REFERENT W DZIALE FINANS脫W I CONTROLLINGU Bytom oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT W DZIALE FINANS脫W I CONTROLLINGU
Wynagrodzenie: 1聽017,4 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: rejestracja dokument贸w ksi臋gowych, wst臋pne ksi臋gowanie faktur, zapoznanie si臋 z obs艂ug膮 kasy, wprowadzanie danych do systemu, archiwizacja dokument贸w, prowadzenie rejestru korespondencji.
Data publikacji: 2018-11-22
Lokalizacja: Bytom (艣l膮skie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Bytom, powiat: m. Bytom, woj: 艣l膮skieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w:
rejestracja dokument贸w ksi臋gowych, wst臋pne ksi臋gowanie faktur, zapoznanie si臋 z obs艂ug膮 kasy, wprowadzanie danych do systemu, archiwizacja dokument贸w, prowadzenie rejestru korespondencji.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 1聽017,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT W DZIALE FINANS脫W I CONTROLLINGU
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Bytom
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Bytom
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finans贸w i ubezpiecze艅
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 1聽017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4
Data rozpocz臋cia pracy: 17.12.2018
Data zako艅czenia pracy: 16.04.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
preferowane wykszt. ekonomiczne, zdolno艣ci analityczne, dok艂adno艣膰, sumienno艣膰, dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Bytomiu
Adres pracodawcy:
艁agiewnicka 15, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: 艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie+ dokumenty aplikacyjne
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie
Powiat pracodawcy: m. Bytom
Gmina pracodawcy: Bytom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Bytom
Ulica pracodawcy: 艁agiewnicka
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: POB脫R, UZDATNIANIE I DOSTARCZANIE WODY
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Bytomiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finans贸w i ubezpiecze艅
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data dodania oferty pracy: 23.11.2018
Oferta pracy wa偶na do: 17.12.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 22.11.2018
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
Podobne oferty pracy
praca przy obr贸bce drewna i produkcji palet
STEFA艃SKI JAROS艁AW Zak艂ad Produkcyjno-Us艂ugowy-Stolarski - 2017-08-02 - D膮browa G贸rnicza (艣l膮skie)
prace biurowe w inspektoracie, samodzielne prowadzenie rejestr贸w, archiwizacja dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - O偶ar贸w Mazowiecki (mazowieckie)
exel. word, obs艂uga klient贸w i przedstawicieli handlowych, tworzenie zam贸wie艅 i wystawianie faktur logistyka transportu, dbanie o prz膮dek miejsca pracy
Przedsi臋biorstwo Us艂ugowo - Handlowe " CHEMIROL" - 2017-09-04 - Osi臋ciny (kujawsko-pomorskie)
PRACA NA GIE艁DZIE TRANSPORTOWEJ. NADZ脫R NAD DOKUMENTACJ膭 REALIZOWANYCH ZLECE艃 TRANSPORTOWYCH. OBS艁UGA KLIENTA KRAJOWEGO I ZAGRANICZNEGO. PO OKRESIE PR脫BNYM UMOWA NA CZAS OKRE艢LONY
"HEMA INTERTRANS" TRANSPORT, SPEDYCJA, LOGISTYKA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-06-22 - Z膮bkowice 艢l膮skie (dolno艣l膮skie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - M艂awa (mazowieckie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Katowice (艣l膮skie)
Wykszta艂cenie 艣rednie. Opieka nad 11- letnim chlopcem ze specyficznymi trudno艣ciami. Praca na 3/4 etatu wed艂ug planu lekcji. Kontakt osobisty oraz telefoniczny z pracodawc膮.
ZESP脫艁 SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 5 - 2018-02-05 - Rybnik (艣l膮skie)
archiwizacja dokument贸w dotycz膮cych os贸b bezrobotnych porz膮dkowanie akt osobowychobs艂uga urz膮dze艅 biurowychobs艂uga klienta w zakresie wydawania za艣wiadcze艅 zapoznanie si臋 z systemem Syriusz oraz Talgosudzielanie odpowiedzi na pisma wp艂ywaj膮ce do Urz臋du z innych podmiot贸w dot. informacji o rejestracji
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Gdynia (pomorskie)
szycie tapicerki ze sk贸ry i z materia艂u do mebli tapicerowanych
Przedsi臋biorstwo Produkcyjno-Handlowo-Us艂ugowe "AEK" - 2016-01-22 - Wawr贸w (lubuskie)
Prowadzenie zaj臋c przyrody w klasach IV-VI.
