REFERENT + ST POWER (IV) (SEKCJA EKONOM.-FINANS.) Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT + ST POWER (IV) (SEKCJA EKONOM.-FINANS.)
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: - Zapoznanie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami ICZMP, w tym ze strukturą organizacyjną obiegiem dokumentów, ich klasyfikacją i zasadami przechowywania i archiwizowania oraz systemem księgowo-finansowym,- Prowadzenie rejestru dokumentów przych. i wych. do/z ICZMP,- Prowadzenie weryfikacji i wstepnej kontroli rachunkowej i formalnej spływających dokumentów księgowych,- Pomoc w bieżących obowiązkach biurowych ( skanowanie dokumentów, kserowanie, archiwizacja, redagowanie pism itp.)- Analiza i uzgadnianie kont analitycznych kontrahentów pod nadzorem osoby upoważnionej,- Uczestniczenie w rozliczaniu delegacji krajowych,- Weryfiakcja not odsetkowych,- Weryfiakcja not korygujących,- Nanoszenie dekretów na dokumentach źródłowych,- Księgowanie dokumentów magazynowych pod nadzorem osoby upoważnionej,- Uczestnictwo w spisach inwenteryzacyjnych i ich rozliczaniu,- Cechowowanie środków trwałych,- Współpraca z klinikami i komórkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania danych źródłowych.
Data publikacji: 2018-09-21
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
- Zapoznanie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami ICZMP, w tym ze strukturą organizacyjną obiegiem dokumentów, ich klasyfikacją i zasadami przechowywania i archiwizowania oraz systemem księgowo-finansowym,- Prowadzenie rejestru dokumentów przych. i wych. do/z ICZMP,- Prowadzenie weryfikacji i wstepnej kontroli rachunkowej i formalnej spływających dokumentów księgowych,- Pomoc w bieżących obowiązkach biurowych ( skanowanie dokumentów, kserowanie, archiwizacja, redagowanie pism itp.)- Analiza i uzgadnianie kont analitycznych kontrahentów pod nadzorem osoby upoważnionej,- Uczestniczenie w rozliczaniu delegacji krajowych,- Weryfiakcja not odsetkowych,- Weryfiakcja not korygujących,- Nanoszenie dekretów na dokumentach źródłowych,- Księgowanie dokumentów magazynowych pod nadzorem osoby upoważnionej,- Uczestnictwo w spisach inwenteryzacyjnych i ich rozliczaniu,- Cechowowanie środków trwałych,- Współpraca z klinikami i komórkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania danych źródłowych.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1.6
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT + ST POWER (IV) (SEKCJA EKONOM.-FINANS.)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 20.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
biegła obsługa komputera (internet, Microsoft Office)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.09.2018
Data dodania oferty pracy: 20.09.2018
Oferta pracy ważna do: 19.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 14.08.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
jw.
PERUN S.A. - 2017-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie dokumentów,ksiegowanie,sporządzanie rejestrów,prowadzenie korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Chrzanów (małopolskie)
obsługa klientów, obsługa sprzętu i maszyn gastronomicznych; zgodnie ze stanowiskiem;
PHU Sylwia Girwidz Węgorzewo - 2017-05-17 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Kierowanie pracą warsztatu, naprawa samochodów ciężarowych
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Kalisz (wielkopolskie)
wprowadzanie dokumentów do programu PŁATNIK : księgowanie, zorliczanie wynagrodzeń, deklaracje ZUS
I.T.A Kancelaria Podatkowa Jarosław Hruszowiec - 2016-06-08 - Świdnica (dolnośląskie)
Wykonywanie obowiązków na stanowisku kadrowa/kadrowy-pomoc
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2017-08-18 - Chojnice (pomorskie)
MIESIĘCZNA ANALIZA KOSZTÓW ZARZĄDU, OGÓLNOZAKŁADOWYCH I NALEŻNOŚCI, TWORZENIE I WERYFIKACJA BIZNESPLANÓW, ANALIZ I BUDŻETÓW ZGODNIE Z ZAŁOŻENIAMI PRZEKAZANYMI PRZEZ PRZEŁOŻONYCH, SPORZĄDZANIE KALKULACJI WYNIKOWEJ KOSZTÓW ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH, SPORZĄDZANIE ZBIORCZEGO ZESTAWIENIA ZOBOWIĄZAŃ I NALEŻNOŚCI, ANALIZA WYNIKÓW I WSKAŹNIKÓW MIESIĘCZNYCH ORAZ TWORZENIE RAPORTÓW
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Kierowanie wózkiem widłowym, przyjmowanie dostaw, wykładanie towaru. Praca w godzinach 6-14 i 9-17.
