REFERENT - STA呕YSTA Pabianice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT - STA呕YSTA
Wynagrodzenie: 1聽017,4 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: zgodnie z za艂膮czonym do wniosku programem sta偶u/NAB脫R PO WER V
Data publikacji: 2019-03-05
Lokalizacja: Pabianice (艂贸dzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Pabianice, powiat: pabianicki, woj: 艂贸dzkieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w:
zgodnie z za艂膮czonym do wniosku programem sta偶u/NAB脫R PO WER V
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 1聽017,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT - STA呕YSTA
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Pabianice
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艂贸dzkie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: pabianicki
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 1聽017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpocz臋cia pracy: 25.03.2019
Data zako艅czenia pracy: 23.09.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
oferta przeznaczona r贸wnie偶 dla os贸b niepe艂nosprawnych
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Pabianicach
Adres pracodawcy:
Wary艅skiego 11, 95-200 Pabianice, powiat: pabianicki, woj: 艂贸dzkie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艂贸dzkie
Powiat pracodawcy: pabianicki
Gmina pracodawcy: Pabianice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Pabianice
Ulica pracodawcy: Wary艅skiego
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Pabianicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.03.2019
Data dodania oferty pracy: 04.03.2019
Oferta pracy wa偶na do: 02.04.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 12.02.2019
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
Podobne oferty pracy
obs艂uga klienta
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Praszka (opolskie)
Wprowadzanie dokument贸w ksi臋gowych do systemu, archiwizacja dokument贸w ksi臋gowych, sporz膮dzanie raport贸w i zestawie艅. Wsp贸艂praca z instytucjami zewn臋trznymi. Pomoc przy sporz膮dzaniu deklaracji VAT, CIT.
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - P艂ock (mazowieckie)
obs艂uga klienta
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Gorz贸w Wielkopolski (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Bia艂ystok (podlaskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Zielona G贸ra (lubuskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - 艢wiebodzice (dolno艣l膮skie)
Ukladanie produkt贸w na palecie, prace ze skanerem.
EDUARD MALEVICH - 2017-08-18 - Pruszcz Gda艅ski (pomorskie)
Kelner w restauracji - wydawnie posi艂k贸w, obs艂uga go艣ci, oraz imprez okoliczno艣ciowych.
PATRYCJA I ARTUR BIERNACCY SP脫艁KA JAWNA - 2018-07-24 - Wi臋kszyce (opolskie)
obs艂uga klienta, sprzeda偶 produkt贸w finansowych, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, dbanie o wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
Prace biurowe (ewidencja,zestawienia,ankiety, sprawozdania)
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - 呕ary (lubuskie)
PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH PRACOWNIK脫W, PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY, URLOP脫W, CHOROBOWYCH ORAZ INNYCH PRAC KADROWO-P艁ACOWYCH
"PRIVACON POLAND" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-04-26 - Z艂awie艣 Ma艂a (kujawsko-pomorskie)
Naliczanie wynagrodze艅 i sporz膮dzanie list p艂ac zgodnie z regulaminem, przekazywanie wynagrodze艅 pracownikom na konta bankowe ROR, na podstawie zatwierdzonych przez dyrektora i g艂贸wnego ksi臋gowego list p艂ac, obliczanie zasi艂k贸w piel臋gnacyjnych i chorobowych, dla wszystkich pracownik贸w oraz dokonywanie z tego tytu艂u terminowych i prawid艂owych rozlicze艅 z ZUS, sporz膮dzanie list wyp艂at um贸w zlece艅, prawid艂owe i terminowe sporz膮dzanie sprawozda艅 dotycz膮cych p艂ac, prawid艂owe i terminowe rozliczanie z ZUS za pomoc膮 programu P艂atnik, zg艂aszanie i wyrejestrowywanie pracownik贸w do ZUS, 8)powiadamianie ZUS o wysoko艣ci osi膮gni臋tych zarobk贸w przez emeryt贸w i rencist贸w po zako艅czeniu ka偶dego roku, rozliczenie podatkowe pracownik贸w, przygotowanie dokument贸w zwi膮zanych ze zmianami wynagrodze艅 pracownik贸w, wystawianie za艣wiadcze艅 o zarobkach pracownik贸w, sporz膮dzanie dokumentacji do kapita艂u pocz膮tkowego i z tytu艂u przej艣cia na emerytur臋 pracownik贸w, prowadzenie ksi膮g inwentarzowych w programie Inwentarz Optivum pozosta艂ych 艣rodk贸w trwa艂ych, kompletowanie o艣wiadcze艅 od os贸b materialnie odpowiedzialnych za sprz臋t szkolny i pomoce naukowe, rozliczanie inwentaryzacji. wykonywanie innych czynno艣ci na polecenie dyrektora szko艂y i g艂贸wnego ksi臋gowego, przekazywanie informacji do systemu informacji o艣wiatowej, zast臋powanie G艂贸wnego Ksi臋gowego podczas jego nieobecno艣ci. Praca w wymiarze 1/2 etatu, praca w godzinach 07.00-11.00.