Szko艂a Podstawowa nr 1 im. 艣w. Kazimierza w Kartuzach - 2016-11-03 - Kartuzy (pomorskie)
Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku:Prowadzenie spraw kadrowych pracownik贸w Biblioteki.Prowadzenie sprawozdawczo艣ci dla G艂贸wnego Urz臋du Statystycznego, Pa艅stwowego Funduszu Os贸b Niepe艂nosprawnych.Kontrola porz膮dku i dyscypliny pracy.Prowadzenie spraw p艂acowych pracownik贸w Biblioteki.Prowadzenie spraw socjalno-bytowych pracownik贸w.Informowanie pracownik贸w o przys艂uguj膮cych im uprawnieniach i obowi膮zkach.Prowadzenie ewidencji wewn臋trznych akt贸w prawnych, zapewnianie ich publikacji w miejscach do tego wyznaczonych.Bie偶膮ce informowanie pracownik贸w o wydawanych zarz膮dzeniach oraz zadaniach i celach przewidzianych do realizacjiw Bibliotece.Prowadzenie wzorniku druk贸w i ewidencji stempli u偶ywanych w Bibliotece.Przygotowywanie upowa偶nie艅 dla pracownik贸w Biblioteki do wykonywania okre艣lonych zada艅.Wdra偶anie, ewidencjonowanie i kontrola zalece艅 wynikaj膮cych z kontroli zarz膮dczej w zakresie organizacji i komunikacjiw Bibliotece.Opracowywanie informacji, analiz, w tym wynikaj膮cych z kontroli zarz膮dczej.Prowadzenie spraw zwi膮zanych z kontrol膮 Biblioteki przez organy kontroli zewn臋trznej.Klasyfikowanie i przechowywanie akt, pism, dokument贸w i materia艂贸w z Instrukcj膮 Kancelaryjn膮.Przyjmowanie, ewidencjonowanie i przestrzeganie terminowo艣ci w za艂atwianiu skarg i wniosk贸w.Organizowanie przep艂ywu informacji mi臋dzy Dyrektorem a instytucjami zewn臋trznymi i klientami Biblioteki.Prowadzenie spraw zwi膮zanych z informacj膮 wewn臋trzn膮 na terenie Biblioteki.
Miejska Biblioteka Publiczna - 2015-12-08 - Jaworzno (艣l膮skie)
Prowadzenie ewidencji ksi臋gowej (ma艂a i pe艂na ksi臋gowo艣膰)Sporzadzanie list p艂acRozliczanie z ZUS
CONTROLLING KANCELARIA BIEG艁YCH REWIDENT脫W- KACZMAREK,ADAMCZYK - 2016-09-14 - S艂upca (wielkopolskie)
obs艂uga klienta
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Sandomierz (艣wi臋tokrzyskie)
przew贸z towaru na terenie kraju
Us艂ugi Transportowe TRANSRAF Rafa艂 Siemi艅ski - 2018-09-18 - Marz臋cino (pomorskie)
Praca na magazynie lub na produkcji.
