REFERENT DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Gliwice oferta pracy 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: do 2 548 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: średnie lub wyższe; doświadczenie w podobnych pracach min. 2 lata; obsługa komputera Ms Office, Excel; znajomość ustawy "Prawo zamówień publicznych", umiejętność publikacji ogłoszeń o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej oraz Biuletynie Zamówień Publicznych; zakres obowiązków: sporządzanie dok. dot. prowadzonych postępowań o zamówienie publiczne, czynności biurowe związane z zamówieniem publicznym; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Data publikacji: 2018-12-13
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Władysława Andersa 47, 44-121 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: średnie lub wyższe; doświadczenie w podobnych pracach min. 2 lata; obsługa komputera Ms Office, Excel; znajomość ustawy "Prawo zamówień publicznych", umiejętność publikacji ogłoszeń o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej oraz Biuletynie Zamówień Publicznych; zakres obowiązków: sporządzanie dok. dot. prowadzonych postępowań o zamówienie publiczne, czynności biurowe związane z zamówieniem publicznym; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 548 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: żł brutto + 5 % premii+ ew. wysługa lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 548 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.01.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw zamówień publicznych
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Gen. Władysława Andersa 47, 44-121 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty z dokumentami w Kancelarii Jawnej, telefoniczny lub dok. wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Gen. Władysława Andersa
Numer budynku pracodawcy: 47
Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 13.12.2018
Oferta pracy ważna do: 11.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
m.in.: komplementacja i bieżąca aktualizacja zbiuru dokumnetów, obsługa korespondencji, ewidencja faktur oraz rachunków, tworzenie zestawień i raportów, wsparcie administracyjne biura zarządu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Mikołów (śląskie)
praca wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Lubaczów (podkarpackie)
Zgodnie ze stanowiskiem
KADAR Spółka z o.o. - 2016-08-25 - Gdańsk (pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Obszar produkcji, obszar sprzedaży, prace magazynowe oraz przygotowawcze przed otwarciem i po zamknięciu restauracji, prace porządkowe, wypełnianie wszystkich powierzonych przez pracodawcę zadań w zakresie objętym rodzajem powierzonej pracy. Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata. Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, ul. Bardzka 3A, al. Hallera 52, ul. Mińska 62, pl. Grunwaldzki 22, ul. Rynek 30, ul. Powstańców Śląskich 95, ul. Sucha 1, możliwe czasowe oddelegowanie do restauracji w Oławie - ul. Ks. Franciszka Kutrowskiego 76.
WMD Jacek Wyspiański - 2018-08-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca polegająca na prowadzeniu sprzedaży internetowej i detalicznej obuwia, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2019-07-09 - Krapkowice (opolskie)
prowadzenie zajęć terapeutycznych w pracy kulinarnej, treningów umiejętności społecznych
Cieszyńskie Stowarzyszenie Ochrony Zdrowia Psychicznego "WIĘŹ" - 2016-12-28 - Cieszyn (śląskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) wykształcenie wyższe: ekonomia, administracja, prawo lub wykształcenie średnie: ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracyb) obywatelstwo polskie,c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) rok stażu pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,b) znajomość: ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego, II. Warunki pracy na stanowisku:1) praca biurowa 100%2) praca w kontakcie z klientem3) praca przy komputerze4) pełny wymiar czasu pracy.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu grudniu 2015 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) przyjmowanie wniosków o wydanie odpisów i zaświadczeń z rejestru stanu cywilnego oraz wniosków o wydanie dokumentów z akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego,2) weryfikowanie uprawnień wnioskodawców do otrzymania odpisów i zaświadczeń z rejestru stanu cywilnego oraz dokumentów z akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego a w razie potrzeby prowadzenie w tym zakresie postępowania wyjaśniającego,3) przygotowywanie projektów aktów stanu cywilnego przenoszonych z ksiąg stanu cywilnego do rejestru stanu cywilnego,4) przygotowywanie projektów zaświadczeń o zamieszczonych lub niezamieszczonych w rejestrze stanu cywilnego danych dotyczących wskazanej osoby,5) przygotowywanie dokumentów wydawanych z akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego,6) terminowe wydawanie odpisów i zaświadczeń z rejestru stanu cywilnego oraz dokumentów z akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego,7) przygotowywanie korespondencji związanej z realizacją wniosków o wydanie odpisów i zaświadczeń z rejestru stanu cywilnego oraz dokumentów z akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego,8) przygotowywanie projektów decyzji o odmowie wydania odpisu, zaświadczenia z rejestru stanu cywilnego bądź dokumentu z akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego.
Urząd Miasta Racibórz - 2016-01-12 - Racibórz (śląskie)
sprzatanie pomieszczeń bibliotecznych, czytelni i wypożyczalni dla dzieci i dorosłych, mycie regałów, komputerów, podłóg, korytarzy, układanie książek na półkach oraz prace zlecone przez Dyrektora.
