REFERENT-STA呕YSTA Wroc艂aw oferta pracy kontakt przez PUP
Najatrakcyjniejsze wyposa偶enie 艂azienki.
Stanowisko: REFERENT-STA呕YSTA
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: sta偶
Data publikacji: 2016-07-07
Lokalizacja: Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Wroc艂aw, powiat: m. Wroc艂aw, woj: dolno艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w: sta偶
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT-STA呕YSTA
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Wroc艂aw
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: dolno艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Wroc艂aw
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
pozostali pracownicy obs艂ugi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpocz臋cia pracy: 15.06.2016
Data zako艅czenia pracy: 09.07.2016
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), administracyjne
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w: wy偶sze (w tym licencjat), prawnicze
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy we Wroc艂awiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wroc艂aw, powiat: m. Wroc艂aw, woj: dolno艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: dolno艣l膮skie
Powiat pracodawcy: m. Wroc艂aw
Gmina pracodawcy: Wroc艂aw
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Wroc艂aw
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy we Wroc艂awiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obs艂ugi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.07.2016
Data dodania oferty pracy: 15.06.2016
Oferta pracy wa偶na do: 09.07.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 28.04.2016
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
Podobne oferty pracy
jw
ORGANIC FARMA Zdrowia S.A. - 2017-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
1. Godziny odbywania sta偶u 7:30 do 15:30. 2.Zapoznanie z regulaminem pracy oraz regulaminem organizacyjnym.3.Ewidencjonowanie tytu艂贸w wykonawczych i deklaracji podatkowych w systemach informatycznych.4.Wprowadzanie danych z dokument贸w do system贸w komputerowych, w tym do aplikacji informatycznych POLTAX, EGAPOLTAX, BA.5.Porz膮dkowanie i kompletowanie dokumentacji.6.Przygotowywanie i wysy艂anie korespondencji urz臋dowej.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Kolbuszowa (podkarpackie)
- Prace pomocnicze i porz膮dkowe w kuchni i zapleczu,- Praca wg grafiku - lokal czynny w godzinach 10:00-23:00,- Kontakt telefoniczny: 537-373-333.
WYPOCZYNEK I REKREACJA "JEZIORNA OSADA" GNOJEWO NAD JEZIOREM SP脫艁KA CYWILNA - 2017-06-12 - Gnojewo (pomorskie)
struktura organizacyjna zak艂adu, strategia rozwoju ZUS n alata 2016-2020, obieg dokumentw, zapoznanie z prac膮 w poszczeg贸lnycvh referatach.
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Ole艣nica (dolno艣l膮skie)
Ewidencjonowanie dokumentacji wp艂ywajacej, obs艂uga program贸w komputerowych, przygotowanie dokumentacji do zarchiwizowania, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, sporz膮dzanie spis贸w archiwalnych i protoko艂贸w brakowania
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - B臋dzin (艣l膮skie)
Obs艂uga klienta barm艅sko-kelnerska w pelnym zakresie.
TAROTT - DARIUSZ WR脫BEL - 2016-06-02 - Oborniki (wielkopolskie)
Pozyskiwanie wolnych miejsc pracy. Kojarzenie ofert pracy z bezobotnymi. Prowadzenie rozmow z klientami PUP.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Gdynia (pomorskie)
wewn臋trzne prace wyko艅czeniowe: szpachlowanie, malowanie, tapetowanie, r贸wnanie pod艂贸g, k艂adzenie paneli + ocieplenia budynk贸w; praca na jedn膮 zmian臋 7.00-15.00 lub 8.00-16.00, praca na terenie Bogatyni i okolic
"FODROWSKI" JACEK FODOROWSKI - 2018-08-20 - Bogatynia (dolno艣l膮skie)
Przygotowywanie projekt贸w pism, tworzenie specyfikacji zam贸wie艅, przesy艂anie og艂osze艅 do BIP, prowadzenie dokumentacji post臋powa艅.
