REFERENT UBEZPIECZEŃ W PLACÓWCE TERENOWEJ KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W BRODNICY(NR 5085) Brodnica oferta pracy KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
Stanowisko: REFERENT UBEZPIECZEŃ W PLACÓWCE TERENOWEJ KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W BRODNICY(NR 5085)
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu zdrowotnemu rolników oraz członków ich rodzin, - ewidencjonowanie wpływów należności z tytułu składek na ubezpieczenie zdrowotne rolników, - ustalanie obowiązku ubezpieczenia i sporządzanie decyzji w tym zakresie, - obsługa informacji w zakresie ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego, - prowadzenie przymusowego dochodzenia należności z tytułu składek na ubezpieczenie zdrowotne, - sporządzanie zaświadczeń dla osób objętych ubezpieczeniem zdrowotnym oraz wyłączonym z tego ubezpieczenia, - przygotowanie zestawień statystycznych z zakresu ubezpieczenia zdrowotnego.Miejsce wykonywania pracy: Placówka Terenowa KRUS w Brodnicy, ul. Przykop 49A, 87-300 Brodnica.Umowa na zastępstwo.Warunki pracy: Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich brak windy. Budynek trzykondygnacyjny.
Data publikacji: 2019-09-16
Lokalizacja: Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przykop 49A, 87-300 Brodnica, powiat: brodnicki, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu zdrowotnemu rolników oraz członków ich rodzin, - ewidencjonowanie wpływów należności z tytułu składek na ubezpieczenie zdrowotne rolników, - ustalanie obowiązku ubezpieczenia i sporządzanie decyzji w tym zakresie, - obsługa informacji w zakresie ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego, - prowadzenie przymusowego dochodzenia należności z tytułu składek na ubezpieczenie zdrowotne, - sporządzanie zaświadczeń dla osób objętych ubezpieczeniem zdrowotnym oraz wyłączonym z tego ubezpieczenia, - przygotowanie zestawień statystycznych z zakresu ubezpieczenia zdrowotnego.Miejsce wykonywania pracy: Placówka Terenowa KRUS w Brodnicy, ul. Przykop 49A, 87-300 Brodnica.Umowa na zastępstwo.Warunki pracy: Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich brak windy. Budynek trzykondygnacyjny.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2300 zł brutto + dodatek stażowy/mc
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT UBEZPIECZEŃ W PLACÓWCE TERENOWEJ KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W BRODNICY(NR 5085)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brodnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brodnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brodnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne:- wymagane wykształcenie: średnie (preferowane: administracyjne, ekonomiczne),- znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników i statutu KRUS, - znajomość ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, - znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (Unii Europejskiej) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, - wysoka kultura osobista, - umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych, - umiejętność pracy w zespole, - komunikatywność, - orientacja na interesanta.
Nazwa pracodawcy: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,- kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - jeżeli zostały zawarte w złożonych w ofercie pracy dokumentach. Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie i oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://www.krus.gov.pl/bip/praca-w-krus, - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie, - dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni. W przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej należy dołączyć kopię nostryfikacji dyplomu, - w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego. Informacja o metodach i technikach naboru: - weryfikacja formalna dokumentów, - sprawdzian wiedzy (test lub sprawdzian pisemny) i/lub, - rozmowa kwalifikacyjna.Termin składania dokumentów: 30.09.2019 r.Oferty pracy należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w siedzibie jednostki organizacyjnej przeprowadzającej nabór lub za pośrednictwem operatora pocztowego z wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy - ogłoszenie numer BIP 0200-OP.110.22.2019.Oferty pracy bez zaznaczonego na kopercie numeru ogłoszenia oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do siedziby jednostki KRUS). Miejsce składania dokumentów: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy Wydział Ogólny, pokój nr 503 ul. Wyczółkowskiego 22, 85-092 Bydgoszcz. Oferty można składać w godzinach pracy Urzędu ( od 7:00 do 15:00 ) Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 52 341 52 61 wew. 172 lub adresem e-mail: bydgoszcz (at) krus.gov.pl Inne informacje:Do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne. Brak nazwiska kandydatki/kandydata na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymagania formalne jest jednocześnie informacją o niezakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru. Kandydaci zostaną zaproszeni do kolejnego etapu naboru poprzez informację umieszczoną na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymagania formalne albo za pośrednictwem danych kontaktowych wskazanych przez kandydata. Wynik naboru jest jednocześnie informacją dla pozostałych kandydatów biorących udział w procesie naboru o niezakwalifikowaniu do zatrudnienia na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o naborze. Kandydaci mają prawo uzupełnić swoją ofertę pracy wyłącznie w terminie składania dokumentów określonych w ogłoszeniu o naborze. Liczy się data wpływu do siedziby jednostki KRUS.Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy o zbieraniu ich danych osobowych:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 190, kod pocztowy 00-608, którą zgodnie z art. 59 ust. 3 ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników kieruje Prezes Kasy, reprezentowana przez Dyrektora Oddziału Regionalnego KRUSw Bydgoszczy,2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod (at) krus.gov.