REFERENT Mikołów oferta pracy Komornik Sądowy Przy Sądzie Rejonowym w Mikołowie Roman Raczkowski
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Praca biurowa w kancelarii ale także podczas czynności terenowych egzekucyjnych. Elektroniczne pobieranie i rozsyłanie informacji w sprawach egzekucyjnych poprzez EPUAP, CEPIK, EKW. Przygotowanie akt do archiwizacji.Praca poniedziałek - piątek 07:30-15:30, umowa na okres próbny na 3 m-ce, z możliwością zmiany na stałą.
Data publikacji: 2017-12-20
Lokalizacja: Mikołów (śląskie)
Pracodawca: Komornik Sądowy Przy Sądzie Rejonowym w Mikołowie Roman Raczkowski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kard. St. Wyszyńskiego, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca biurowa w kancelarii ale także podczas czynności terenowych egzekucyjnych. Elektroniczne pobieranie i rozsyłanie informacji w sprawach egzekucyjnych poprzez EPUAP, CEPIK, EKW. Przygotowanie akt do archiwizacji.Praca poniedziałek - piątek 07:30-15:30, umowa na okres próbny na 3 m-ce, z możliwością zmiany na stałą.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mikołów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mikołów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
duża precyzja i umiejętność zachowania jakości i poprawności wykonywanych zadań, umiejetność pracy w grupie, umiejętność stosowania się do zasad
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa poczty elektronicznej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: kurs BHP
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
-Wykształcenie min. średnie ogólnokształcące-Znajomość podstaw rachunkowości-zasad księgowości-Sprawność fizyczna umożliwiająca dorywczo przenoszenie ciężaru powyżej 20kg-Odporność na stres-Prawo jazdy minimum kat.B.-Mile widziana dobra znajomość obsługi programu komputerowego " Kancelaria Komornika"-Umiejętność szybkiego pisania na komputerze-Chęć do pracy i wykonywanie jej ze zrozumieniem-Umiejętność obsługi poczty elektronicznej-Biegła obsługa komputera (również techniczna umiejętność obsługi komputera) - umiejętność obsługi programów MsOffice-Duż precyzja i umiejętność zachowania jakości i poprawności wykonywanych zadań, umiejętność pracy w grupie, umiejętności stosowania się do zasad-Mile widziany kurs BHP
Nazwa pracodawcy:
Komornik Sądowy Przy Sądzie Rejonowym w Mikołowie Roman Raczkowski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Adres pracodawcy:
Kard. St. Wyszyńskiego 4/55, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV,List motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: pon-pt / Telefonicznie umówić się na spotkanie, Godziny : 7:30-15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: mikołowski
Gmina pracodawcy: Mikołów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mikołów
Ulica pracodawcy: Kard. St. Wyszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: Działalność prawnicza
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.12.2017
Data dodania oferty pracy: 20.12.2017
Oferta pracy ważna do: 20.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Zwoleń (mazowieckie)
sporządzanie zestawień i analiz finansowych
kontakt przez PUP - 2018-12-31 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Prowadzenie samochodu.
PRO FOR YOU SP Z O O - 2018-11-23 - Gdańsk (pomorskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie ofert do NFZ i innych kontarhentów, wystawianie faktur za usługi medyczne, rozliczanie z NFZpraca na umowę na czas określony poprzedzona 3-miesięcznym okresem próbnym, praca jednozmianowa w godzinach 7:30-15:05oferta dostępna w sali E
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA we Wrocławiu - 2017-12-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, kierowanie zespołem pracowników działu, opracowywanie dyżurów dla pracowników.Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe, 3-5 lat stażu na stanowisku pracownika kadr, znajomość obsługi komputera, a także prawa pracy i kodeksu pracy.
