REFERENT W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: Wg. programu stażu.
Data publikacji: 2019-10-25
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: Wg. programu stażu.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM
Data rozpoczęcia pracy: 08.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. śr4ednie, mile widziane wyższe, umiejętność analitycznego myślenia
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 25.10.2019
Oferta pracy ważna do: 25.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2019
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b5faea73d16d11a26bc670653c0ecdab
Podobne oferty pracy
nadzór nad podległymi pracownikami, terminowe i jakościowe wykonywanie zadań produkcyjnych, opracowywanie planów produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Radom (mazowieckie)
- nauka obsługi systemu informatyczngo SZOKAS,- przygotowywanie danych o zrealizowanych szkoleniach w skoroszycie Exel z lat 2017 - 2018, celem wgrania do systemu SZOKAS,- wprowadzanie na bieżąco danych do systemu ewidencji szkoleń,- segregowanie dokumentów i wpinanie na bieżąco dokumentacji do akt osobowych,- przygotowanie dokumentów i archiwizowanie.
kontakt przez PUP - 2019-03-21 - Białystok (podlaskie)
- ogólny nadzór nad środkami transportu- sprawy związane z zaopatrzeniem w spółce- wyjazdy służbowe w celu robienia zaopatrzeniaOferujemy:- zatrudnienie na umowę o pracę (początkowo na okres próbny)- odpowiedzialną i ciekawą pracę- rozwój zawodowy, mozliwość zdobycia nowych doświadczeń i poszerzenie wiedzy- praca w godz. od 07:00 - 15:00
CHEMWIK Sp. z o.o. - 2018-04-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
ZAPOZNANIE SIĘ ZE SPECUFIKĄ FIRMY. PRZEKAZANIE NIEZBĘDNEJ WIEDZY Z ZAKRESU ENERGII ODNAWIALNEJ. NAUKA ZACHODZĄCYCH W PRZEDSIĘBIORSTWIE PROCESÓW: ADMINISTRACYJNYCH, SPRZEDAŻOWYCH, FINANSOWYCH, LOGISTYCZNYCH, DYSTRYBUCYJNYCH BIOMASY. ZAPOZNANIE SIĘ Z DOKUMENTACJĄ PRZEDSIĘBIORSTWA I FORMAMI OBIEGU DOKUMENTÓW. NAUKA: PRZYJMOWANIA KORESPONDENCJI, PRACY Z PAKIETEM OFFICE 2013; ZAOPATRZENIA BIUR W ARTYKUŁY BIUROWE.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Modła-Kolonia (wielkopolskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie średnie; obsługa komputera oraz pakietu MS Office; Zakres obowiązków: obsługa klientów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, sporządzanie analiz, przygotowywanie ofert, aktualizacja baz danych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Gliwice (śląskie)
przygotowywanie faktur, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie zamównień od klientów; wystawianie faktur sprzedaży; organizacja wysyłek; monitorowanie stanów magazynowych.
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż mebli, obsługa klienta
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK Sp. j. - 2016-03-01 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
jw.
OŚRODEK WDROŻEŃ EKONOMICZNO - ORGANIZACYJNYCH BUDOWNICTWA 'PROMOCJA' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-10 - Warszawa (mazowieckie)
obsluga klienta, sporządzanie dokumentów, dbanie o czystość w salonie; spotkanie rekrutacyjne odbędzie się w salonie przy ul. Jana Pawła II 28a dnia 26.01.2017 godzina 12
BODZIO FABRYKA MEBLI - 2017-01-16 - Łódź (łódzkie)
.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę kadrowo-płacową pracowników, w tym:• prowadzenie dokumentacji kadrowej związanej z przyjęciem pracownika do firmy, przebiegiem pracy i zwolnieniem,• aktualizację dokumentów kadrowych oraz komputerowej bazy danych,• wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach,• kontrolowanie wygasających umów o pracę, badań lekarskich i szkoleń BHP,• sporządzanie dokumentacji dla ZUS, US, GUS, PFRON,• bieżące wsparcie działu.
BŁYSK SP. Z O.O. - 2018-09-12 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa i archiwizacja poczty elektronicznej; prowadzenie dokumentacji; prowadzenie bazy danych; obsługa klienta, zamawianie części
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Tczew (pomorskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Grajewo (podlaskie)
organizowanie pracy zespołu, rekrutacja, rozliczenia, pozyskiwanie partnerów i sponsorów, redagowanie pism i informacji, dbałość o wizerunek i prestiż
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Kontrola stanu surowców, przygotowywanie posiłków.
