informacje udzielane są pod numerem telefonu 32 226 01 69 wew. 29Oferty, które wpłyną po terminie do Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie, będą nieczytelne lub nie będą zawierały wszystkich wymaganych dokumentów określonych w punkcie V nie będą rozpatrywane.Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do dalszego postepowania, będą informowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Osoby, których oferty nie będą spełniały wymagań zawartych w ogłoszeniu nie będą powiadamiane, natomiast będą mogły uzyskać telefoniczną informację w tej sprawie.Informacje związane z procedurą naboru udzielane będą w dniach i godzinach pracy Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie pod numerem telefonu 32 226 01 69 wew. 29.- Oświadczenie do celów rekrutacyjnch, Kwestionariusz osobowy, Oświadczenie ochrona danych, Informacja przetwarzenie danych na stronie: https://cuwmikolow.bip.net.pl/?c=377
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Termin składania ofert do 10 marca 2021 roku, Godziny : 7:00 - 15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: mikołowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2408
Gmina pracodawcy: Mikołów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Mikołów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0941286
Ulica pracodawcy: Karola Miarki
Numer budynku pracodawcy: 9
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431301
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.02.2021
Data dodania oferty pracy: 24.02.2021
Oferta pracy ważna do: 10.03.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 24.02.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 24.02.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c363f28e92e01320ea1ba49b8e06e07d
Podobne oferty pracy
Kontakt z klientami, uzgadnianie szczegółów zamówienia, wprowadzanie zamówień w system komputerowy, potwierdzanie i bieżąca obsługa zamówień.
OKNOHIT Spółka Jawna Ireneusz Achtelik, Adam Achtelik - 2016-07-12 - Chełm Śląski (śląskie)
- wystawianie dokumentów, faktur- redagowanie pism- archiwizowanie- rozliczanie - obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2018-03-31 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż, obsługa bieżących zamówień, utrzymanie kontaktu z klientami zagranicznymi, zdobywanie nowych kontrahentów
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Lewickie (podlaskie)
Szkolenie BHP, ppoż. i stanowiskowe; Pomoc przy administrowaniu siecią LAN oraz systemami informatycznymi opartymi o bazy danych, Pomoc przy nadzorze nad rozwojem i eksploatacja oprogramowania; Pomoc przy nadzorze nad prawidłowowścią funkcjonowania i wykorzystywania sprzętu komputerowego oraz infrastruktury informatycznej; Pomoc przy opracowaniu raportów opratych o dane przetwarzane w systemach informatycznych; Pomoc przy administrowaniu i publikowaniu treści na stronach internetowych tut. Urzędu.
kontakt przez PUP - 2019-11-28 - Będzin (śląskie)
Praca administarcyjno-biurowa. Prowadzenie sekretariatu i kancelarii.
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Kłodzko (dolnośląskie)
określony w ogłoszeniu o naborze na str.:http://bip.mzuim.tarnowskiegory.pl
MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW - 2015-12-31 - Tarnowskie Góry (śląskie)
produkcja pokrowców tapicerskich, akcesoriów meblowych z wszelkiego rodzaju materiałów
NOTI SP. Z O.O. - 2016-01-19 - Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)
Układanie i montaż sieci zewnętrznych sieci sanitarnych,kontrola poprawnościdziałania sieci, praca w godz. 7-15. Praca na terenie Branic, Gogolina, woj. opolskiego wgl zleceń
DROBUD Zakład Budownictwa Ogólnego - 2017-07-18 - Opole (opolskie)
terminowa i wysokiej jakości korespondencyjna obsługa klientów; rozpatrywanie reklamacji, skarg i zgłoszeń w elektronicznym systemie obiegu dokumentów; analiza danych systemowych w zakresie rozliczeń i korekt rozliczeń za pobraną energię elektryczną; wystawianie i monitorowanie konsultacji w przypadkach spraw wymagających opiniowania innych komórek organizacyjnych Spółek
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa urządzenia CNC, prace ślusarskie
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Ciechocin (kujawsko-pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie spraw kadrowych z rozliczaniem wynagrodzeń. Przekaz elektroniczny dio ZUS. Obsługa sekretariatu. Praca w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 328 82 21 w. 15, osobisty.
MGH Sp. z o.o. - 2017-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)
referent / nabór staż powyżej 30 r. ż. RPO
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Pabianice (łódzkie)
planowanie i obsługiwanie procesów logistycznych związanych z produkcją realizowania prac związanych z gospodarką magazynową, planowanie i obsługiwanie procesów logistycznych związanych z dystrybucją gromadzenia i przygotowywania danych wejściowych do oceny funkcjonowania procesów logistycznych
kontakt przez PUP - 2018-12-21 - Migi (pomorskie)
- obsługa sekretariatu- prowadzenie korespondencji- nadzór na obiegiem dokumentów- obsługa urządzeń biurowych- archiwizacja dokumentów
NORIS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. - 2018-02-22 - Drawski Młyn (wielkopolskie)
Weryfikacja i ewidencjonowanie dokumentów księgowych zgodnie z przepisami o rachunkowości. Wymagania: wykształcenie kierunkowe (rachunkowość, ekonomia), doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pełnej księgowości, prawo jazdy kat. B. Swoje CV prosimy wysyłać na e-mail: kadry (at) enforest.eu
BIURO RACHUNKOWE ANETA GAJEWSKA - 2017-01-04 - Wińsko (dolnośląskie)
Obsługa dokumentacji Podprogramu POPŻ - wystawiane podstawowych dokumentów magazynowych, planowanie dostaw do jednostek podległych, kontrola dostaw i odbiorów artykułów.
