REFERENT TECHNICZNO-HANDLOWY Jarocin oferta pracy Jarocińska Fabryka Obrabiarek Spółka Akcyjna
Stanowisko: REFERENT TECHNICZNO-HANDLOWY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: stała obsługa klienta, uzgadnianie terminów dostawy usług, współpraca z wydziałami produkcyjnymi w sprawie zapewnienia ustalonych terminów, przygotowywanie ofert, sporządzanie dokumentów sprzedaży, potrzebnych raportów
Data publikacji: 2018-11-27
Lokalizacja: Jarocin (wielkopolskie)
Pracodawca: Jarocińska Fabryka Obrabiarek Spółka Akcyjna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zaciszna 14, 63-200 Jarocin, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
stała obsługa klienta, uzgadnianie terminów dostawy usług, współpraca z wydziałami produkcyjnymi w sprawie zapewnienia ustalonych terminów, przygotowywanie ofert, sporządzanie dokumentów sprzedaży, potrzebnych raportów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT TECHNICZNO-HANDLOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jarocin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarociński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jarocin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik mechanik*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, techniczne, kierunek: handlowiec
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Jarocińska Fabryka Obrabiarek Spółka Akcyjna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie
Adres pracodawcy:
Zaciszna 14, 63-200 Jarocin, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: jarociński
Gmina pracodawcy: Jarocin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jarocin
Ulica pracodawcy: Zaciszna
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja frezarek,obrabiarek,,części zamiennych,świadczenia usług przemysłowych.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik mechanik*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.11.2018
Data dodania oferty pracy: 27.11.2018
Oferta pracy ważna do: 15.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Namysłów (opolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Radom (mazowieckie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Lipowiec Kościelny (mazowieckie)
jw
PROSERVICE AGENT TRANSFEROWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-28 - Warszawa (mazowieckie)
Gotówkowa/ bezgotówkowa obsługa klienta, realizacja dyspozycji klienta z zakresu obsługi rachunku bankowego, prowadzenie rozliczeń elektronicznych, obsługa przelewów zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Wydminy (warmińsko-mazurskie)
1.Sporządzanie list płac, deklaracji ZUS,2.Sporządzanie wniosków do PFRON i OHP,3.Prowadzenie dokumentacji pracowniczej i akt osobowych,4.Kontakt z urzędami administracji publicznej,5.Obsługa klientów biura,6.Samokształcenie i śledzenie bieżących zmian przepisów prawnych,7.Wykonywanie dodatkowych zleceń wg potrzeb klientów
"BILANS" Biuro Rachunkowe ANNA MIĄSKOWSKA - 2018-09-14 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
jak w programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Przemyśl (podkarpackie)
Pomoc w przyjmowaniu zamówień u klientów, realizacja zamówień, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Osie (kujawsko-pomorskie)
Referent ds. księgowości
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
przyjmowanie gotówki, wystawianie faktur, obsługa korespondencji.
Martin & Mateo S.C. E.Wrbka, M.Wrbka - 2015-12-21 - Świdnica (dolnośląskie)
Prowadzenie obsługi sekretariatu, prowadzenie spraw kancelaryjnych w zakresie korespondencji, prowadzenie spraw organizacyjnych przedsiębiorstwa, obsługa zgromadzeń wspólników.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Terapeuta zajęciowy: realizacja specjalistycznych usług opiekuńczych w domu dziecka niepełnosprawnego.
Małopolski Oddział Okręgowy PCK w Krakowie - 2017-06-16 - Kraków (małopolskie)
udzielanie informacji o przysługującym świadczeniu wychowawczym, rodzinnym. Przyjmowanie wniosków o ustalenie prawa do świadczeń, przygotowywanie decyzji administracyjnych, prowadzenie dokumentacji
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ LUTOWISKA - 2017-11-27 - Lutowiska (podkarpackie)
SZCZEGÓŁY OFERTY NA STRONIE MOPSBOGUCHWALA.IRES.PL1.REALIZACJA USTAWY O ŚWIADCZENIACH RODZINNYCH2.PRZYJMOWANIE I ROZPATRYWANIE WNIOSKÓW DOT. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I WYCHOWAWCZYCH3.PRZYGOTOWYWANIE DECYZJI W SPRAWACH ŚWIADCZEŃ4.SPORZĄDZANIE LIST WYPŁAT 5.SPORZĄDZANIE ZAPOTRZEBOWANIA NA ŚRODKI FIN.6. SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ7. PROWADZENIE KORESPONDENCJI Z INNYMI INSTYTUCJAMI8. WSPÓŁPRACA Z DYREKTOREM
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2018-02-20 - Boguchwała (podkarpackie)
planowaniei organizowanie zabaw, dbanie o bezpieczeństwo dzieci
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Złotoryja (dolnośląskie)
jw
DELIKATESY STOLICY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-09 - Warszawa (mazowieckie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Lubawka (dolnośląskie)
Montowanie/składanie drobnych elementów. Drobne prace montażoweTestowanie, kontrola jakości gotowego produktuSortowanie, pakowanie
Lavoro Sp. z o.o. - 2017-02-01 - Gdańsk (pomorskie)
- Utrzymywanie odpowiedniego stanu technicznego obiektu Fitness i stałe reagowanie na awarie.- Wynagrodzenie: 13 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące lub dłużej.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 8:00-16:00 (5 x 8 godzin). Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane doświadczenie techniczne, budowlane. Wymagane uprawnienia elektryczne. Mile widziane uprawnienia palacza. Wymagane umiejętności budowlane, elektryczne, WOD-KAN. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 501-446-620) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Żyzna 2, 40-314 Katowice) lub e-mail: praca (at) crosssfithussars.pl