Zesp贸艂 Szk贸艂 Og贸lnokszta艂c膮cych i Zawodowych - 2018-10-08 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
przeprowadzanie spo艂ecznych i rolniczych bada艅 ankietowych w terenie; rejestracja, kontrola i komputerowe przetwarzanie ankiet, zadaniowy system czasu pracy
URZ膭D STATYSTYCZNY W BYDGOSZCZY - 2017-07-10 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
1.Pomoc przy udzielaniu jednorazowo 艣rodk贸w osobom bezrobotnym na rozpocz臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej: udzielanie klientom PUP informacji i wyja艣nie艅 o zasadach przyjmowania 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, udost臋pnianie materia艂贸w i ulotek informacyjnych, wydawanie wniosk贸w o przyznanie jednorazowo 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, przyj臋cie wniosku, sprawdzanie jego kompletno艣ci, weryfikacja wniosku pod wzgl臋dem formalnym,- przygotowanie wniosk贸w- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie bezrobotnej umowy dotycz膮cej udzielenia jednorazowo 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej,- sporz膮dzanie i przekazywanie listu wyp艂at 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej do Dzia艂u Finansowo-Ksi臋gowego,- prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych os贸b otrzymuj膮cych 艣rodki na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej oraz wymaganych rejestr贸w,- przyj臋cie dokument贸w potwierdzaj膮cych rozpocz臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej,- rozliczenie kwoty udzielonych 艣rodk贸w na podstawie przedstawionych przez osob臋, kt贸ra otrzyma艂a 艣rodki na rozpocz臋cie dzia艂alno艣ci, wiarygodnych dokument贸w potwierdzaj膮cych wydatkowanie otrzymanych 艣rodk贸w zgodnie z umow膮,- bie偶膮cy monitoring zawartych um贸w,- przekazanie wykazu zawartych um贸w do Dzia艂u Kontroli Zewn臋trznych celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywi膮zania si臋 z warunk贸w umowy,- sporz膮dzanie wypowiedze艅 um贸w w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunk贸w zawartej umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielenia 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej.2. Pomoc przy dokonywaniu pracodawcy refundacji koszt贸w wyposa偶enia i doposa偶enia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego:- Udzielanie klientom PUP informacji i wyja艣nie艅 o zasadach przyznawania refundacji koszt贸w wyposa偶enia i doposa偶enia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego,- wydanie wniosk贸w o przyznanie refundacji koszt贸w wyposa偶enia i doposa偶enia stanowisk pracy dla skierowanego bezrobotnego,- udzielanie wyja艣nie艅 o sposobie wype艂nienia wniosku oraz innych dokument贸w b臋d膮cych za艂膮cznikami do tego wniosku,- przyj臋cie wniosku, sprawdzenie jego kompletno艣ci, weryfikacja wniosku pod wzgl臋dem formalnym,- przygotowanie wniosk贸w do rozpatrzenia,-pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,-przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i por臋czycielom umowy dotycz膮cej refundacji dla skierowanego bezrobotnego,- rozliczenie poniesionych koszt贸w zwi膮zanych z wyposa偶eniem lub doposa偶eniem stanowisk pracy,- przekazywanie informacji o podejmowanych zobowi膮zaniach do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Bie偶膮cy monitoring zawartych um贸w,- sporz膮dzanie wypowiedze艅 um贸w w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunk贸w zawartej umowy,- przekazanie wykazu zawartych um贸w do Dzia艂u Kontroli Zewn臋trznych celem przeprowadzania okresowych kontroli dot. Wywi膮zania z warunk贸w umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zada艅.3. Pomoc przy realizacji zada艅 wynikaj膮cych z ustawy z dn. 