REFERENT - STA呕YSTA Pabianice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT - STA呕YSTA
Wynagrodzenie: 1聽017,4 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: zgodnie z za艂膮czonym do wniosku programem sta偶u/NAB脫R PO WER V
Data publikacji: 2019-03-05
Lokalizacja: Pabianice (艂贸dzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Pabianice, powiat: pabianicki, woj: 艂贸dzkieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w:
zgodnie z za艂膮czonym do wniosku programem sta偶u/NAB脫R PO WER V
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 1聽017,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT - STA呕YSTA
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Pabianice
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艂贸dzkie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: pabianicki
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 1聽017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpocz臋cia pracy: 25.03.2019
Data zako艅czenia pracy: 23.09.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
oferta przeznaczona r贸wnie偶 dla os贸b niepe艂nosprawnych
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Pabianicach
Adres pracodawcy:
Wary艅skiego 11, 95-200 Pabianice, powiat: pabianicki, woj: 艂贸dzkie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艂贸dzkie
Powiat pracodawcy: pabianicki
Gmina pracodawcy: Pabianice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Pabianice
Ulica pracodawcy: Wary艅skiego
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Pabianicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.03.2019
Data dodania oferty pracy: 04.03.2019
Oferta pracy wa偶na do: 02.04.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 12.02.2019
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
Podobne oferty pracy
- przygotowanie doku. do arch.- arch. dokum. - obs艂u urz膮dzen biurowych- przygotowanie koresp. do wysy艂ki-przygotowanie korespondencji do wysy艂kiwykonywanie bie偶膮ch czynno艣ci
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze ekonomiczne lub administracyjne. Preferowane jest wykazanie si臋 posiadanym 2 letnim sta偶em na stanowiskach pokrewnych, w tym zdobywaniem do艣wiadcze艅 zawodowych w jednostkach administracji publicznej i samorz膮dowej przez okres co najmniej 1 roku, znajomo艣膰 obs艂ugi komputera i urz膮dze艅 biurowych, otwarto艣膰, komunikatywno艣膰, wysoka kultura osobista, umiej臋tno艣膰 planowania i organizacji w艂asnej pracy. Charakterystyka pracy: przyjmowanie wniosk贸w i prowadzenie post臋powa艅, sporz膮dzanie decyzji administarcyjnych w sprawach 艣waidcze艅 rodzinnych, funduszu alimentacyjnego i 艣waidcze艅 opieku艅czych, rozliczanie 艣wiadcze艅 rodzinnych, obs艂uga programu Familia, Fundal. Termin sk艂adania dokument贸w do dnia 5.07.2018 r. do godz. 17:00. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczeg贸艂owe CV powinny by膰 opatrzone klauzul膮: Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustaw膮 z dnia 29.08.1997 r., o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 r., poz. 922) i w艂asnor臋cznie podpisane. szczeg贸艂owe informacje na stronie ww MOPS w Rydu艂towach.
MIEJSKI O艢RODEK POMOCY SPO艁ECZNEJ RYDU艁TOWY - 2018-06-29 - Rydu艂towy (艣l膮skie)
Przygotowanie i prowadzenie post臋powa艅 o udzielenie zam贸wienia publicznego. Przygotowanie i prowadzenie procedury zapytania ofertowego. Przygotowanie um贸w. Przygotowanie dokumentacji w sprawie wszcz臋cia post臋powania o udzielenie zam贸wienia publicznego. Udzia艂 w pracach komisji przetargowych, pe艂nienie funkcji sekretarza komisji przetargowej. Opracowanie i archiwizacja dokumentacji z prowadzonych post臋powa艅. Bie偶膮ca wsp贸艂praca z nadzorem prawnym.
