REFERENT W DZIALE GOSPORADCZYM R16/0870-256/18 Włocławek oferta pracy PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA WE WŁOCŁAWKU
Stanowisko: REFERENT W DZIALE GOSPORADCZYM R16/0870-256/18
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: 1)prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych;2)realizacja zamówień z zakresu dostawy towarów i usług dla uczelni;3)prowadzenie ewidencji i rozliczania druków ścisłego zarachowania;4)stała analiza ekonomicznych kosztów funkcjonowania uczelni.
Data publikacji: 2018-03-02
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA WE WŁOCŁAWKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:3 MAJA 17 pok. 31, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych;2)realizacja zamówień z zakresu dostawy towarów i usług dla uczelni;3)prowadzenie ewidencji i rozliczania druków ścisłego zarachowania;4)stała analiza ekonomicznych kosztów funkcjonowania uczelni.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT W DZIALE GOSPORADCZYM R16/0870-256/18
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_1: znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, preferowane kierunki studiów: administracja, zarządzanie, ekonomia lub prawo, dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, doświadczenie w realizacji zamówień publicznych. Wymagania dodatkowe: obsługa systemów Windows, Microsoft Office, obsługa urządzeń biurowych, prawo jazdy kat. B.
Nazwa pracodawcy:
PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA WE WŁOCŁAWKU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
3 MAJA 17 pok.31, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)podanie do Kanclerza;2)życiorys zawodowy;3)kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania ze strony internetowej uczelni);4)kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;5)kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;6)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.Dokumenty należy składać w terminie do dnia 12 marca 2018 roku w Dziale Organizacji i Kadr, pokój nr 31, ul. 3 Maja 17 we Włocławku z dopiskiem Referent w Dziale Gospodarczym
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
Ulica pracodawcy: 3 MAJA
Numer budynku pracodawcy: 17 pok.31
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 02.03.2018
Oferta pracy ważna do: 01.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie organizacyjne oraz administracyjne biura. Przygotowanie korespondencji, oświadczeń i dokumentów firmowych. Przygotowywanie prezentacji, raportów, zestawień i innej potrzebnej dokumentacji. Koordynowanie obiegu dokumentów księgowych. Prowadzenie bieżących spraw oraz kalendarza spotkań. Koordynacja spotkań zewnętrznych i wewnętrznych. Przygotowanie materiałów i informacji potrzebnych na spotkania biznesowe. Tłumaczenie dokumentów i korespondencji. Dbałość o zaopatrzenie biura oraz współpracę z dostawcami usług i produktów biurowych. Kontakt z instytucjami i Klientami firmy. Współpraca z działami firmy.
KAPICA SP. Z O.O. SP. K. - 2017-11-09 - Zawadzkie (opolskie)
Obsługa KlientaRozkład czasu pracy poniedziałek - piatek 8-20, sobota 9-19, niedziela 10-18
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-30 - Legnica (dolnośląskie)
referent
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
obsługa programów i urządzeń biurowych, obsługa klienta, przyjmowanie i rejestracja wniosków
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Wolbrom (małopolskie)
rozpoznawanie potrzeb klientów, utrzymanie bezpośredniego kontaktu, oraz pozyskiwanie zamówień od klientów
Tomasz Cajdler i Wspólnicy "TOMTEX" sp. j. - 2016-07-21 - Zgierz (łódzkie)
Obsługa klienta w biurze, akwizycja nowych ubezpieczeń na życie
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Jaworzno (śląskie)
pomoc przy pracach budowlanych, instalacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Kraków (małopolskie)
Praca w dziale ksiegowości
SOTER Sp z o.o. - 2016-01-29 - Kolbuszowa (podkarpackie)
-wstepna weryfikacja deklaracji i dokumentów podatkowych- formalna i rachunkowa kontrola deklaracji i dokumentów-wprowadzenie danych i deklaracjii do systemów informatycznych-tworzenie rejestrów przepisów/odpisów-przygotowanie projektów pism adresowanych do podatników i innych instytucji-kompletowanie i chronologiczne porządkowanie dokumentów w aktach podatkowych- obsługa kancelaryjna korespondencji przychodzącej i wychodzącej z urzędu w tym w zakresie wprowadzania korespodencjii do systemów informatycznych urzędu-archiwizacja dokumentów-wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Łódź (łódzkie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Legnica (dolnośląskie)
według harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
Kontakty z klientami, prowadzenie dokumentacji księgowej.Wykszt. wyższe ekonomiczne, praktyka w księgowości, znajomość podstaw przepisów rachunkowych, znaj. jęz. angielskiego.
