REFERENT - STARSZY INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH (0,5 ETATU) Barczewo oferta pracy Zakład Karny w Barczewie
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na baterie prysznicowe.
Stanowisko: REFERENT - STARSZY INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH (0,5 ETATU)
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie sekretariatu Dyrektora Zakładu Karnego w Barczewie
Data publikacji: 2019-06-27
Lokalizacja: Barczewo (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Zakład Karny w Barczewie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Klasztorna 7, 11-010 Barczewo, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie sekretariatu Dyrektora Zakładu Karnego w Barczewie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: docelowe zatrudnienie na czas nieokreślony
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT - STARSZY INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH (0,5 ETATU)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Barczewo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olsztyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Barczewo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Data zakończenia pracy: 31.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
składanie dokumentów 01-12.07.2019 r.- podanie o przyjęcie do pracy- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i ukończone kursy - kopia dowodu osobistego- kopie świadectw pracy- kopie dokumentów potwierdzającychdodatkowe umiejętnościW służbie więziennej pracownikie może być osoba, która: - ukończyła 18 lat i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych, - daje kękojmię prawidłowego wykonywania powierzonych zadań (uprawnienia do wykonywania zawodu), - nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępsto umyślne, przestępstwo skarbowe albo wobec której nie został wydany prawomocny wyrok warunkowo umarzający postępowanie karneo takie przestępstwo, a także nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne o takie przestępstwo, - dająca rękojmię tajemnicy stosownie do wymogów określonych w przepisach o chronie informacji niejawnych, - posiadająca zdolność fizyczną i psychiczną pozwalającą na zatrudnienie na określonym stanowisku, którą ustala służba medycyny pracy
Nazwa pracodawcy: Zakład Karny w Barczewie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Adres pracodawcy:
Klasztorna 7, 11-010 Barczewo, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
składanie dokumentów 1-12.07.2019 r- podanie o przyjęcie do pracy- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i ukończone kursy - kopia dowodu osobistego- kopie świadectw pracy- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe umiejętności
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: olsztyński
Gmina pracodawcy: Barczewo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Barczewo
Ulica pracodawcy: Klasztorna
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 27.06.2019
Oferta pracy ważna do: 12.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?969efb350abc5d3e7d69e764943dc4f1
Podobne oferty pracy
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Nasielsk (mazowieckie)
Załadunek towarów masowych.
IMPULS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-11 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa kasowa klientów, sprzedaz produktów bankowych
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Zabrze (śląskie)
Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń urlopowych, jubileuszy, zasiłków chorobowych itp., sporządzanie list płac pracownikom szkoły, rozliczanie umów zleceń, umów o dzieło. Sporządzanie zaświadczeń o przychodach, dochodach pracowników, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, rejestracja i wyrejestrowywanie pracowników oraz członków ich rodzin z ZUS, sporządzanie sprawozdań z zakresu wynagrodzeń i ZUS (SIO, GUS, UG), rozliczanie ZFŚS, MKZP, prowadzenie inwentaryzacji, wstępna kontrola dokumentów księgowych, dekretowanie dokumentów, rozliczanie obiadów szkolnych, współpraca z główną księgową i kierownikiem gospodarczym. Praca w systemie etatu w Publicznej Szkole Podstawowej w Warcie Bolesławieckiej i etatu w Publicznej Szkole Podstawowej w Raciborowicach.
Szkoła Podstawowa im. Wł.St. Reymonta w Warcie Bolesławieckiej - 2019-02-14 - Warta Bolesławiecka (dolnośląskie)
opieka nad dziećmi w żłobku
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Zawiercie (śląskie)
- obsługa interesantów (telefoniczna i osobista)- wysyłanie poczty- prowadzenie Dziennika Kmo- sporządzanie pism- archiwizacja akt
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pomocnik wulkanizatora, praca zmianowa w godzinach 8.00-19.00
Nowakowski&Szymański Sp. z o.o. - 2016-07-12 - Kraków (małopolskie)
Zapoznanie się z treścią ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz rozporządzenia do ustawy w kwestii dotyczącej regulacji prawnych - w sprawie zorganizowania i sfinansowania prac interwencyjnych.Zapoznanie się z drukami wniosku w sprawie zorganizowania i sfinansowania prac interwencyjnych. Obsługa klienta - udzielanie informacji. Wydawanie oraz przyjmowanie wniosków dotyczących organizacji prac interwencyjnych oraz refundacji. Pisanie pism oraz zestawień statystycznych w programie Word i Excel, obsługa programu Syriusz. Kserowanie dokumentów źródłowych. Zakładanie teczek dla poszczególnych firm oraz wpinanie dokumentów wpływających do teczek. Bezpośrednia współpraca z działem pośrednictwa pracy, ewidencji i świadczeń oraz z innymi stanowiskami działu instrumentów rynku pracy.
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Gdynia (pomorskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Tczew (pomorskie)
• obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami• obsługa połączeń przychodzących i wychodzących z zakresu windykacji• prowadzenie negocjacji z dłużnikami• monitoring ustalonych z dłużnikami spłat• realizowanie założonych planów odzyskanych należności• utrzymanie wysokiego poziomu jakości wykonywanej pracy• realizacja zadań ilościowych i jakościowych• aktualizacja bazy adresowej dłużników
BANK POCZTOWY SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie spraw kadrowych, prowadzenie płac, prowadzenie rejestru zamówień publicznych.
