REFERENT W AMBULATORIUM(NR 3532) Bydgoszcz oferta pracy ODDZIAŁ ZABEZPIECZENIA CENTRUM SZKOLENIA SIŁ POŁĄCZONYCH ORGANIZACJI TRAKTATU PÓŁNOCNOATLANTYCKIEGO W BYDGOSZCZY
Stanowisko: REFERENT W AMBULATORIUM(NR 3532)
Wynagrodzenie: od 1 600 PLN
Zakres obowiązków: 1) współudział w planowaniu budżetowo - finansowym na kolejny rok kalendarzowy,2) wykonywanie cyklicznych rozchodów leków, szczepionek i materiałów jednorazowego użytku i przedstawienie ich Kierownikowi Ambulatorium celem weryfikacji danych w programach ilościowo- wartościowych,3) informowanie przełożonego o brakach w sprzęcie oraz dokonywanie, po uzgodnieniu z przełożonym, zamówień,4) kwartalne uzgadnianie stanów magazynowych z pracownikiem Pionu Głównego Księgowego,5) przygotowanie i opracowanie planów rzeczowo - finansowych służby medycznej, dokonywanie niezbędnych korekt,6) przygotowanie zapotrzebowania na wydanie materiałów z magazynu Ambulatorium,7) opracowywanie dokumentów zakupowych.wynagrodzenie 1600zł brutto + dodatek stażowy
Data publikacji: 2020-12-04
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ODDZIAŁ ZABEZPIECZENIA CENTRUM SZKOLENIA SIŁ POŁĄCZONYCH ORGANIZACJI TRAKTATU PÓŁNOCNOATLANTYCKIEGO W BYDGOSZCZY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szubińska 2, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) współudział w planowaniu budżetowo - finansowym na kolejny rok kalendarzowy,2) wykonywanie cyklicznych rozchodów leków, szczepionek i materiałów jednorazowego użytku i przedstawienie ich Kierownikowi Ambulatorium celem weryfikacji danych w programach ilościowo- wartościowych,3) informowanie przełożonego o brakach w sprzęcie oraz dokonywanie, po uzgodnieniu z przełożonym, zamówień,4) kwartalne uzgadnianie stanów magazynowych z pracownikiem Pionu Głównego Księgowego,5) przygotowanie i opracowanie planów rzeczowo - finansowych służby medycznej, dokonywanie niezbędnych korekt,6) przygotowanie zapotrzebowania na wydanie materiałów z magazynu Ambulatorium,7) opracowywanie dokumentów zakupowych.wynagrodzenie 1600zł brutto + dodatek stażowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT W AMBULATORIUM(NR 3532)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane doświadczenie w pracy na stanowisku referenta, komunikatywna znajomość j. obcego, znajomość pakietu Microsoft Office, praca w systemie SAP (ZUS i RON), komunikatywność, dokładność, odpowiedzialność, mile widziane również osoby posiadające stopień niepełnosprawności
Nazwa pracodawcy:
ODDZIAŁ ZABEZPIECZENIA CENTRUM SZKOLENIA SIŁ POŁĄCZONYCH ORGANIZACJI TRAKTATU PÓŁNOCNOATLANTYCKIEGO W BYDGOSZCZY
danePracodawcy_nip: 5542603039
danePracodawcy_regon: 093208662
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Szubińska 2, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty należy przesłać na adrese-mail: ozjftc.kadry (at) ron.mil.pllubkontakt tel. 261-412-583 - p. Katarzyna Terebus
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Ulica pracodawcy: Szubińska
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 04.12.2020
Oferta pracy ważna do: 11.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.12.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?00f23ea0529a026a429f702be2ba285a
Podobne oferty pracy
przygotowanie umów, prowadzenie postepowań konkursopwych, wspólpraca z NFZ
Krapkowickie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - 2020-02-07 - Krapkowice (opolskie)
Kierowca samochodu ciązarowego. Transport krajowy w promieniu 200 km od Bolesławca. Umiejętność wykonywania drobnych napraw samochodowych.