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Kostrzyn nad Odr膮 (lubuskie)
kompletowanie dokument贸w na rynki wschodnie, archiwizacja dokument贸w, organizacja transportu produkt贸w, opracowanie dokument贸w i kontakt z pracownikami w j. ukrai艅skim,
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Chr贸艣cina (dolno艣l膮skie)
w/g programu sta偶u bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - L臋bork (pomorskie)
praca wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Legnica (dolno艣l膮skie)
wykszta艂cenie bez znaczenia, do艣wiadczenie bez znaczenia, orzeczenie o stopniu niepe艂nosprawno艣ciZakres obowi膮zk贸w: obs艂uga automatu wydaj膮cego r臋kawice (uzupe艂nianie r臋kawic), raportowanie systemu dziennego zu偶ycia oraz miesi臋cznego zu偶ycia
ANDRZEJ PIETRZYKOWSKI ZAK艁AD PRODUKCYJNO-HANDLOWY "ADAX" - 2017-04-20 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Sprz膮tanie pomieszcze艅
Clar System S.A. - 2017-08-24 - Byt贸w (pomorskie)
Sprzeda偶 艂o偶ysk, uszczelniaczy, pask贸w klinowych i innych cz臋艣ci maszyn, obs艂uga klient贸w.
HURTOWNIA 艁O呕YSK "MIKA" Zygmunt Wolak - 2017-03-31 - Nowy S膮cz (ma艂opolskie)
- Zakres zada艅:1) wydawanie i wymiana kart przedp艂aconych,2) redagowanie pism urz臋dowych w zakresie kart przedp艂aconych,3) przygotowywanie pliku danych do przekazania do banku,4) przygotowywanie pliku do wymiany kart przedp艂aconych,5) zatwierdzanie decyzji w odpowiednim systemie,6) sporz膮dzanie list wyp艂at na podstawie polecenia nieumieszczania na li艣cie wyp艂at,7) obs艂uga systemu elektronicznego obiegu dokument贸w PROTON.- Wynagrodzenie: 2150 z艂/brutto + dodatek sta偶owy. Praca na umow臋 o prac臋 na umowa na czas okre艣lony, z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania niezb臋dne:wykszta艂cenie: co najmniej 艣rednie 1) posiadanie obywatelstwa polskiego,2) posiadanie pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych,3) niekaralno艣膰 za umy艣lne przest臋pstwa 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe,4) znajomo艣膰 przepis贸w ustawy o pomocy spo艂ecznej,5) znajomo艣膰 KPA,6) znajomo艣膰 ustawy o dodatkach mieszkaniowych i energetycznych,7) znajomo艣膰 ustawy o pomocy pa艅stwa w wychowywaniu dzieci,8) znajomo艣膰 ustawy o 艣wiadczeniach rodzinnych,9) znajomo艣膰 instrukcji kancelaryjnej,10) umiej臋tno艣膰 redagowania pism urz臋dowych,11) umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera na poziomie bardzo dobrym (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, Internet, poczta elektroniczna),12) samodzielno艣膰13) dok艂adno艣膰,14) umiej臋tno艣膰 pracy pod presj膮 czasu,15)umiej臋tno艣膰 dobrej organizacji pracy,16) umiej臋tno艣膰 pracy w zespole,17) kultura osobista.II. Wymagania dodatkowe-pozosta艂e, pozwalaj膮ce na optymalne wykonywanie zada艅 na danym stanowisku:Wykszta艂cenie: wy偶sze.
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Katowice (艣l膮skie)
- Sporz膮dzenie pism wychodz膮cych. rejestrowanie pism przychodz膮cych. Opisywanie faktur. Sporzadzanie, rejestrowanie um贸w na us艂ugi, dostawy i roboty budowlane. Sporz膮dzanie dokumentacji przetargowej. Sporz膮dzanie tabel, zestawie艅, wylicze艅 niezb臋dnych w pracy wydzia艂u. Prowadzenie samochod贸w s艂u偶bowych. Sporz膮dzanie deklaracji podatkowych. Obs艂uga sekretariatu (podczas nieobecno艣ci pracownika obs艂uguj膮cego sekretariat) w ramach sta艂ego zast臋pstwa.- Wynagrodzenie: 2500-2700 z艂/brutto (wynagrodzenie zasadnicze) + dodatek sta偶owy od 5-20%. Praca na umow臋 o prac臋 na pzast臋pstwo. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykszta艂cenie wy偶sze lub 艣rednie. Minimum roczne do艣wiadczenie w pracy w administracji. Prawo jazdy kat. B (czynne). Posiadanie pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych i korzystanie z pe艂ni praw publicznych. Niekaralno艣膰 za umyslne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umyslne przest臋pstwo skarbowe. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wymagania dodatkowe: dyspozycyjno艣膰, otwarto艣膰 i kreatywno艣膰. Bieg艂a obs艂uga komputera w szczeg贸lno艣ci pakietu Office.
