REFERENT W DZIALE KSIĘGOWYM Opole oferta pracy Fundacja Rozwoju Śląska
Stanowisko: REFERENT W DZIALE KSIĘGOWYM
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych wraz z uzgadnianiem sald okresowych;- uzgadnianie sald z kontrahentami;- współpraca z innymi oddziałami firmy;- bezpośrednia współpraca z Główną Księgową, praca w godz. 7-15
Data publikacji: 2018-02-07
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Fundacja Rozwoju Śląska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słowackiego 10, 45-364 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych wraz z uzgadnianiem sald okresowych;- uzgadnianie sald z kontrahentami;- współpraca z innymi oddziałami firmy;- bezpośrednia współpraca z Główną Księgową, praca w godz. 7-15
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT W DZIALE KSIĘGOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie ogólnokształcące, inne, kierunek: kierunkowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość zasad rachunkowości, komunikatywność, skrupulatność, dokładność; zdolności analityczne, umiejętność rozwiązywania problemów; znajomość programu księgowego Comarch Optima będzie dodatkowym atutem,
Nazwa pracodawcy: Fundacja Rozwoju Śląska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Słowackiego 10, 45-364 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Termin: telefonicznie umówić się na spotkanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy:
Działalność pozostałych organizacji członkowskich
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.02.2018
Data dodania oferty pracy: 06.02.2018
Oferta pracy ważna do: 16.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
składanie i montaż mebli
SCHODY WŁODARCZYK Dominik Włodarczyk - 2017-08-11 - Wesółka (dolnośląskie)
wg. stanowiska, gotowanie potraw, przygotowywanie menu. praca dwie zmiany 06:00 - 14:00 / 14:00 - 22:00, miejsce pracy: "Diabla Góra"
Firma Handlowo-Usługowa "IRJOL" Ziniewicz Ireneusz - 2017-03-15 - Ruciane-Nida (warmińsko-mazurskie)
zarządzanie sekretariatem
LEWIATAN HOLDING SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażustaż w godz: 7:30-15:30
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Zawiercie (śląskie)
Współtworzenie i realizacja koncepcji działalności firmy w zakresie szkoleń, doradztwa i zarządzania wiedzą, koordynacja procesów szkoleniowych, przygotowanie i prowadzenie szkoleń, administrowanie dokumentacją działu oraz bazą wiedzy
LASKOMEX PPHU - 2017-06-02 - Łódź (łódzkie)
- organizacja pracy,- nadzór bhp.
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Węgrzynice (lubuskie)
sprzedaż mebli
Fabryka Mebli Bodzio - 2018-04-09 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Nauka prowadzenia rejestrów VAT i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
-
AKADEMIA MUZYCZNA IM. FELIKSA NOWOWIEJSKIEGO W BYDGOSZCZY - 2018-01-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa korespondencji, drukowanie, kopiowanie i faksowanie dokumentów, odbieranie telefonów itp.
IZOLBET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-12 - Budzyń (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Wprowadzanie i gromadzenie danych statystycznych z poszczególnych stanowisk. Aktualizacja bazy danych. Pomoc pracownikom Urzędu w zakresie obsługi systemów i urządzeń komputerowych. Wykonywanie raportów komputerowych dla potrzeb analizy i oceny. Instalacja oraz konfiguracja sprzętu komputerowego i oprogramowania. Przygotowywanie dokumentów w pakiecie Office. Obsługa poczty elektronicznej. Wykonywanie przeglądów i konserwacji sprzętu komputerowego. Pomoc w usuwaniu drobnych awarii. Wykonywanie innych czynności i zadań wynikających z zakresu działań Działu informatyki i statystyki.
