REFERENT DS. ADMINISTRACJI Dąbrowa Górnicza oferta pracy ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na baterie prysznicowe.
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - Prowadzenie biura na budowie. Prowadzenie obiegu korespondencji. Organizacja przepustek dla pracowników itp. Prowadzenie zestawień dla Kierownika. Pomoc w obszarze prac biurowych.- Miejsce wykonywania pracy: Praca na terenie Huty Katowice w Dąbrowie Górniczej, Al. J. Piłsudskiego 92, 41-308 Dąbrowa Górnicza.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące, później czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunek: Administracja lub Ekonomia lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności organizacyjne, planowania pracy własnej, znajomość pakietu Office. Wymagana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: monika.mazur (at) ezw.pl
Data publikacji: 2017-03-30
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pracodawca: ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Al. Józefa Piłsudskiego 92, 41-308 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie biura na budowie. Prowadzenie obiegu korespondencji. Organizacja przepustek dla pracowników itp. Prowadzenie zestawień dla Kierownika. Pomoc w obszarze prac biurowych.- Miejsce wykonywania pracy: Praca na terenie Huty Katowice w Dąbrowie Górniczej, Al. J. Piłsudskiego 92, 41-308 Dąbrowa Górnicza.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące, później czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunek: Administracja lub Ekonomia lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności organizacyjne, planowania pracy własnej, znajomość pakietu Office. Wymagana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: monika.mazur (at) ezw.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące, później czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Dąbrowa Górnicza
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Administracja lub Ekonomia lub pokrewne., specjalizacja: Administracja lub Ekonomia lub pokrewne.
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe kierunek: Administracja lub Ekonomia lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności organizacyjne, planowania pracy własnej, znajomość pakietu Office. Wymagana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Nazwa pracodawcy:
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-851 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: monika.mazur (at) ezw.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail, Godziny : Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.energomontaz-zachod.pl
Profil działalności pracodawcy: PRODUKCJA KONSTRUKCJI METALOWYCH I ICH CZĘŚCI.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 30.03.2017
Oferta pracy ważna do: 30.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Szczegółowe informacje o konkursie, sygn. PO V WO 1111.1.2018 znajdują się na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej w Katowicach: www.katowice.po.gov.pl - Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty do spraw inwestycji i remontów wykonuje zadania polegające, w szczególności na: - koordynacji i nadzorze nad realizacją programów inwestycyjnych i zadań remontowych: przygotowaniu programu inwestycji i zadań remontowych, uczestniczeniu w opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontów, przygotowaniu i kontroli budżetu zadań inwestycyjnych i remontowych,uzyskaniu niezbędnych w procesie inwestycyjnym lub remontowym uzgodnień i pozwoleń, ocenie kompletności, spójności i poprawności rozwiązań projektowych, przedmiarów, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysów i dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, udziale w przygotowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego inwestycji, rozliczaniu zadań inwestycyjnych i remontowych pod względem finansowym, technicznym i merytorycznym, monitorowaniu i kontroli pracy wykonawców zgodnie z zawartymi umowami, rozliczaniu wykonawców z wykonanych zadań i postępu prac budowlanych, także poprzez organizowanie i branie udziału w naradach koordynacyjnych na budowie, nadzorze nad dokumentacją podwykonawczą sporządzaną przez wykonawcę.- współpracy przy pozyskiwaniu nowych nieruchomości w celu zabezpieczenia powierzchni biurowych i magazynowych na potrzeby prokuratur okręgu katowickiego, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków i realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków do jednostek nadrzędnych w sprawie pozyskania środków finansowych na realizację inwestycji i zadań remontowych, - uczestniczeniu w przygotowaniu i realizacji postępowań w trybie zamówień publicznych dla zadań inwestycyjnych i remontowych oraz związanych z utrzymaniem nieruchomości, - udziale w opracowywaniu projektów planów wydatków jednostki w zakresie inwestycji i remontów oraz utrzymania nieruchomości, jak też sporządzeniu kwartalnych analiz i sprawozdań w tym zakresie, - sporządzaniu okresowych przeglądów budynków będących w dyspozycji prokuratur okręgu katowickiego, - bieżącym administrowaniu nieruchomościami użytkowanymi przez Prokuraturę Okręgową w Katowicach i prokuratury rejonowe okręgu katowickiego.