GP ECO Sp. z o.o. - 2017-06-14 - Racibórz (śląskie)
- pakowanie paczek do wysyłek i szykowanie ich do odbioru przez pracowników kuriera- wydawanie towaru osobom, które odbierają zakupy na miejscu w Łodzi
KOMAX 2 sp. z o.o. - 2015-12-01 - Łódź (łódzkie)
pomoc w sporządzaniu sprawozdań i zestawień, przygotowanie dokumentów do księgowania, obsługa bankowości elektronicznej
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Mała Wieś (mazowieckie)
Ochrona obiektów
Agencja Ochrony "SZABEL" Sp. z o.o. - 2016-01-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe kierunkowe, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata, umiejętności: programowanie, administrowanie, tworzenie dokumentacji technicznej, znajomość j. angielskiego, rosyjskiego ( techniczny) w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: programowanie aplikacji C/C++, JAVA, SQL QT, DATABASES, FIX, FUNDAMENTAL ALGORITHMS, DATA STRUCTURES, MULTITHREADING, obsługa programów: CLION, CODE:, ECLIPSE, CMAKE, GCC, rozwój oprogramowania zgodnie z najwyższymi standardami, praca na relacyjnych bazach danych, współpraca z członkami zespołów projektowych w międzynarodowym środowisku, Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Polska
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Lublin (lubelskie)
Obsługa klienta
Fachowiec Staszów - 2016-09-15 - Staszów (świętokrzyskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Kraków (małopolskie)
Obsługa sekretariatu Ośrodka, prowadzenie ewidencji przyjęć pacjentów OPPA, opracowywanie statystyk funkcjonowania OPPA, przygotowywanie i wysłanie ofert finansowych do gmin współpracujących z OPPA (sporządzanie umów i rozliczenia dotacji). Pełen zakres obowiązków oraz wykaz dokumentów niezbędnych do złożenia aplikacji dostępny na stronie http://www.oppa.com.pl/ (zakładka BIP/INNE) oraz w PUP w pokoju D7A .
Osrodek Przeciwdziałania Problemom Alkoholowym - 2017-05-29 - Bielsko-Biała (śląskie)
Prowadzenie ewidencji księgowej.Sporządzanie analiz.
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO DRÓG I MOSTÓW Sp. z o.o. - 2017-01-25 - Rzeszów (podkarpackie)
nauka budowy, konfiguracji i instalacji zestawów komputerowych ora metod zarządzania sprzętem,nauka instalacji i konfiguracji systemów operacyjnych itp.