EUROCASH SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-08 - Wyszków (mazowieckie)
obsługa klienta, sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Ostrów-Kolonia (lubelskie)
Prowadzenie dokumentacji magazynowej.Wprowadzanie faktur zakupowych.Rozliczanie dobowe magazynu.Ewidencja rozchodów i przychodów.Weryfikacja poprawności dokumentów.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2017-09-26 - Ropczyce (podkarpackie)
szycie odzieży
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo-Usługowe "ADAMPOL" Regina Lewandowska - 2016-04-28 - Leśna (dolnośląskie)
sprzedaż produktów bankowych, aktywne poszukiwanie klientów
All Finance Sp. z o.o. - 2016-04-19 - Rumia (pomorskie)
w/g potrzeb
Odlewnia Chemar Sp. z o.o. - 2016-03-15 - Kielce (świętokrzyskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Białystok (podlaskie)
promocja oferty szkoleniowo-podyplomowej i propagowanie kształcenia
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie ewidencji w słuzbie zywnościowej, merytoryczne sprawdzenie asygnat kuchennych zwróconych do kancelarii, prowadzenie ewidencji pomocniczej w zakresie ewidencji przychodów i rozchodów produktów spozywczych, monitorowanie realizacji planu zakupów żywnosci przeznaczonej na bieżące zywnienie, porównywanie ewidencji magazynowej z ewidencją pomocniczą słuzby zywnosciowej
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
1. Obsługa komputera, urządzeń biurowych.2. Przyjmowanie zamówień.3. Obsługa klienta.4. Fakturowanie.5. Przygotowywanie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Gawrony (łódzkie)
Sprawdzanie kontrahentów. Wprowadzanie danych do programu operacyjnego. Segregowanie dokumentów. Śledzenie zmian obowiązujących przepisów Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa korespondencji. Inne prace zlecone przez bezpośredniego przełożonego. Praca na zasadach wprowadzonego systemu zarządania jakością ISO 9001.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Nauka prawidłowego przyjmownia korespondencji wpływającej do Urzędu oraz jej rejestracja i inne
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Mielno (zachodniopomorskie)
Wykształcenie wyższe (finanse,ekonomia); min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku; biegła znajomość języka macedońskiego i angielskiego w mowie i w piśmie; bardzo dobra znajomość Pakietu Office, w szczególności Excel, obsługa urządzeń biurowych; zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji pracowniczej, przygotowywanie dokumentacji kadrowej, współpraca z zarządem w sprawach administracyjno-finansowych, monitorowanie poziomu należności i zobowiązań, kontrola obiegu dokumentów finansowych i kadrowych w firmie, współpraca z działem księgowości, przygotowywanie raportów dla zarządu wg wytycznych, obsługa płatności firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Einsteina
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Gliwice (śląskie)
Zgodnie z programem stażu Pierwszy Samodzielny Referat Spraw Wierzycielskich
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
Przyjmowanie wniosków,obsługa kancelaryjna wniosków,wprowadzanie danych do systemu komputerowego,ustalanie prawa do świadczeń,przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w zakresie przyznania lub odmowy przyznania świadczenia wychowawczego,pomoc przy prowadzeniu składnicy akt i archiwizowanie dokumentacji w zakresie świadczeń, sporządzanie list wypłat do przelewów bankowych w zakresie świadczenia wychowawczego,uczestniczenie w sporządzaniu sprawozdawczości z zadań wykonywanych na stanowiskupraca w godz. 7.30-15.30
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Smołdzinie z siedzibą w Gardnie Wielkiej - 2016-08-22 - Gardna Wielka (pomorskie)
zgodnie z dołaczonym do wnisku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Żywiec (śląskie)
przyjmowanie deklaracji podatkowych wpływajacych do rzędu, sprawdzania prawidłowości wyliczenia zobowiązań podatkowych, upinanie deklaracji do akt, wprowadzania danych z deklaracji do systemu POLTAX, CZM i programu FISKAS, archiwizacja dokumentów, obsługa tytułów wykonawczych, obsługa korespondencji przychodzacej i wychodzacej,
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
prace biurowe w referacie obsługi bezpośredniej
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Żory (śląskie)
Prace kancelaryjne i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
produkcja i pakowanie rolek, przygotowanie wysyłki
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Gorlice (małopolskie)
praca biurowa
Spółdzielnia Mieszkaniowa -NADODRZE - 2018-01-11 - Głogów (dolnośląskie)
wykonywanie rachunku kosztów na potrzeby zarządzania, prognozowanie przyszłych przychodów i wyników
Zespół Opieki Zdrowotnej Brodnica - 2016-08-08 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie inżynier budownictwa, mile widziane doświadczenie, nadzorowanie pracy
"PROMAX" Marian Pisarski - 2017-11-17 - Rakowice Wielkie (dolnośląskie)