艢L膭SKA WOJEW脫DZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFC脫W PRACY W KATOWICACH - 2018-03-09 - Katowice (艣l膮skie)
remonty mieszka艅, dom贸w, sklep贸w
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Ruda 艢l膮ska (艣l膮skie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Jaworzno (艣l膮skie)
-wykon. zleocnych zada艅 admin.-biur.,- obs艂. korespond. przych. i wych.,- przyjmowanie tel., obs艂. po艂膮cze艅 tel., fax, e-mail,- obs艂. urz膮dze艅 biur.,- redagowanie pism,- sk艂adanie zam. na mat. biur.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
prace porz膮dkowe na terenie miasta i gminy
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Go艂a艅cz (wielkopolskie)
1.Pomoc przy udzielaniu jednorazowo 艣rodk贸w osobom bezrobotnym na rozpocz臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej: udzielanie klientom PUP informacji i wyja艣nie艅 o zasadach przyjmowania 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, udost臋pnianie materia艂贸w i ulotek informacyjnych, wydawanie wniosk贸w o przyznanie jednorazowo 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, przyj臋cie wniosku, sprawdzanie jego kompletno艣ci, weryfikacja wniosku pod wzgl臋dem formalnym,- przygotowanie wniosk贸w- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie bezrobotnej umowy dotycz膮cej udzielenia jednorazowo 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej,- sporz膮dzanie i przekazywanie listu wyp艂at 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej do Dzia艂u Finansowo-Ksi臋gowego,- prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych os贸b otrzymuj膮cych 艣rodki na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej oraz wymaganych rejestr贸w,- przyj臋cie dokument贸w potwierdzaj膮cych rozpocz臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej,- rozliczenie kwoty udzielonych 艣rodk贸w na podstawie przedstawionych przez osob臋, kt贸ra otrzyma艂a 艣rodki na rozpocz臋cie dzia艂alno艣ci, wiarygodnych dokument贸w potwierdzaj膮cych wydatkowanie otrzymanych 艣rodk贸w zgodnie z umow膮,- bie偶膮cy monitoring zawartych um贸w,- przekazanie wykazu zawartych um贸w do Dzia艂u Kontroli Zewn臋trznych celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywi膮zania si臋 z warunk贸w umowy,- sporz膮dzanie wypowiedze艅 um贸w w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunk贸w zawartej umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielenia 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej.2. Pomoc przy dokonywaniu pracodawcy refundacji koszt贸w wyposa偶enia i doposa偶enia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego:- Udzielanie klientom PUP informacji i wyja艣nie艅 o zasadach przyznawania refundacji koszt贸w wyposa偶enia i doposa偶enia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego,- wydanie wniosk贸w o przyznanie refundacji koszt贸w wyposa偶enia i doposa偶enia stanowisk pracy dla skierowanego bezrobotnego,- udzielanie wyja艣nie艅 o sposobie wype艂nienia wniosku oraz innych dokument贸w b臋d膮cych za艂膮cznikami do tego wniosku,- przyj臋cie wniosku, sprawdzenie jego kompletno艣ci, weryfikacja wniosku pod wzgl臋dem formalnym,- przygotowanie wniosk贸w do rozpatrzenia,-pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,-przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i por臋czycielom umowy dotycz膮cej refundacji dla skierowanego bezrobotnego,- rozliczenie poniesionych koszt贸w zwi膮zanych z wyposa偶eniem lub doposa偶eniem stanowisk pracy,- przekazywanie informacji o podejmowanych zobowi膮zaniach do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Bie偶膮cy monitoring zawartych um贸w,- sporz膮dzanie wypowiedze艅 um贸w w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunk贸w zawartej umowy,- przekazanie wykazu zawartych um贸w do Dzia艂u Kontroli Zewn臋trznych celem przeprowadzania okresowych kontroli dot. Wywi膮zania z warunk贸w umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zada艅.3. Pomoc przy realizacji zada艅 wynikaj膮cych z ustawy z dn. 