Polski Komitet Pomocy Społecznej Kujawsko-Pomorski Zarząd Wojewódzki - 2018-01-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pomoc kuchenna - pomoc w przygotowywaniu posiłków, wydawanie posiłków zgodnie z przyjętą organizacją pracy, przygotowywanie produktów do posiłków, utrzymanie czystości naczyń, urządzeń i sprzętu kuchennego, sprzątanie pomieszczeń kuchennych. Wymagane: wykształcenie min. podstawowe, umiejętności interpersonalne, praca w zespole. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy. Kontakt: e-mail: sekretariat (at) dpstursk.pl, Tel: 95 755 3285 Ewa Rybicka, Małgorzata Herman.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ TURSK - 2020-09-10 - Tursk (lubuskie)
Wydawanie posiłków, obsługa kasy. Praca w godzinach 10:00-22:00 (2 dni pracy, 2 dni wolnego). Pracodawca zapewnia szkolenie.
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Urszula Cieśla i Marcin Skoczyk Spółka Jawna - 2018-04-16 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- Osoba zatrudniona ma w/w stanowisku będzie: przygotowywała pisma dot. wyjaśnień na wystawiane upomnienia i tytuły wykonawcze oraz odpowiedzi na zażalenia, skargi i inne,redagowała, sporządzała oraz odpowiadała na e-maile, przygotowywała upomnienia i tytuły wykonawcze z systemu.- Wynagrodzenie: 2800-3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (I umowa na 6 miesięcy). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00.Wymagania niezbędne;- wykształcenie wyższe administracyjne lub prawnicze, - doskonała znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, - znajomość Ustawy o drogach publicznych,- doskonała znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office o zaangażowanie w pracy i odporność na stres, - obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania pożądane:- komunikatywna znajomość j. angielskiego, samodzielność, komunikatywność, wysoka kultura osobista.
MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW - 2018-07-19 - Katowice (śląskie)
• serwis urządzeń i instalacji technologicznych kotłowni parowych; • udział w testach i uruchomieniach nowych instalacji.
INTECH Engineering Spółka z o.o. - 2021-03-19 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
h
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie czynności pracowniczych i finansowych, znajomość przepisów kodeksu pracy, bardzo dobra obsługa programów finansowych oraz MS Office.
"Przewozy Regionalne" sp. z o.o. Oddział Pomorski z siedzibą w Gdyni - 2015-12-02 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa klientów banku, obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2019-08-13 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Wykonywanie prac ogólnobudowlanych
KRĘT CZESŁAW Z.R.B. "TECHBUD" - 2018-03-27 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in:- obsługa interesantów;- obsługa połączeń telefonicznych;- przyjmowanie, segregacja i rejestracja korespondencji w księdze korespondencji przychodzącej i wychodzącej z zakładu pracy;- redagowanie i wysyłanie pism w formie drukowanej i elektronicznej (e-mail);- przygotowanie i wysyłka korespondencji za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz innych operatorów przesyłek kurierskich;- wykonywanie kopii ksero i skanowanie dokumentów na potrzeby pracowników;- opieczętowanie i opisywanie przychodzących faktur kosztowych;- kserowanie faktur kosztowych i podział w odpowiednie teczki inwestorskie;- pomoc w dziale księgowości a w szczególności (dekretowanie faktur kosztowych, dekretowanie raportów kasowych).
"PALTECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Jastrowie (wielkopolskie)
Zapoznanie się z pracą w sekretariacie i obsługą urządzeń biurowych, obsługa konferencji, służbowych spotkań przełożonego.
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
obsługa klienta
SANGRIA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-05-12 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Wprowadzanie do produkcji nowych produktów oraz zmian inżynieryjnych, tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej. Praca jednozmianowa, pierwsza umowa na okres próbny, następnie na czas określony.
Bader Polska Spółka z o.o. - 2019-08-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
(dla osób do 30rż) redagowanie pism służbowych, wyszukiwanie zleceń technicznych w internecie, przygotowywanie ofert przetargowych wraz z załączikami do zamówień publicznych, przygotowywanie projketów umów zewnętrznych ze zleceniodawcą i umów wewnętrzynych z wykonawcami, sporzadzanie faktur i prowadzenie ich rejestru, przygotowywanie dokumentów do wstępnego archiwizowania
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)