REFERENT TECHNICZNY DZIAŁU TECHNICZNEGO Łęczyca oferta pracy kontakt przez PUP
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na lustra łazienkowe.
Stanowisko: REFERENT TECHNICZNY DZIAŁU TECHNICZNEGO
Wynagrodzenie: do 2 500 PLN
Zakres obowiązków: 1. Obsługa urządzeń biurowych, 2. Kontakt z klientem, 3. Wypełnianie dokumentacji serwisowej
Data publikacji: 2019-06-10
Lokalizacja: Łęczyca (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łęczyca, powiat: łęczycki, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Obsługa urządzeń biurowych, 2. Kontakt z klientem, 3. Wypełnianie dokumentacji serwisowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT TECHNICZNY DZIAŁU TECHNICZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łęczyca
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łęczycki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikatywność
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy
Adres pracodawcy:
H. Sienkiewicza 31, 99-100 Łęczyca, powiat: łęczycki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie do pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: łęczycki
Gmina pracodawcy: Łęczyca
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łęczyca
Ulica pracodawcy: H. Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 31
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 11.06.2019
Oferta pracy ważna do: 10.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8e469c480de3860edb196dd2132f6d46
Podobne oferty pracy
- Informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 20/2019 zamieszczonym w BIP Śląskiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/ - Główne obowiązki:1. Praca w systemie SOLU w zakresie obsługi skierowań na leczenie uzdrowiskowe,2. Prowadzenie korespondencji ze świadczeniobiorcami i świadczeniodawcami,3. Udzielanie bezpośrednich i telefonicznych informacji związanych z realizacją i obsługą skierowań na leczenie uzdrowiskowe,4. Pełnienie dyżurów telefonicznych i w punkcie informacyjnym.- Wynagrodzenie: od 2500 do 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa za osobę nieobecną w pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.-Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie lub wyższe. Doświadczenie zawodowe: przy wykształceniu średnim wymagane są minimum 2 lata stażu pracy, przy wykształceniu wyższym staż pracy nie jest wymagany.Wymagania konieczne:1. Znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),2. Znajomość przepisów ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz o gminach uzdrowiskowych (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1056 z późn. zm.),3. Znajomość rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 lipca 2011 r. w sprawie kierowania na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową (Dz. U. z 2011 r., nr 142, poz 835),4. Znajomość rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 23 lipca 2013 r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu lecznictwa uzdrowiskowego (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2027 z późn. zm.),5. Umiejętność biegłej obsługi komputera (w szczególności MS Word oraz Excel).Wymagania pożądane:- umiejętność poprawnego formułowania pism,- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,- umiejętność pracy w zespole,- doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klientów.Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-02-25 - Katowice (śląskie)
-Właściwa diagnostyka usterek w pojeździe,-Naprawianie pojazdów zgodnie z zaleceniami producenta,-Staranność i dokładność wykonywanych napraw,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny: 58 691-08-88-Kontakt e-mail: biuro (at) auto-jacuk.pl
AUTO-JACUK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-23 - Łęgowo (pomorskie)
obsługa programu finansowo-księgowego, wprowadzanie faktur zakupowych, kosztowych, sprzedażowych, raportów kasowych, wyciągów bankowych
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Siedlce (mazowieckie)
wprowadzanie danych do rejestrów, zakładanie, udostępnianie i porządkowanie akt, rejestrowanie, wysyłka, pakowanie koresponedencji, obsługa adminitracyjna
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa administracyjna, udział w spotkaniach z klientami, aktywne pozyskiwanie klientów,
Personel Partner Sp. z o.o. Sp. K. - 2018-09-13 - Świdwin (zachodniopomorskie)
księgowość i obsługa wspólnot mieszkaniowychokres próbny 3 miesiące
Zarządzanie Nieruchomościami Doradztwo i Wykonastwo Budowlane Prefekt Sp. z o.o - 2018-02-28 - Świebodzice (dolnośląskie)
czynności wykonywane w dziale świadczeń; zakładanie i prowadzenie dokumentacji w dziale świadczeń; organizowanie przepływu informacji; obsługa poczty elektornicznej
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Leśna (dolnośląskie)
Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie prowadzenie spraw związanych ze stosunkiem pracy w zakresie realizacji przez pracodawcę obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, w szczególności: prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy pracowników Straży Miejskiej: ewidencjonowanie absencji pracowniczej; planowanie i organizowanie szkoleń pracowniczych; wykonywanie czynności związanych z obsługą archiwum zakładowego Straży Miejskiej; wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.Warunki pracy: naturalne i sztuczne oświetlenie; wymuszona pozycja ciała; praca przy obsłudze monitora ekranowego powyżej czterech godzin.Dodatkowe informacje dotyczące zatrudnienia: umowa o pracę, praca na jedną zmianę (w godz. 7:00-15:00), proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2.350 do 2,500 + dodatek za wysługę lat + premia zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników Straży Miejskiej w Bydgoszczy.