Przedsiębiorstwo Handlowo Produkcyjne BIOFOT - 2017-11-13 - Osiecznica (dolnośląskie)
Min. naliczanie wynagrodzeń dla pracowników, sporządzanie list płac, rozliczenia z US, ZUS, GUS, PFRON. Obsługa programu Płatnik.
"Społem" Lubelska Spółdzielnia Spożywców w Lublinie - 2020-01-31 - Lublin (lubelskie)
- obsługa dokumentów dotyczących gospodarki odpadami - wystawianie KPO, sprawozdań, protokołów, nadawanie kodów odpadom;- sporządzanie ofert i pozyskiwanie dostawców odpadów do przetwórstwa;- przygotowywanie i wysyłka próbek tworzyw sztucznych;- sprzedaż tworzyw stucznych
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Starogard Gdański (pomorskie)
- Prace administracyjne w dziale spraw pracowniczych.- Wynagrodzenie: 2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie w kadrach i rachubie płac. Wymagana znajomość problematyki zatrudnienia pracowników, wynagradzania, podatku, czasu pracy, płatnika i ZUS.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-27 - Katowice (śląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Zabrze (śląskie)
- obsługa giętarek / frezarek- roboty polerskie / montażowe- praca w hałasie i zapyleniu
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Łódź (łódzkie)
1. Prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym;2. Prowadzenie kont ksiąg pomocniczych m.in. dla: rozrachunkó z kontrahentami, operacji zakupów i sprzedaży, operacji gotówkowych - rozliczenie kasy;3. Przekazywanie w terminie do budżetu w należnej wysokości pobranych dochodów naleznych jednostce samorządu terytorialnego;4. Prowadzenie ewidencji księgowej za pomocą programu finansowo-księgowego firmy Vulcan Sp. z o.o. - wykorzystywanego przez Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-10-05 - Łódź (łódzkie)
Nadzorowanie i wdrażanie norm jakościowych, sporządzanie dokumentów dotyczących jakości, sporządzanie badań organoleptycznych produktów, raportowanie w sprawie jakości. Wymagane: wykształcenie min. średnie gastronomiczne lub specjalistyczne - technolog żywności, obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, 6-miesięczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.. Tel.: 519 326 204 Monika Konieczna. Adres e-mail: monika.konieczna (at) leks.com.pl
LEKS SP. Z O.O. - 2016-04-15 - Sulęcin (lubuskie)
- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - prawnym;- pomoc w rozliczeniach rozrachunków;- ewidencjonowanie faktur zakupów (koszty);- archiwizowanie dokumentów;- wprowadzanie i wysyłanie przelewów za faktury;- dekretacja dokumentów;
kontakt przez PUP - 2020-01-29 - Starogard Gdański (pomorskie)
prace administracyjne, prowadzenie dokumentacji kadrowej, kontrola pracy pracowników w terenie - prowadzenie dokumentacji fotograficznej
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Głogów (dolnośląskie)
nadzór nad procesem produkcji
EHS sp. z o.o. - 2016-01-29 - Będzin (śląskie)
jw.
