PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. CIFAL PŁOCK Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka

Stanowisko: PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. CIFAL PŁOCK

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) koordynowanie współpracy Gminy Miasto Płock z Instytutem ONZ ds. Badańi Szkoleń UNITAR wynikającej z Umowy o Współpracy zawartej w dn. 17 stycznia 2016r.;2) koordynowanie współpracy z afiliowanymi ośrodkami szkoleniowymi UNITAR/CIFAL m.in. w Atlancie, USA; Durbanie, RPA; Jeju, Korei Południowej; Flandrii, Belgii; Kuala Lumpur, Malezji; Kurytybie, Brazylii; Meridzie, Meksyku; Newcastle, Australii; El Salwadorze, Salwadorze; Szanghaju, ChRL; Edynburgu, Szkocji; Quito, Ekwadorze;3) merytoryczne opracowywanie i aktualizowanie oferty szkoleniowej CIFAL Płock, w tym: programów konferencji i szkoleń, współpraca z wykładowcami w tematach zgodnych z zakresem tematycznym CIFAL Płock;4) organizacja szkoleń/konferencji/seminariów i innych wydarzeń związanych z działalnością CIFAL Płock/UNITAR w kraju i zagranicą;5) promowanie oferty gospodarczej Gminy Miasto Płock podczas szkoleń realizowanych przez UNITAR/ sieci CIFAL w Polsce i zagranicą;6) systematyczne raportowanie działań szkoleniowych prowadzonych przez CIFAL Płock do UNITAR;7) opracowywanie materiałów informacyjnych promujących działalność CIFAL Płock/UNITAR;8) współpraca z przedstawicielami sektora publicznego, prywatnego i akademickiego w kraju i za granicą w zakresie działalności CIFAL/Płock;9) poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania na działania realizowane przez CIFAL Płock;10) merytoryczne opracowanie strony internetowej CIFAL Płock;11) przygotowywanie wizyt i wyjazdów krajowych i zagranicznych związanych z zakresem działalności ośrodka CIFAL;12) doradztwo, konsultowanie, przygotowywanie dla Gminy Miasto Płock międzynarodowych projektów współfinansowanych z Komisji Europejskiej;13) wsparcie przy obsłudze inwestorów krajowych i zagranicznych;14) prowadzenie działań z zakresu współpracy z przedsiębiorcami poprzez:a) współpracę z organizacjami reprezentującymi środowiska gospodarcze (konsultacje, działania wspólne),b) współpracę z podmiotami wspierającymi rozwój przedsiębiorczości,c) współpracę z instytucjami tzw. rynku pracy,d) współpracę z instytucjami naukowymi i akademickimi,e) współpracę z Płockim Parkiem PrzemysłowoTechnologicznym przy propagowaniu oferty wśród potencjalnych inwestorów,15) organizacja spotkań i konferencji związanych z promocją oraz pozyskiwaniem inwestorów;16) organizacja konferencji, imprez wystawienniczych, misji gospodarczych oraz innych spotkań mających na celu promocję lokalnej gospodarki;17) monitorowanie realizacji i założeń polityki gospodarczej miasta;18) redagowanie oraz aktualizacja dedykowanej strony internetowej i Facebooka w zakresie informacji istotnych z punktu widzenia inwestora;19) przygotowanie projektów i koordynacja przedsięwzięć realizowanych w ramach partnerstwa publiczno prywatnego.

