REFERENT W DZIALE GOSPORADCZYM R16/0870-256/18 Włocławek oferta pracy PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA WE WŁOCŁAWKU

Stanowisko: REFERENT W DZIALE GOSPORADCZYM R16/0870-256/18

Wynagrodzenie: od 2 300 PLN

Zakres obowiązków: 1)prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych;2)realizacja zamówień z zakresu dostawy towarów i usług dla uczelni;3)prowadzenie ewidencji i rozliczania druków ścisłego zarachowania;4)stała analiza ekonomicznych kosztów funkcjonowania uczelni.

Data publikacji: 2018-03-02

Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA WE WŁOCŁAWKU

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
3 MAJA 17 pok. 31, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1)prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych;2)realizacja zamówień z zakresu dostawy towarów i usług dla uczelni;3)prowadzenie ewidencji i rozliczania druków ścisłego zarachowania;4)stała analiza ekonomicznych kosztów funkcjonowania uczelni.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: REFERENT W DZIALE GOSPORADCZYM R16/0870-256/18

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: Prawo jazdy kat. B

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_1: znajomość pakietu MS Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, preferowane kierunki studiów: administracja, zarządzanie, ekonomia lub prawo, dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, doświadczenie w realizacji zamówień publicznych. Wymagania dodatkowe: obsługa systemów Windows, Microsoft Office, obsługa urządzeń biurowych, prawo jazdy kat. B.

Nazwa pracodawcy:
PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA WE WŁOCŁAWKU

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Adres pracodawcy:
3 MAJA 17 pok.31, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)podanie do Kanclerza;2)życiorys zawodowy;3)kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania ze strony internetowej uczelni);4)kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;5)kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;6)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.Dokumenty należy składać w terminie do dnia 12 marca 2018 roku w Dziale Organizacji i Kadr, pokój nr 31, ul. 3 Maja 17 we Włocławku z dopiskiem Referent w Dziale Gospodarczym

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Włocławek

Gmina pracodawcy: Włocławek

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Włocławek

Ulica pracodawcy: 3 MAJA

Numer budynku pracodawcy: 17 pok.31

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju

Data dodania oferty pracy: 02.03.2018

Oferta pracy ważna do: 01.04.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 02.03.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 02.03.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT ZARZĄDU - 2 500 - 3 000 PLN

Prowadzenie organizacyjne oraz administracyjne biura. Przygotowanie korespondencji, oświadczeń i dokumentów firmowych. Przygotowywanie prezentacji, raportów, zestawień i innej potrzebnej dokumentacji. Koordynowanie obiegu dokumentów księgowych. Prowadzenie bieżących spraw oraz kalendarza spotkań. Koordynacja spotkań zewnętrznych i wewnętrznych. Przygotowanie materiałów i informacji potrzebnych na spotkania biznesowe. Tłumaczenie dokumentów i korespondencji. Dbałość o zaopatrzenie biura oraz współpracę z dostawcami usług i produktów biurowych. Kontakt z instytucjami i Klientami firmy. Współpraca z działami firmy.
KAPICA SP. Z O.O. SP. K. - 2017-11-09 - Zawadzkie (opolskie)

REFERENT DS. SPRZEDAŻY - do 1 850 PLN

Obsługa KlientaRozkład czasu pracy poniedziałek - piatek 8-20, sobota 9-19, niedziela 10-18
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-30 - Legnica (dolnośląskie)

REFERENT - 997,4 PLN

referent
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

REFERENT - od 1 850 PLN

obsługa programów i urządzeń biurowych, obsługa klienta, przyjmowanie i rejestracja wniosków
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Wolbrom (małopolskie)

REFERENT DS. MAREKTINGU - od 1 850 PLN

rozpoznawanie potrzeb klientów, utrzymanie bezpośredniego kontaktu, oraz pozyskiwanie zamówień od klientów
Tomasz Cajdler i Wspólnicy "TOMTEX" sp. j. - 2016-07-21 - Zgierz (łódzkie)

REFERENT DS. UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE - do 1 850 PLN

Obsługa klienta w biurze, akwizycja nowych ubezpieczeń na życie
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Jaworzno (śląskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - do 14 PLN

pomoc przy pracach budowlanych, instalacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Kraków (małopolskie)

REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

Praca w dziale ksiegowości
SOTER Sp z o.o. - 2016-01-29 - Kolbuszowa (podkarpackie)

