REFERENT/STAŻYSTA W REFERACIE POSTĘPOWANIA PODATKOWEGO Łęczyca oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT/STAŻYSTA W REFERACIE POSTĘPOWANIA PODATKOWEGO
Wynagrodzenie: 1 440 PLN
Zakres obowiązków: 1. Zapoznanie się z zakresem działalności, zadaniami i organizacją urzędu oraz aktami prawa wewnętrzenego2. Wprowadzanie wpływających dokumentów do systemów informatycznych3. Obsługa korespondecji przychodzącej i wychodzącej4. Archiwizacja dokumentów5. Przyjmowanie dokumentówwpływających do urzędu6. Obsługa podatnika w sprawach niezłożonych7. Zapoznanie się z obsługą systemów informatycznych8. Wykonywanie czynności poprzedzających wszczęcie postępowania egzekucyjnego, w tym podejmowanie działań informacyjnych i dyscyplinujących, wystawianie i doręczanie upomnień oraz wystawianie i przekazywanie do organów egzekucyjnych tytułów wykonawczych i wniosków egzekucyjnych9. Dokonywanie rozliczeń z tytułu wpłat, nadpłat, zaległości oraz zwrotów podatków oraz wydawania postanowiń w tym zakresie.
Data publikacji: 2020-09-04
Lokalizacja: Łęczyca (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łęczyca, powiat: łęczycki, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
1. Zapoznanie się z zakresem działalności, zadaniami i organizacją urzędu oraz aktami prawa wewnętrzenego2. Wprowadzanie wpływających dokumentów do systemów informatycznych3. Obsługa korespondecji przychodzącej i wychodzącej4. Archiwizacja dokumentów5. Przyjmowanie dokumentówwpływających do urzędu6. Obsługa podatnika w sprawach niezłożonych7. Zapoznanie się z obsługą systemów informatycznych8. Wykonywanie czynności poprzedzających wszczęcie postępowania egzekucyjnego, w tym podejmowanie działań informacyjnych i dyscyplinujących, wystawianie i doręczanie upomnień oraz wystawianie i przekazywanie do organów egzekucyjnych tytułów wykonawczych i wniosków egzekucyjnych9. Dokonywanie rozliczeń z tytułu wpłat, nadpłat, zaległości oraz zwrotów podatków oraz wydawania postanowiń w tym zakresie.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 440 PLN
Nazwa stanowiska:
REFERENT/STAŻYSTA W REFERACIE POSTĘPOWANIA PODATKOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łęczyca
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łęczycki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1004
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 440 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość obsługi edytora tekstu
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7251045452
danePracodawcy_regon: 001022890
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy
Adres pracodawcy:
H. Sienkiewicza 31, 99-100 Łęczyca, powiat: łęczycki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie na staż
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: łęczycki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1004
Gmina pracodawcy: Łęczyca
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łęczyca
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0969250
Ulica pracodawcy: H. Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 31
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data dodania oferty pracy: 07.09.2020
Oferta pracy ważna do: 05.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fc1b35a643bebe5a70e6f6c052bfefca
Podobne oferty pracy
Fakturowanie, wprowadzanie danych, prace biurowe.
Przedsiębiorstwo Handlowe Babilon Czesław Małecki - 2017-03-29 - Legionowo (mazowieckie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Układanie kostki brukowej.
USŁUGI BRUKARSKIE DECCO- BRUK Rafał Michalik - 2019-02-18 - Żulin (mazowieckie)
W ZAWODZIEPRACA WOJEWÓDZTWO DOLNOŚLĄSKIE
ZAKŁAD BUDOWLANY GRZEGORZ KULIKOWSKI - 2020-12-01 - Tarnów (dolnośląskie)
Obsługa programów komputerowych, obsługa klientów MOPS, wykonywanie prac administarcyjno-biurowych, udzielanie informacji, prowadzenie dziennika korespondencji MOPS, obsługa sekretariatu, obsługa centrali telefonicznej i faksu.
