REFERENT (STA呕) Tychy oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT (STA呕)
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Referent (sta偶)
Data publikacji: 2016-03-03
Lokalizacja: Tychy (艣l膮skie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Tychy, powiat: m. Tychy, woj: 艣l膮skieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w: Referent (sta偶)
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT (STA呕)
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Tychy
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Tychy
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpocz臋cia pracy: 29.02.2016
Data zako艅czenia pracy: 28.08.2016
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
uczciwo艣膰, dok艂adno艣膰, sumienno艣膰, zainteresowania zagadnieniami administracyjno-prawnymi w Budownictwie (Prawo budowlane), umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera w 艣rodowisku Windows i urz膮dze艅 biurowych, umiej臋tno艣膰 czytania ze zrozumieniem i poprawnego pisania w j臋zyku polskim
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Tychach
Adres pracodawcy:
Budowlanych 59, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: 艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Informacja w sprawie oferty sta偶u dost臋pna u doradcy klienta obs艂uguj膮cego osob臋 zarejestrowan膮 w PUP Tychy.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Tychy
Ulica pracodawcy: Budowlanych
Numer budynku pracodawcy: 59
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.03.2016
Data dodania oferty pracy: 29.02.2016
Oferta pracy wa偶na do: 01.01.2079
Data przyj臋cia oferty pracy: 24.02.2016
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
Podobne oferty pracy
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Dziadkowice (podlaskie)
Kierowca samochodu
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Paw艂osi贸w (podkarpackie)
REFERENT DS. KSI臉GOWO艢CI
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - 艢roda Wielkopolska (wielkopolskie)
- Zapoznanie sie z przepisami BHP i PPO呕,- Zapoznanie sier ze statutem i struktur膮 ogranziacyjn膮,- Obs艂. posiedze艅 zarz膮du, sekretariatu oraz poczty elektronicznej,-Pomoc przy organizacji szkole艅.
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
w/g programu sta偶u bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2018-01-07 - L臋bork (pomorskie)
- udzielanie odpowiedzi na komornicze zaj臋cia wierzytelno艣ci,- prowadz. ewidencji zwi膮zanej z obs艂. rejestr贸w przypis贸w/odpis贸w,- obs艂. programu POLTAX -2B w zakresie ewidencjonowania nale偶no艣ci bud偶etowych,- obs艂. programu biurowego typu edytor.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Referent ds. administracyjnych (sta偶)
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Tychy (艣l膮skie)
wprowadzanie i opisywanie faktur do programu ksi臋gowego,kontrola dokument贸w,obliczanie delegacji,kontrola p艂atno艣ci,wystawianie dokumentow transportowych,zarz膮dzanie sprawami administracyjnymi firmy
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Trzebinia (ma艂opolskie)
Praca w bezpo艣rednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolno艣ci,Pierwsza umowa na okres pr贸bny,Planowana data rozpocz臋cia zatrudnienia: grudzie艅 2015 r. / stycze艅 2016 r.Czas pracy: I zmianowy, w godz. 7.30 15.30,System wynagradzania: miesi臋czny.
Zak艂ad Karny w Dublinach - 2015-12-02 - Dubliny (warmi艅sko-mazurskie)
Wprowadzanie do produkcji nowych produkt贸w oraz zmian in偶ynieryjnych, tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej.
BADER Polska Sp贸艂ka z o.o. - 2018-02-02 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
-
P.P.H.U. N-STEEL Sp.Jawna Danuta i Janusz Pawlisz K-ce - 2016-11-24 - Krapkowice (opolskie)
Prace administracyjno-biurowy.Obs艂uga kasy fiskalnej.
PPUH SMAKPOL Sp. z o. o. - 2018-01-18 - Racib贸rz (艣l膮skie)
- Utrzymanie czysto艣ci pomieszcze艅, korytarzy, mycie przeszkle艅 i okien, pranie wyk艂adzin, tapicerek krzese艂 i foteli itp. Praca na terenie centrum Katowic (budynki Uniwersytetu 艢l膮skiego)- Wynagrodzenie: 13,70 z艂/brutto/godzina. Praca na umow臋 zlecenie na min. 1 miesi膮c, z mo偶liwo艣ci膮 podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane od poniedzia艂ku do pi膮tku od 4 do 8 godzin dziennie w zale偶no艣ci od obiektu. Dla zainteresowanych zlecenie mo偶na r贸wnie偶 wykonywa膰 soboty i niedziele. Wykszta艂cenie BEZ znaczenia. Mile widziane do艣wiadczenie w sprz膮taniu pomieszcze艅 biurowych, sanitariat贸w, itp, ale niekoniecznie -> istnieje mo偶liwo艣膰 przyuczenia. Kontakt telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 604-485-742) lub e-mail: agro-service (at) wp.pl
AGRO-SERVICE PIOTR KULAK - 2018-03-21 - Katowice (艣l膮skie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Zielona G贸ra (lubuskie)
prace og贸lnobudowlane
DEFORT MARIUSZ "DEMAR" Firma Remontowo-Budowlana - 2017-06-12 - Namys艂贸w (opolskie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - G艂og贸w (dolno艣l膮skie)
zaj臋cia dydaktyczne, wychowawcze i opieku艅cze prowadzone bezpo艣rednio z dzie膰mi, inne czynno艣ci wynikaj膮ce z zada艅 statutowych przedszkola, zaj臋cia i czynno艣ci zwi膮zane z przygotowaniem si臋 do zaj臋膰, samokszta艂ceniem i doskonaleniem zawodowym.