REFERENT/TECHNIK PRAC BIUROWYCH ST POWER - 997,4 PLN

-wstepna weryfikacja deklaracji i dokumentów podatkowych- formalna i rachunkowa kontrola deklaracji i dokumentów-wprowadzenie danych i deklaracjii do systemów informatycznych-tworzenie rejestrów przepisów/odpisów-przygotowanie projektów pism adresowanych do podatników i innych instytucji-kompletowanie i chronologiczne porządkowanie dokumentów w aktach podatkowych- obsługa kancelaryjna korespondencji przychodzącej i wychodzącej z urzędu w tym w zakresie wprowadzania korespodencjii do systemów informatycznych urzędu-archiwizacja dokumentów-wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Łódź (łódzkie)

REFERENT DS KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Legnica (dolnośląskie)

REFERENT KSIĘGOWY - 997,4 PLN

według harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH - od 2 200 PLN

Kontakty z klientami, prowadzenie dokumentacji księgowej.Wykszt. wyższe ekonomiczne, praktyka w księgowości, znajomość podstaw przepisów rachunkowych, znaj. jęz. angielskiego.
GP ECO Sp. z o.o. - 2017-06-14 - Racibórz (śląskie)

MAGAZYNIER - od 2 028,68 PLN

- pakowanie paczek do wysyłek i szykowanie ich do odbioru przez pracowników kuriera- wydawanie towaru osobom, które odbierają zakupy na miejscu w Łodzi
KOMAX 2 sp. z o.o. - 2015-12-01 - Łódź (łódzkie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ - 997,4 PLN

pomoc w sporządzaniu sprawozdań i zestawień, przygotowanie dokumentów do księgowania, obsługa bankowości elektronicznej
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Mała Wieś (mazowieckie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 2 000 PLN

Ochrona obiektów
Agencja Ochrony "SZABEL" Sp. z o.o. - 2016-01-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)

INFORMATYK/PROGRAMISTA - od 25 PLN

zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe kierunkowe, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata, umiejętności: programowanie, administrowanie, tworzenie dokumentacji technicznej, znajomość j. angielskiego, rosyjskiego ( techniczny) w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: programowanie aplikacji C/C++, JAVA, SQL QT, DATABASES, FIX, FUNDAMENTAL ALGORITHMS, DATA STRUCTURES, MULTITHREADING, obsługa programów: CLION, CODE:, ECLIPSE, CMAKE, GCC, rozwój oprogramowania zgodnie z najwyższymi standardami, praca na relacyjnych bazach danych, współpraca z członkami zespołów projektowych w międzynarodowym środowisku, Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Polska
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Lublin (lubelskie)

SPRZEDAWCA/SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 1 900 - 2 500 PLN

Obsługa klienta
Fachowiec Staszów - 2016-09-15 - Staszów (świętokrzyskie)

POMOC KSIĘGOWEJ - 997,4 PLN

Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Kraków (małopolskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-KANCELARYJNYCH - od 2 600 PLN

Obsługa sekretariatu Ośrodka, prowadzenie ewidencji przyjęć pacjentów OPPA, opracowywanie statystyk funkcjonowania OPPA, przygotowywanie i wysłanie ofert finansowych do gmin współpracujących z OPPA (sporządzanie umów i rozliczenia dotacji). Pełen zakres obowiązków oraz wykaz dokumentów niezbędnych do złożenia aplikacji dostępny na stronie http://www.oppa.com.pl/ (zakładka BIP/INNE) oraz w PUP w pokoju D7A .
Osrodek Przeciwdziałania Problemom Alkoholowym - 2017-05-29 - Bielsko-Biała (śląskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWYCH - od 2 400 PLN

Prowadzenie ewidencji księgowej.Sporządzanie analiz.
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO DRÓG I MOSTÓW Sp. z o.o. - 2017-01-25 - Rzeszów (podkarpackie)

REFERENT DS. INFORMATYKI - 997,4 PLN

nauka budowy, konfiguracji i instalacji zestawów komputerowych ora metod zarządzania sprzętem,nauka instalacji i konfiguracji systemów operacyjnych itp.
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Lubań (dolnośląskie)

HANDLOWIEC W DZIALE TECHNICZNO-HANDLOWYM (BRANŻA WENTYLACYJNO- KLIMATYZACYJNA) - do 2 900 PLN

Pozyskiwanie ofert handlowych od kontrachentów, składanie zamówień, monitorowanie i kontrolowanie dostaw zamówionych towarów.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Gdańsk (pomorskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWYCH - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)

MALARZ BUDOWLANY - od 10 PLN

Malowanie, proste prace wykończeniowe, lekkie prace budowlane
Usługi ogólnobudowlane R.Mroczek - 2016-01-05 - Malbork (pomorskie)

AGENT UBEZPIECZENIOWY - 997,4 PLN

- akwizycja poszczególnych rodzajów ubezpieczeń,- akwizycja towarów,- zawieranie umów ubezpieczeniowych,- opracowywanie i dostarczanie umów klientowi,- inkasowanie składek z ubezpieczeń,- sporządzanie i dostarczanie ustalonych informacji do zawarcia ubezpieczenia,- wykonywanie innych zadań,- zbieranie dokumentów od klientów,- zgłaszanie roszczeń do ubezpieczycieli,- dzwonienie do klientów w celu przypomnienia o ubezpieczeniu.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Piotrowice (wielkopolskie)