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia aktualnego naboru- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i lit. c) RODO; 4) jeżeli w dokumentach zawarte są dane osobowe złożone dodatkowo, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Pani/Pana zgoda na ich przetwarzanie- na podstawie art. 9 ust. 2 lit. a) RODO, która może zostać odwołana w dowolnym czasie; 5) Pani/Pana oferta pracy przechowywana będzie przez okres rekrutacji oraz przez okres 3 miesięcy po ogłoszeniu wyniku naboru. Natomiast dane osobowe wymagane przepisami ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników przechowywane będą przez okres wynikający z przepisów o archiwizacji; 6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych; 7) jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą zgoda ta może być w każdej chwili wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; 8) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 9) podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z ogłoszenia o naborze jest dobrowolne, niemniej jednak niezbędne, aby był możliwy udział w naborze; 10) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa; 11) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 190
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 16.09.2019
Oferta pracy ważna do: 30.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0eaad660cdba5d3f75d12a4d67f5e80d
Podobne oferty pracy
Wprowadzanie i uzupełnianie katalogu produktów na stronie www firmy. Tworzenie ich opisu i specyfikacji. Godz. pracy 8-16.
SIMBHP Sp. jawna - 2017-04-24 - Słupsk (pomorskie)
obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rejestrów korespondencji, przygotowywanie dokumentacji do archiwizowania. (Staż dla osób pow. 30 r.ż.)
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
- rejestracja krajowych i zagranicznych faktur zakupu;- obsługa kasy (w walucie obcej i krajowej), prowadzenie ewidencji księgowej kas;- wystawianie faktur sprzedaży;- rozliczanie delegacji pracowniczych;- prowadzenie rozliczeń pracowniczych;- prowadzenie ewidencji poczty przychodzącej i wychodzącej.Praca od pon. do pt. w godz.: 7:00-15:30 (w tym 30 min. przerwy lunchowej).
Prevac sp. z o.o. - 2019-08-01 - Rogów (śląskie)
wdrażanie nowych produktów
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Piła (świętokrzyskie)
wprowadzanie danych do rejestrów, zakładanie, udostępnianie i porządkowanie akt, rejestrowanie, wysyłka, pakowanie koresponedencji, obsługa adminitracyjna
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Sosnowiec (śląskie)
Wykształcenie wyższe - kierunek prawo, administracja, ekonomia.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Racibórz (śląskie)
Dekretacja dokumentów księgowych zgodnie z planem kontroli. Kontrola dokumentów księgowych (sprzedaży i zakupu) pod względem merytorycznym. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych w firmie. Sporządzanie not korygujących. Przekazywanie dokumentacji księgowych w firmie. Przekazywanie dokumentacji księgowej do archiwum i pilnowanie chronologii ich ułożenia.
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "MONA" W. Kusiak - 2018-01-26 - Bełchatów (łódzkie)
Prze[rowadzanie dla nowych pracowników firm zewnetrznych szkoleń wstępnych, kontrola stanowisk z przydzielonymi pracownikami, sprawdzanie produkcji na zgodnośc z zamówieniem oraz wymaganiami jakościowymi dla wyrobu, monitorowanie jakości i bezpieczeństwa pracy podległych pracowników, zgłaszanie zapotrzebowania na półprodukty niezbędne do realizacji zamówień, prowadzenie dokumentacji w powższm zakresie
JELENIA PLAST Spółka z o.o. - 2019-04-17 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Zielona Góra (lubuskie)
Referent
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Będzin (śląskie)
Obsługa maszyn i urządzeń, dozowanie środków chemicznych do uzdatniania wody
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Tarnów (małopolskie)
prowadzenie spraw związanych z realizacją polityki personalnej,opracowywanie projektów regulaminów wewnętrznych oraz procedur w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi oraz organizacji i funkcjonowania GCZ, prowadzenie teczek osobowych pracowników, w tym ewidencji czasu pracy,prowadzenie spraw związanych z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracyz pracownikami GCZ,nadzorowanie terminów badań lekarskich oraz szkoleń BHP pracowników,naliczanie prawa pracowników do uprawnień pracowniczych, w tym nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych, wysługi lat,prowadzenie procesu rekrutacji pracowników GCZ,koordynacja procesu przeprowadzania służby przygotowawczej,przygotowywanie sprawozdań dot. zatrudnienia, m.in. GUS,sporządzane umów zleceń na usługi realizowane na rzecz GCZ
Gdyńskie Centrum Zdrowia - 2018-04-04 - Gdynia (pomorskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
- Szczegóły oferty pracy na stronie: www.kco.katowice.pl w zakładce "Oferty pracy".- Prowadzenie całokształtu spraw kadrowych pracowników KCO, spraw związanych ze szkoleniami pracowników, spraw związanych z organizacją i funkcjonowaniem Centrum.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto - do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. Zatrudnienie: niezwłocznie po przeprowadzeniu postępowania kwalifikacyjnego i wybraniu odpowiedniej osoby na stanowisko.- Praca: 8:00-15:35. Wymagania: wykształcenie średnie kierunkowe ekonomiczne, administracyjne, zarządzanie lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, znajomość programów Windows , MS Office. Dodatkowym atutem będzie posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego lub ukończenie studiów podyplomowych z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Wymagania dodatkowe: dyspozycyjność, odpowiedzialność, sumienność, dokładność, zaangażowanie, komunikatywność.