Przedszkole nr 19 w Zabrzu - 2017-11-14 - Zabrze (艣l膮skie)
Nadzorowanie i koordynowanie roz艂adunku komponent贸w oraz wysy艂ek wyrob贸w gotowych. Raportowanie. Organizacja pracy, realizacja zlece艅, zarz膮dzanie gospodark膮 w obszarze dostaw i wysy艂ek, zarz膮dzanie podleg艂ym wyposa偶eniem, prowadzenie rejestracji dostaw komponent贸w, wysy艂ek wyrob贸w, etykietowanie i wykonywanie operacji systemowych, ci膮g艂e doskonalenie i dba艂o艣膰 o optymalizacj臋 proces贸w,
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Legnickie Pole (dolno艣l膮skie)
-Opisywanie dokument贸w, przeprowadzanie kontroli formalno-rachunkowej dowod贸w ksi臋gowych, dekretowanie dokumnet贸w ksi臋gowych, wprowadzanie dokumnet贸w ksi臋gowych do programu FK, wykonywanie przelew贸w, uzgadnianie danych do sprawozda艅, ksi臋gowanie wyci膮g贸w bankowych.- Wynagrodzenie: od 2000 do 3000z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na 1 rok. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 07:30-15:30. Wymagania: wykszta艂cenie min. 艣rednie (rachunkowo艣膰, finanse, ksi臋gowo艣膰, ekonomiczne). Do艣wiadczenie zawodowe przy 艣rednim 2 lata pracy w tym 1 rok w pionie finansowym, przy wy偶szym 1 rok pracy w tym min. 1/2 roku w pionie finansowym. Znajomo艣膰 klasyfikacji bud偶etowej, znajomo艣膰 przepis贸w ustawy o rachunkowo艣ci /Dz. U. z 2016 poz.1047 z p贸藕n.zm/, ustawy o finansach publicznych /Dz. U. z 2016r. poz.1870 z p贸藕n. zm./, znajomo艣膰 zasad i program贸w ksi臋gowych. Zanjomo艣膰 Excel i Word w zakresie podstawowym, umiej臋tno艣膰 obs艂ugi urz膮dze艅 biurowych. Mile widziane do艣wiadczenie w jednostce sektora finans贸w publicznych. Kontakt KONIECZNIE wst臋pnie telefoniczny (tel.: 32-255-58-56) w godz.: 08;00-15:00 celem ustalenia spotkania z pracodawc膮.
KRAJOWE BIURO WYBORCZE DELEGATURA W KATOWICACH - 2017-06-13 - Katowice (艣l膮skie)
Wykszta艂cenie 艣rednie; zakres obowi膮zk贸w: obs艂uga osobista, telefoniczna i e-mailowa klient贸w oraz dostawc贸w w tym zagranicznych, administrowanie dzia艂em zam贸wie艅, obs艂uga osobista, telefoniczna i e-mailowa klient贸w oraz dostawc贸w, prowadzenie ewidencji dokument贸w, obs艂uga pe艂nej korespondencji biurowej, obs艂uga kasy fiskalnej; jedna zmiana
Eurocolor Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Pyskowice (艣l膮skie)
za艂adunek felg do koszy nurnikowych, czuwanie nad procesem odlakierowywania
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Stalowa Wola (podkarpackie)
-ewidencjonowanie wp艂ywaj膮cych zaj臋膰 wierzytelno艣ci-odnotowywanie zaj臋膰 w ewidencji-odnotowywanie pism przychodz膮cych oraz wychodz膮cych-przygotowanie wysy艂ki pism-przygotowywanie odpowiedzi do komornik贸w na zaj臋cia wierzytelno艣ci-obs艂uga wniosk贸w o niezaleganiu w podatkach
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - 艢wiebodzin (lubuskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadao wykonywanych na stanowisku: prowadzenie obs艂ugi kancelaryjnej plac贸wki, przyjmowanie i kompletowanie wniosk贸w o 艣wiadczenia pieni臋偶ne z ubezpieczenia spo艂ecznego rolnik贸w, prowadzenie ewidencji wniosk贸w o zasi艂ek macierzyoski, zasi艂ek chorobowy, zasi艂ek chorobowy w przed艂u偶onymokresie, ustalanie prawa i sporz膮dzanie decyzji w sprawach o zasi艂ek macierzyoski, zasi艂ek chorobowy, zasi艂ek chorobowyw przed艂u偶onym okresie, zasi艂ek pogrzebowy, przyjmowanie i rejestrowanie dokumentacji wp艂ywaj膮cej i wychodz膮cej, dokonywanie zmian adresowych w systemach informatycznych, obs艂uga stanowiska informacji, prowadzenie post臋powania orzeczniczego w pierwszej instancji w zakresie orzecznictwa lekarskiego.