REFERENT, STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW O PRZYZNANIE POMOCY Gdynia oferta pracy Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Stanowisko: REFERENT, STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW O PRZYZNANIE POMOCY
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: - weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa, w tym wprowadzanie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku,- przygotowanie projektów umów i aneksów do umów zawieranych z wnioskodawcami do ich parafowania,- prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych,- rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania,- udzielanie informacji w zakresie działalności BWI, w tym przeprowadzanie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców
Data publikacji: 2019-06-14
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hugo Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa, w tym wprowadzanie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku,- przygotowanie projektów umów i aneksów do umów zawieranych z wnioskodawcami do ich parafowania,- prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych,- rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania,- udzielanie informacji w zakresie działalności BWI, w tym przeprowadzanie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT, STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW O PRZYZNANIE POMOCY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne:- wykształcenie min. średnie - znajomość zadań wykonywanych przez ARiMR,- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego- znajomość Ustawy z dnia 9 maja 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ( z późn. zm.)Referent Stanowisko pracy ds. obsługi wniosków o przyznanie pomocy miejsce pracy ( do 15.09.2019 r. ): Biuro Wsparcia Inwestycyjnego Pomorski Oddział Regionalny , 81-332 Gdynia , ul. Kołłątaja 1 miejsce pracy ( od 16.09.2019 r. ): Biuro Powiatowe w Kościerzynie ul. Przemysłowa 7B, 83-400 Kościerzyna
Nazwa pracodawcy:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Hugo Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.Załączony do ogłoszenia kwestionariusz osobowy. (kwestionariusz osobowy do pobrania na dole ogłoszenia)2.List motywacyjny.3.Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata. (treść ogłoszenia jest do pobrania na dole ogłoszenia)4.Kserokopie/skany dokumentów potwierdzających wykształcenie.Aplikacja kandydata do pracy zawierająca braki, wadliwą treść oświadczenia dotyczącego przetwarzania danych osobowych bądź pozbawiona takiego oświadczenia nie będzie uwzględniona w procesie rekrutacji.Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej.Dokumenty należy składać w terminie do: 27 czerwca 2019 r. (liczy się data wpływu do ARiMR) Listownie na adres:Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji RolnictwaPomorski Oddział Regionalnyul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdyniaz dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru nr OR11/BWI/20/19Osobiście:Kancelaria Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorskiego Oddziału Regionalnegoul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, wejście bramą od ul. Wolności(kancelaria czynna w godzinach 7:30-15:30)Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru OR11/BWI/20/19lubw wersji elektronicznej na adres: rekrutacjaor11 (at) arimr.gov.pl z dopiskiem: OR11/BWI/20/19
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Hugo Kołłątaja
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 17.06.2019
Oferta pracy ważna do: 27.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8e33e3e4d01a75877b64d7818ce33ea4
Podobne oferty pracy
ŚlusarzJedna zmiana:od 7-15.
Zakład Metalowy Mirosław Głowa - 2016-09-16 - Tuszów Narodowy (podkarpackie)
KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW, WYDRUKI I ANALIZA DOKUMENTÓW, PRACE BIUROWE, OBSŁUGA KOMPUTERAI URZĄDZEŃ BIUROWYCH
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Opoczno (łódzkie)
Zadania na stanowisku:- organizowanie zaopatrzenia w artykuły medyczne, remontowe, biurowei sanitarne,- opracowanie zapytań ofertowych zgodnie z wymogami ustawy prawo zamówień publicznych,- negocjowanie cen i warunków dostaw,- kontrola faktur pod względem zgodności z umową i zamówieniami,- współpraca z magazynem.
Mazowieckie Centrum Leczenia Chorób Płuc i Gruźlicy w Otwocku - 2018-09-10 - Otwock (mazowieckie)
Główny księgowy do spraw finansowo- księgowych i administracyjnych, dokumenty i wymagania oferty konkursowej nr 43195 z dnia 20.02.2019 dostępne na stronie: www.kuznica.griw.gov.pl lub pod nr tel. 857224700. Dokumenty należy składać do 06.03.2019r. Miejsce składania dokumentów : Graniczny Inspektorat Weterynarii w Kuźnicy ul. Graniczna 1, 16-113 Kuźnica Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Imię/Imiona i Nazwisko, adres kandydata/kandydatki oraz dopisek "Oferta pracy w służbie cywilnej"
GRANICZNY INSPEKTORAT WETERYNARII w Kuźnicy - 2019-02-25 - Kuźnica (podlaskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, rekrutacja pracowników, rozliczanie czasu pracy, współpraca z APT, inne prace zlecone przez przełożonego.