Data publikacji: 2018-04-13

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Urząd Miasta Płocka

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) koordynowanie współpracy Gminy Miasto Płock z Instytutem ONZ ds. Badańi Szkoleń UNITAR wynikającej z Umowy o Współpracy zawartej w dn. 17 stycznia 2016r.;2) koordynowanie współpracy z afiliowanymi ośrodkami szkoleniowymi UNITAR/CIFAL m.in. w Atlancie, USA; Durbanie, RPA; Jeju, Korei Południowej; Flandrii, Belgii; Kuala Lumpur, Malezji; Kurytybie, Brazylii; Meridzie, Meksyku; Newcastle, Australii; El Salwadorze, Salwadorze; Szanghaju, ChRL; Edynburgu, Szkocji; Quito, Ekwadorze;3) merytoryczne opracowywanie i aktualizowanie oferty szkoleniowej CIFAL Płock, w tym: programów konferencji i szkoleń, współpraca z wykładowcami w tematach zgodnych z zakresem tematycznym CIFAL Płock;4) organizacja szkoleń/konferencji/seminariów i innych wydarzeń związanych z działalnością CIFAL Płock/UNITAR w kraju i zagranicą;5) promowanie oferty gospodarczej Gminy Miasto Płock podczas szkoleń realizowanych przez UNITAR/ sieci CIFAL w Polsce i zagranicą;6) systematyczne raportowanie działań szkoleniowych prowadzonych przez CIFAL Płock do UNITAR;7) opracowywanie materiałów informacyjnych promujących działalność CIFAL Płock/UNITAR;8) współpraca z przedstawicielami sektora publicznego, prywatnego i akademickiego w kraju i za granicą w zakresie działalności CIFAL/Płock;9) poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania na działania realizowane przez CIFAL Płock;10) merytoryczne opracowanie strony internetowej CIFAL Płock;11) przygotowywanie wizyt i wyjazdów krajowych i zagranicznych związanych z zakresem działalności ośrodka CIFAL;12) doradztwo, konsultowanie, przygotowywanie dla Gminy Miasto Płock międzynarodowych projektów współfinansowanych z Komisji Europejskiej;13) wsparcie przy obsłudze inwestorów krajowych i zagranicznych;14) prowadzenie działań z zakresu współpracy z przedsiębiorcami poprzez:a) współpracę z organizacjami reprezentującymi środowiska gospodarcze (konsultacje, działania wspólne),b) współpracę z podmiotami wspierającymi rozwój przedsiębiorczości,c) współpracę z instytucjami tzw. rynku pracy,d) współpracę z instytucjami naukowymi i akademickimi,e) współpracę z Płockim Parkiem PrzemysłowoTechnologicznym przy propagowaniu oferty wśród potencjalnych inwestorów,15) organizacja spotkań i konferencji związanych z promocją oraz pozyskiwaniem inwestorów;16) organizacja konferencji, imprez wystawienniczych, misji gospodarczych oraz innych spotkań mających na celu promocję lokalnej gospodarki;17) monitorowanie realizacji i założeń polityki gospodarczej miasta;18) redagowanie oraz aktualizacja dedykowanej strony internetowej i Facebooka w zakresie informacji istotnych z punktu widzenia inwestora;19) przygotowanie projektów i koordynacja przedsięwzięć realizowanych w ramach partnerstwa publiczno prywatnego.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. CIFAL PŁOCK

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.);2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie wyższe minimum pierwszego stopnia;7. biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;8. bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym edytora tekstu i arkuszy kalkulacyjnych.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1875ze zm.);- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego(Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 ze zm.);- z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym ( Dz. U. z 2017 r. poz. 1868 ze zm.);- z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych ( Dz. U. z 2017 r. poz. 2077 ze zm.); - z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.);

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1.życiorys (CV) dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;2.list motywacyjny - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;3.dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);4.oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) - Urząd Miasta Płocka z siedzibą w Płocku, pl. Stary Rynek 1, jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 221 Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Urzędu. Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5.oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.)- poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6.oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7.oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8.oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9.oświadczenie o bardzo dobrej znajomości obsługi komputera, w tym edytora tekstu i arkuszy kalkulacyjnych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;10.oświadczenie o biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie- poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;11.dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 23 kwietnia 2018 roku. Aplikacje złożone w formie papierowej nie będą rozpatrywane.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6;ul. Miodowa 8.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.04.2018

Data dodania oferty pracy: 11.04.2018

Oferta pracy ważna do: 10.05.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 11.04.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 11.04.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Obsługa kasy fiskalnej. Przyjmowanie i wydawanie towaru.staż w godzinach 6-14 12-20
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Płock (mazowieckie)

POMOC KUCHENNA - od 1 850 PLN

praca w kuchni
Firma Handlowa K.E.J. Katarzyna Kulik - 2016-04-05 - Łeba (pomorskie)

PRACOWNIK SPRZĄTAJĄCY - od 2 300 PLN

utrzymanie czystości na wskazanym terenie
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)

HYDRAULIK - do 2 000 PLN

Wykształcenie: brak wymagań; wymagane doświadczenie; mile widziane prawo jazdy kat. B; brak nałogów; jedna zmiana; miejsce pracy: teren śląska
ZAKŁAD USŁUGOWO - HANDLOWY KASPRYSZYN JAN - 2016-02-01 - Gliwice (śląskie)

KIEROWCA KAT. B (TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY) - od 1 850 PLN

Dyspozycyjność, nieakralność, doświadczenie w prowadzeniu samochodu min. 5 lat. Wyjazdy do dwóch tygodni za granicę. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kontakt telefoniczny z pracodawcą, CV przesłać na adres: info (at) 4s-transport.eu.
4S TRANSPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-16 - Rybnik (śląskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ PAKUJĄCYCH - do 2 000 PLN

pakowanie reczne suplementów, pakowanie maszynowe suplementów
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Tarnowskie Góry (śląskie)