GMG CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-13 - Katowice (śląskie)
znajomość obsługi komputera ( pakiet Ms Office),umiejętność pracy w zespole,chęci do pracy, mile widziana znajomość systemu Impuls;prace administracyjno-biurowe związane z funkcjonowaniem firmy, zamawianie surowców u zewnętrznych dostawców, rozliczanie faktur, wypełnienie raportów produkcyjnych, wypełnianie kart pracy pracowników, dbałość o wysoką jakość pracy
LITEX PROMO Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie wniosków o zatrudnienie/zwalnianie pracowników, prowadzenie spraw kadrowo-administracyjnych. Wymagane: wykształcenie min. średnie, znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office-Excel). Mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności oraz doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 519 326 229 Kamila Żarkowska-Dudasz. Adres e-mail: sekretariat (at) leks.com.pl
LEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-25 - Sulęcin (lubuskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego rolników,przyjmowanie i rejestrowanie dokumentacji wpływającej i wychodzącej,dokonywanie zmian adresowych w systemach informatycznych,obsługa stanowiska informacji,prowadzenie postępowania dowodowego w sprawie wypadku przy pracy rolniczej, w tym przyjmowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej, sporządzanie protokołów powypadkowych, określanie przyczyn i okoliczności wypadków, formułowanie zaleceń prewencyjnych dla rolników.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek dwukondygnacyjny brak windy.Wymiar etatu: 0,5 etatu
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-02-14 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Staż dla osoby długotrwale bezrob. posiad. II profil pomocy. Godziny Odbywania staż u od 7:30 do 15:30. 1.Zapoznanie się z regulaminem pracy i zasadami organizacji Biura Powiatowego.2.Zapoznanie się z procedurami obowiązującymi w ARiMR i związanymi z nimi programami.3.Zapoznanie się z zagadnieniami związanymi z archiwizacją dokumentów. 4.Nauka obsługi programu obowiązującego w ARiMR.5.Zapoznanie się z zagadnieniami z zakresu obsługi kancelarii Biura.6.Obsługa petenta.7.Obsługa urządzeń technicznych tj.: ksero, fax, drukarka, skaner.
kontakt przez PUP - 2018-05-01 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Skanowanie ubrań za pomocą skanera.
kontakt przez OHP - 2016-03-31 - Łódź (łódzkie)
Zadania główne:1)Sporządzanie zbiorczego rejestru cząstkowego zakupów i zbiorczego rejestru cząstkowego sprzedaży na podstawie rejestrów cząstkowych2)Sporządzanie i przedkładanie do Wydziału Księgowości UMŁ stosownych deklaracji oraz korekt deklaracji w zakresie zbiorczej cząstkowej deklaracji VAT -73)Współpraca i wsparcie merytoryczne jednostek obsługiwanych przez CUWO w Łodzi, w zakresie analizowania i kwalifikowania dokonanych przez jednostki zakupów towarów i usług pod kątem posiadania prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego oraz analizowanie dokonywanej sprzedaży pod kątem stosowania prawidłowych stawek opodatkowania lub zwolnień z podatku4)Przeprowadzanie czynności sprawdzających poprawność dokumentowania i rozliczania podatku VAT w ramach obsługi jednostek przez CUWO w Łodzi5)Weryfikacja kompletności otrzymanych deklaracji cząstkowych VAT - 7 wraz z rejestrami cząstkowymi przekazywanych przez jednostki oświatowe prowadzone przez Miasto Łódź6)Weryfikacja zgodności danych ujętych w delkaracjach cząstkowych VAT-7 z danymi ujętymi w rejestrze cząstkowym do niej załączonym7)Weryfikacja poprawności wpływu równowartości kwoty nadwyżki podatku należnego nad naliczonym wynikającego z deklaracji VAT-78)Weryfikacja zgodności danych zawartych w JPK_VAT z danymi ujętymi w otrzymanych deklaracjach cząstkowych VAT-79)Prowadzenie odrębnej ewidencji finansowo-księgowej związanej z prowadzonymi rozliczeniami w zakresie centralizacji podatku VAT10)Opracowanie wytycznych do Polityki Rachunkowości dla CUWO w Łodzi i jednostek obsługiwanych w zakresie podatku VAT11)Bezpośrednia współpraca z Urzędem Miasta Łodzi w zakresie rozliczeń podatku VAT12)Współpraca w zakresie rozliczania podatku VAT z pracownikami Działu księgowości CUWO w Łodzi odpowiedzialnymi za prowadzenie rachunkowości jednostek obsługiwanychZadania pomocnicze:Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z przepisami i zasadami ustalonymi przez jednostkę.Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=6&id=31&x=10Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 29.12.2017 r.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-12-19 - Łódź (łódzkie)
Raportowanie i rozliczanie zakończonej produkcji.
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Zamość (lubelskie)
przygotowywanie potraw, ustalanie karty dań, wybór naczyń do podawania dań, nadzórnad jakością zamówionej żywności, udzielanie informacji gościom na temat składników używanych w potrawach.
7 HR Kamil Zieliński - 2016-06-06 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe,,Sanbud" S.C. - 2018-04-04 - Sanok (podkarpackie)
staż na stanowsku referenta ds. księgowości
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Cieszyn (śląskie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Łysomice (kujawsko-pomorskie)