REFERENT DS. PŁAC I KADR Z OBŁSUGĄ SEKRETARIATU Wrocław oferta pracy MGH Sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENT DS. PŁAC I KADR Z OBŁSUGĄ SEKRETARIATU
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw kadrowych z rozliczaniem wynagrodzeń. Przekaz elektroniczny dio ZUS. Obsługa sekretariatu. Praca w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 328 82 21 w. 15, osobisty.
Data publikacji: 2017-06-06
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: MGH Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kaszubska 8/10, 50-214 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw kadrowych z rozliczaniem wynagrodzeń. Przekaz elektroniczny dio ZUS. Obsługa sekretariatu. Praca w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 328 82 21 w. 15, osobisty.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. PŁAC I KADR Z OBŁSUGĄ SEKRETARIATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy działów kadr (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie (każde), staz pracy: pół roku na podobnym stanowisku, znajomość kodeksu pracy, systemu wynagradzania, komunikatywna znajomość języka niemieckiego (do kontaktu z klientami) - mile widziana
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: MGH Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Kaszubska 8/10, 50-214 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Kaszubska
Numer budynku pracodawcy: 8/10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr
Data dodania oferty pracy: 07.06.2017
Oferta pracy ważna do: 07.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Bieżąca dbałość o czystość pomieszczeń ogólnodostępnych, pokoi hotelowych oraz zaplecza hotelowego
"POD JEDLAMI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-16 - Wisła (śląskie)
KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW DOCHODOWYCH,UZGADNIANIE EWIDENCJI Z KONTAMI KSIĘGI GŁÓWNEJ,VAT, FAKTURY, REJESTRYWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE-RACHUNKOWOŚĆ,KOMUNIKATYWNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ, BARDZO DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA W TYM EXCELA, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE-NIE JEST WYMAGANECV+LM WRAZ KSEROKOPIAMI DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH KWALIFIKACJE (DYPLOM UKOŃCZENIA UCZELNI, KURSÓW) ORAZ (ŚWIADECTWA PRACY) WRAZ Z OŚWIADCZENIEM O NIEKARALNOŚCI NALEŻY PRZESŁAĆ POCZTĄ TRADYCYJNĄ LUB DOSTARCZYĆ OSOBIŚCIE DO ZWK OHP PRZY UL. DWORCOWEJ 19 W SZCZECINIE, W ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE Z TYTUŁEM "NABÓR - KSIĘGOWA/-Y. PEŁEN ETAT";SZCZEGÓŁY DOYCZĄCE APLIKOWANIA ORAZ WYKAZ OBOWIĄZKOWYCH DOKUMENTÓW DOSTĘPNE SĄ NA STRONIE http://www.zachodniopomorska.ohp.pl/komunikaty/nabór do ZWK OHP
ZACHODNIOPOMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W SZCZECINIE - 2018-01-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
praca na stanowisku biurowym, obsługa interesantów, prowadzenie sekretariatu itp.
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie kadr pracowników
Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny - 2017-04-19 - Jaworze (śląskie)
nadzór nad prawidłową obsługą i eksploatacją samochodów i urządzeń służących do wywozu odpadów komunlanych
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Wieluń (łódzkie)
Praca administracyjno-biurowa, prowadzenie biura, prace z zakresu księgowości, obsługa krwiodawców i podopiecznych PCK
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Siedlce (mazowieckie)
pakowanie, foliowanie elementów z produkcji
ELPE ELEKTROPRODUKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-29 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzorowanie, tworzenie i wycofywanie dokumentacji systemowej zarządzania jakością, koordynowanie działań korygujących, zapobiegawczych.Monitorowanie poziomu jakości poprzez opracowanie statystycznych danych jakościowych z procesów szycia, nadzorowanie wyposazenia do monitorowania i pomiarów oraz analizy ich zdolności pomiarowych.
Bader Polska Sp.z o.o. - 2018-01-18 - Nowa Sól (lubuskie)
obsługa ładowarki
Agencja Pracy Kaja - 2017-05-04 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na wolne stanowisko urzędnicze dostępnym na stronie pup.cieszyn.ibip.pl
Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie - 2018-01-25 - Cieszyn (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