Powiatowy Zespół Obsługi Finansowej Oświaty - 2017-01-24 - Tarnowskie Góry (śląskie)
prace biurowe w inspektoracie, samodzielne prowadzenie rejestrówkancelareyjnych, archiwizacja dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-05-21 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
obsługa klientów, przyjmowanie i wysyłanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Grabów nad Prosną (wielkopolskie)
Transport mebli, montaż mebli, obsługa magazynu.
Przemysław Szczebowski HEVER - 2018-07-12 - Legnica (dolnośląskie)
- układanie kostki brukowej- wykonywanie prac wykończeniowych
kontakt przez OHP - 2017-05-17 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Prowadzenie spraw z zakresu obsługi administracyjno-biurowej Działu administracyjno-gospodarczego. Przygotowywanie zestawień zrealizowanych zakupów materiałów i usług w ujęciu ilościowym i wartościowym dla procedury zamówień publicznych. Przygotowywanie wniosków dla procedury zamówień publicznych i przetargów. Sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych zamówień publicznych i przetargów. Prowadzenie ewidencji zamówień/faktur oraz rejestrów. Prowadzenie ewidencji środków trwałych w formie elektronicznej oraz ksiąg inwentarzowych. Prowadzenie analitycznej kartoteki ewidencji pozostałych środków trwałych (wyposażenia), okresowe uzgadnianie stanów z osobami materialnie odpowiedzialnymi oraz ze stanami księgowymi. Przygotowywanie projektów aktów prawnych dotyczących likwidacji mienia stanowiącego wyposażenie domu. Współpraca w zakresie odpowiedniego przygotowania i przekazania dokumentów archiwalnych do składnicy akt, organizowanie brakowania dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Sporządzanie protokołów przyjęcia darów i prowadzenie ewidencji. Dokumentowanie oraz nadzór nad procesem zarządzania ryzykiem w ramach systemu kontroli zarządczej. Współpraca z pracownikami innych działów.
Dom Pomocy Społecznej w Goślicach - 2017-12-14 - Goślice (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:Prowadzenie biura podawczego w zakresie właściwości Wód Polskich.Przyjmowanie wniosków o wydanie zgód wodnoprawnych.Sprawdzanie kompletności wniosków o wydanie zgód wodnoprawnych.Prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie zgłoszeń wodnoprawnych.Świadczenie pomocy merytorycznej oraz informowanie wnioskodawcy składającego wniosek o zgłoszenie wodnoprawne o konieczności uzyskania pozwolenia wodnoprawnego lub oceny wodnoprawnej.Przygotowywanie projektu decyzji o sprzeciwie zgłoszenia wodnoprawnego.Przygotowanie zaświadczeń o braku sprzeciwu w zakresie zgłoszeń wodnoprawnychPrzekazywanie wniosków dot. pozwoleń wodnoprawnych, ocen wodnoprawnych do właściwego organu Wód Polskich oraz powiadamiania wnioskodawcy o przekazaniu wniosku.Współudział w przygotowywaniu planu w zakresie utrzymania wód i urządzeń wodnych.Przygotowywanie wniosków (dokumentacji) na roboty remontowe, konserwacyjne i awaryjne na ciekach wodnych.Udział w sprawowaniu kontroli nad ochroną wód objętych działaniem Nadzoru Wodnego.Udział w wizjach terenowych dla ustalenia zakresu robót utrzymaniowych.Udział w akcjach przeciwpowodziowych na terenie działania Nadzoru Wodnego.Udział w kontroli wykonania robót eksploatacyjnych i utrzymaniowych.
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2019-04-04 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Wystawianie faktur oraz ich przekazywanie do działów merytorycznych, rozliczanie z pracy handlowców, pośredniczenie w kontaktach handlowych między handlowcem, a klientem.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie ewidencji przychodu i rozchodu składników majątkowych
Jednostka Wojskowa 1156/ Jednostka Wojskowa 2823 / 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH - 2018-06-18 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa węzła betoniarskiego (wibropreasy), bieżąca kontrola produkowanej mieszanki betonowej, nadzór nad stanem technicznym węzła, prowadzenie niezbędnej dokumentacji.Praca w godz. 6-14-22-6Kontakt z pracodawcą: 694836324, rekrutacja (at) libet.pl
Libet S.A. - 2019-04-12 - Domanice (dolnośląskie)
Sprzedaż wyrobów cukierniczych.
PIEKARNIA CUKIERNIA "KARMELEK", CUKIERNIA ADRIANA SEŃKÓW - 2017-11-16 - Nysa (opolskie)
Wprowadzanie danych do komputera, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników.
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Praszka (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Garwolin (mazowieckie)
obsługa komputera, zapoznanie się z planem kont, z polityką rachunkowości, ze sposobem wystawiania faktur, z obiegiem dokumentacji księgowej w zakładzie budżetowym
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Bierutów (dolnośląskie)
Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą,Kontakt telefoniczny 58-532-40-08Adres e-mail: kadry (at) oiler.pl
OILER S.A. - 2017-10-11 - Tczew (pomorskie)
Sprzedawcastaż w godz. 10-18
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie dzienników ewidencji, udzielanie technicznego wsparcia użytkownikom, pomoc w ocenie eksploatacji sprzętu teleinformatycznego, pomoc w obsłudze systemów informatycznych
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Mikołów (śląskie)
referent
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
archiwizowanie dokumentow
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Zielona Góra (lubuskie)