- Wynagrodzenie: 4000-5000 zl brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca: 7:30-15:30. - Wymagania konieczne: - wykształcenie wyższe drugiego stopnia,- pełna zdolność do czynności prawnych,- niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,- nie prowadzenie przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym konkursem, - wykształcenie wyższe techniczne drugiego stopnia, - minimum 3-letnie doświadczenie w koordynowaniu prac budowlanych,- nieposzlakowana opinia, Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie określonych w art. 12 ust. 1 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2017 roku, poz. 1332 - tekst jednolity ze zm.) - doświadczenie przy budowie, rozbudowie, remontach lub administrowaniu obiektów będących w dyspozycji jednostek sektora finansów publicznych, - doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (środki unijne, WFOŚiGW, NFOŚiGW, itp.), - umiejętności wykorzystywania specjalistycznych narzędzi informatycznych, np. AutoCAD, NormaPro, MS Project, itp., - znajomość przepisów prawa z zakresu prawa budowlanego, zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, - znajomość obsługi komputera, w tym korzystanie z aplikacji biurowych.
PROKURATURA OKRĘGOWA W KATOWICACH - 2018-01-18 - Katowice (śląskie)
praca w zawodzie w Czechach
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-MONTAŻOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-25 - Czechy (Czechy)
Wykształcenie: wyższe, preferowane administracyjne, prawnicze lub ekonomiczne; min. 3 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu postępowań o udzielanie zamówień publicznych; bardzo dobra znajomość przepisów ustawy: Prawo zamówień publicznych wraz z przepisami wykonawczymi oraz umiejętność interpretacji tych przepisów, praktyczna znajomość pakietu MS Office, obsługa urządzeń biurowych, dobra organizacja pracy, samodzielność w podejmowaniu decyzji, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność, dyspozycyjność; zakres obowiązków: udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielanie zamówień publicznych, udział w pracach komisji przetargowych, prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zawiadomienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.), ocena formalno-prawna składanych ofert (weryfikacji prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne); jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Centrum Onkologii- Instytut im. M.Skłodowskiej- Curie Oddział - 2017-02-07 - Gliwice (śląskie)
organizacja wyjazdów krajowych i zagranicznych dla klienta indywidualnego i grupowego
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
EWIDENCJA GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ W MAGAZYNACH, FAKTUROWANIE SPRZEDAŻY
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Skierniewice (łódzkie)
Znajomość prawa budowlanego, znajomość programu 3D, 2D(auto cad), nadzór nad pracownikami budowlanymi, prowadzenie książek obiektów wielkoobszarowych
Reflex Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. - 2018-09-25 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
prace biurowe w wydziale administracyjno- technicznymStaż odbywać będzie się w Śródmieściu
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac biurowych, poznanie podstaw rachunkowości, zapoznanie się z programem F-K oraz programem Płatnik i jego obsługą, prowadzenie księgi przychodów i rozchodów
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Zalesie Górne (mazowieckie)
1. Planowanie i organizowanie działalności związanej z lustracjami i badaniami sprawozdań finansowych prowadzonymi przez Związek w spółdzielniach.2. Przygotowywanie harmonogramów lustracji i badań sprawozdań finansowych.3. Przygotowywanie umów na lustracje i badania sprawozdań finansowych ze spółdzielniami, lustratorami, asystentami, biegłymi rewidentami i rzeczoznawcami wraz z kompletem dokumentów wynikających z regulaminu oraz ustaw.4. Bieżąca analiza i kontrola harmonogramów lustracji i badań sprawozdań finansowych oraz przestrzegania przez lustratorów, biegłych rewidentów i rzeczoznawców, a także spółdzielnie, terminów umownych.5. Opracowywanie i przygotowywanie materiałów informacyjnych i sprawozdawczych z zakresu lustracji badań sprawozdań finansowych.6. Bieżąca współpraca z Zespołami Lustratorów, Biegłych Rewidentów i Rzeczoznawców.7.Przygotowywanie bieżącej korespondencji dotyczącej lustracji i badań sprawozdań finansowych.8. Obsługa komputera oraz internetu w zakresie prac zleconych przez Zarząd.9. Doraźna pomoc w Sekretariacie Biura Związku oraz zastępowanie w razie nieobecności pracownika ds. samorządu i administracji.10. Stałe doskonalenie swojej wiedzy umiejętności w zakresie powierzonych obowiązków.11. Dbanie o utrzymanie porządku na swoim stanowisku pracy.12. Wykonywanie innych poleceń Członków Zarządu.