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, o艣miogodzinnym, w tym praca przymonitorze ekranowym powy偶ej 4 godzin dziennie. U偶ytkowanie sprz臋tu biurowego (komputer, drukarka,kserokopiarka, niszczarka dokument贸w).Budynek, w kt贸rym wykonywana b臋dzie praca nie jest dostosowany do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych ruchowoporuszaj膮cych si臋 na w贸zkach inwalidzkich. Budynek dwukondygnacyjny - brak windy.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPO艁ECZNEGO - 2018-07-13 - Chmielniki (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie rozlicze艅 finansowych, spraw kadrowych, zaopatrzenie w artyku艂y biurowe, raporty 偶ywieniowe, sprawozdawczo艣膰
Dom Wczas贸w Dzieci臋cych w Wygoninie - 2016-07-27 - Wygonin (pomorskie)
t艂umaczeni rozm贸w z klientami z Indii, obs艂uga pocztyu w j臋zyku hindi i angielskim, dbanie o relacje z klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie spraw kadrowych, administrowanie budynkiem Stacji, prowadzenie archiwum zak艂adowego, zamawianie i realizacja zakup贸w dot. wyposa偶enia i sprz臋tu biurowego. Wymagania: wykszta艂cenie 艣rednie, konieczne do艣wiadcznie na podobnym stanowisku, obs艂uga urzadze艅 biurowych, obs艂uga komputera (MS Office).
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2016-12-09 - Wejherowo (pomorskie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) koordynowanie wsp贸艂pracy Gminy Miasto P艂ock z Instytutem ONZ ds. Bada艅i Szkole艅 UNITAR wynikaj膮cej z Umowy o Wsp贸艂pracy zawartej w dn. 17 stycznia 2016r.;2) koordynowanie wsp贸艂pracy z afiliowanymi o艣rodkami szkoleniowymi UNITAR/CIFAL m.in. w Atlancie, USA; Durbanie, RPA; Jeju, Korei Po艂udniowej; Flandrii, Belgii; Kuala Lumpur, Malezji; Kurytybie, Brazylii; Meridzie, Meksyku; Newcastle, Australii; El Salwadorze, Salwadorze; Szanghaju, ChRL; Edynburgu, Szkocji; Quito, Ekwadorze;3) merytoryczne opracowywanie i aktualizowanie oferty szkoleniowej CIFAL P艂ock, w tym: program贸w konferencji i szkole艅, wsp贸艂praca z wyk艂adowcami w tematach zgodnych z zakresem tematycznym CIFAL P艂ock;4) organizacja szkole艅/konferencji/seminari贸w i innych wydarze艅 zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 CIFAL P艂ock/UNITAR w kraju i zagranic膮;5) promowanie oferty gospodarczej Gminy Miasto P艂ock podczas szkole艅 realizowanych przez UNITAR/ sieci CIFAL w Polsce i zagranic膮;6) systematyczne raportowanie dzia艂a艅 szkoleniowych prowadzonych przez CIFAL P艂ock do UNITAR;7) opracowywanie materia艂贸w informacyjnych promuj膮cych dzia艂alno艣膰 CIFAL P艂ock/UNITAR;8) wsp贸艂praca z przedstawicielami sektora publicznego, prywatnego i akademickiego w kraju i za granic膮 w zakresie dzia艂alno艣ci CIFAL/P艂ock;9) poszukiwanie zewn臋trznych 藕r贸de艂 finansowania na dzia艂ania realizowane przez CIFAL P艂ock;10) merytoryczne opracowanie strony internetowej CIFAL P艂ock;11) przygotowywanie wizyt i wyjazd贸w krajowych i zagranicznych zwi膮zanych z zakresem dzia艂alno艣ci o艣rodka CIFAL;12) doradztwo, konsultowanie, przygotowywanie dla Gminy Miasto P艂ock mi臋dzynarodowych projekt贸w wsp贸艂finansowanych z Komisji Europejskiej;13) wsparcie przy obs艂udze inwestor贸w krajowych i zagranicznych;14) prowadzenie dzia艂a艅 z zakresu wsp贸艂pracy z przedsi臋biorcami poprzez:a) wsp贸艂prac臋 z organizacjami reprezentuj膮cymi 