REFERENT, STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW O PRZYZNANIE POMOCY Gdynia oferta pracy Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Stanowisko: REFERENT, STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW O PRZYZNANIE POMOCY
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: - weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa, w tym wprowadzanie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku,- przygotowanie projektów umów i aneksów do umów zawieranych z wnioskodawcami do ich parafowania,- prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych,- rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania,- udzielanie informacji w zakresie działalności BWI, w tym przeprowadzanie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców
Data publikacji: 2019-03-26
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hugo Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa, w tym wprowadzanie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku,- przygotowanie projektów umów i aneksów do umów zawieranych z wnioskodawcami do ich parafowania,- prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych,- rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania,- udzielanie informacji w zakresie działalności BWI, w tym przeprowadzanie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT, STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW O PRZYZNANIE POMOCY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne:- wykształcenie min. średnie - znajomość zadań wykonywanych przez ARiMR,- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego- znajomość Ustawy z dnia 9 maja 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ( z późn. zm.)Dodatkowe informacje udzielane będą pod numerem tel. 058 668 65 181. CV i list motywacyjny,2. Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.(Treść oświadczenia jest do pobrania na stronie ARiMR).3. Kserokopie/skany dokumentów potwierdzających wykształcenie 4. Kserokopie świadectwa pracy Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnejDokumenty należy składać w terminie do: 4 kwietnia 2019 r. (liczy się data wpływu do ARiMR) Listownie na adres:Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji RolnictwaPomorski Oddział Regionalnyul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdyniaz dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru nr OR11/BWI/12/19Osobiście:Kancelaria Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorskiego Oddziału Regionalnegoul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, wejście bramą od ul. Wolności(kancelaria czynna w godzinach 7:30-15:30)Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru OR11/BWI/12/19w wersji elektronicznej na adres: rekrutacjaor11 (at) arimr.gov.pl z dopiskiem: OR11/BWI/12/19
Nazwa pracodawcy:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Hugo Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. CV i list motywacyjny,2. Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.(Treść oświadczenia jest do pobrania na stronie ARiMR).3. Kserokopie/skany dokumentów potwierdzających wykształcenie 4. Kserokopie świadectwa pracy Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnejDokumenty należy składać w terminie do: 4 kwietnia 2019 r. (liczy się data wpływu do ARiMR) Listownie na adres:Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji RolnictwaPomorski Oddział Regionalnyul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdyniaz dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru nr OR11/BWI/12/19Osobiście:Kancelaria Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorskiego Oddziału Regionalnegoul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, wejście bramą od ul. Wolności(kancelaria czynna w godzinach 7:30-15:30)Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru OR11/BWI/12/19w wersji elektronicznej na adres: rekrutacjaor11 (at) arimr.gov.pl z dopiskiem: OR11/BWI/12/19
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Hugo Kołłątaja
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.03.2019
Data dodania oferty pracy: 26.03.2019
Oferta pracy ważna do: 04.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
.
TECHNOMET SP. ZO.O. - 2017-03-10 - Zawadzkie (opolskie)
prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, ryczałtu
BIURO USŁUG KSIĘGOWYCH Sylwia Janowska - 2017-06-01 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Segregowanie dokumentacji według wskazań, obsługa kopiarki, skanowanie dokumentów, wysyłanie informacji droga elektroniczną / nabór staż do 30 r. ż. PO WER - niskie kwalifikacje/
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Pabianice (łódzkie)
Pomoc w prowadzeniu całokształtu prac zwiazanych z realizacją inwestycji planowanych z budżetu miasta, pomoc w prowadzeniu całokształtu prac związanych z realizacją rocznego planu remontów Zakładu, prowadzenie, koordynowanie wymaganych przeglądów w budynkach komunalnych oraz realizacja zaleceń pokontrolnych, bieżące monitorowanie, analizowanie stanu technicznego komunalnego zasobu mieszkalnego, odczytywanie urządzeń pomiarowych (piwnice,klatki schodowe, poddasza,studnie, wodomierze), współpraca z referentami Urzędu Miasta, obsługa najemców lokali komunalnych w zakresie spraw technicznych.
Zakład Nieruchomości Komunalnych w Pruszczu Gdańskim - 2016-03-15 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków
RESTAURACJA I SALA BANKIETOWA AS- WILCZYŃSKI KAROL - 2017-08-31 - Słodków-Kolonia (wielkopolskie)
wpisywanie poczty do rejestrów oraz dzienników podawczych, pomoc w prowadzeniu sekretariatu i kancelarii jawnej, arciwizacja dokumentów, zapoznanie z zasadami pracy w punkcie przyjęć interesantów
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Błonie (mazowieckie)
Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, mile widziane doświadczenie, umiejętności mechaniczne i manualneZakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem
Wypożyczalnia Przyczep "RYŚ" Fabian Niklewicz - 2019-03-13 - Krotoszyn (wielkopolskie)
prowadzenie bieżących działań związanych z udziałem Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr . Ludwika Błażka w Inowrocławiu w realizacji projektów współfinansowanych z funduszy europejskich, w tym strukturalnych; przygotowywanie niezbędnych materiałów oraz załączników do projektów współfinansowanych z funduszy europejskich; monitorowanie aktów prawnych dotyczących funduszy strukturalnych, w tym programów wspierających projek
SZPITAL WIELOSPECJALISTYCZNY IM. DR LUDWIKA BŁAŻKA - 2019-03-06 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Odchwaszczanie roślin, sadzenie roślin ozdobnych, pielęgnowanie trawników i krzewów poprzez ich cięcie pielęgnacyjne i opryski, koszenie poboczy i trawników. Miejsce pracy Rumia i gminy okoliczne w promieniu 50 km.