BAKS Wytwarzanie Osprz臋tu Instalacyjno-Elektrotech Kazimierz Sielski - 2017-01-20 - Karczew (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - 呕ory (艣l膮skie)
obs艂uga klient贸w w ma艂ej gastronomii
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - G贸ra (dolno艣l膮skie)
wyksz. 艣rednie,znajomo艣膰 obs艂ugi komputera,miejsce pracy: Borowiec
"POLFEX" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-09-19 - Borowiec (wielkopolskie)
praca diagnosty na stacji kontroli pojazd贸w
Micha艂 Smolarek Firma Us艂ugowo Handlowa "MATI" - 2016-04-22 - Ko艣cian (wielkopolskie)
Obs艂uga KlientaRozk艂ad czasu pracy poniedzia艂ek - piatek 8-20, sobota 9-19, niedziela 10-18
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SP脫艁KA JAWNA - 2016-03-30 - Legnica (dolno艣l膮skie)
ksiegowanie wp艂at czynszowych lokali mieszkalnych, udzielanie informacji najemcom lokali dot. wp艂at czynszowych
Mi臋dzygminne Towarzystwo Budownictwa Spo艂ecznego Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Tarnowskie G贸ry (艣l膮skie)
Pomoc przy wykonywaniu n/w czynno艣ci:1. Przechowywanie i aktualizowanie dokumentacji og贸lnej sp贸艂ki,2. Dbanie o prawid艂owy i terminowy obieg dokumentacji w oddziale,3. Opracowywanie korespondencji wewn臋trznej i zewn臋trznej,4. Sporz膮dzanie pism do kontrahent贸w,5. Obs艂uga kontrahent贸w,6. Sprawdzanie protoko艂贸w realizacji us艂ugi pod k膮tem zgodno艣ci z zapisami umowy,7. Opisywanie protoko艂贸w,8. Rozliczanie us艂ugi,9. Wspomaganie w czynno艣ciach biurowych pracownik贸w oddzia艂u,10. Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych,11. Skrupulatne i terminowe prowadzenie powierzonej dokumentacji,12. Prace zwi膮zane z archiwizacj膮 dokumentacji,13. Praca w systemie SAP,14. Realizacja zada艅 podyktowanych celami GK IMPEL,15. Sta偶ysta nie ponosi odpowiedzialno艣ci finansowej.Sta偶 b臋dzie odbywa艂 si臋 w dzielnicy: Bydgoszcz Wsch贸d
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie degustacji w sklepie
kontakt przez OHP - 2018-01-16 - Zakliczyn (ma艂opolskie)
Wykszta艂cenie: min. 艣rednie lub w trakcie studi贸w zaocznych; mile widziane do艣wiadczenie zawodowe w administracji biurowej; umiej臋tno艣膰 organizacji pracy i pracy w grupie; odpowiedzialno艣膰, komunikatywno艣膰; zakres obowi膮zk贸w: prowadzenie rozm贸w kwalifikacyjnych z kandydatami- telefonicznie i osobi艣cie; prowadzenie bazy danych kandydat贸w; prezentacja oferty rekrutacyjnej firmy; pozyskiwanie kandydat贸w do pracy; jedna zmiana; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice
INTERNATIONAL QUICK SERVICE POLSKA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-11-22 - Gliwice (艣l膮skie)
wykonywanie zarz膮dze艅 s臋dzi贸w, przygotowywanie akt do posiedze艅, sporz膮dzanie wokand, wysy艂anie zawiadomie艅 o rozprawach i kontrola przed terminami rozprawy, prawid艂owego ich dor臋czenia; protoko艂owanie na rozprawach, anonimizacja orzecze艅 s膮dowych;
WOJEW脫DZKI S膭D ADMINISTRACYJNY W LUBLINIE - 2017-10-23 - Lublin (lubelskie)
rozw贸z towar贸w
P.H.U. Polski Tyto艅 - 2016-05-20 - 呕ory (艣l膮skie)
KOORDYNOWANIE ROZWOJU RYNKU SPRZEDA呕Y I DOB脫R PRODUKT脫W
FIRMA JUBILERSKA 'G脫RECKI' SP脫艁KA JAWNA - 2016-09-26 - D臋bica (podkarpackie)
- Zapoznanie sie z Regulaminem pracy, ustaw膮 o ochronie danych osobowych, ustaw膮 o ochronie informacji niejawnych, uregulowaniami dotycz膮cymi bezpiecze艅stwa informacji w ZUS, Instrukcj膮 Bezpiecze艅stwa Po偶arowego oraz przepisami BHP,- Zapoznanie z przepisami z zakresu ubezpiecze艅 spo艂ecznych,- Zapoznanie si臋 z zadaniami i procesami realizowanymi w Wydziale, w kt贸rym osoba bezrobotna odbywa sta偶,- Uczestniczenie i wsparcie realizacji ww. zada艅 Wydzia艂u,- Zapoznanie z technikami pracy biurowej,- Sporz膮dzanie projekt贸w pism,- Prace przy dostarczaniu, porz膮dkowaniu i roznoszeniu dokument贸w oraz akt,- Obs艂uga komputera (WORD, EXCEL, APLIKACJE ZUS).
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Remonty, wyko艅czenia, budowa dom贸w.
TT THOMAS TEAM Tomasz Walczuk - 2018-09-04 - Legionowo (mazowieckie)
prowadzenie gospodarki magazynowej,rozliczanie lekarzy weterynarii, dokumentowanie i ksi臋gowanie dochod贸w i wydatk贸w, prowadzenie kasy Isspektoratu
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - 呕uromin (mazowieckie)