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnianiu os贸b niepe艂nosprawnych i akt贸w wykonawczych:a) udzielenie 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, rolniczej albo na wniesienie wk艂adu do sp贸艂dzielni socjalnej dla osoby niepe艂nosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy jako bezrobotna albo poszukuj膮ca pracy nie pozostaj膮ca w zatrudnieniu:- wydawanie wniosk贸w o przyznanie jednorazowo 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, rolniczej,- przyj臋cie wniosku, sprawdzanie jego kompletno艣ci, weryfikacja wniosku pod wzgl臋dem rachunkowym i formalnym,-- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o niepe艂nosprawno艣ciach i wezwanie do ich usuni臋cia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosk贸w do rozpatrzenia- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunk贸w umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie niepe艂nosprawnej umowy dotycz膮cej udzielenia jednorazowo 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, rolniczej.- przyj臋cie dokument贸w potwierdzaj膮cych rozpocz臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej,- sporz膮dzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wyp艂at 艣rodk贸w osobie niepe艂nosprawnej na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, rolniczej do PCPR,- prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych os贸b otrzymuj膮cych 艣rodki na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, rolniczej oraz wymaganych rejestr贸w,- rozliczenie kwoty udzielonych 艣rodk贸w na podstawie przedstawionych przez osob臋, kt贸ra otrzyma艂a 艣rodki na rozpocz臋cie dzia艂alno艣ci, wiarygodnych dokument贸w potwierdzaj膮cych wydatkowanie otrzymanych 艣rodk贸w zgodnie z umow膮 ,- bie偶膮cy monitoring zawartych um贸w,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielania 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, rolniczejb) Dokonywanie pracodawcy refundacji koszt贸w wyposa偶enia stanowiska pracy osoby niepe艂nosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy jako bezrobotna albo poszukuj膮ca pracy nie pozostaj膮ca w zatrudnieniu:- Udzielanie klientom, PUP informacji i wyja艣nie艅 o zasadach przyznania refundacji koszt贸w wyposa偶enia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepe艂nosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy jako be4zrobotna albo poszukuj膮ca pracy nie pozostaj膮ca w zatrudnieniu,- wydawanie wniosk贸w o przyznanie refundacji koszt贸w wyposa偶enia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepe艂nosprawnej,- udzielanie wyja艣nie艅 o sposobie wype艂niania wniosku oraz innych dokument贸w b臋d膮cych za艂膮cznikami dla tego wniosku,- przyj臋cie wniosku, sprawdzenie jego kompletno艣ci, weryfikacja wniosku pod wzgl臋dem rachunkowym i formalnym,- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o nieprawid艂owo艣ciach i wezwanie do ich usuni臋cia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosk贸w do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP, - pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunk贸w umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i por臋czycielom umowy dotycz膮cej refundacji koszt贸w wyposa偶enia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepe艂nosprawnej,- przekazywanie ofert pracy do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i EURES,- rozliczenie poniesionych koszt贸w zwi膮zanych z wyposa偶enie, stanowisk pracy,- wyst膮pienie do Pa艅stwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o wydanie opinii o przystosowaniu wyposa偶onego stanowiska pracy do potrzeb wynikaj膮cych z niepe艂nosprawno艣ci osoby na nim zatrudnionej w terminie przewidzianym przepisami,- sporz膮dzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wyp艂at 艣rodk贸w pracodawcy wyposa偶aj膮cemu stanowisko pracy osoby niepe艂nosprawnej do PCPR,- bie偶膮cy monitoring zawartych um贸w,- przekazywanie wykazu zawartych um贸w do Dzia艂u Kontroli Zewn臋trznych, celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywi膮zywania z warunk贸w umowy, - przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zada艅,c) opracowanie projektu planu zagospodarowania 艣rodk贸w PERON oraz przekazywanie projekt贸w plan贸w do PCPR celem akceptacji przez Rad臋 Powiatu;d) weryfikacja plan贸w na podstawie limit贸w zatwierdzonych przez Rad臋 Powiatu oraz kontrola zgodno艣ci wykorzystania limit贸w z przyj臋tymi planami,e) sporz膮dzanie