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnianiu os贸b niepe艂nosprawnych i akt贸w wykonawczych:a) udzielenie 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, rolniczej albo na wniesienie wk艂adu do sp贸艂dzielni socjalnej dla osoby niepe艂nosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy jako bezrobotna albo poszukuj膮ca pracy nie pozostaj膮ca w zatrudnieniu:- wydawanie wniosk贸w o przyznanie jednorazowo 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, rolniczej,- przyj臋cie wniosku, sprawdzanie jego kompletno艣ci, weryfikacja wniosku pod wzgl臋dem rachunkowym i formalnym,-- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o niepe艂nosprawno艣ciach i wezwanie do ich usuni臋cia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosk贸w do rozpatrzenia- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunk贸w umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie niepe艂nosprawnej umowy dotycz膮cej udzielenia jednorazowo 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, rolniczej.- przyj臋cie dokument贸w potwierdzaj膮cych rozpocz臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej,- sporz膮dzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wyp艂at 艣rodk贸w osobie niepe艂nosprawnej na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, rolniczej do PCPR,- prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych os贸b otrzymuj膮cych 艣rodki na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, rolniczej oraz wymaganych rejestr贸w,- rozliczenie kwoty udzielonych 艣rodk贸w na podstawie przedstawionych przez osob臋, kt贸ra otrzyma艂a 艣rodki na rozpocz臋cie dzia艂alno艣ci, wiarygodnych dokument贸w potwierdzaj膮cych wydatkowanie otrzymanych 艣rodk贸w zgodnie z umow膮 ,- bie偶膮cy monitoring zawartych um贸w,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielania 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, rolniczejb) Dokonywanie pracodawcy refundacji koszt贸w wyposa偶enia stanowiska pracy osoby niepe艂nosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy jako bezrobotna albo poszukuj膮ca pracy nie pozostaj膮ca w zatrudnieniu:- Udzielanie klientom, PUP informacji i wyja艣nie艅 o zasadach przyznania refundacji koszt贸w wyposa偶enia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepe艂nosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy jako be4zrobotna albo poszukuj膮ca pracy nie pozostaj膮ca w zatrudnieniu,- wydawanie wniosk贸w o przyznanie refundacji koszt贸w wyposa偶enia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepe艂nosprawnej,- udzielanie wyja艣nie艅 o sposobie wype艂niania wniosku oraz innych dokument贸w b臋d膮cych za艂膮cznikami dla tego wniosku,- przyj臋cie wniosku, sprawdzenie jego kompletno艣ci, weryfikacja wniosku pod wzgl臋dem rachunkowym i formalnym,- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o nieprawid艂owo艣ciach i wezwanie do ich usuni臋cia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosk贸w do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP, - pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunk贸w umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i por臋czycielom umowy dotycz膮cej refundacji koszt贸w wyposa偶enia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepe艂nosprawnej,- przekazywanie ofert pracy do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i EURES,- rozliczenie poniesionych koszt贸w zwi膮zanych z wyposa偶enie, stanowisk pracy,- wyst膮pienie do Pa艅stwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o wydanie opinii o przystosowaniu wyposa偶onego stanowiska pracy do potrzeb wynikaj膮cych z niepe艂nosprawno艣ci osoby na nim zatrudnionej w terminie przewidzianym przepisami,- sporz膮dzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wyp艂at 艣rodk贸w pracodawcy wyposa偶aj膮cemu stanowisko pracy osoby niepe艂nosprawnej do PCPR,- bie偶膮cy monitoring