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Gdynia (pomorskie)
- ubezpieczenia majątkowe i komunikacyjne- sporządzanie polis- obsługa urządzeń biurowych- wprowadzanie danych do komputera- udzialanie informacji oraz obsługa komputerasporządzanie dokumentacji w ysyłanie poczty
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Słupca (wielkopolskie)
wykształcenie min. średnie, preferowanie wyższe (technikum ekonomiczne, studia licencjackie/magisterskie, kierunki: ekonomia, finanse i rachunkowość lub pokrewne), umiejętność analitycznego myślenia oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej, mile widziana znajomość obsługi SAP BUSINESS ONE, dobra znajomość pakietu MS Office ( w szczególności EXCEL) skrupulatność, dokładność, dobra organizacja pracy. Zakres obowiązków weryfikacja protokołów serwisantów, sprawdzanie ich pod kątem wykonywanej usługi, rozliczanie materiałowe oraz usługowe, sporządzanie dokumentów WZ, RW, PW, MM, fakturowanie klientów kluczowych na podstawie rozliczonych dokumentów, współpraca z działem technicznym i działem administracji
IteCom Sp.z o.o. - 2016-08-25 - Krotoszyn (wielkopolskie)
1. Wykonywanie typowych prac kancelaryjnych i biurowych według zaistniałych potrzeb:przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji, rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących, przepisywanie korespondencji, wysyłanie korespondencji, prowadzenie jednolitego rejestru akt rzeczowych,2.Terminowe wykonywanie zadań wynikających z potrzeby zapewnienia prawidłowego funkcjonowania szkoły,3.Obsługa interesantów, udzielanie informacji, 4.Obsługa poczty mailowej,5.Przygotowywanie projektu pism na zlecenie Dyrektora, 6.Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Szkoły.
PAŃSTWOWA SZKOŁA MUZYCZNA I i II STOPNIA IM. HENRYKA WIENIAWSKIEGO - 2017-12-04 - Żagań (lubuskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Opoczno (łódzkie)
Staż z PO WER na ok. 5 miesięcy dla osób do 30 roku życia (- dla osób do 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone w okresie 4 miesięcy od daty rejestracji - dla osób powyżej 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone od momentu przystąpienia do projektu)MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW:POMORSKA 55GODZ.PR.:8-16WYMAGANIA ORGANIZATORA:wykształcenie min.zawodowe, obsługa maszyn i urządzeń, obsługa linii produkcyjnej-mile widziane, dyspozycyjność
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kadry i płace, prowadzenie akt personalnych, pracowników oraz spraw i dokumentacji kadrowo - płacowej, naliczanie wynagrodzeń, zawiązywanie i rozwiązywanie umów o pracę zgodnie z przepisami prawa pracy, sprawozdawczość, czuwanie nad badaniami pracowników, bieżąca kontrola zmian przepisów w zakresie prawa pracy sprzedaż: wystawianie dokumentów magazynowych oraz ich ewidencjonowanie, komputerowe wystawianie faktur wraz z prowadzeniem rejestru sprzedaży, prowadzenie kasy oraz obsługa korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Mysłowice (śląskie)
- prowadzenie dokumentacji zmazanej z koordynacją przedsięwzięć w pionie logistyki;- nadzorowanie poprawności wykonywania dokumentów przez Służby oraz sporządzenie syntetycznych informacji zbiorczych dla Szefa Logistyki;- realizacja zadań w Polowym Składzie środków bojowych związanych z działalnością magazynów środków bojowych w szczególności prowadzenie kart magazynowych, rozliczanie dokumentów obrotu materiałowego;- realizowanie zadań związanych z porównywaniem ewidencji pomiędzy Służbą a magazynem środków bojowych.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-04-04 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Rozliczanie dłużników z wpłat dokonanych przez komorników. Wystawianie przedsądowych wezwań do zapłaty w postepowaniu cywilnym. Wystawianie pozwów sądowych w postepowaniu cywilnym. Pozyskiwanie klauzul wykonalności w stosunku do pozwóz. Kierowanie dłużników na drogę postepowania komorniczego. Udzialenia informacji. Wstepne rozpatrywanie reklamacji, archiwizacja.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Zimne Wody
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Białystok (podlaskie)
Obsługa klienta indywidualnego i grupowego. Obsługa systemów rezerwacyjnych, perzygotowanie i sprzedaż ofert, imprez turystycznych.