Zesp贸艂 Zak艂ad贸w Opieki Zdrowotnej w Wadowicach - 2017-07-25 - Wadowice (ma艂opolskie)
pozyskiwanie zewn臋trznych 藕r贸de艂 finansowania na realizacj臋 zada艅 statutowych EOK, przygotowywanie wniosk贸w aplikacyjnych do program贸w Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, koordynowanie i nadzorowanie prac zwi膮zanych z realizacj膮 projekt贸w, poszukiwanie oraz pozyskiwanie zewn臋trznych 艣rodk贸w finansowych na realizacj臋 zada艅 EOK, wsp贸艂praca z podmiotami realizuj膮cymi projekt, wsp贸lpraca z zagranicznymi agencjami artystycznymi podczas realizacji projekt贸w, prowadzenie dzia艂alo艣ci promocyjnej Orkiestry poprzez sk艂adanie ofert artystycznych polskim i zagranicznym agencjom artystycznym
Elbl膮ska Orkiestra Kameralna - 2016-03-30 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
Referent (sta偶)
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Tychy (艣l膮skie)
Zapewnienie bezpiecze艅stwa osobom przebywaj膮cym na terenie hali basenowej.
Miejski O艣rodek Sportu i Rekreacji w E艂ku - 2015-12-02 - E艂k (warmi艅sko-mazurskie)
Ksi臋gowanie bie偶膮cych rozlicze艅, wykonywanie deklaracji podatkowych, obs艂uga programu Optima.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Warszawa (mazowieckie)
obs艂uga kasy fiskalnej, wyk艂adanie towaru, czynno艣ci porz膮dkowe
NETTO SP脫艁KA Z O.O. - 2018-09-27 - Turek (wielkopolskie)
Prowadzenie dzia艂alno艣ci marketingowej i promocyjnej oraz wsp贸艂praca ze 艣rodkami spo艂ecznego przekazu w zakresie informacji i promocji Orkiestry, organizacja widowni, w szczeg贸lno艣ci nawi膮zywanie wsp贸艂pracy z tym zakresie z zak艂adami pracy, szko艂ami, klubami, hotelami itp., obs艂uga s艂uchaczy na koncertach, organizowanie i koordynowanie audycji szkolnych w siedzibie Orkiestry i poza ni膮, prowadzenie bada艅 i analizy rynku, organizowanie ankiet, sonda偶y sprzeda偶y w zakresie oferty i w zakresie odbiorcy us艂ug realizowanych w Orkiestrze i planowanych do podj臋cia.Godz. pracy 8.00-16.00/ Praca w dni koncertowe godziny pracy uzale偶nione od godzin koncertu, czas pracy przeci臋tnie 40 godz. w pi臋ciodniowym tygodniu pracy. STA呕
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
obs艂uga magazynu
ADMED - A.M艁OT ADAM M艁OT - 2017-05-22 - Kwidzyn (pomorskie)
dobra znajomo艣膰 obs艂ugi komputera, dobra znajomo艣膰 urz膮dze艅 biurowych, umiej臋tno艣膰 redagowania korespondencji, znajomo艣膰 w zakresie archiwizowania dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej, znajomo艣膰 obs艂ugi systemu QNT, znajomo艣膰 w zakresie prowadzenia dokumentacji finansowej, mile widziane praktyczne do艣wiadczenie w zakresie proces贸w administracyjno - biurowych
kontakt przez OHP - 2016-07-14 - Namys艂贸w (opolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Zielona G贸ra (lubuskie)
pozyskiwanie i obs艂uga klient贸w
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Bilcza (艣wi臋tokrzyskie)
Utrzymywanie w nale偶ytej czysto艣ci przydzielonych do sprz膮tania pomieszcze艅, najbli偶szego otoczenia przed wej艣ciem do budynk贸w, prowadzenie ewidencji odzie偶y roboczej, racjonalne gospodarowanie 艣rodkami czysto艣ci.