Aspen Res sp. z o. o. - 2016-08-25 - Gdańsk (pomorskie)
-zapoznanie się ze stanowiskiem pracy, ze statutem Gminy, regulaminem pracy i organizacyjnym Urzędu, zapoznanie się z przepisami obowiązującymi na stanowisku pracy-obsługa urządzeń biurowe-prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska i kształtowanie terenów zielonych, prowadzenie ewidencji pojemników przyrody, okresowa ocena działalności środowiskowej gminy-prowadzenie ewidencji dróg, dbanie o prawidłową organizację ruchu na drogach gminnych, wydawanie decyzji o zajęciu pasa drogowego, naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego-monitorowanie strategii rozwoju gminy, ocena skutków planu zagospodarowania przestrzennego, prowadzenie rejestrów planów miejscowych oraz wniosków i ich sporządzanie i zmianę -gospodarowanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy, prowadzenie ewidencji gruntów należących do Gminy, prowadzenie ewidencji mienia komunalnego, prowadzenie egzekucji w sprawach lokalowych-prowadzenie spraw w zakresie rolnictwa, współpraca z instytucjami działającymi na rzecz rolnictwa indywidualnego-ewidencja działalności gospodarczej-prowadzenie rejestru wydanych decyzji w sprawie lokalizacji inwestycji-koordynowanie i nadzór na Gminną ewidencją zabytków
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Szczaniec (lubuskie)
Współpraca z kontrahentem; praca w godzinach od 07:30 do 15:30
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO-HANDLOWE "CHEMLAND" ZBIGNIEW BARTCZAK - 2019-12-13 - Stargard (zachodniopomorskie)
Pomocniczy robotnik budowlany
ŻABKO JACEK "RUSZTOWANIA" - 2017-05-24 - Choszczno (zachodniopomorskie)
prace związane z utrzymaniem czystości
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Lubań (dolnośląskie)
rozliczanie delegacji służbowych, dokonywanie zestawień, pomoc księgowej
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Grabanów-Kolonia (lubelskie)
obsługa jednego ze stanowisk w ciągu produkcyjnym, wymiana, zamiana, naprawa uszkodzonych elementów zawieszenia samochodów osobowych
WORK PARTNER SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-24 - Mokre (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie rejestrów sprzedaży, zakupów. Przygotowywanie deklaracji podatkowych.
Kwant Dariusz Kwieciński Spółka Jawna - 2017-01-27 - Tarnów (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej; zatrudnianie, zwalnianie pracowników; prowadzenie ewidencji czasu pracy; organizacja zakwateriowania pracowników; praca na terenie Elektrowni TURÓW; możliwość zakwaterowania;
JWW INVEST SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-18 - Bogatynia (dolnośląskie)
pomoc w organizacji zajęć dydaktycznych dla dzieci
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Cedynia (zachodniopomorskie)
Mechanika pojazdów osobowych
ART-MOT ZALEWSKI WITOLD - 2018-04-22 - Michałów-Reginów (mazowieckie)
praca w dziale zaopatrzenia - rozmowy z kontrachentami, prowadzenie spraw związanych z zakupami, zaopatrzeniem firmy w produkty do produkcji, poszukiwanie nowych dostawców
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2017-01-20 - Chorzów (śląskie)
-Pomoc w wykonywaniu tablic informacyjnych, wywieszek informacyjnych, ostrzegawczych, komunikatów, ogłoszeń zgodnie z zapotrzebowaniem i zgłoszeniem komórek organizacyjynych Instytutu,- Pomoc w rozmieszczaniu i usytuowanie tablic informacyjnych, wywieszek, komunikatorów, ogłoszeń w Instytucie i na terenie wokół Instytutu,- Pomoc w uaktualnianiu nazewnictwa komórek organizacyjnych Instytutu na tablicach informacyjnych zgodnie ze zmianami organizacyjnymi oraz zapotrzebowaniem,- Pomoc w renowacji ( czyszeczenie, malowanie i montaż) tablic i wywieszek informacyjnych,- Pomoc w składaniu i wydruk identyfikatorów dla pracowników Instytutu,- Pomoc w przygotowaniu, przekonwertowaniu oraz wydruk mapek, planów Instytutu dla potrzeb komórek organizactjnych Instytutu,- Pomoc w składaniu i wydruk wkładek z życzeniami swiątecznymi, dyplomów okolicznościowych dla upoważnionych komórek organizacyjnych Instytutu,- Pomoc w przygotowaniu i powielaniu druków na potrzeby poszczególnych komórek organizacyjnych Instytutut zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem,- Pomoc w wykonywaniu na komputerze grafiki nioezbędnej do sporządzania tekstów i oznaczeń informacji wizualnej,- Pomoc w przygotowanie grafiki projektu grafiki z ustaleniem wielkości liter, formatu, kroju czcionki, lokalizacji danej aplikacji oraz montaż zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem danej komórki organizacyjnej,- Wykonywanie innych prac zgodnie ze zleceniem Kierowanika Działu.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Łódź (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Białystok (podlaskie)