POLIFARB-ŁÓDŹ SP. Z O.O. - 2016-12-13 - Łódź (łódzkie)
weryfikacja tranzakcji kredytowych, monitoring zabezpieczeń kredytów, sprawozdawczość kredytowa
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Pomoc w zakresie ksiegowości uproszczonej zgodnie z przedstawionym programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Siedlce (mazowieckie)
nadzór nad realizacją projektów, tworzenie innowacyjnych projektów oraz pozyskiwanie nowych klientów
Salon Meblowy "STYL" Arkadiusz Basiński, Renata Gawroniak Spółka Jawna - 2016-11-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-organizowanie wraz z nauczycielem dostosowanych do wieku i możliwości dzieci, grupowych gier i zabaw stymulujących rozwój dzieci,-prowadzenie zabaw edukacyjnych,-kształtowanie podstawowych nawyków higienicznych,-kształtowanie podstawowych norm społecznych,-dbanie o bezpieczeństwo dzieci w czasie zabaw i spacerów.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Wieliczka (małopolskie)
Montaż żaluzji i rolet. Praca na terenie woj. pomorskiego. Wymagania: wykształcenie zawodowe, średnie, dobra znajomość obsługi elektronarzędzi typu wkrętarki, wiertarki, szlifierki. Wynagrodzenie: podstawa 2 000zł brutto+ prowizja. Kontakt: tel: 58 671-55-77 w.23 lub alucolor (at) alucolor.pl
ALUCOLOR Przedsiębiorstwo Szwedzko - Polskie - 2017-03-13 - Rumia (pomorskie)
Utrzymanie czystości w obiektach basenowych za pomoca maszyn sprzątajacych- praca w porze nocnej
CENTRUM SPORTOWO - REHABILITACYJNE "SŁOWIANKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-10 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa działu exportu, prowadzenie bazy wszystkich transakcji handlowych, wyszukiwanie nowych kantrahentów, wsparcie działu handlu
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Głowno (łódzkie)
-wykonywanie z różnych materiałów murów pełnych oraz z otworami,-wykonywanie murów zbrojonych
Przedsiębiorstwo Budowlane Mirosław Wierzyk - 2016-08-10 - Świdnica (dolnośląskie)
Zadania główne:1)Sporządzanie zbiorczego rejestru cząstkowego zakupów i zbiorczego rejestru cząstkowego sprzedaży na podstawie rejestrów cząstkowych2)Sporządzanie i przedkładanie do Wydziału Księgowości UMŁ stosownych deklaracji oraz korekt deklaracji w zakresie zbiorczej cząstkowej deklaracji VAT -73)Współpraca i wsparcie merytoryczne jednostek obsługiwanych przez CUWO w Łodzi, w zakresie analizowania i kwalifikowania dokonanych przez jednostki zakupów towarów i usług pod kątem posiadania prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego oraz analizowanie dokonywanej sprzedaży pod kątem stosowania prawidłowych stawek opodatkowania lub zwolnień z podatku4)Przeprowadzanie czynności sprawdzających poprawność dokumentowania i rozliczania podatku VAT w ramach obsługi jednostek przez CUWO w Łodzi5)Weryfikacja kompletności otrzymanych deklaracji cząstkowych VAT - 7 wraz z rejestrami cząstkowymi przekazywanych przez jednostki oświatowe prowadzone przez Miasto Łódź6)Weryfikacja zgodności danych ujętych w delkaracjach cząstkowych VAT-7 z danymi ujętymi w rejestrze cząstkowym do niej załączonym7)Weryfikacja poprawności wpływu równowartości kwoty nadwyżki podatku należnego nad naliczonym wynikającego z deklaracji VAT-78)Weryfikacja zgodności danych zawartych w JPK_VAT z danymi ujętymi w otrzymanych deklaracjach cząstkowych VAT-79)Prowadzenie odrębnej ewidencji finansowo-księgowej związanej z prowadzonymi rozliczeniami w zakresie centralizacji podatku VAT10)Opracowanie wytycznych do Polityki Rachunkowości dla CUWO w Łodzi i jednostek obsługiwanych w zakresie podatku VAT11)Bezpośrednia współpraca z Urzędem Miasta Łodzi w zakresie rozliczeń podatku VAT12)Współpraca w zakresie rozliczania podatku VAT z pracownikami Działu księgowości CUWO w Łodzi odpowiedzialnymi za prowadzenie rachunkowości jednostek obsługiwanychZadania pomocnicze:Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z przepisami i zasadami ustalonymi przez jednostkę.Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=6&id=31&x=10Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 29.12.2017 r.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-12-19 - Łódź (łódzkie)
ksiegowanie dokumentów, uzgadnianie sald
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Żuromin (mazowieckie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Opoczno (łódzkie)
obsługa sekretariatu, sprawy BHP i PPOŻ
BANK SPÓŁDZIELCZY W WARTKOWICACH - 2015-12-18 - Wartkowice (łódzkie)
Prowadzenie zajęć z dziećmi 4 i 5 letnimi. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat) - pedagogiczne, mile widziane kwalifikacje do prowadzenia zajęć korekcyjno - kompensacyjnych.