kontakt przez PUP - 2020-05-25 - Rumia (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Wykonywanie prac w zakresie:- utrzymania jednolitego informatycznego systemu zarządzania,- eksploatacji sieci teleinformatycznych oraz ich administrowania,- wprowadzenia jednolitego standardu sprzętu i oprogramowania.2) Doradztwo informatyczne na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni.3) Utrzymanie bazy sprzętowo-programowej.4) Organizacja szkoleń informatycznych dla pracowników Uczelni.5) Obsługa zgłoszeń serwisowych urządzeń teleinformatycznych, komputerowych, peryferyjnych i audiowizualnych.6) Instalowanie i konfigurowanie systemów operacyjnych oraz programów użytkowych na stanowiskach komputerowych.7) Prowadzenie serwisu internetowego www.pwszplock.pl oraz biuletynu informacji publicznej (BIP).8) Współpraca z operatorami sieci łączności.9) Współpraca z firmami hostingującymi oraz innymi związanymi z serwisami stron internetowych, poczty email itp.10) Archiwizacja serwerowych systemów operacyjnych na nośnikach zapasowych.11) Administrowanie systemami sieciowymi na serwerach i systemami teleinformatycznymi oraz kontami użytkowników na serwerach administracyjnych Uczelni.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2018-04-26 - Płock (mazowieckie)
pomoc w przygotowywaniu ofert handlowych, tworzenie baz danych klientów, umawianie spotkań z klientami, kompletowanie i archiwizowanie dokumentów, obsługa biurowa
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Ołtarzew (mazowieckie)
1.Przyjmowanie, otwieranie, rejestrowanie wpływającej korespondencji zewnętrznej oraz wewnętrznej, faktur, przesyłek oraz ich przydzielanie zgodnie z dekretacją. 2.Przyjmowanie z komórek organizacyjnych, rejestrowanie i wysyłka korespondencji oraz przesyłek (w tym specjalnych).3.Przyjmowanie awizo przesyłek imiennych, adresowanych do radcy prawnego oraz nadzór nad terminowych ich odbiorem,4.Rozpowszechnianie dokumentacji, zgodnie z dekretacją Zarządu Spółki,5.Kopiowanie, skanowanie dokumentów, przyjmowanie i wysyłanie faksów,6.Współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi i stanowiskami pracy Szpitala.
Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o. - 2020-11-16 - Kościerzyna (pomorskie)
-sporządzanie dokumentacji kadrowej,-wprowadzenie danych do systemu kadrowego,-ewidencja czasu pracy pracowników(nieobecności,urlopy,zwolnienia lekarskie)-sporządzanie akt osobwych pracowników,-sporządzanie raportów i analiz kadrowych,-przygotowywanie dokumentacji pracowniczej (umowy, porozumień pracy itp.)-kontrola terminowości szkoleń i badań lekarskich
kontakt przez PUP - 2019-06-11 - Radwanice (dolnośląskie)
Kontakt z klientem, obsługa sprzedaży detalicznej i hurtowej, poszukiwanie nowych odbiorców.
Kamień Dolnośląski Patrycja Hałdys - 2019-12-11 - Damianowo (dolnośląskie)
1) prowadzenie postępowań w sprawach sprzedaży lokali mieszkalnych,2) prowadzenie postępowań w sprawach sprzedaży lub przekazywania gruntów w trybie bezprzetargowym na rzecz wspólnot mieszkaniowych,3) prowadzenie postępowań w sprawach o rozwiązywanie i wygaszanie umów użytkowania wieczystego;4) prowadzenie postępowań w sprawach ustalenia opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego oraz sporządzanie przypisów należności z tytułu użytkowania wieczystego, w tym aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów;5) prowadzenie postępowań dot. wnioskowania o sporządzanie inwentaryzacji przedsprzedażnych dla nieruchomości kubaturowych;6) prowadzenie postępowań w sprawach zamiany nieruchomości zabudowanych;7) prowadzenie postępowań dot. obciążania nieruchomości służebnościami;8) regulowanie stanu prawnego nieruchomości komunalnych w księgach wieczystych.