PAULA INGREDIENTS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2019-02-20 - Kalisz (wielkopolskie)
zapoznanie si臋 z prac膮 zapobiegawczego nadzoru sanitarnego, wprowadzanie danych do komputera, uczestnictwo przy uzgadnianiu dokumentacji projektowejOferta sta偶u przeznaczona dla os贸b bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Puck
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Puck (pomorskie)
Prace biurowe a- administracyjne m.in. archiwizacja i segregacja dokument贸w, aktualizacja prostych baz danych.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Wide艂ka (podkarpackie)
opracowywanie deklaracji ZUS (zg艂oszeniowych i rozliczeniowych), rozliczanie czasu pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy (w tym urlopy, zwolnienia, inne absencje), zawieranie rozliczanie um贸w cywilnoprawnych, sporz膮dzanie list p艂ac, naliczanie wynagrodze艅 etatowych, cywilnoprawnych, raportowanie oraz tworzenie zestawie艅 na potrzeby wew. firmy, prowadzenie pe艂nej dokumentacji kadrowo-p艂acowej (akta osobowe, sporz膮dzanie dokument贸w kadrowych: za艣wiadczenia, umowy, aneksy, skierowania na badania lekarskie, wypowiedzenia, 艣wiadectwa pracy, karty zasi艂kowe), reprezentowanie firmy w kontaktach z instytucjami PIP, ZUS
"CENTRUM DIALIZA" Sp. z o.o. - 2017-09-21 - Sosnowiec (艣l膮skie)
MIESI臉CZNA ANALIZA KOSZT脫W ZARZ膭DU, OG脫LNOZAK艁ADOWYCH I NALE呕NO艢CI, TWORZENIE I WERYFIKACJA BIZNESPLAN脫W, ANALIZ I BUD呕ET脫W ZGODNIE Z ZA艁O呕ENIAMI PRZEKAZANYMI PRZEZ PRZE艁O呕ONYCH, SPORZ膭DZANIE KALKULACJI WYNIKOWEJ KOSZT脫W ZLECE艃 PRODUKCYJNYCH, SPORZ膭DZANIE ZBIORCZEGO ZESTAWIENIA ZOBOWI膭ZA艃 I NALE呕NO艢CI, ANALIZA WYNIK脫W I WSKA殴NIK脫W MIESI臉CZNYCH ORAZ TWORZENIE RAPORT脫W
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
obg艂uga urzadzen biurowych, rejestr korespondencji, pisanie opinii i innych pism, archiwizacja dokument贸w.
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Nowy Tomy艣l (wielkopolskie)
kontrola obiegu dokument贸w,przyg. inf. i analiz, prowadzenie raport贸w kasowych,wystawianie faktur Vat krajowych i zagranicznych, kontrola p艂atno艣ci przy wystawianiu faktur.
TEAM-PLAST Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Stradomia Wierzchnia (dolno艣l膮skie)
naliczanie wynagrodze艅 pracowniczych,sporz膮dzanie list p艂ac wynagrodze艅, zasi艂k贸w ZUS, prowadzenie pe艂nej dokumentacji w zakresie wynagrodze艅 i zasi艂k贸w chorobowych, macierzy艅skich i innych zasi艂k贸w p艂aconych z ZUS zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami,sporz膮dzanie za艣wiadcze艅 dotycz膮cych wynagrodze艅, sporz膮dzanie sprawozdawczo艣ci w zakresie wynagrodze艅, sporz膮dzanie dokumentacji rozliczeniowej z ZUS i Urz臋dem Skarbowym, PEFRON, zast臋pstwo w czasie nieobecno艣ci G艂贸wnego Ksi臋gowego, sporz膮dzanie i nadz贸r nad dokumentacj膮 zwi膮zan膮 z zatrudnieniem (przygotowywanie um贸w, skierowa艅 na badania lekarskie, organizacja szkole艅 BHP itp.), sporz膮dzanie elektronicznych sprawozda艅 dla potrzeb organu nadzoruj膮cego i prowadz膮cego: GUS, SIO.prowadzenie akt osobowych dla ka偶dego pracownika, organizacja dokumentacji kadrowo-p艂acowej firmy, nadz贸r nad ni膮,kontrola i sporz膮dzanie ewidencji czasu pracy, przygotowywanie dokument贸w zwi膮zanych z zatrudnieniem: um贸w o prac臋, wypowiedze艅, 艣wiadectw pracy i innych,spraw zwi膮zane urlopami i zwolnieniami lekarskimi, opracowywanie korzystnych dla Szko艂y plan贸w urlopowych, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie kierownictwa o zmianach dotycz膮cych Szko艂y i opracowanie wymaganych przez nie dzia艂a艅,rozliczanie delegacji pracownik贸w, aktualizacja regulamin贸w i procedur obowi膮zuj膮cych w szkole.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Gronowo G贸rne (warmi艅sko-mazurskie)
prace biurowe w sekretariacie i referacie ds. karnych skarbowych
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - 呕ory (艣l膮skie)
Jak w programie sta偶u.
