REFERENT ( ŚWIĘTOSZÓW) Świętoszów oferta pracy 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie
Stanowisko: REFERENT ( ŚWIĘTOSZÓW)
Wynagrodzenie: od 1 950 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie dokumentów: obrotu materiałowego przychodowo-rozcodowych, ewidencyjnych, przeklasyfikowanie w służbie sprzętu inżynieryjno-saperskiego
Data publikacji: 2016-10-19
Lokalizacja: Świętoszów (dolnośląskie)
Pracodawca: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Saperska 2, 59-726 Świętoszów, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie dokumentów: obrotu materiałowego przychodowo-rozcodowych, ewidencyjnych, przeklasyfikowanie w służbie sprzętu inżynieryjno-saperskiego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 950 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: pon-cz 7-15:30, pt. 7-13
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT ( ŚWIĘTOSZÓW)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świętoszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Osiecznica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 950 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne, kierunek: Logistyczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość pakietu Microsoft Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa poczty elektronicznej
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: minimum 1 rok doświadczenia zawodowego;
Nazwa pracodawcy: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Adres pracodawcy:
Saperska 2, 59-726 Świętoszów, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV lub skierowanie z PUP
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 09-13
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Osiecznica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świętoszów
Ulica pracodawcy: Saperska
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: Obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 19.10.2016
Oferta pracy ważna do: 26.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca biurowa w kancelarii ale także podczas czynności terenowych egzekucyjnych. Elektroniczne pobieranie i rozsyłanie informacji w sprawach egzekucyjnych poprzez EPUAP, CEPIK, EKW. Przygotowanie akt do archiwizacji.Praca poniedziałek - piątek 07:30-15:30, umowa na okres próbny na 3 m-ce, z możliwością zmiany na stałą.
Komornik Sądowy Przy Sądzie Rejonowym w Mikołowie Roman Raczkowski - 2017-12-20 - Mikołów (śląskie)
wg stanowiska
Posejdon S.C. Tomasz Stroński, Roman Stroński Darłowo - 2016-04-14 - Darłowo (zachodniopomorskie)
..
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Bełchów (łódzkie)
USTALENIE PRAWA DO ŚWIADCZEŃ Z UBEZPIECZENIA EMERYTALNO-RENTOWEGO, OBLICZANIE ICH WYSOKOŚCI, ORAZ KIEROWANIE AKT SPRAWY DO POSTĘPOWANIA ORZECZNICZEGO, OPRACOWANIE DECYZJI W ZAKRESIE ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH, USTALENIE OKOLICZNOŚCI POWSTANIA NADPAŁAT I NIEDOPŁAT EMERYTUR I RENT ORAZ DODATKÓW DO EMERYTUR I RENT, USTALENIE WYSOKOŚCI POTRĄCEŃ Z EMERYTUR I RENT Z TYTUŁU ZALEGŁYCH SKLADEK, NADPŁAT ORAZ INNYCH TYTUŁÓW, USTALANIE I POBIERANIE ZALICZKI NA PODATEK DOCHODOWY I SKLADKI NA UBEZPIECZENIA ZDROWOTNE.WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ USTAWY O UBEZPIECZENIU SPOŁECZNYM ROLNIKÓW I STATUTU KRUS, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI APLIKACJI I URZADZEŃ BIUROWYCH, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, PRAWO JAZDY KAT. B (WYMÓG POŻĄDANY)MOGĄ BYĆ OSOBY Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIMIEJSCE PRACY - SZCZECIN, UL. CHMIELEWSKIEGO 22ADOKUMENTY NALEZY SKŁADAĆ OSOBIŚCIE LUB PRZESŁAĆ LISTWONIE NA ADRES: KRUS OR KOSZALINUL. SŁOWIAŃSKA 5, 75-847 KOSZALIN ZGODNIE Z WYTYCZNYMI W OGŁOSZENIU ZAMIESZCZONYM NA STRONIE INTERENTOWEJ WWW.BIP.KRUS.GOV.PL W ZAKŁADCE "PRACA W KRUS" Z NASTĘPNIE "OR W KOSZALINIE"
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W KOSZALINIE - 2018-03-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa Klientów krajowych i zagranicznych, przyjmowanie, terminowe wprowadzenie do systemu i realizacja zamówień od klienta ( w tym również telefonicznych i elektroniczny), prowadzenie negocjacji z klientami odnośnie warunków realizacji zamówień, co do terminu i sposobu dostarczenia wyrobów, wystawianie faktur handlowych za zamówione wyroby gotowe oraz towary handlowe, bonusowe, podręczne, wystawianie stosownych dokumentów wysyłkowych dla klienta, kontakt bezpośredni z klientem w celu optymalizacji procesu sprzedaży w tym bieżące informowanie klientów o możliwości realizacji zamówień, nadzór nad potwierdzaniem terminów realizacji zamówień do klienta, bieżące śledzenie przebiegu realizacji zleceń.