PROWADZENIE GOSPODARKI FINANSOWEJ JEDNOSTKI ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI.- PRZYGOTOWYWANIE I OPRACOWYWANIE DECYZJI ADMINISTRACYJNYCH ZGODNIE Z PRZEPISAMI KODEKSU POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO.- TWORZENIE TECZEK AKT POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH.- PROWADZENIE POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH W SPRAWACH PRZYZNAWANIA ŻOŁNIERZOM DODATKÓW DO UPOSAŻENIA ORAZ ŚWIADCZEŃ SOCJALNO-BYTOWYCH.- PROWADZENIE REJESTRÓW DECYZJI ADMINISTRACYJNYCH, TECZEK AKT POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH ORAZ REJESTRU ZAWIADOMIEŃ.- ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW FINANSOWYCH I ADMINISTRACYJNYCG.- ZGŁASZANIE DO UNEZPIECZENIA ZDROWOTNEGO ŻOŁNIERZY ORAZ CZŁONKÓW ICH RODZIN.- WYPEŁNIANIE DRUKÓW RP-7 DLA CELÓW EMERYTALNYCH.- PROWADZENIE OKRESOWYCH ANALIZ WYKORZYSTANIA ŚRODKÓW PRZYDZIELONYCH Z BUDŻETU, ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCH I INNYCH BĘDĄCYCH W DYSPOZYCJI DOWÓDCY.- NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM PLANOWANIEM I OKREŚLANIEM PRIORYTETÓW ORAZ ZGŁASZANIEM POTRZEB NA ŚRODKI BUDŻETOWE DO ORGANU PRZYDZIELAJĄCEGO TE ŚRODKI.- OPRACOWYWANIE PROJEKTU PLANU WYDATKÓW BUDŻETOWYCH REALIZOWANYCH W DANYM ROKU SPRAWOZDAWCZYM.- BIEŻĄCA ZNAJOMOŚĆ PROBLEMATYKI EKONOMICZNO-FINANSOWEJ ZWIAZANEJ Z REALIZACJĄ ZADAŃ GOSPODARCZYCH ORAZ WYNIKAJĄCEJ Z OBOWIAZUJĄCEGO POWSZECHNIE PRAWA
Jednostka Wojskowa 1641 - 2018-03-20 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wykonywanieprac admin.opisywanie akt przekazywanych do archiwumkompletowanie i chronologivzczne porzadkowanie dok. rejestracyjnych podatnikówanaliza i kontrola pod względem formalnym i rachunkowym deklaracji podatkowych i zeznańzakładanier akt wymiarowychwprowadzanie danych do systemu infor.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)
ochrona jednostki poprzez dozór i stałą kontrolę dla zapewnienia bezpieczeństwa i porządku w ochranianym obiekcie - Szpital Powiatowy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE SED-HUT SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-14 - Chrzanów (małopolskie)
m.in.: komplementacja i bieżąca aktualizacja zbiuru dokumnetów, obsługa korespondencji, ewidencja faktur oraz rachunków, tworzenie zestawień i raportów, wsparcie administracyjne biura zarządu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Mikołów (śląskie)
utrzymywanie kontaktów handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowanie dokumentów wysyłkowych
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Gorlice (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Jaworzno (śląskie)
Transport samochodowy towarów na rynku krajowym i międzynarodowym. Praca wymaga ciągłych podróży służbowych poza miejsca pracy.
REGESTA S.A. - 2015-12-11 - Pińczów (świętokrzyskie)
Staż w Przedsiębiorstwie Wielobranżowym Mudar.Program stażu do zapoznania w pokoju nr 37.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Kielce (świętokrzyskie)
Wprowadzanie danych do komputera i inne podstawowe prace biurowe. Oferta dostepna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - osobisty lub telefoniczny: 71 382 82 32.
BIKKOPLAST Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Montaż instalacji i urządzeń sanitarnych, wodno - kanalizacyjnych, c.o. oraz wentylacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Bedlno Radzyńskie (lubelskie)
Wg. stanowiska. Więcej informacji na stronie https://nabory.kprm.gov.pl/site/ad/id/8413 lub pod numerem telefonu 71/ 389 53 66.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Wołowie - 2017-02-17 - Wołów (dolnośląskie)
obsługa sekretariatu
Zakład Karny w Garbalinie - 2017-08-24 - Garbalin (łódzkie)
PROWADZENIE KART WYNAGRODZEŃ I ROZLICZEŃ PODATKU DOCHODOWEGO PRACOWNIKÓW, SPORZĄDZANIE LIST I PŁAC, PROWADZENIE DEKLARACJI ZUS I TERMINOWE OPŁACANIE SKŁADEK, NALICZANIE I PROWADZENIE PEŁNEJ DOKUMENTACJI DOTYCZĄCEJ ZASIŁKÓW WYPŁACANYCH PRZEZ ZUS, PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z UBEZPIECZENIEM PZU ORAZ TERMINOWE OPŁACANIE SKŁADEK, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PODATKOWEJ ORAZ TERMINOWE OPŁACANIE NALEŻNYCH PODATKÓW, SPORZĄDZANIE ROCZNYCH DEKLARACJI PODATKOWYCH
Polkowickie Centrum Animacji - 2018-01-23 - Polkowice (dolnośląskie)
Referent Zespołu Prezydialnego
kontakt przez OHP - 2016-08-11 - Przasnysz (mazowieckie)
-zapoznanie z odpowiednimi przepisami prawa ( m.in. ustawami), dotyczącymi charakteru prowadzonej działalności,-zapoznanie ze stosowanymi w pracy urządzeniami, technikami, narzędziami, programami komputerowymi oraz nabycie umiejętności ich obsługi.-zapoznanie z prowadzoną dokumentacją, sposobami jej archiwizacji, rejestracją i obiegiem dokumentów, zasadami sporządzania korespondencji,-tworzenie baz danych i bieżące ich uzupełnianie -wyszukiwanie interntowych ofert i informacji o firmach-przeprowadzanie rozmów telefonicznych- prowadzenie kalendarza spotkań-obsługa kontrahentów-realizacja zadań związanych z organizacją imprez-inne zadania zlecone przez organizatora i opiekuna
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Mysłowice (śląskie)
zakup materiałów i wyrobów u pakistańskich dostawców, wspomaganie pracy pakistańskich handlowców
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Fakturowanie , ofertowanie, nadzór administracyjny. Praca od 9-13
Ekodeal Sp.z o.o. - 2018-05-18 - Opole (opolskie)
wykształcenie średnie ekonomiczne, mile widziane doświadczenie w księgowości, obsługa komputera, prawo jazdy kat B, łatwość nawiązywania kontaktów, dyspozycyjność.Zakres obowiązków: księgowanie faktur, nadzór nad sklepami.Praca: cała Polska
SMAK Dystrybucja Grzegorz Dorosz - 2016-04-19 - Cieszków (dolnośląskie)