KATOWICKIE CENTRUM ONKOLOGII - 2018-04-06 - Katowice (śląskie)
- sprawdzanie raportów sprzedaży;- sprawdzanie faktur sprzedaży i zakupów;- prowadzenie i przygotowanie dokumentacji handlowej;- obsługa kasy fiskalnej, komputera, urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Starogard Gdański (pomorskie)
Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Błaszki (łódzkie)
utrzymywanie w czystości parkingu, klatek schodowych i placu manewrowego
Rosiek & Rosiek Sp. J Krzysztof i Przemysław Rosiek - 2017-02-23 - Syców (dolnośląskie)
referent ds kontroli i rozliczeń
KOIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-10 - Świebodzin (lubuskie)
Kontakt z klientem, obsługa sprzedaży detalicznej i hurtowej, poszukiwanie nowych odbiorców.Wynagrodzenie 2700 zł brutto+ premia 500 zł+ prowizja od sprzedazy.
Kamień Dolnośląski Patrycja Hałdys - 2019-05-14 - Damianowo (dolnośląskie)
Udzielenie telefonicznej informacji związanej z działalnością HSW.Prowadzenie dokumentacji biura hali. Pomoc przy opracowywaniu harmonogramu zagospodarowania hali, miesięczny harmonogramów czasu pracy. Rozliczenie kasjerek z dziennych wpływów na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
WYMAGANIA FORMALNE:Wymagania niezbędne z art. 6 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458) oraz minimalnych wymagań kwalifikacyjnych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 18.03.2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. nr 50, poz. 398 ze zmianami):1. obywatelstwo polskie,2. minimum wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym,3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,4. niekaralność (kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ścigany z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe),5. nieposzlakowana opinia. WYMAGANIA DODATKOWEPożądane umiejętności i cechy kandydata:.1. Sumienność2. Uczciwość3. Punktualność4. Komunikatywność5. Pracowitość6. Rzetelność i dbałość o jakość wykonywanej pracy ZAKRES OBOWIĄZKÓW1. znajomość obowiązujących przepisów, instrukcji dotyczących powierzonego zakresu pracy,2. sumienne, dokładne i terminowe wykonanie zadań wynikających z powierzonego zakresu pracy,3. organizowanie pracy w sposób zabezpieczający prawidłowe wykonanie zadań,4. informowanie bezpośredniego przełożonego o postępie i wynikach prac bieżących, napotkanych trudnościach oraz podjętych działaniach mających na celu ich pokonanie dla terminowego i poprawnego wykonania zadań i obowiązków,5. przygotowanie i przedkładanie materiałów i dokumentów organom kontroli zewnętrznej oraz osobom uprawnionym do czynności kontroli wewnętrznej tylko i wyłącznie za zgodą dyrektora szkoły lub jego zastępców,6. stałe podnoszenie własnych kwalifikacji zawodowych,7. przestrzeganie postanowień regulaminu pracy,8. właściwe zabezpieczenie powierzonego mienia przed możliwością zniszczenia lub kradzieży,9. zawiadomienie dyrektora szkoły lub wicedyrektora o wszelkiego rodzaju naruszeniach mienia lub nadużyciach na szkodę szkoły,10. bezwzględne przestrzeganie przepisów o zachowaniu tajemnicy służbowej,11. przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.,12. przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej w zakresie prowadzenia ewidencji, korespondencji, ewidencjonowanie i przechowywanie dokumentów związanych z płacami.13. załatwianie spraw ubezpieczeniowych, rentowych, emerytalnych,14. wystawianie zaświadczeń dotyczących zatrudnienia,15. zgłaszanie i wyrejestrowanie do ZUS pracowników i członków rodzin,16. prowadzenie sprawozdawczości GUS dotyczącej zatrudnienia i wynagrodzeń,17. przygotowywanie deklaracji miesięcznych i rocznych PFRON,18. bieżące, przejrzyste i czytelne