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z o.o. - 2018-09-10 - Rumia (pomorskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
POMOC PRZY: SPORZĄDZANIU PISM URZĘDOWYCH I WYSYŁCE; ARCHIWIZACJI DOKUMENTÓW.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Żychlin (wielkopolskie)
praca w dziale płac
IPT AKROMAR Sp. z o.o, Spółka komandytowa - 2016-09-27 - Zielona Góra (lubuskie)
Zgodnie z programem stażowym
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obliczanie wynagrodzeń pracownikom na podstawie przepisów płacowych
Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. - 2019-03-11 - Chojnice (pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Tworóg (śląskie)
- prowadzenie sekretariatu , fakturowanie
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
1. Czuwanie nad przestrzeganiem obowiązujących regulaminów.2. Obsługa kancelaryjna Centrum (obsługa połączeń telefonicznych, korespondencji elektronicznej i tradycyjnej oraz prowadzenie ksiąg kancelaryjnych.3. Prowadzenie obowiązujących rejestrów oraz ewidencji dokumentów przychodzących i wychodzących (umowy, zamówienia, zarządzenia itp.).4. Prowadzenie dokumentacji oraz dokonywanie operacji finansowych, w szczególności: sprzedaży biletów wstępu oraz przyjmowanie wpłat od uczestników płatnych form pracy, sporządzanie dowodów wpłat oraz dokonywanie wpłat pobranej gotówki na rachunek bankowy.5. Promowanie i informowanie o bieżących przedsięwzięciach kulturalnych oraz działającychkołach i sekcjach zainteresowań. 6. Redagowanie tekstów oraz bieżąca aktualizacja informacji w serwisie internetowym oraz na portalach społecznościowych.7. Przygotowywanie projektów umów, sprawozdań i planów pracy.
Centrum Kultury i Czytelnictwa w Serocku - 2017-02-17 - Serock (mazowieckie)
sprzedaż, wykładanie towaru, obsługa klientazatrudnienie: 1 etat oraz 1/2 etatu
Juliusz Spojda - 2016-12-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad utrzymaniem systemów zabezpieczeń w pełnej sprawności, obsługa systemów zabezpieczeń wraz z konfiguracją urządzeń
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2016-02-11 - Świętoszów (dolnośląskie)
jw
POLSKI CZERWONY KRZYŻ Zarząd Główny - 2018-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
- sporządzanie deklaracji podatkowych- przygotowywanie danych d o sprawozdań finansowych- obsługa rachunków klientów portugalskoęzycznym- wymagany kontakt z klientem mailowy i telefoniczny- przygotowywanie faktur dla klientówmiejsce pracy - Łódź oraz inne miejsca wskazane przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Łódź (łódzkie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy oraz zakwalifikowanych do II profilu pomocy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie wyższe (do 6 m-y po ukończeniu studiów); doświadczenie zawodowe: brak wymagań; znajomość pakietu MS Office; znajomość jęz. angielskiego (B2); umiejętność współpracy i komunikacji w zespole, motywacja do pracy; zakres obowiązków: prace adm.-biurowe, sporządzanie dokumentów, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, przyg. sprawozdań i raportów, obsługa klienta, współpraca z pozostałymi jed. uczelni; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Gliwice (śląskie)
- świadczenie klientom najlepszej obsługi, - sporządzanie dokumentacji sprzedaży, - dbanie o poprawność oznaczeń marketowych, - dbanie o ułożenie ekspozycji. Praca w systemie równoważnym, w godz.: 10-20, przez 7 dni w tygodniu. Oferta dostepna w sali G, D. Kontakt z pracodawcą - administracja, tel.: 71 75 888 12 lub 13.
POCO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-07-01 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Obsługa punktu informatycznego,Obsługa programu (poczta przychodząca i wychodząca)Obsługa łącznic telefonicznych,
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Radlin (śląskie)
wprowadzanie danych do systemów informatycznycharchiwizowanie dokumentacjiobsługa korespondencji wychodzącejprzygotowanie akt do archiwizacji
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Łódź (łódzkie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
opracowywanie projektów, przebudowy i modernizacji wnętrz, przeprowadzanie inwentaryzacji wnętrz, opracowywanie programu funkcjonalno-przestrzennego wnętrza, podejmowanie koncepcji plastycznej i kolorystycznej, wybór lub projektowanie poszczególnych sprzętów
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
demontaż, montaż, diagnostyka uszkodzonego sprzętu, naprawa uszkodzonego sprzętu fotopraca na umowę zlecenie około 100 godzin w miesiącu, dyspozycyjność w godzinahc 9:00-14:00oferta dostępna w sali H
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 8-22
WELL INVESTMENT - 2017-03-23 - Ustka (pomorskie)
Przygotowywanie kart ewidencji odpadów, Sporządzanie zbiorczych zestawień danych o rodzajach i ilościach odpadów oraz instalacjach i urządzeniach służących do odzysku i unieszkodliwiania odpadów, Współpraca z właściwymi urzędami i instytucjami (m. in. Urząd Marszałkowski, WIOŚ,) w przygotowywaniu dokumentów do uzyskania uzgodnień i zezwoleń,Rozliczanie kosztów i opłat związanych z korzystaniem ze środowiska. Umowa na 3 miesiące, po okresie próbnym na czas określony; godziny pracy: 6.00- 14.00, 14.00- 22.00; wysokość wynagrodzenia od 2800 zł brutto
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP.ZO.O. - 2018-03-26 - Słupsk (pomorskie)