CLEANER Sp. z o.o. - 2018-05-14 - Warszawa (mazowieckie)
Praca biurowa, redagowanie korespondencji, prowadzenie kalendarza, umawianie spotkań
kontakt przez PUP - 2020-03-20 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Złotoryja (dolnośląskie)
wykonywanie prac administracyjno-biurowych,prowadzenie dokumentacji w zakresie ustalonym przepisami branżowymi.Praca w 4 Warmińsko-Mazurskiej Brygadzie Obrony Terytorialnej
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie - 2017-07-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów w zakresie udzielanych świadczeń, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2019-05-07 - Łosice (mazowieckie)
- Prowadzenie biura na budowie. Prowadzenie obiegu korespondencji. Organizacja przepustek dla pracowników itp. Prowadzenie zestawień dla Kierownika. Pomoc w obszarze prac biurowych.- Miejsce wykonywania pracy: Praca na terenie Huty Katowice w Dąbrowie Górniczej, Al. J. Piłsudskiego 92, 41-308 Dąbrowa Górnicza.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące, później czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunek: Administracja lub Ekonomia lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności organizacyjne, planowania pracy własnej, znajomość pakietu Office. Wymagana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: monika.mazur (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-30 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
redagowanie pismwystawianie dokumentów rozchodów, fakturobsługa urządzeń biurowycharchizowanie dokumnetów
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
Zgodny z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Dziećmorowice (dolnośląskie)
- aktualizacja dokumentów przydzielonych jednostek nowo formowanych (zapotrzebowania, meldunki oraz plany formowania),- aktualizacja meldunku o stanie realizacji bieżących zadań, planu osiągania gotowości do podjęcia działań i koncepcji mobilizacyjnego rozwinięcia (w formie prezentacji multimedialnych),- wykonywanie i aktualizacja książek obsady stanowisk etatowych czasu"W" przydzielonych jednostek nowo formowanych,- współpraca z terenowymi organami administracji wojskowej w zakresie uzupełnienia potrzeb mobilizacyjnych i nadawania przydziałów mobilizacyjnych przydzielonych jednostek nowo formowanych,- uczestniczenie w typowaniu żołnierzy rezerwy na przydziały mobilizacyjne oraz osób spoza 25 WOG na pracownicze przydziały mobilizacyjne.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2017-02-13 - Białystok (podlaskie)
RPO
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Słowino (zachodniopomorskie)
Wykonywanie wszelkich prac pomocniczych związanych z przyrządzaniem potraw, utrzymanie czystości miejsca pracy.
kontakt przez PUP - 2020-07-08 - Krosno (podkarpackie)
Charakterystyka pracy: obsługa sekretariatu, prowadzenie spraw administracyjnych, tłumaczenie dokumentów na j. niemiecki, nadzór nad prawidłowym obiegeim dokumentów oraz przygotowywanie dokumentów, wsparcie organizacyjne i administracyjne Zarzadu oraz wszystkich działów Spółki, organizacja spotkań i podróży służbowych oraz obsługa gości. Wymagane wykształcenie co najmniej średnie, bardzo dobra znajomość j. niemieckiego - mile widziana germanistyka, obsługa sprzętu biurowego, pakietu MS Office, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, bardzo dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, komunikatywność, sumienność. Wysokość wynagrodzenia zostanie przedstawiona na spotkaniu z kandydatem. Kontakt z pracodawcą e-mailowy rekrutacja (at) classen.com.pl.
CLASSEN-POL S.A. - 2016-09-21 - Zwonowice (śląskie)
Wystawianie faktur i ich księgowanie, weryfikowanie faktur otrzymanych od kontrahentów, ewidencja dokumentów kosztowych oraz faktur zakupowych, analiza sald kont rozrachunkowych
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Kalisz (wielkopolskie)
- przyjmowanie dostaw na halę sprzedaży,- dbanie o dostępność towaru,- wykładanie towaru na regały,,- dbanie o ekspozycję towaru- kompletowanie towaru do wysyłki wg zamówień.Godziny pracy: 8-16, 10-18
MONDEX SPÓŁKA JAWNA ANNA I JERZY AFFEK - 2019-01-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
udział we wdrażaniu i doskonaleniu systemów jakości, ogólne prace biurowe i administracyjne, udział w tworzeniu raportów i analiz, nadzór nad dokumentacją, wsparcie pełnomocnika ds. jakości w zakresie wykonywanych przez niego zadań
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Mikołów (śląskie)
obsługa i konserwacja wózka widłowego, załadunek i rozładunek towaru
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Słubice (lubuskie)
obsługa klienta, prowadzenie rozliczeń. Praca w okresie letnim może być w godz. 7:00-19:00, zimowym 7:00-17:00
FIRMA GASTRONOMICZNO-HANDLOWA "WRONA" BARBARA WRONA,JERZY WRONA SPÓŁKA JAWNA Limanowa - 2018-01-31 - Limanowa (małopolskie)
-utrzymywanie porządku i czystości w lokalu oraz na zewnątrz,-wykonywanie prostych prac naprawczych
kontakt przez PUP - 2019-08-12 - Gieczno (łódzkie)