OSOBA ŚWIADCZĄCA CZYNNOŚCI MAGAZYNOWE - ROZKŁADANIE TOWARU - od 13 PLN

- Praca fizyczna na magazynie. Zakres obowiązków: zaopatrywanie w towar działów sprzedażowych w tym dostarczanie towaruz magazynu; transportowanie towarów wewnątrz pomieszczeń z użyciem środków transportu wewnętrznego, takich jak wózki widłowe oraz do palet itp.; wymiana butli LPG, napędzającej wózek widłowy, układanie towaru na regały wysokie, wymagające zręczności, skupienia i precyzji; w tym: układanie towaru na półkach sklepowych zgodnie z procedurami i zasadami przyjętymi w danym sklepie; dbanie o właściwą ekspozycję towaru i estetykę obszaru ekspozycji towaru zgodnie z otrzymanymi instrukcjami; -etykietowanie i sortowanie produktów; obsługiwanie stosowanych narzędzi i urządzeń z zachowaniem przestrzegania instrukcji eksploatacji, w tym: wózka widłowego, skanera ręcznego, metkownicy, drabin, wózka, itp.; dbanie o powierzone mienie.- Wynagrodzenie: 0,01 PLN za sztukę jednak nie mniej niż 13 zł brutto/h. Praca: 154 h/m-c (38,5tyg.). Praca na umowę zlecenie do końca 2017 r., z możliwością przedłużenia.- Wykonywanie zlecenia tylko w godzinach 22:00-6:00 bądź w godzinach zbliżonych do tradycyjnego trzyzmianowego systemu w zależności od lokalizacji + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy. Wymagane uprawnienia: do obsługi wózków widłowych podnośnikowych, w tym wózków widłowych z instalacją LPG; uprawnienia w zakresie bezpiecznej wymiany butli LPG. Wymagane umiejętności: obsługa skanera ręcznego, metkownicy; obsługa wózka paletowego; obsługa elektronarzędzi docięcia drewna (ręczna pilarka tarczowa, pilarka stołowa); umiejętność etykietowania. Wymagana aktualna książeczka sanepidowska wraz z ważnymi badaniami do celów sanitarno-epidemiologicznych; predyspozycje do pracy fizycznej; dobrze rozwinięta orientacja przestrzenna (praca na dużych powierzchniowo obiektach); nastawienie na wysoką wydajność i jakość pracy; gotowość do: relokacji (zmiany miejsca zamieszkania), częstej zmiany miejsca pracy (praca w różnych lokalizacjach na terenie Polski w zależności od zapotrzebowania) oraz podjęcia pracy w godzinach nocnych.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Katowice (śląskie)

WULKANIZATOR - od 2 000 PLN

Wymiana i naprawa opon, wyważanie kół, klejenie opon.
P.P.H.U. MATEO, Mateusz Szafrański w Skromnicy - 2017-11-17 - Solca Mała (łódzkie)

REFERENT DS. KANCELARYJNO - BIUROWYCH W WYDZIALE LOKALOWYM - od 1 850 PLN

I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe: ekonomia, administracja, prawo lub wykształcenie średnie: ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracyb)obywatelstwo polskie,c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)rok stażu pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,b)znajomość: ustawy o samorządzie gminnym; ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie Gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego; Kodeksu cywilnego (księga trzecia: tytuł XVII Najem i dzierżawa, tytuł XVIII Użyczenie) II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 90%2)praca w terenie 10%3)praca w kontakcie z klientem4)praca przy komputerze5)pełny wymiar czasu pracy.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu grudniu 2015 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)Przyjmowanie, rejestracja i przekazywanie korespondencji wpływającej oraz wychodzącej z Wydziału,2)Obsługa interesantów Wydziału, w tym wydawanie wniosków i kart informacyjnych w zakresie spraw realizowanych przez Wydział,3)Rejestracja faktur w systemie komputerowym,4)Podpinanie tekstów Zarządzeń Prezydenta Miasta w odpowiednim programie komputerowym,5)Aktualizowanie - w programie komputerowym - stopnia realizacji Uchwał Rady Miasta i Zarządzeń Prezydenta Miasta,6)Zamawianie materiałów biurowych, druków, pieczęci, rezerwacja oraz przygotowanie sal na potrzeby Wydziału7)Dbałość o aktualność kart usług realizowanych przez Wydział.
Urząd Miasta Racibórz - 2016-01-21 - Racibórz (śląskie)


Wybierz powiat