prowadzenie dokumentacji płacowej,19. terminowe sporządzanie list płac na podstawie otrzymanej dokumentacji tj.: umów o pracę; wniosków premiowych; pism dot. nagród, jubileuszy, wypłat odpraw, 20. dokonywanie potrąceń ustawowych z wynagrodzeń pracowników oraz według złożonych indywidualnie deklaracji o potrąceniach,21. prowadzenie spraw dot. ubezpieczenia grupowego pracowników PZU i Allianz,22. przygotowywanie przelewów płacowych,23. prowadzenie spraw ZUS : zasiłki, zaświadczenia Rp -7, wniosków emerytalnych i inne,24. terminowe i prawidłowe naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, odprowadzanie do Urzędu Skarbowego oraz sporządzanie deklaracji rocznych,25. prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS,26. bieżące uzgadnianie z Główną Księgową naliczonego i przekazanego podatku dochodowego od osób fizycznych i składek ZUS,27. przygotowywanie zestawień pomocniczych służących do sporządzania planów finansowych w zakresie wynagrodzeń oraz analiz ekonomicznych,28. wystawianie faktur,29. sporządzanie miesięcznych zestawień rejestrów zakupu i sprzedaży VAT oraz miesięcznie pliku JPK VAT,30. zastępowanie Głównej Księgowej pod jej nieobecność, 31.wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora szkoły WARUNKI PRACY I PŁACY:1. Wymiar czasu pracy: 1/2 etatu.2. Warunki płacy: Wynagrodzenie w/g regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1w Raciborzu.3. Miejsce pracy: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1, ul. Kasprowicza 11, 47-400 Racibórz4. Zatrudnienie na stanowisku: Referent5. Zatrudnienie: pierwsza umowa na okres próbny - od 1 lipca 2018 r. do 31.12.2018 r.
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 - 2018-04-27 - Racibórz (śląskie)
wstępna obsługa klienta,przyjmowanie korespondencji, prowadzenie rejestrów w dzienniku korespondencyjnym,przygotowywanie pism.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)
przyjmowanie i podział korespondencji, skanowanie i kopiowanie dokumentacji, zliczanie czasu pracy pracowników
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
praca przy wykonywaniu ociepleń elewacjibudynków mieszkalnych, praca wykonywana z rusztowań na budynkach wielodygnacyjnych
DSR Dariusz Szubański - 2019-02-18 - Ozorków (łódzkie)
wprowadzanie danych do systemu, uzgadnianie sald, dekretowanie, opisywanie dokumentów itp.DEKLARACJA ZATR.: umowa o pracę na min. 3 m-ce, pełen etat
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Pruszków (mazowieckie)
odkurzanie ręczne i odkurzaczem, mopowanie podłóg, sprzątanie toalet, czyszczenie stołów, drzwi, przeszkleń, uzupełnianie mydła, papieru, itp.
APEX-CLEAN PROFESJONALNE SPRZĄTANIE CZESŁAWA MUSIELAK - 2019-05-28 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie i nadzorowanie spraw z zakresu gospodarki mieszkaniowej, prowadzenie spraw i nadzorowanie cmentarzy komunalnych i cmentarzy wojennych, prowadzenie i nadzorowanie spraw związanych z utrzymaniem placów zabaw i fitness
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Władysławowo (pomorskie)
praca w cukierni
Mariusz Zgierun Zakład Handlowo-Usługowo Produkcyjny " ZGIERUN" - 2019-08-19 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
księgowanie dokumentów do celów podatkowych, kadry, płace
BIURO RACHUNKOWE BOLESŁAW MAŁEK - 2018-04-03 - Gubin (lubuskie)
przyjmowanie i rozdział korespondencji na odpowiednie komórki organizacyjne, rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących zgodnie z zasadami systemu dziennikowego, obsługa poczty elektronicznej zgodnie z instrukcją kancelaryjną, obsługa urządzeń biurowych: komputer, kserokopiarka, drukarka, skaner, fax
kontakt przez PUP - 2019-06-06 - Leszno (wielkopolskie)