MŁODSZY ASYSTENT (MGR PIELĘGNIARSTWA) - 2 500 - 3 000 PLN

wymagania: wykształcenie wyższe magisterskie (pielęgniarstwo), doświdczenie bez znaczeniazakres obowiązków: nadzór nad chorobami zakaźnymi
Powiatowa Stacja Sanitarno Epidemiologiczna Krotoszyn - 2018-08-20 - Krotoszyn (wielkopolskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

WYMAGANIAPomoc w przygotowaniu potraw. Sporządzanie posiłków. Wydawanie zamówionych posiłków. Dbanie o czystość w miejscu pracy.Miejsce pracy:37-500 Jarosław, Ożańsk 1AWynagodzenie:2100,00 zł bruttoGodziny pracy:pierwsza zmiana od 9:00Kontakt do pracodawcy:Michał Mokrzyński - Właścicieltel. 602 737 718
MOKRZYŃSKI MICHAŁ USŁUGI PROFESJONALNE PRALNICZO PORZĄDKOWE - 2018-03-22 - Ożańsk (podkarpackie)

PRACOWNIK MAGAZYNOWY - od 17 PLN

Kompletowanie zamówień, proste prace magazynowe, foliowanie, porządkowanie.
Easy Select J.Iskra, B. Gostyńska s.c. - 2017-09-13 - Duchnice (mazowieckie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 2 100 PLN

- dozorowanie obiektu oraz terenu do niego należącego- prowadzenie rejestru ruchu osobowego / towarowegoOferta pracy skierowana do osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności.Praca dwuzmianowa, w godzinach 07.00-19.00.Spotkanie informacyjno-rekrutacyjne z pracodawcą odbędzie się w dniu 08.02.2018r. o godzinie 12.00 w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku (sala konferencyjna I piętro). Osoby zarejestrowane w PUP w Płońsku przed spotkaniem z pracodawcą proszone są o pobieranie skierowania do pracy u swojego doradcy klienta.
GB Univers Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Płońsk (mazowieckie)

PODINSPEKTOR DS. PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W REFERACIE PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I OBSŁUGI INWESTORA WYDZIAŁU ROZWOJU - od 2 000 PLN

I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe b)obywatelstwo polskiec)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)wykształcenie wyższe na kierunku administracja, ekonomia lub prawob)2 letni staż pracyc)doświadczenie w zakresie realizacji i rozliczania zadań zleconych w trybie ustawy o pożytku publicznym,d)znajomość: ustawy swobodzie działalności gospodarczej; ustawy o działalności pożytku publicznym i wolontariacie; ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej; ustawy o samorządzie gminnym oraz Rozporządzenia MIPS w sprawie organizowania prac społecznie użytecznychII.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 80 %b)praca w terenie 20 %c)praca przy komputerzed)pełny wymiar czasu pracye)zatrudnienie od 15.12.2017 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu październiku 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)opracowanie i monitoring programu wspierania przedsiębiorczości,2)upowszechnianie informacji o możliwościach pomocy dla przedsiębiorców ze strony samorządu3)współpraca z organizacjami gospodarczymi w zakresie przedsiębiorczości,4)inicjowanie działań rozwijających przedsiębiorczość w mieście,5)koordynacja działań prowadzonych w "Ośrodku Współpracy Gospodarczej" w Raciborzu przy ul. Króla Stefana Batorego 7,6)organizacja w gminie programu prac społecznie użytecznych7)realizacja zadań związanych z rozliczaniem przyznanych dotacji dla organizacji pożytku publicznego8)wspieranie działań małej i średniej przedsiębiorczości tworzących nowe miejsca pracy oraz inicjowanie partnerstw w celu wspólnego przygotowania i realizacji projektów promujących zatrudnienie.
Urząd Miasta Racibórz - 2017-11-22 - Racibórz (śląskie)

KELNER - od 2 000 PLN

podawanie posiłków do stolika, obsługa gości w stołówce,utrzymanie w czystości miejsca pracy
Ośrodek Wypoczynkowy "Słowiniec" Krystyna Puszcz - 2016-03-01 - Łeba (pomorskie)

RECEPCJONISTA - do 3 000 PLN

Praca jako recepcjonista w firmie zajmującej się udostępnianiem miejsc noclegowych w systemie krótkotermninowego wynajmu. Przyjmowanie gości apartamentów, obsługa rezerwacji, obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, pobieranie kaucji, rozpatrywanie reklamacji.
APARTMENTS POLAND S.C. - 2016-11-29 - Wrocław (dolnośląskie)

PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA RUCHEM NA DROGACH PUBLICZNYCH - od 2 000 PLN

Zakres wykonywanych zadań, a w szczególności:1)zlecanie opracowania projektów stałych organizacji ruchu z uwzględnieniem funkcjonowania programów sterujących sygnalizacji świetlnych;2)rozpatrywanie czasowych i stałych projektów organizacji ruchu pod kątem zgodności przyjętych rozwiązań z obowiązującymi przepisami;3)przedkładanie do zatwierdzenia stałych i czasowych projektów organizacji ruchu zgodnych z obowiązującymi przepisami zapewniających bezpieczeństwo i płynność ruchu;4)przekazywanie zatwierdzonych czasowych i stałych organizacji ruchu do wdrożenia wnioskodawcom, zarządcy dróg lub innym podmiotom odpowiedzialnym za ich wdrożenie;5)kontrola w terenie zgodności wdrożenia stałych organizacji ruchu z zatwierdzonymi projektami;6)kontrola w terenie prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znaków drogowych, sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;7)ewidencja zatwierdzonych czasowych oraz stałych projektów organizacji ruchu i ich archiwizowanie;8)opiniowanie geometrii dróg w projektach budowlanych dotyczących dróg publicznych oraz rozwiązań dotyczących inżynierii ruchu w koncepcjach oraz opracowaniach z zakresu drogownictwa lub komunikacji;9)przygotowywanie uwag i zaleceń dla właściwych komórek organizacyjnych Urzędu lub miejskich jednostek organizacyjnych dotyczących usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości w istniejącej organizacji ruchu oraz zagrożeń bezpieczeństwa ruchu na drogach publicznych;10)rozpatrywanie i przygotowywanie zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny, w tym także uzgadnianie pod względem bezpieczeństwa ruchu drogowego procesji, pielgrzymek i innych imprez o charakterze religijnym;11)współpraca z innymi organami zarządzającymi ruchem, zarządami dróg i kolei, Policją, innymi miejskimi jednostkami organizacyjnymi oraz komórkami organizacyjnymi Urzędu, w zakresie wprowadzania priorytetów dla zbiorowego transportu publicznego;12)przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń w zakresie organizacji ruchu drogowego;13)analiza uregulowań prawnych dotyczących zarządzania ruchem oraz wnioskowanie w sprawach koniecznych zmian w tym zakresie;14)przygotowywanie planu rzeczowo-finansowego dochodów i wydatków budżetowych Zespołu;15)opracowywanie okresowych ocen, analiz, sprawozdań, informacji oraz prognoz w zakresie wykonanych uchwał oraz realizacji budżetu zespołu;16)opracowywanie projektów odpowiedzi na skargi, wnioski, postulaty, petycje i interpelacje dotyczące organizacji ruchu drogowego;17)organizacja, przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia (w tym do Wydziału Zamówień Publicznych) do postępowań przetargowych związanych merytorycznie z zadaniami Zespołu.
Urząd Miasta Płocka - 2017-07-13 - Płock (mazowieckie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 2 000 PLN

wykształcenie zawodowe/techniczne kierunkowemoże być osoba do przyuczenia prosto po szkolewymagane prawo jazdy kat. Bdyspozycyjnośćpraca w charakterze mobilnego mechanika samochodowego - dojazd do klienta1 zmiana: 8-16wynagrodzenie: 2000 zł brutto
PPHU "ALBANO MAX" Iwona Lepka - 2017-05-18 - Radłów (wielkopolskie)

RECEPCJA/BAR - od 1 400 PLN

PRACA NA TRZECIEJ NOCNEJ ZMIANIE 22:00-6:00 WG HARMONOGRAMU PRACY. WYDAWANIE KLUCZY GOŚCIOM HOTELOWYM, PRZYGOTOWYWANIE PROSTYCH POSIŁKÓW CIEPŁYCH, DBANIE O OGÓLNY PORZĄDEK W MIEJSCU PRACY.
P.H.U. B-H Sp. z o.o. - 2016-08-25 - Zbuczyn (mazowieckie)

CUKIERNIK - od 2 100 PLN

w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Iłża (mazowieckie)

INSTRUKTOR JAZDY KONNEJ - od 2 000 PLN

nauka jazdy konnej , prowadzenie zajęć , hipoterapii, zdanie o zdrowie , wyżywienie konii, dbanie o sprzęt jeżdziecki
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Ulanów (podkarpackie)