statystyk, sprawozda艅 i raport贸w zwi膮zanych z powierzonymi zadaniami w tym sporz膮dzanie i przekazanie do PCPR sprawozda艅 rzeczowo- finansowych o zadaniach zrealizowanych ze 艣rodk贸w PERON,f) przygotowanie stosownych materia艂贸w na posiedzenia: Powiatowej Rady Zatrudnienia, Zarz膮du Powiatu, Komisji Rady Powiatu oraz Rady Powiatu,g) realizowanie um贸w w sprawie zwrotu ze 艣rodk贸w PERON pracodawcy koszt贸w utworzenia stanowisk pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych zawartych przed 01.01.2003r.4. pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z realizacj膮 projekt贸w finansowanych lub wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - P艂ock (mazowieckie)
dla os贸b powy偶ej 30 r.偶. pomoc przy przygotowaniu mieszanek tworzyw potrzebnych w procesie prod. folii, pomoc w obs艂udze maszyn do wydmuchu folii.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
BIEG艁A OBS艁UGA SEJKRETARIATU, ZARZ膭DZANIE KORESPONDENCJ膭 PRZYCHODZ膭C膭 I WYCHODZ膭C膭, FAKTUROWANIE, POZOSTA艁E PRACE ADMINISTRACYJNO - BIUROWE
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Z膮bkowice 艢l膮skie (dolno艣l膮skie)
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Mr膮gowo (warmi艅sko-mazurskie)
Wymagania: wykszta艂cenie wy偶sze prawnicze,umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera, znajomo艣膰 ustaw: kodeks post臋powania administracyjnego, prawo budowlane oraz rozporz膮dzenia w sprawie warunk贸w technicznych, jakim powinny odpowiada膰 budynki i ich usytuowanie, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pe艂ni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umy艣lne przest臋pstwo lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe. Charakterystyka pracy: przygotowywanie projekt贸w decyzji, postanowie艅 oraz pism z zakresu w艂a艣ciwo艣ci Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, uczestnictwo w tematycznych akcjach kontrolnych, udzielanie informacji interesantom i kierowanie do w艂a艣ciwych kom贸rek, obs艂uga sk艂adnicy akt, prowadzenie rejestr贸w i ewidencji. Szczeg贸艂y oferty na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/site/ad/id/4667.Dokumenty nale偶y z艂o偶y膰 do: 31.10.2016 r.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2016-10-19 - Rybnik (艣l膮skie)
Przeprowadzanie post臋powa艅 przetargowych, prowadzenie ewidencji sk艂adnik贸w maj膮tkowych, praca w godz. 7:45-15:45
Ochotnicze Hufce Pracy Opolska Wojew贸dzka Komenda - 2016-09-02 - Opole (opolskie)
wykszta艂cenie min. 艣rednie, do艣wiadczenie zwi膮zane z obs艂ug膮 klienta, dobra znajomo艣膰 MS Office, 艂atwo艣膰 w nawi膮zywaniu kontakt贸w, znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego, samodzielno艣膰 w zakresie organizacji pracy, operatywno艣膰.Zakres obowi膮zk贸w: obs艂uga klient贸w, wystawianie FV, przygotowywanie ofert handlowych
Max-Pol Przedsi臋biorstwo Produkcyjno Handlowo-Us艂ugowe - 2016-02-10 - Krotoszyn (wielkopolskie)
- OG艁OSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY Szpital Zakonu Bonifratr贸w w Katowicach sp. z o.o. 40-211 Katowice ul. Ks. L. Markiefki 87 og艂asza nab贸r na wolne stanowiska pracy: referent / m艂odsza ksi臋gowa / ksi臋gowa w Dziale Finansowo - Ksi臋gowym.- G艂贸wne obowi膮zki: Ewidencjonowanie dokument贸w ksi臋gowych. Prowadzenie rozrachunk贸w.Prowadzenie raport贸w kasowych, wprowadzenie ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych, wystawianie faktur sprzeda偶y, kontakt z kontrahentami zewn臋trznymi, windykacja nale偶no艣ci, przygotowywanie p艂atno艣ci sp贸艂ki.- Wynagrodzenie: od 2100 z艂/brutto, do negocjacji. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Docelowo praca na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie od wrze艣nia po rozstrzygni臋ciu naboru..- Praca: 7:00-15:00. Wykszta艂cenie wy偶sze ekonomiczne kierunek rachunkowo艣膰. Wymagania konieczne: Znajomo艣膰 zasad ewidencji dokument贸w. Umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera (w tym Word, Excel, Internet). Wymagania dodatkowe: Do艣wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
SZPITAL ZAKONU BONIFRATR脫W W KATOWICACH SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-07-19 - Katowice (艣l膮skie)
.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)