Straż Miejska w Bydgoszczy - 2018-03-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- obsługa sekretariatu- prowadzenie korespondencji- nadzór na obiegiem dokumentów- obsługa urządzeń biurowych- archiwizacja dokumentów
NORIS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. - 2018-02-22 - Drawski Młyn (wielkopolskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa kadrowo płacowa przyjmowanych i zwalnianych pracowników niepełnosprawnych.
"ROKA A.I.KANTORSKI" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-04 - Lublin (lubelskie)
Księgowanie dokumentów. Sporządzanie deklaracji VAT PIT. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Stalowa Wola (podkarpackie)
przyjmowanie i wysyłanie korespondencji , zapoznanie z prowadzeniem dziennika korespondencji, przyjmowanie i wysylanie korespondencji, ewidencjonowanie zużycia znaczkow pocztowych, pomoc przy archiwizowaniu dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Gostynin (mazowieckie)
prowadzenie spraw kadrowo-księgowych
BIURO "PODATNIK" - MARLENA PODSIADŁY - 2016-11-29 - Kwidzyn (pomorskie)
opieka nad osobami starszymi
DOM OPIEKI IM BŁOGOSŁAWIONEJ SIOSTRY BERNARDYNY - 2017-01-31 - Zakopane (małopolskie)
stosowanie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, stosowanie ustawy o odpadach, prowadzenie spraw związanych z usunięciem odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania, prowadzenie BIP i strony internetowej Wydziału oraz udostępnienie informacji publicznej wydziału w zakresie zgodnym z zakresem czynności, wykonywanie innych prac zleconych
Urząd Miasta Ustroń - 2018-12-27 - Ustroń (śląskie)
toczenie powierzchni walcowych,stożkowych i czołowych,toczenie gwintów,przecinanie,obróbka drobnych elementów na tokarkach
Coal Service Sp. z o.o. - 2016-09-01 - Chrzanów (wielkopolskie)
Wykonywanie czynności urzędniczo - biurowych: kompletowanie dokumentacji, sporządzanie podstawowych pism, pomoc przy archiwizacji dokumentów. Oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - program PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie do 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Brzesko (małopolskie)
proste prace produkcyjne pomocnicze, sortowanie, pakowanie, foliowanie, spinanie palet, nakładanie półproduktu na podajniki maszyn
kontakt przez OHP - 2016-10-20 - Kraków (małopolskie)
kserowanie dokumnetów, zapoznanie się z obiegiem poczty, przepisywanie pism i decyzji na komputerze, maszynie do pisania, zapoznanie się z szatą graficzną pism, zapoznanie się z z obsługą centrali telefonicznej i faxem, obsługa stron, zakładanie teczek
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Pszczyna (śląskie)
Obsługa gości na sali
Dom Wczasowy "VIS" Jadwiga Dzierzęcka - 2017-04-11 - Jastrzębia Góra (pomorskie)
Wprowadzanie i analizowanie danych do systemu
kontakt przez OHP - 2018-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
.
NORDUNION GRZEGORZ KACZYŃSKI - 2016-12-23 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta indywidualnego i imprez okolicznościowych
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TIRMET Kulik Mirosław - 2017-01-04 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Lębork (pomorskie)
Możliwość przyuczenia. Mile widziane wykształcenie średnie
PLAST - SYSTEM Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-01-07 - Wolsztyn (wielkopolskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Tczew (pomorskie)
obsługa korespondencji (tradycyjnej i mailowej) oraz dbanie o prawidłowy obieg informacji, rejestracja i archiwizacja dokumentów, wykonywanie zleconych prac: raporty, zestawienia, redagowanie i korekta dokumentów, wszystkie prace administracyjno- biurowe związane ze sprawnym funkcjonowaniem biura, zapewnienie wsparcia pracownikom pozostałych działów, prowadzenie ewidencji i zakupu odzieży roboczej, prowadzenie i koordynacja spraw związanych z przepisami BHP, PPOŻ, wsparcie administracyjno- biurowe działu kadr i płac, prowadzenie akt pracowniczych, oraz współ-obsługa kadrowa pracowników
SIGMA MINING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-12-02 - Lubin (dolnośląskie)
Obsługa gości hotelowych i bieżąca działalność administracyjna
Pałac Myśliwski Książąt Radziwiłłów - 2018-04-06 - Przygodzice (wielkopolskie)
robotnik budowlany
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Borkowo (pomorskie)