Urząd Miasta - 2017-02-24 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Pomoc przy prowadzeniu sekretariatu, tworzenie zestawień i wykazu uczniów, tworzenie pism, wysyłanie, przyjmowanie i rozprowadzanie korespondencji, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie ewidencji uczniów za pomoca programu komputerowego, wystawianie zaświadczeń i legitymacji szkolnych, pomoc przy przygotowywaniu dokumentacji do egzaminów maturalnych i zawodowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Będzin (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie średnie
kontakt przez PUP - 2020-01-20 - Racibórz (śląskie)
- opracowywanie i wykonywanie dokumentacji konstrukcyjnej,- opracowywanie specyfikacji konstrukcyjnej w systemie TPP (techniczne przygotowanie produkcji),- zarządzanie dokumentacją konstrukcyjną
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Gorlice (małopolskie)
obsługa programu księgowego, umiejętność pisania pism, obsługa klienta, praca w zespole.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Świdnica (dolnośląskie)
- Obsługa dokumentacji technicznej, bieżące sprawy administracyjne, dbanie o prawidłowe wykonanie pracy przez podwykonawców, dbanie o niepogorszony stan budynków.- Wynagrodzenie: 3800 zł brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek na okres probny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie techniczne budowlane. 2 lata w branży budowlanej lub w pracy związanej z nieruchomościami. Prawo jazdy kat.B. Osoba z wykształceniem budowlanym-mile widziane uprawnienia budowlane. Kontakt e-mail: anna (at) talentselect.pl
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-20 - Jaworzno (śląskie)
obsługa klienta -wydawanie zamówień
kontakt przez OHP - 2019-05-16 - Kołbaskowo (zachodniopomorskie)
Obsługa overlocka.
Z.P.U.H. " JAWAL" Edward Ziemkowski - 2020-09-08 - Kobyłka (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert wyjazdów zagranicznych, komunikacja z zagranicznymi kontrahentami w języku angielskim, prace biurowe, korespondencja z polskimi Klientami.
Max Event Joanna Matanowska - 2019-04-10 - Rembelszczyzna (mazowieckie)
Sprawna i szybka obsługa klientów baru, z zachowaniem najwyższej kultury osobistej, miła i uprzejma. Dbałość o asortyment baru, sporządzanie zamówień, uzupełnianie zapasów i trzymanie pieczy nad dobrym stanem wyposażenia. Rozliczanie kasy po zakończeniu pracy, codzienne przekazywanie utargu. Przygotowywanie drinków, koktajli i innych napojów zamówionych przez klientów. Dbałość o porządek i czystość w miejscu pracy, polerowanie szkła i czyszczenie baru.
Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej Pomerania w Koszalinie - 2017-04-13 - Ustka (pomorskie)
Ochrona osób i mienia
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsługa kancelaryjno - biurowa, redagowanie i sporządzanie pism itp.
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Katowice (śląskie)
Rozliczanie budowy wod.-kan., kosztorysowanie,
FHU SKOTAQUA - 2016-10-28 - Psary (śląskie)
Archiwizacja dokumentów. Prowadzenie rejestrów upoważnień oraz aktów prawa miejscowego. Obsługa interesantów w Biurze Obsługi Interesantów. Obsługa Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów SIDAS. Pomoc przy orgaznizacji pracy Biura Rady Miejskiej.
kontakt przez PUP - 2019-10-01 - Lubań (dolnośląskie)
w/g stanowiska
Megaterm Plus sp. z o.o. - 2016-12-07 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa urządzeń biurowych, zapoznanie się z zasadami działania systemów informatycznych, pomoc przy obsłudze beneficjenta, pomoc w przygotowywaniu korespondencji, archiwizowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Prowadzenie spraw w zakresie organizacji zajęć, imprez kulturalnych stacjonarnych i imprez masowych; obsługa imprez, spotkań kulturalnych organizowanych przez Ośrodek Kultury; nawiązywanie współpracy z artystami, stowarzyszeniami, organizacjami pożytku publicznego; współpraca przy działaniach marketingowych i promocyjnych Ośrodka Kultury; współpra przy tworzeniu planów zajęć tygodniowych, miesięcznych; pomoc przy sporządzaniu sprawozdań, notatek i innej dokumentacji operatywnej; obsługa urządzeń biurowych: komputer, ksero; odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych; kserowanie dokumentacji i potwierdzanie za zgodność z oryginałem; pomoc przy archiwizacji dokumentacji z działu animacji kultury do przekazania do archiwum zakładowego; współpraca z wszystkimi działami Ośrodka w celu kreowania wizerunku Ośrodka.
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Będzin (śląskie)
przygotowywaniu potraw kuchnie Arabskiej, tureckiej,Bengalskiej,orientalnie,pomoc kuchenna, obsługa kasa fiskalne, i inne
AB FOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-18 - Mrozy (mazowieckie)
Praca biurowa, odczytywanie i przesyłanie e-maili. Wysyłanie korespondencji. Pisma do urzędów i instytucji. Obsługa klienta. Nadzór nad pracownikami.
P.P.H. KOSTRZEWA Sp. Jawna - 2017-06-01 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)