REFERENT DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU Damianowo oferta pracy Kamień Dolnośląski Patrycja Hałdys
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Kontakt z klientem, obsługa sprzedaży detalicznej i hurtowej, poszukiwanie nowych odbiorców.
Data publikacji: 2019-12-11
Lokalizacja: Damianowo (dolnośląskie)
Pracodawca: Kamień Dolnośląski Patrycja Hałdys
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:55-340 Damianowo, powiat: średzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontakt z klientem, obsługa sprzedaży detalicznej i hurtowej, poszukiwanie nowych odbiorców.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2700 zł + premia 500 zł + prowizja od sprzedaży+ zwrot kosztów dojazdu.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Damianowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: średzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Udanin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Kamień Dolnośląski Patrycja Hałdys
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze
Adres pracodawcy:
58-100 Komorów 42D/4, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Komorów
Numer budynku pracodawcy: 42D
Profil działalności pracodawcy: Oddział Niedaszów-produkcja kostki granitowej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Data dodania oferty pracy: 11.12.2019
Oferta pracy ważna do: 13.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 11.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?136d58db0e3c74b8f29ae231019dcf19
Podobne oferty pracy
porządkowanie terenu, przygotowanie do wykopów pod montaż słupów elektrycznych i podziemnych tras kablowych, pomoc przy układaniu kabli, przewóz kabli na miejsce pracy, załadunek i rozładunek kabla z auta
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Bielawa (dolnośląskie)
prace dekarskie na wysokościach, prace budowlane
Zakład Dekarsko-Blacharski - Sebastian Kaczmarek - 2019-05-22 - Jarocin (wielkopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
księgowanie wyciągów bankowych oraz list płac, weryfikacja, klasyfikacja i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, m.in. faktur zakupiu, sprzedaży, wyciągów bankowych, rozliczen pracowniczych, prowadzenie ewidencji środków trwałych, uzgadnianie sald księgowych.
KLINGENBURG INTERNATIONAL SP. Z O. O. - 2018-08-09 - Świdnica (dolnośląskie)
program stazu
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Krasnystaw (lubelskie)
Obsługa recepcji EPT, przygotowywanie prezentacji POWER POINT, organizacja i obsługa spraw administracyjnychJedna zmiana 7.30-15.30oferta stażu bez ograniczeń wiekowych
kontakt przez PUP - 2019-10-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za samodzielną całościową obsługę w zakresie kadrowo-płacowym Fakt, w tym w szczególności: Samodzielne rozliczenie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac, Sporządzanie deklaracji i formularzy związanych z rozliczaniem wynagrodzeń do ZUS, US, PFRON, Zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników w ZUS, Prowadzenie akt pracowników, Sporządzanie umów, aneksów, zaświadczeń oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników, Przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, Bieżącą aktualizację danych pracowników w systemiekadrowo-płacowym, Bieżącą obsługę spraw pracowniczych, kontakt z klientami, współreprezentowanie Klientów Biura Podatkowego podczas kontroli ZUS, PIP, US, w/w prace mają być wykonywane zgodnie z ustalonymi i wypraktykowanymi procedurami w Firmie, inne prace zlecone przez kierownika jednostki.- Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość podnoszenia kwalifikacji, stabilną pracę w rozwijającej się firmie, zajęcia językowe z języka angielskiego na terenie biura, samodzielność w działaniu, przyjazna atmosfera, dobry dojazd, Firma w centrum.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Kolejna umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształceni średnie lub wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na takim stanowisku (pracownika ds. kadr i płac), mile widziana osoba z dłuższym stażem, mile widziana osoba która obsługiwała większą ilość pracowników lub pracowała w biurze rachunkowym. Wymagane umiejętności: Bardzo dobrej znajomości przepisów i zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, podatków w szczególności ustawy UPDOP, UPDOF. Znajomości programu Excel, Word, PŁATNIK, program płacowy. Znajomość ustawy o podatku od osób fizycznych i prawnych w zakresie wynagrodzeń. Miła aparycja, doskonała organizacja pracy, zorientowania w szczegółach. Mile widziana znajomość programu FAKT. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (10:00-16:00) (Tel. 600-051-178) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. POWSTAŃCÓW 3, 41-400 Mysłowice) lub e-mail: doradca (at) zarzeczna.pl
DORADCA PODATKOWY GRAŻYNA ZARZECZNA - 2016-11-17 - Mysłowice (śląskie)
Brak danych
Usługi Remontowo-Budowlane, Handel, Transport Ciężarowy "REM-BUD-TRANS" Janusz Wiśniewski - 2017-10-02 - Mąkowarsko (kujawsko-pomorskie)
- wprowadzanie dokumentów księgowych,- dekretowanie dokumentów księgowych,- rozliczanie rozrachunków z kontrahentami,- archiwizacja dokumentacji,- monitowanie zaległości płatniczych,- obsługa petentów,
kontakt przez PUP - 2019-05-15 - Świebodzin (lubuskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Gdynia (pomorskie)
Rozładunek towaru,układanie towaru na półkach ,kompletowanie zamówień,skanowanie produktów ,pakowanie towaru wysyłanie towaru
kontakt przez OHP - 2018-07-04 - Sosnowiec (śląskie)
Prowadzenie spraw oraz dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników, prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z przepisami prawa i odpowiedzialność w tym zakresie przed organami kontroli, obsługa ZUS, US i GUS, stała współpraca z archiwum państwowym, stała współpraca z inspektorem ochrony danych osobowych. Szczegółowe informacje zbajdują się na stronie www.bip.prgok.pl w zakładce ogłoszenia. Okres próbny 3 miesiące. Praca w godz. 07.30-15.30. Dokumenty przyjmowane będą do 16.12.2019r. do godz. 13.00 w siedzibie firmy.
ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "PILSKI REGION GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI" - 2019-12-09 - Piła (wielkopolskie)
praca biurowamiejsce stażu US Piaseczno ul. Energetyczna 5
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Piaseczno (mazowieckie)
- obsługa sekretariatu szkoły- praca przy komputerze- redagowanie pism- prowadzenia księgi uczniów- obsługa interesantów
Zespół Szkół Publicznych Nr 1 - 2017-08-07 - Kobyłka (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji członkowsko - mieszkaniowej
kontakt przez PUP - 2019-04-19 - Garwolin (mazowieckie)
Referent (staż)
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Tychy (śląskie)
Opracowywanie wniosków dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych z ubezpieczeń społecznych w razie choroby i macierzyństwa oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład.Praca w godz. od 7:00 do 15:00Miejsce wykonywania pracy: Inspektorat ZUS w Łodzi, ul. Lipiec Reymontowskich 11, 91-120 Łódź
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI - 2019-03-05 - Łódź (łódzkie)
pozyskiwanie nowych kontrahentów w zakresie usług sprzątania,monitoringu i dozoru mienia
Spółdzielnia WULKAN - 2018-02-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie min. średnie, umiejętność organizacji pracy, zaangazowanie, skrupulatność, rzetelność.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Racibórz (śląskie)
Przygotowywanie potraw.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Słupca (wielkopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- analiza potrzeb inwestycyjnych w obszarze aparatury i sprzętu medycznego,- opracowywanie harmonogramu zakupu aparatury i sprzętu medycznego,- prowadzenie rejestru zgłoszeń awarii i usterek,- prowadzenie rejestru poleceń, decyzji i nakazów organów kontroli wewnętrznej i zewnetrznej,- rejestrownie korespondencji przychodzącej Działu Technicznego,- prowadzenie bazy danych aparatury i sprzętu medycznego,- opracowywanie harmonogramu przeglądów aparatury i sprzętu medycznego.
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Zgierz (łódzkie)
Kontrola nad budżetem placówki, wystawianie faktur, współpraca bezpośrednia z DBFO, prowadzenie ksiąg inwentarzowych,kontrola płatności przez wynajmujący pomieszczenia w placówce, przygotowywanie umów najmu,opisywanie faktur, zamawianie artykułów biurowych, rozliczanie ajenta.
Zespół Szkół nr 79 im Stanisława Kostki Potockiego - 2019-03-20 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; doświadczenie w podobnych pracach min. 2 lata; obsługa komputera Ms Office, Excel; znajomość ustawy "Prawo zamówień publicznych", umiejętność publikacji ogłoszeń o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej oraz Biuletynie Zamówień Publicznych; zakres obowiązków: sporządzanie dok. dot. prowadzonych postępowań o zamówienie publiczne, czynności biurowe związane z zamówieniem publicznym; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-12-13 - Gliwice (śląskie)
Kontakt z klientem, obsługa sprzedaży detalicznej i hurtowej, poszukiwanie nowych odbiorców.Wynagrodzenie 2700 zł brutto+ premia 500 zł+ prowizja od sprzedazy.
Kamień Dolnośląski Patrycja Hałdys - 2019-05-14 - Damianowo (dolnośląskie)
wykonywanie zadań przy sporządzaniu planu zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Puck (pomorskie)
jw.
Fabryka Mebli "Bodzio" Bogdan Szewczyk Sp. jawna - 2019-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
redagowanie pismwystawianie dokumentów rozchodów, fakturobsługa urządzeń biurowycharchizowanie dokumnetów
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
Ewidencja czasu pracy i zatrudnienia.Analiza zapasu i potrzeb materiałowych.Analiza przebiegu realizacji procesów produkcyjnych,ewidencja potrzeb i zamawianie: odzieży roboczej,środków czystości,materiałów do produkcji.
Zakłady Podzespołów Radiowych Miflex S.A. Kutno - 2019-11-06 - Kutno (łódzkie)
nauka obsługi klienta, nauka obsługii terminala i kart płatniczych, składanie zamówień
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
sprzątanie hal produkcyjnych na terenie całej Polski
P&Z TECHNIK s.c. - 2016-08-16 - Dziedzice (opolskie)