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Lubań (dolnośląskie)
do uzgodnienia
"MAREK WŁOCH I S-KA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-20 - Boguchwała (podkarpackie)
Pozyskiwanie ofert handlowych od kontrachentów, składanie zamówień, monitorowanie i kontrolowanie dostaw zamówionych towarów.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Gdańsk (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Malowanie, proste prace wykończeniowe, lekkie prace budowlane
Usługi ogólnobudowlane R.Mroczek - 2016-01-05 - Malbork (pomorskie)
- akwizycja poszczególnych rodzajów ubezpieczeń,- akwizycja towarów,- zawieranie umów ubezpieczeniowych,- opracowywanie i dostarczanie umów klientowi,- inkasowanie składek z ubezpieczeń,- sporządzanie i dostarczanie ustalonych informacji do zawarcia ubezpieczenia,- wykonywanie innych zadań,- zbieranie dokumentów od klientów,- zgłaszanie roszczeń do ubezpieczycieli,- dzwonienie do klientów w celu przypomnienia o ubezpieczeniu.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Piotrowice (wielkopolskie)
- Praca fizyczna na magazynie. Zakres obowiązków: zaopatrywanie w towar działów sprzedażowych w tym dostarczanie towaruz magazynu; transportowanie towarów wewnątrz pomieszczeń z użyciem środków transportu wewnętrznego, takich jak wózki widłowe oraz do palet itp.; wymiana butli LPG, napędzającej wózek widłowy, układanie towaru na regały wysokie, wymagające zręczności, skupienia i precyzji; w tym: układanie towaru na półkach sklepowych zgodnie z procedurami i zasadami przyjętymi w danym sklepie; dbanie o właściwą ekspozycję towaru i estetykę obszaru ekspozycji towaru zgodnie z otrzymanymi instrukcjami; -etykietowanie i sortowanie produktów; obsługiwanie stosowanych narzędzi i urządzeń z zachowaniem przestrzegania instrukcji eksploatacji, w tym: wózka widłowego, skanera ręcznego, metkownicy, drabin, wózka, itp.; dbanie o powierzone mienie.- Wynagrodzenie: 0,01 PLN za sztukę jednak nie mniej niż 13 zł brutto/h. Praca: 154 h/m-c (38,5tyg.). Praca na umowę zlecenie do końca 2017 r., z możliwością przedłużenia.- Wykonywanie zlecenia tylko w godzinach 22:00-6:00 bądź w godzinach zbliżonych do tradycyjnego trzyzmianowego systemu w zależności od lokalizacji + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy. Wymagane uprawnienia: do obsługi wózków widłowych podnośnikowych, w tym wózków widłowych z instalacją LPG; uprawnienia w zakresie bezpiecznej wymiany butli LPG. Wymagane umiejętności: obsługa skanera ręcznego, metkownicy; obsługa wózka paletowego; obsługa elektronarzędzi docięcia drewna (ręczna pilarka tarczowa, pilarka stołowa); umiejętność etykietowania. Wymagana aktualna książeczka sanepidowska wraz z ważnymi badaniami do celów sanitarno-epidemiologicznych; predyspozycje do pracy fizycznej; dobrze rozwinięta orientacja przestrzenna (praca na dużych powierzchniowo obiektach); nastawienie na wysoką wydajność i jakość pracy; gotowość do: relokacji (zmiany miejsca zamieszkania), częstej zmiany miejsca pracy (praca w różnych lokalizacjach na terenie Polski w zależności od zapotrzebowania) oraz podjęcia pracy w godzinach nocnych.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Katowice (śląskie)
Wymiana i naprawa opon, wyważanie kół, klejenie opon.
P.P.H.U. MATEO, Mateusz Szafrański w Skromnicy - 2017-11-17 - Solca Mała (łódzkie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe: ekonomia, administracja, prawo lub wykształcenie średnie: ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracyb)obywatelstwo polskie,c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)rok stażu pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,b)znajomość: ustawy o samorządzie gminnym; ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie Gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego; Kodeksu cywilnego (księga trzecia: tytuł XVII Najem i dzierżawa, tytuł XVIII Użyczenie) II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 90%2)praca w terenie 10%3)praca w kontakcie z klientem4)praca przy komputerze5)pełny wymiar czasu pracy.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu grudniu 2015 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)Przyjmowanie, rejestracja i przekazywanie korespondencji wpływającej oraz wychodzącej z Wydziału,2)Obsługa interesantów Wydziału, w tym wydawanie wniosków i kart informacyjnych w zakresie spraw realizowanych przez Wydział,3)Rejestracja faktur w systemie komputerowym,4)Podpinanie tekstów Zarządzeń Prezydenta Miasta w odpowiednim programie komputerowym,5)Aktualizowanie - w programie komputerowym - stopnia realizacji Uchwał Rady Miasta i Zarządzeń Prezydenta Miasta,6)Zamawianie materiałów biurowych, druków, pieczęci, rezerwacja oraz przygotowanie sal na potrzeby Wydziału7)Dbałość o aktualność kart usług realizowanych przez Wydział.
Urząd Miasta Racibórz - 2016-01-21 - Racibórz (śląskie)