zawartych um贸w,- przekazywanie wykazu zawartych um贸w do Dzia艂u Kontroli Zewn臋trznych, celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywi膮zywania z warunk贸w umowy, - przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zada艅,c) opracowanie projektu planu zagospodarowania 艣rodk贸w PERON oraz przekazywanie projekt贸w plan贸w do PCPR celem akceptacji przez Rad臋 Powiatu;d) weryfikacja plan贸w na podstawie limit贸w zatwierdzonych przez Rad臋 Powiatu oraz kontrola zgodno艣ci wykorzystania limit贸w z przyj臋tymi planami,e) sporz膮dzanie statystyk, sprawozda艅 i raport贸w zwi膮zanych z powierzonymi zadaniami w tym sporz膮dzanie i przekazanie do PCPR sprawozda艅 rzeczowo- finansowych o zadaniach zrealizowanych ze 艣rodk贸w PERON,f) przygotowanie stosownych materia艂贸w na posiedzenia: Powiatowej Rady Zatrudnienia, Zarz膮du Powiatu, Komisji Rady Powiatu oraz Rady Powiatu,g) realizowanie um贸w w sprawie zwrotu ze 艣rodk贸w PERON pracodawcy koszt贸w utworzenia stanowisk pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych zawartych przed 01.01.2003r.4. pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z realizacj膮 projekt贸w finansowanych lub wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - P艂ock (mazowieckie)
sprzeda偶 materia艂贸w budowlanych, praca n aprogramie subiekt
EKO-ELBUD G贸lczy艅ski sp. z o.o. - 2016-08-19 - Gorz贸w Wielkopolski (lubuskie)
jw
DOM POMOCY SPO艁ECZNEJ "SYRENA" - 2018-09-03 - Warszawa (mazowieckie)
Obs艂uga program贸w informatycznych niezb臋dnych do pracy, obs艂uga korespondencji, wprowadzanie dokument贸w do system贸w informatycznych.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
prowadzenie samochodu dostawczego na terenie kraju, za艂adunek oraz roz艂adunek towaru
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Pu艂awy (lubelskie)
Wyknowanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - My艣lib贸rz (zachodniopomorskie)
Prowadzenie nadzoru nad obiegiem dokument贸w magazynowych i sprzeda偶y. Kontakt osobisty. CV.
SIMBHP Sp. J. - 2017-07-07 - S艂upsk (pomorskie)
w/g stanowiska
NSK Bearings Polska S.A. Kielce - 2017-09-12 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
Kontakt i obs艂uga klienta. Przedstawianie i sprzeda偶 oferty handlowej.
kontakt przez OHP - 2016-03-14 - Niepo艂omice (ma艂opolskie)
Obs艂uga biura firmy, wsp贸艂praca z biurem rachunkowym
"MAR-BUD" Bo偶ena Franczak - 2018-12-03 - Rzg贸w (艂贸dzkie)
Przyjmowanie dostaw towaru do magazynu, kompletacja zam贸wie艅 magazynowych, wprowadzanie danych do aplikacji systemowych
FARMACOL-LOGISTYKA Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Mory (mazowieckie)
obs艂uga klienta, przyj臋cie i wyk艂adanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Staniewice (zachodniopomorskie)
- przyjmowanie i wysy艂anie korespondnencji- obs艂uga centrali telefonicznej,- obs艂uga kancelaryjna burmistrza i zast臋pcy burmistrza,- prowadzenie terminarza narad i spotka艅,- przygotowywanie dokument贸w do archiwizacji
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Lubniewice (lubuskie)
Przyjmowanie towar贸w do magazynu, odbi贸r ilosciowy i jakosciowy towaru, wydawanie towar贸w z magazynu, czynny udzia艂 w inwentaryzacjach.
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - 艢winna Por臋ba (ma艂opolskie)
opieka nad kluczowym klientem firmy
Zak艂ad Produkcji Materia艂贸w Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2017-05-08 - Chojnice (pomorskie)
- prace porz膮dkowe i remontowe, wycinka zakrzacze艅 na placach, drogach, stadionach; konserwacja urz膮dze艅 na placach zabaw, pomoc przy organizacji imprez gminnych.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Wiele艅 (wielkopolskie)
pon.-pt. od 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Opole (opolskie)