BADER POLSKA Sp.z o.o. - 2019-04-29 - Nowa Sól (lubuskie)
opracowywanie i zarządzanie dokumentacją techniczną (Auto Cad), obsługa klienta, pozostałe czynności biurowe
Czerniak Kazimierz Karen-Pianki - 2016-04-12 - Czyżowice (śląskie)
obsługa biura kredytowo-kasjerskiego
BIURO KREDYTOWE LUKAS Sebastian Bodnar - 2016-02-26 - Mostkowo (zachodniopomorskie)
sporządzanie list płac, księgowanie, dekretowanie
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Rudna (dolnośląskie)
Prace biurowe.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
https://www.hyzne.pl/14-bip/11224-nabor-na-wolne-stanowiska-urzednicze/11335-nabor-na-stanowisko-mlodszy-referent-ds-inwestycji-i-remontow.html
URZĄD GMINY HYŻNE - 2018-08-13 - Hyżne (podkarpackie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Zielona Góra (lubuskie)
a)Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych orazprzepisów wykonawczych i wewnętrznych 33el.Tr.b)Współudział w opracowaniu rocznego pianu zakupów oraz jego aktualizacjac)Prowadzenie rejestru zamówień i umów na dostawy wymienione w Pkt, "g"d)Terminowe przygotowywanie procedur przetargowych dotyczących zamówień w zakresie dostaw wyszczególnionych w pkt" g" zapewniających ciągłość ich dostaw, zgodnie z ustawą PZP i regulaminem 33BLTr.e)Współpraca z Sekcją Zamówień Publicznych 33 BITr.. w zakresie przygotowania oraz udzielania zamówieńf)Osobisty udział w pracach komisji przetargowejPrzygotowanie postępowań o wartości nieprzekraczających 30 000 EURI w zakresie dostawy:- środków do utrzymania czystości w pomieszczeniach- drobnego sprzętu gospodarczego- materiałów wod-kan-gaz i c.o,- materiałów ogólnobudowlanych- artykułów elektrotechnicznych- innych artykułów niezbędnych do funkcjonowaniah)Realizacja wszelkich czynności z zawieraniem umów na w/w. dostawyi)Prowadzenie bieżącej kontroli realizacji umów zawartych w drodze procedur przetargowych, w tym sprawdzanie wystawianych faktur pod względem zgodności z zapisami umowy i ich ewidencjonowanie, celem nadzoru stopnia realizacji przedmiotowych umówj)Dokonywanie doraźnych oraz awaryjnych zakupów, których wartość nie przekracza wyrażonej w zł kwoty 30 000 EURO zgodnie z ustawą PZP i regulaminem wewnętrznym 33BLTr.k)Archiwowa nie dokumentów związanych z realizacją dostaw doraźnych zakupów oraz umów1)Przestrzeganie dyscypliny budżetowej, przydzielonych limitówfinansowych, zasad sporządzania i obiegu dokumentów księgowychm)Opracowywanie dokumentów ewidencyjnych, informacyjnych i korespondencyjnych oraz ich projektów zgodnie z obowiązującymi przepisamin)Współpraca z innymi komórkami i osobami funkcyjnymi Infrastrukturyw 33 Wew zakresie wspólnie realizowanej problematykio)Meldowanie przełożonym o stanie realizacji zadań i wykonywanie analiz i zestawień służących doskonaleniu efektywności gospodarowaniap)Ścisłe przestrzeganie wyznaczonych terminów przy realizacji poleceń
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2019-04-19 - Powidz (wielkopolskie)
jw.