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Przemy艣l (podkarpackie)
Obr贸bka plastyczna metali, spawanie
Nawrat Wojciech Naw Stal - 2017-07-18 - Marklowice (艣l膮skie)
Prowadzenie gospodarki magazynowej Baru i Bufetu. Prowadzenie kalkulacji 偶ywieniowych i cenowych. Rozliczanie rozchod贸w magazynowych.
SZPITAL WOJEW脫DZKI IM. KARDYNA艁A STEFANA WYSZY艃SKIEGO W 艁OM呕Y - 2019-02-27 - 艁om偶a (podlaskie)
l)prowadzeme, na podstawie dowod贸w ksi臋gowych,ksi膮g rachunkowych ujmuj膮cych zapisy zdarze艅 w porz膮dku chronologicznym i systematycznym 2. obs艂uga finansowo-ksi臋gowa plac贸wki prowadzenie pe艂nej ksi臋gowo艣ci za pomoc膮 programu finansowo-ksi臋gowego3)regulowanie w terminie zobowi膮za艅 jednostki, z tytu艂u dostawi us艂ug 4)prowadzenie rejestr贸w dla cel贸w podatku VAT Znajomo i 艣膰 rachunkowo艣ci bud偶etowej sporz膮dzanie deklaracji cz膮stko)j 5)rozliczanie w ksi臋gach rachunkowychprzeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji;6)sporz膮dzanie i kontrola realizacji plan贸w dochod贸w Ii wydatk贸w;7)przestrzeganie dyscypliny bud 偶etowej;8)sta艂e podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokszta艂cenie;9)bie4ce monitorowanie zmian w obowi 膮zuj 膮cychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno 艣ci;I O)przestrzeganie przepis贸w powszechnieobowi膮zuj膮cych oraz przepis贸w wewn臋trznychokre艣lonych wjednostce;11 )nale偶yte przechowywanie i zabezpieczeniedokument贸w finansowo-ksi 臋gowych;1 2)prowadzeme korespondencji w zakresie sprawfinansowych;13)informowanie G艂贸wnego ksi臋gowego CentrumUs艂ug Wsp贸lnych O艣wiaty w 艁odzi ozauwa偶onych nieprawid艂owo艣ciach w obszarzewykonywanych obowi 膮zk贸w oraz innych jczynnik贸w mog膮cych negatywnie wp艂yn膮膰 nadzia艂alno艣膰 jednostkiZadania pomocniczeProwadzenie i przechowywanie dokumentacjizwi膮zanej z zakresem obowi 膮zk贸w, zgodnie zobowi膮zuj膮cymi przepisami oraz zasadamiustalonymi przez jednostk臋.
Centrum Us艂ug Wsp贸lnych O艣wiaty w 艁odzi - 2017-10-20 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
dekretowanie i ksi臋gowanie dokument贸w przy u偶yciu programu ksi臋gowego , uzgadnianie sald ,
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Grodk贸w (opolskie)
Rachuba p艂ac, ewidencja mienia, prowadzenie kasy. Wymagane: wykszta艂cenie min. 艣rednie, umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera. Tel.: 95 755 24 75 Anna Pastusiak.
ZESP脫艁 SZK脫艁 LICEALNYCH I ZAWODOWYCH IM.UNII EUROPEJSKIEJ - 2017-08-03 - Sul臋cin (lubuskie)
- gospodarowanie 艣rodkami trwa艂ymi- administrowanie budynkami- dokonywanie zam贸wie艅 na materia艂y zw. z dzia艂alno艣ci膮 nadle艣nictwa- mog膮 by膰 osoby niepe艂nosprawne
Lasy Pa艅stwowe Nadle艣nictwo Grotniki - 2018-06-26 - Zgierz (艂贸dzkie)
praca w dziale kadr, PFRON, ZUS, wynagrodzenia, przyj臋cia, zwolnienia,
ZDROWIT SP脫艁KA CYWILNA ARKADIUSZ ZDEBEL BARTOSZ OLSZEWSKI - 2016-02-02 - Piekary 艢l膮skie (艣l膮skie)