Szkoła Podstawowa w Łebnie im. Jana Pawła II - 2016-10-25 - Łebno (pomorskie)
prowadzenie pojazdu; załadowywanie i rozładowywanie oraz nadzór nad załadunkiem i wyładunkiem; nadzór oraz pomoc osobom wsiadającym i wysiadającym; czynności spedycyjne; obsługa codzienna pojazdów i przyczep; inne prace podejmowane w celu wykonania zadania służbowego lub zapewnienia bezpieczeństwa osób, pojazdu i rzeczy; niezbędne formalności administracyjne; utrzymanie pojazdu w czystościja
REAL CAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ - 2018-12-07 - Kraków (małopolskie)
Księgowanie i miesięczne uzgadnienia dokumentów dochodów własnych oraz Zakładowego Funuduszu Świadczeń Socjalnych, bieżące prowadzenie kartoteko konta 201, sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych dotyczących stołówki przedszkolnej, prowadzenie dokumentacji ZFŚS, odpowiedzialność za całokztałt prac związanych z księgowaniem i uzgadnianiem dokumentów księgowych jednostki.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Krosno (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Sępów (dolnośląskie)
Czyszczenie i segregacja detali .Pakowanie detali.e=mail biuro (at) peon.com.pl
"PEON" Usługi remontowe. naprawcze, transportowe Ryszard Goździkowski - 2016-03-15 - Stanowice (dolnośląskie)
Sprawdzanie faktur, księgowanie, sporządzanie rozliczeń finansowych.
Bort- Wimar s.j - 2016-01-05 - Grodków (opolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej; zatrudnianie, zwalnianie pracowników; prowadzenie ewidencji czasu pracy; organizacja zakwateriowania pracowników; praca na terenie Elektrowni TURÓW; możliwość zakwaterowania;
JWW INVEST SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-18 - Bogatynia (dolnośląskie)
przyjmowanie, przechowywanie oraz dystrybucja środków zaopatrzenia, prowadzenie dokumentacji magazynowej, przechowywanie mienia w magazynie, dbałośc o właściwy stan pomieszczeń ich zabezpieczenie, utrzymanie czystości w magazynie
12 Wojskowy Oddzial Gospodarczy WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ - 2018-09-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Dział Egzekucji Administracyjnej: wprowadzanie do systemu komputerowego tytułów wykonawczych, przygotowywanie i wysyłanie korespondencji, obsługa programu Biblioteka AKT, segregowanie tytułów wykonawczych na rejony, obsługa urządzeń biurowych.Trzeci Samodzielny Referat Obsługi Bezpośredniej: wprowadzanie danych z deklaracji do systemu komputerowego POLTAX, kserowanie i segregowanie dokumentów, obsługa i korzystanie z informatycznych baz oraz przeglądanie danych w systemie POLTAX, obsługa urządzen biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji księgowej i kadrowej firm, po uprzednim doszkoleniu.
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Legionowo (mazowieckie)
Prace murarskie, tynkowanie -praca w woj. łódzkim, pracodawca zapewnia dojazd z miejsca prowadzenia działalności)
PU-H "IM-BUD" Monika Soboń - 2016-04-12 - Trakt Puszczański (łódzkie)
wykonywanie projektów konstrukcyjnych branży metalowej, obsługa archiwum, składane zamówień na materiały niezbędne do realizacji zleceń
Pomorska Insytutucja Gospodarki Budżetowej POMERANIA - 2017-02-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)