OŚRODEK WDROŻEŃ EKONOMICZNO - ORGANIZACYJNYCH BUDOWNICTWA 'PROMOCJA' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-01 - Warszawa (mazowieckie)
Archiwizacja dokumentów dotyczących osób bezrobotnych. Porządkowanie akt osobowych. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa klienta - udzielanie informacji w punkcie informacyjnym.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Gdynia (pomorskie)
1. Ogólne zapoznanie się z zakresem zadań księgowych realizowanych w komendzie.2. Zapoznanie się z obsługą komputera w tym programem płacowym.3. Zapoznanie się z zasadami prowadzenia rejestru faktur.4. Zapoznanie się z zasadami sporządzania , obiegu i kontroli wybranych dokumentów księgowych.5. Przygotowanie dokumentów i opracowanie akt do archiwizacji.6. Zapoznanie się z klasyfikacją budżetową wydatków komendy.7. Zapoznanie się z zasadami ewidencji księgowej w zakresie gospodarki magazynowej.
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Łęczyca (łódzkie)
obsługa klienta, przyjmowanie towaru, utrzymywanie czystości w miejscu pracy
LEGAL "U DRZEWA" IZABELA KOSZYCZAREK - 2016-04-06 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Obsługa telefonu,faxu,kopiarki,obsługa poczty elektronicznej,obsługa interesantów,rejestrowanie dokumentów wpływających i wychodzących z Urzędu.
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Kutno (łódzkie)
Praca na hali produkcyjnej przy maszynach. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 15-23 w Kołobrzegu.
AMBERLINE Sp. z o.o. - 2018-01-19 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Montaż domów jednorodzinnych w systemie SIP.Praca na terenie Rzeszowa oraz delegacje na terenie całej Polski
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Marketing i promocja współpracy ukraińsko - polskiej, w tym kulturalnej; utrzymywanie kontaktów w ramach wspólpracy kulturalnej z zagranicą, w szczególności z Ukrainą.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Łódź (łódzkie)
Utrzymywanie czystości stanowisk myjni, prace porządkowe na obiekcie pracy, praca w trybie zmiennym oraz w niedziele i święta, dozorowanie obiektu.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Płock (mazowieckie)
zgodnie z dołaczonym do wnisku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Żywiec (śląskie)
wprowadzanie ofert do systemu rezerwacyjnego, opracowywanie i kalkulacja ofert, obsługa systemów rezerwowych SART, Merlinx, euroticket, Vayager. Fakturowanie imprez. Obsługa klienta w biurze oraz klienta internetowego. Sprzedaż biletów autokarowych i lotnicznych.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Sosnowiec (śląskie)
bieżąca obsługa klienta
EUROFOAM Polska Sp. z o.o. - 2016-07-25 - Zgierz (łódzkie)
-
DREMEX S.C.MULARCZYK LECH MULARCZYK MACIEJ - 2017-02-28 - Zdzieszowice (opolskie)
organizowanie zajęć dla dzieci i młodzieży, współprace przy organizacji imprez kulturalnych, sportowych, plenerowych
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Zblewo (pomorskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Wrocław (dolnośląskie)
według harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
Obsługa klientów firmy, obsługa sprzedaży, fakturowanie, zbieranie inf. o oczekiwaniach, potrzebach klientów i otoczenia firmy. Wdrażanie nowych produktów na rynek, rozwój ich sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, wstępna windykacja należności.
LASKOMEX PPHU - 2018-03-16 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie sekretariatu w szkole, rejestrowanie pism przychodzących i wychodzacych, obsługa korespondencji, prowadzenie list obecności i ewidencji czasu pracy pracowników w administracji i obsługi, prowadzenie dokumentów uczniów, prowadzenie wykazu uczniów objętych obowiązkiem szkolnym, wystawianie legitymacji uczniom i pracownikom, wykonywanie odpisów dokumentacji szkolnej, wystawianie różnorodnych zaświadczeń i druków, prowadzenie spraw kadrowych pracowników szkoły, przygotowanie danych do projektu organizacyjnego szkoły, sprawozdań GUS, SIO, wykonywanie innych prac zleconych przez dyrektora.
Zespół Szkół w Ostrowicach - 2017-08-01 - Ostrowice (zachodniopomorskie)