RADPOL S.A - 2017-12-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
ewidencja gruntów i budynków, scalanie gruntów, gleboznawcza klasyfikacja
Starostwo Powiatowe w Brzesku - 2017-09-14 - Brzesko (małopolskie)
prowadzenie obsługi finansowo-księgowej i administracyjnej placówek oświatowych, sprawdzanie faktur, dokumnetów księgowych, ewidencjonowanie oraz dekretowanie dokumnetów księgowych, bieżące wsparcie działu administracyjno-księgowego, wsytawianie not księgowych, księgowanie faktur, wyciągów bankowych
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Wola (śląskie)
bieżąca obsługa biura, fakturowanie, przygotowywanie przesyłek kurierskich, kontakt z klientami - telefoniczny i osobisty
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
opracowanie dokumentacji z zakresu BHP, dziennik szkoleń, opracowanie dokumentacji z zakresu PPOŻ, rejestr kontroli szkoleń, aktualizacja instrukcji
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Płock (mazowieckie)
organizacja wyjazdów krajowych i zagranicznych dla klienta indywidualnego i grupowego
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Głogów (dolnośląskie)
Współudział w budowaniu wizerunku firmy w obszarze B2B. Aktualizacja i zarządzanie treścią strony internetowej. Planowanie i realizacja bieżących działań promocyjno-reklamowych i wspierających sprzedaż. Udział w przygotowaniu i aktualizacji oraz dystrybucji materiałów marketingowych. Współpraca z firmami zewnętrznymi w ramach realizacji działań marketingowych. Monitoring Internetu w zakresie gromadzenia danych o rynku, konkurencji i produktach. Tworzenie tekstów na potrzeby prowadzonych działań marketingowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Lewickie (podlaskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Zabrze (śląskie)
Brak danych
MPDevelopment Grupa Marpat Patryk Gwizdała - 2017-09-20 - Gdynia (pomorskie)
Utrzymywanie kontaktów z klientami. Poszukiwanie nowych klientów oraz prowadzenie procedur windykacji. Obsługa urządzeń biurowych. Inne prace zlecone przez bezpośredniego przełożonego. Preaca na zasadach wprowadzonego systemu zarządzania jakością ISO 9001.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
sprzedaż, tłumaczenie zamówień z j.niemieckiego na polski i odwrotnie
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Kostrza (dolnośląskie)
obsługa programów księgowych, obsługa programów płacowych oraz Płatnika ZUS
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Pszczyna (śląskie)
Rejestracja osób bezrobotnych, obsługa osób poszukujących pracy
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Płock (mazowieckie)
prowadzenie autobusów i sprzedaż biletów
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W RZESZOWIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-07 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Pajęczno (łódzkie)
rozliczenia gotówkowe i bezgotówkowe, sporządzanie dokumentów, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Bank Spółdzielczy w Szubinie - 2017-11-09 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie spraw z zakresu obsługi administracyjno-biurowej Działu administracyjno-gospodarczego. Przygotowywanie zestawień zrealizowanych zakupów materiałów i usług w ujęciu ilościowym i wartościowym dla procedury zamówień publicznych. Przygotowywanie wniosków dla procedury zamówień publicznych i przetargów. Sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych zamówień publicznych i przetargów. Prowadzenie ewidencji zamówień/faktur oraz rejestrów. Prowadzenie ewidencji środków trwałych w formie elektronicznej oraz ksiąg inwentarzowych. Prowadzenie analitycznej kartoteki ewidencji pozostałych środków trwałych (wyposażenia), okresowe uzgadnianie stanów z osobami materialnie odpowiedzialnymi oraz ze stanami księgowymi. Przygotowywanie projektów aktów prawnych dotyczących likwidacji mienia stanowiącego wyposażenie domu. Współpraca w zakresie odpowiedniego przygotowania i przekazania dokumentów archiwalnych do składnicy akt, organizowanie brakowania dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Sporządzanie protokołów przyjęcia darów i prowadzenie ewidencji. Dokumentowanie oraz nadzór nad procesem zarządzania ryzykiem w ramach systemu kontroli zarządczej. Współpraca z pracownikami innych działów.
Dom Pomocy Społecznej w Goślicach - 2017-12-14 - Goślice (mazowieckie)
Nabywanie umiejętności przy organizacji i prowadzeniu biura firmy. Nauka przy sporządzaniu i kompletowaniu dokumentacji firmy i obiegu dokumentów. Wykonywanie pod nadzorem spraw kadrowo-osobowych firmy, prowadzenie ewidencji godzin pracy i czynności z zakresu prawa pracy.
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- ewidencja poczty wychodzącej i przychodzącej,- obsługa centrali telefonicznej,- segregacja dokumentów,- skanowanie dokumentów,- kontrola merytoryczna dokumentów księgowych,- aktualizowanie baz danych,- układanie dokumentów księgowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Ślesin (kujawsko-pomorskie)
Zadania z zakresu najmu pomieszczeń, przygotowywanie umów i nadzór nad realizacją; dokumenty dot. zamówień publicznych zakup mebli, dostawy oleju; uczestnictwo w Komisji przetargowej; roczne plany zamówień publ. Na dostawy i usługi; rozliczanie faktur, sprawy dot. ubezpieczeń majątkowych, ewidencja gruntów i budynków Uczelni podatki od nieruchomości i opłaty za zajęcie pasa ruchu; sprawozdania do GUS i inne; plany i prowadzenie inwentaryzacji oraz rozliczenia rzeczowych składników majątku; księgi inwentarzowe i nadawanie numerów inwentarzowych; projekty wewnętrznych aktów, instruktaże, utylizacja Wstępne rozliczanie inwentaryzacji, rozpatrywanie wyjaśnień osób odpowiedzialnych
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2017-01-17 - Płock (mazowieckie)
zadania pracownika administracyjnego, przyjmowanie wniosków, przyznawanie i weryfikacja świadczeń wychowawczych
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Świerzawa (dolnośląskie)
Praca z wykorzystaniem komputera, pisanie pism, redagowanie ich.
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Sieradz (łódzkie)
prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej i rozliczeń podatku VAT
URZĄD GMINY KWIDZYN - 2017-03-06 - Kwidzyn (pomorskie)
przyjęcie i obsługa klienta, zatowarowanie i oznakowanie działu, dbalośc o czystość na dziale, zapobieganie stratom, praca w zespole, odpowiedzialność, zaangarzowanie, odpornośc na stres,
Auchan Polska Sp. z o.o. - 2016-06-15 - Marki (mazowieckie)