REFERENT BIUROWY - 997,4 PLN

referent biurowy
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Pawłowice (śląskie)

PAKOWACZ MEBLI - 12 - 18 PLN

czyszczenie, pakowanie, etykietowanie i załadunek mebli tapicerowanych
PPHU Remix S.C. - 2016-05-05 - Giedajty (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK HALI W HIPERMARKECIE - od 1 850 PLN

OBSŁUGA KLIENTA W HIPERMARKECIE
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Kraków (małopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 400 PLN

zbiór informacji handlowej, analiza rynku, kontakty z kontrahentami indyjskimi, sprzedaż, zaopatrzenie, doradztwo
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Piaseczno (mazowieckie)

FRYZJER - do 1 850 PLN

obsługa klienta, utrzymanie czystości w salonie i przy sytanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)

DIAGNOSTA LABORATORYJNY - od 2 000 PLN

Praca w laboratorium medycznym na stanowisku diagnosty.
ALAB Laboratoria Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Siedlce (mazowieckie)

PODINSPEKTOR - od 2 000 PLN

1. Analiza i ocena zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej;2. Sporządzanie bilansu potrzeb gminy w zakresie zadań własnych i zleconych gminie, dotyczących pomocy społecznej, objętych zakresem obowiązków;3. Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie realizowanych zadań,4. Prowadzenie spraw w zakresie zadań własnych gminy dotyczących:a) przygotowywania decyzji i dokumentów dotyczących płatności zasiłków okresowych,b) przygotowywania decyzji i dokumentów dotyczących płatności zasiłków stałych,c) zgłaszania do ZUS do ubezpieczeń emerytalnego, rentowego i zdrowotnego osób pobierających zasiłki stałe oraz świadczenia pielęgnacyjne,d) opłacania składek na ubezpieczenie zdrowotne określonych w przepisach o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych osób,e) podejmowania innych zadań z zakresu pomocy społecznej wynikających z rozeznanych potrzeb gminy, w tym tworzenia i realizacji programów osłonowych;5. Prowadzenie spraw dotyczących zadań zleconych z zakresu administracji rządowej w zakresie wypłacania wynagrodzenia za sprawowanie opieki6. Współpraca w zakresie prowadzonych spraw z pracownikami Ośrodka, organizacjami, instytucjami i innymi jednostkami działającymi w zakresie pomocy społecznej,7. Sporządzanie sprawozdawczości, przekazywanie jej wojewodzie oraz organom gminy, w tym również w formie dokumentu elektronicznego, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2017-07-24 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - od 2 100 PLN

Wprowadzanie danych dotyczących postępu robót drogowych, branżowych, przygotowywanie dokumentów sprzedażowych.
Gulermark Agir Sanayi Insaat ve Taahhut oddział w Warszawie - 2018-07-05 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)

KUCHARZ - od 2 000 PLN

przygotowywanie dań w restauracji
RESTAURACJA "ŚCINAWIANKA" - 2017-08-31 - Ścinawa (dolnośląskie)

KIEROWCA KAT.C+E - od 2 500 PLN

Odbiór towaru od producentów• Dostawy miedzy magazynami• Dbanie o bezpieczeństwo i prawidłowe przewożenie ładunku• Bieżąca kontrola sprawności i stanu technicznego prowadzonego pojazdu
PRZEDSIĘBIORSTWO HANADLOWO-USŁUGOWE CHEMIROL SP.ZO.O. - 2016-04-28 - Srokowo (warmińsko-mazurskie)

PODINSPEKTOR DS. WYMIARU PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH - do 2 000 PLN

1) prowadzenie ewidencji, rejestrów i kart nieruchomości;2) prowadzenie spraw dotyczących wymiaru należności z tytułu podatku od nieruchomości osób fizycznych, łącznego zobowiązania pieniężnego od osób fizycznych;3) prowadzenie ewidencji związanych z wymiarem podatku od nieruchomości, łącznego zobowiązania pieniężnego;4) prowadzenie postępowań podatkowych;5) analizowanie akt podatkowych oraz zarzutów podnoszonych w odwołaniach i zażaleniach,6) wydawanie zaświadczeń z zakresu podatków lokalnych,7) sporządzanie planów kontroli w zakresie stanowiska pracy, przeprowadzanie kontroli podatkowych oraz sporządzanie sprawozdań z ich realizacji w zakresie zadań na zajmowanym stanowisku.
Urząd Miasta - 2017-01-27 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)


Wybierz powiat