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Tarnów (małopolskie)
Wieloosobowe Stanowisko Identyfikacji i Weryfikacji Poprawności Rejestracji Podatników: kontrola formalna i merytoryczna deklaracji i informacji podatkowych, wprowadzanie danych do komputera, wstępna archiwizacja dokumntów, sporządzanie projektów pism, wpinanie zgłoszeń aktualizacyjnych do teczek, zakładanie teczek, obsługa archiwum NIP-ów , obsługa programu POLTAX w zakresie przeglądania danych rejestracyjnych podatnika, wykonywanie innych czynności biurowych zleconych przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Żory (śląskie)
STAŻ- Referent ds. administracyjnych. Wykonywanie czynności administracyjnych, w tym przygotowanie danych do celów sprawozdawczości, rozliczanie mediów lokali mieszkalnych i użytkowych, sporządzanie zestawień i analiz w zakresie działania komórki organizacyjnej, - obsóługa w wizjach lokali mieszkalnych i użytkowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Referent
Urząd Gminy Sośno - 2018-06-01 - Sośno (kujawsko-pomorskie)
Wytwarzanie produktów, sprawdzanie stanu technicznego linii produkcyjnej
AWDIJCZUK WIKTORIA JUREX PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE - 2018-09-26 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Żary (lubuskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Świdnica (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Zabrze (śląskie)
prace związane z obsługą gości hotelu
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Wg programu stażuFP
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Dobiegniew (lubuskie)
Sprzedaż produktów firmy, pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, budowanie bazy klientów, reprezentacja firmy na rynku i w kontaktach z klientami, budowanie wizerunku firmy, przygotowywanie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Kolbuszowa (podkarpackie)
* AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW, * NAWIĄZYWANIE NOWYCH I PODTRZYMYWANIE ISTNIEJĄCYCH RELACJI Z KLIENTAMI, * REALIZACJA ZADAŃ SPRZEDAŻOWYCH I DYSTRYBUCYJNYCH, * SPORZĄDZANIE OFERT HANDLOWYCH I OPIEKA NAD CAŁYM PROCESEM SPRZEDAŻY, * ANALIZA POTRZEB KLIENTÓW, * KONTROLA PŁATNOŚCI, * SPORZĄDZANIE OKRESOWYCH STATYSTYK I RAPORTÓW, * DEFINIOWANIE POTENCJAŁU I ANALIZA RYNKU, * ANALIZA DZIAŁAŃ KONKURENCJI, * UCZESTNICTWO W TARGACH I WYSTAWACH KRAJOWYCH
Zakład Produkcji Folii "Efekt Plus" Sp. z o.o. - 2016-10-14 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
- składanie okien PCV- obsługa maszyn na lini produkcyjnej - montaż gotowego wyrobu u klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Jastrzębia Góra (pomorskie)
Miejsce stażu Krapkowice. Wykształcenie co najmniej średnie. Wprowadzanie danych do systemu komputerowego,porządkowanie akt,pomoc przy obsłudze podatników,przyjmowanie i wydawanie druków,archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Krapkowice (opolskie)
PRZYJMOWANIE, REJESTROWANIE I WYSYŁANIE KORESPONDENCJI, WEWNĘTRZNY OBIEG DOKUMENTACJI SŁUŻBOWEJ
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Dębica (podkarpackie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Prowadzenie zajęć w programach wczesnoszkolnych (niemowlaki w krainie dźwięków, muzyka) lub keyboard.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Białystok (podlaskie)