艣rodowiska gospodarcze (konsultacje, dzia艂ania wsp贸lne),b) wsp贸艂prac臋 z podmiotami wspieraj膮cymi rozw贸j przedsi臋biorczo艣ci,c) wsp贸艂prac臋 z instytucjami tzw. rynku pracy,d) wsp贸艂prac臋 z instytucjami naukowymi i akademickimi,e) wsp贸艂prac臋 z P艂ockim Parkiem Przemys艂owoTechnologicznym przy propagowaniu oferty w艣r贸d potencjalnych inwestor贸w,15) organizacja spotka艅 i konferencji zwi膮zanych z promocj膮 oraz pozyskiwaniem inwestor贸w;16) organizacja konferencji, imprez wystawienniczych, misji gospodarczych oraz innych spotka艅 maj膮cych na celu promocj臋 lokalnej gospodarki;17) monitorowanie realizacji i za艂o偶e艅 polityki gospodarczej miasta;18) redagowanie oraz aktualizacja dedykowanej strony internetowej i Facebooka w zakresie informacji istotnych z punktu widzenia inwestora;19) przygotowanie projekt贸w i koordynacja przedsi臋wzi臋膰 realizowanych w ramach partnerstwa publiczno prywatnego.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2018-04-13 - P艂ock (mazowieckie)
sporz膮dzanie sprawozda艅 bud偶etowych, zestawie艅 dochod贸w bud偶etowych, wezwa艅 do zap艂aty, windykacja nale偶no艣ci, gromadzenie dokumentacji niezb臋dnych do sporz膮dzenia deklaracji VAT.
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Mak贸w Mazowiecki (mazowieckie)
I. Wymagania :1) niezb臋dne: a) Spe艂nienie jednego z poni偶szych wymog贸w:- wykszta艂cenie 艣rednie z zakresu rachunkowo艣ci, finans贸w lub ekonomii i 2 letni sta偶 pracy, lub- wykszta艂cenie wy偶sze na kierunku rachunkowo艣膰, finanse, podatki lub ekonomia.b)obywatelstwo polskiec)pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowee)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)2 letni sta偶 pracy w ksi臋gowo艣cib)znajomo艣膰: ustawy o rachunkowo艣ci ( Rozdzia艂 1 i 2), ustawy o podatkach i op艂atach lokalnych ( Rozdzia艂 3 i 6), rozporz膮dzenia Ministra Finans贸w w sprawie post臋powania wierzycieli nale偶no艣ci pieni臋偶nych, ustawy Ordynacja podatkowa ( Dzia艂 III, IV, VII), ustawy o samorz膮dzie gminnym.II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 100 %b)praca przy komputerzec)pe艂ny wymiar czasu pracyd)planowany termin zatrudnienia 01.03.2018 r.III.Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu grudniu 2017 r. tj. miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi艂 powy偶ej 6%.IV. Zakres g艂贸wnych zada艅 wykonywanych na stanowisku:1)Realizacja zada艅 zwi膮zanych z wymiarem podatku od 艣rodk贸w transportowych os贸b fizycznych.2)Realizacja zada艅 zwi膮zanych z prowadzeniem ksi臋gowo艣ci podatku od nieruchomo艣ci os贸b fizycznych, podatku rolnego os贸b fizycznych, podatku le艣nego os贸b fizycznych.3)Sporz膮dzanie miesi臋cznych, kwartalnych, p贸艂rocznych i rocznych rozrachunk贸w podatkowych.4)Rozliczanie inkasent贸w z kwitariuszy przychodowych K-103 w zakresie poboru podatk贸w.5)Przygotowywanie wniosk贸w do ukarania w stosunku do podatnik贸w uchylaj膮cych si臋 od p艂atno艣ci.6)Zabezpieczanie wierzytelno艣ci podatkowych poprzez wpis hipoteki do Ksi臋gi Wieczystej oraz zastawu skarbowego.7)Podejmowanie czynno艣ci zmierzaj膮cych do zastosowania skutecznych 艣rodk贸w egzekucji wobec podatnik贸w.8)Bie偶膮ca kontrola terminowo艣ci wp艂at z tytu艂u podatk贸w oraz stanu nadp艂at na kartach kontowych podatnik贸w oraz przygotowywanie zawiadomie艅 o zwrocie nadp艂at b膮d藕 zarachowanie nadp艂at na poczet innych zaleg艂o艣ci podatkowych.
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2018-01-24 - Racib贸rz (艣l膮skie)