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Łódź (łódzkie)
Obsługa programów komputerowych, wykorzystywanych w banku i klientów w placówce banku.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Mokobody (mazowieckie)
rozładunek i załadunek towarów mechaniczny wózkami widłowymi, rozładunki, załadunki towarów na naczepy, wstawianie/wystawianie towarów z regałów, komór składowych, prawidłowe rozmieszczanie ich na regałach, kompletacja zamówień, obsługa terminala oraz systemu magazynowego, prace porządkowe
POLSKI KONCERN MIĘSNY DUDA S.A. ODDZIAŁ GRĄBKOWO - 2016-08-02 - Kobylin (wielkopolskie)
Wykonywanie prostych czynności burowych związanych z zagadnieniami dot. pracy organu podatkowego, wprowadzanie danych do systemu komputerowego;
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Będzin (śląskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Legnica (dolnośląskie)
sprawdzanie dokumentów będących podstawą wypłat gotówkowych i bezgotówkowych pod względem formalno-rachunkowym, prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej, prowadzenie księgowania operacji finansowych , rozliczanie środów unijnych i dofinansowań, księgowanie zgodnie z klasyfikacją analityczną wydatków budżetowych i kosztów budżetowychoraz sprawdzanie prawidłowości zakwalifikowania poszczególnych wydatków i kosztów budżetowych
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2017-01-10 - Poznań (wielkopolskie)
Referent ds. zamówień publicznych w Oddziale Administracyjnym
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KRAKOWIE - 2016-11-22 - Kraków (małopolskie)
doręczanie przesyłek, przekazów, sprzedaż usług i towarów, aktualizacja danych dotyczących rejonu, 383/ oferta otwarta S - własny samochód, miejsca pracy : Komorniki -3 etaty, Przeźmierowo- 1 etat, Mosina- 2 etaty, Swarzędz- 2 etaty, Kórnik - 1 etat, Dopiewo- 3 etaty, Suchy Las- 1 etat, Luboń- 1 etat, Buk- 0,5 etatu
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-02-03 - Poznań (wielkopolskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie z zakresu rachunkowości, finansów lub ekonomii i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe na kierunku rachunkowość, finanse, podatki lub ekonomia.b)obywatelstwo polskiec)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)2 letni staż pracy w księgowościb)znajomość: ustawy o rachunkowości ( Rozdział 1 i 2), ustawy o podatkach i opłatach lokalnych ( Rozdział 3 i 6), rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie postępowania wierzycieli należności pieniężnych, ustawy Ordynacja podatkowa ( Dział III, IV, VII), ustawy o samorządzie gminnym.II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 100 %b)praca przy komputerzec)pełny wymiar czasu pracyd)planowany termin zatrudnienia 01.03.2018 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu grudniu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)Realizacja zadań związanych z wymiarem podatku od środków transportowych osób fizycznych.2)Realizacja zadań związanych z prowadzeniem księgowości podatku od nieruchomości osób fizycznych, podatku rolnego osób fizycznych, podatku leśnego osób fizycznych.3)Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych rozrachunków podatkowych.4)Rozliczanie inkasentów z kwitariuszy przychodowych K-103 w zakresie poboru podatków.5)Przygotowywanie wniosków do ukarania w stosunku do podatników uchylających się od płatności.6)Zabezpieczanie wierzytelności podatkowych poprzez wpis hipoteki do Księgi Wieczystej oraz zastawu skarbowego.7)Podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania skutecznych środków egzekucji wobec podatników.8)Bieżąca kontrola terminowości wpłat z tytułu podatków oraz stanu nadpłat na kartach kontowych podatników oraz przygotowywanie zawiadomień o zwrocie nadpłat bądź zarachowanie nadpłat na poczet innych zaległości podatkowych.
Urząd Miasta Racibórz - 2018-01-24 - Racibórz (śląskie)