Gminna Biblioteka Publiczna - 2019-06-24 - Klucze (małopolskie)
Wystawianie faktur i not korygujących, kontrola obiegu dokumentów, podejmowanie działań marketingowych na rzecz firmy, pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, kontakt z klientem, promocja firmy.
AUTOCONSULT S.A. - 2016-09-22 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Czosnów (mazowieckie)
oferty przetargowe, zamówienia od kontrahentów, zlecenia na produkcję - dział handlu, rozliczenia podatkowe i ZUS - dział księgowości
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
wprowadzenie towaru,wycena,prowadzenie rozliczeń sklepów, fakturowanie
"ABS" Spółka Jawna - E.Cz.Bińczyk, R.A. Świtalscy - 2018-11-15 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
- Obsługa dokumentacji: księgi przychodów - rozchodów, ryczałt VAT, Płatnik- Preferowana umowa o samozatrudnienie lub umowa o pracę- Praca w godzinach 8-16,- Praca na terenie Tczewa,- Osoby zainteresowane prosimy o kontakt osobisty, telefoniczny 607-915-277 lub wysłanie CV na adres e-mail: terra47_2008 (at) wp.pl
BIURO RACHUNKOWE TERRA - TERESA GOLEC - 2018-09-24 - Tczew (pomorskie)
Praca w restauracji Zakątek pod teatrem. Możlwiość przyuczenia. Mile widziane doświadczenie, książeczka sanitarno-epidemiologiczna. Wynagrodzenie, etat i godziny pracy do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub osobisty po umówieniu.
ANNA HYŁA - 2018-01-18 - Rybnik (śląskie)
-wykonywanie prostych pracy przy zewnętrznych sieciach sanitarnych na terenie Radomia (pracodawca zapewnie codzienny dowóz do i z miejsca pracy)
BARBARA ZAPAŁA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE BAKAMA-BUD - 2018-11-21 - Radom (mazowieckie)
Przygotowywanie ponagleń, wezwań do zapłaty, dostarczanie korespondencji listownej oraz e-mail, prowadzenie rozmów Mile widziane doświadczenie.
Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki Sp. z o.o. - 2018-01-22 - Golina (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
kelner
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Skępe (kujawsko-pomorskie)
Staż w Gogolinie
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Gogolin (opolskie)
sprawdzanie dokumentów pod wzgledem formalno-rachunkowym, wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego,
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Siedlce (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Piaseczno (mazowieckie)
prowadzenie gospodarki magazynowej; przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz wydawanie materiałów; prowadzenie dokumentacji magazynowej; weryfikowanie otrzymanych materiałów pod względem jakości i ilości; prowadzenie właściwej gospodarki odpadami; okresowe przeprowadzanie inwentaryzacji;
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-13 - Karchowice (śląskie)
Zakres obowiązków:1. bieżące prace administracyjno-biurowe2. skanowanie i archiwizowanie dokumentów3. łączenie rozmów telefonicznych4. wprowadzanie faktur i obsługa systemu RAKS5. wsparcie innych działów w bieżącej pracy.Co oferujemy:pracę w młodym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,terminowo wypłacane wynagrodzenie kwota ustalana indywidualnie,możliwość wzięcia udziału w ciekawych projektach.wynagrodzenie będzie ustalane indywidualnie powyżej 2000 brutto
"MODUS" PRZEDSIĘBIORSTWO ODZIEŻOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzątanie korytarza szkolnego, klas, toalet wraz z umywalkami.Wykonywanie prac zleconych przez kierownika gospodarczego.Praca w godz. 10-18
Publiczne Liceum Ogólnokształcące nr IX w Opolu - 2019-03-20 - Opole (opolskie)
- Mycie autobusów na zewnątrz - w weekendy w godz. od 17:00-1:00- Kontakt telefoniczny 535-103-934 lub osobisty w siedzibie firmy
METEOR SP. Z O.O. - 2018-07-16 - Tczew (pomorskie)
przygotowywanie powierzchni do układania płytek, układanie płytek oraz ich fugowanie i silikonowanie
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
praca od 07.15 do 15.15wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu POLTAX, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rejestrów, przygotowanie korespondencji do wysyłki, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie dokumentacji powykonawczej technicznej w branży elektrycznej.
Instalatorstwo Elektryczne Krasuski Mirosław - 2018-11-08 - Strzała (mazowieckie)
prowadzenie gospodarki transportowej Karkonoskiego Parku Narodowego, wykonywanie zadań z zakresu administrowania budynkami Karkonoskiego Parku Narodowego, prowadzenie gospodarki magazynowej
KARKONOSKI PARK NARODOWY Z SIEDZIBĄ W JELENIEJ GÓRZE - 2017-10-04 - Jelenia Góra (dolnośląskie)