REFERENT - SPECJALISTA W DZIALE KADR Elbląg oferta pracy Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu
legalizacja przyrządów pomiarowych
Stanowisko: REFERENT - SPECJALISTA W DZIALE KADR
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji kadrowej, ewidencyjnej pracowników, dokumentacji rozliczeniowej, organizacja i realizacja umów zawartych z podmiotami zewnętrznymi, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień na potrzeby pracodawcy i innych instytucji, obsługa funkcjonującego systemu infromatycznego KS-ZZL, koordynowanie, kontrolwanie czynności związanych z zawieraniem umów również z podmiotami współpracującymi, archiwizowanie i udostępnianie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tworzenie procedur kadrowych i szkoleniowych, prowadzenie dokumentacji szkoleniowej pracowników w tym opracowywanie planów szkoleń i ich rozliczanie, nadzór nad ich realizacją, sporządzanie analiz, zestawień, prowadzenie okresowych ocen pracowników, sporządzanie dokumentacji dla instytucji zewnętrznych np. ZUS, GUS, US, PFRON, współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi we wszystkich fazach realizacji zadańWynagrodzenie do indywidualnego ustalenia w zależności od posiadanych kwalifikacji
Data publikacji: 2019-08-06
Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Amosa Komeńskiego 35, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, ewidencyjnej pracowników, dokumentacji rozliczeniowej, organizacja i realizacja umów zawartych z podmiotami zewnętrznymi, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień na potrzeby pracodawcy i innych instytucji, obsługa funkcjonującego systemu infromatycznego KS-ZZL, koordynowanie, kontrolwanie czynności związanych z zawieraniem umów również z podmiotami współpracującymi, archiwizowanie i udostępnianie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tworzenie procedur kadrowych i szkoleniowych, prowadzenie dokumentacji szkoleniowej pracowników w tym opracowywanie planów szkoleń i ich rozliczanie, nadzór nad ich realizacją, sporządzanie analiz, zestawień, prowadzenie okresowych ocen pracowników, sporządzanie dokumentacji dla instytucji zewnętrznych np. ZUS, GUS, US, PFRON, współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi we wszystkich fazach realizacji zadańWynagrodzenie do indywidualnego ustalenia w zależności od posiadanych kwalifikacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności od posiadanych kwalifikacji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT - SPECJALISTA W DZIALE KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Elbląg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu: Pakiet MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe z dziedziny nauk prawnych, ekonomicznych, administracyjnych lub nauk o zarządzaniu, znajomość przepisów: ustawa kodeks pracy, ustawy o działalności leczniczej, ustawy prawo cywilne, znajomość obsługi komputera, programów MS Office, samokształcenie, odpowiedzialność w realizacji działań, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskieWymagania dodatkowe: szkolenia/studia podyplomowe w zakresie prawa pracy, znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanej ze środków publicznych, umiejętności analityczne, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, komunikatwyność, umiejętność rozwiązywania problemów.
Nazwa pracodawcy: Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Jana Amosa Komeńskiego 35, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty i telefoniczny w godz. 7.25-15.00Kontakt mailowy pod adresem mokupska (at) szpitalmiejski.elblag.plDokumenty wymagane: życiorys (CV) i list motywacyjny (podpisane własnoręcznie), o których mowa w art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. 2016 poz. 1666 z późn. zm),kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, ukończone kursy, szkolenia, kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających staż pracy, dodatkowo opis stanowiska, zakres czynności, oświadczenia - załączniki nr 1 i 2.Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą na adres:Szpital Miejski św. Jana Pawła II ul. Jana Amosa Komeńskiego 35, Elbląg lub składać osobiście w sekretariacie Szpitala Miejskiego ul. Jana Amosa Komeńskiego 35 w terminie do 19 sierpnia 2019 r. do godziny 10:00 w zamkniętych kopertach z następującą adnotacją "Nabór na stanowisko referent/specjalista Dziale Kadr w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła II w Elblągu". Decyduje data wpływu dokumentów do Szpitala.Ważne informacje:1) dokumenty, które wpłyną do Szpitala Miejskiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane,2) tylko kandydaci spełniający wszystkie wymagania niezbędne będą zakwalifikowani do dalszego etapu naboru. Informacja zostanie przekazana telefonicznie. Osoby, które nie spełnią wymagań formalnych nie będą informowane,3) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej w siedzibie Szpitala przy ul. Jana Amosa Komeńskiego 35 oraz opublikowana na stronie internetowej Szpitala,4) po upływie 1 miesiąca od ogłoszenia wyniku naboru dokumenty niezakwalifikowanych kandydatów, które nie zostały odebrane zostaną zniszczone.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
Ulica pracodawcy: Jana Amosa Komeńskiego
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 06.08.2019
Oferta pracy ważna do: 19.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?86befee3392e98a3dd222ee023e7f0ed
Podobne oferty pracy
Nadzór nad pracą podległego zespołuNadzór nad terminowym i starannym wyrobem produktówDbanie o podniesienie wydajności produkcjiKontrola stanu maszyn, urządzeń oraz oprzyrządowaniaObsługa programów do rozliczania produkcjiDbałość o dobrą komunikację wśród pracownikówRaportowanie wyników pracy
Agmar S.A. - 2018-07-20 - Mielec (podkarpackie)
Rejestracja faktur, wprowadzenie faktur do systemu, dekretacja faktur na odpowiedznie konta wg znajomości polskiej rachunkowości, wystawianie faktur, obsługa urządzeń biurowych. Praca w godz. 8:00-16:00. Kontakt e-mailowy: praca (at) wosana.pl
WOSANA S.A. - 2016-11-22 - Andrychów (małopolskie)
Bieżąca obsługa stałych i nowych Klientów, realizacja strategii i planów sprzedaży, aktywne budowanie, utrzymywanie i rozwijanie relacji z Klientami, przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, dbanie o dobry wizerunek firmy i o zachowanie najwyższych standardów jakości obsługi Klienta.
Bałtykgaz Sp z o.o Magazyn Gazu - 2017-06-22 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
jw.
AFRO-TAX Sp. z o. o. - 2017-09-01 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie potraw
PHUG "MARIO" - 2016-09-09 - Jaworzno (śląskie)
Praca w 2. Lubelskiej Brygadzie Obrony Terytorialnej- Prowadzenie dokumentacja Sekcji Komunikacji Społecznej w zakresie działalności kulturalno-oświatowej i promocyjno-informacyjnej-Udział w organizowaniu i koordynowanie przedsięwzięć kulturalno-oświatowych-analiz, ocen i wniosków w sprawach realizowanych przez Sekcję Komunikacji Społecznej
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-11-29 - Lublin (lubelskie)
Obsługa telefonu, ksero, faksu, poczty tradycyjnej i elektronicznej, porządkowanie dokumentacji kadrowo-płacowej, przygotowywanie poczty wychodzącej, przygotowanie dokumentacji do archiwizacji, wprowadzanie danych do programu, inne prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Bożepole Wielkie (pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2019-06-14 - Zabrze (śląskie)
-zapoznanie się z ofertami organizatorów turystyki-zapoznanie się z systemami rezerwacyjnymi -poznanie zasad organizacji i kalkulacji imprez turystycznych-tłumaczenie programów
kontakt przez PUP - 2019-06-21 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Wągrowiec (wielkopolskie)
aktywne pozyskiwanie klientów poprzez sprzedaż usług finansowych, kompleksowa obsługa umów w tym ich rozliczanie, utrzymywanie dotychczasowych relacji handlowych i budowanie nowych, współpraca z kancelarią prawną
J. CHODACKI, A MISZTAL "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA ODDZIAŁ "MEDICA FINANSE" W LUBINIE - 2018-04-04 - Lubin (dolnośląskie)
zapoznaie z pracą dyspozytora, przejazdy autousami spółki w roli opiekuna uczniów
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
obsługa klienta
Fabryka Mebli "BODZIO" B. Szewczyk - 2016-02-05 - Łęczyca (łódzkie)
1.Prowadzenie spisu spraw i dziennika korespondencji i rejestru przyznanych świadczeń.2.Zapoznanie się ze sposobem dostarczania decyzji administracyjnych oraz pism urzędowych.3.Obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Gubin (lubuskie)
Przyjmowanie i weryfikacja dokumentów księgowych. Wprowadzanie danych księgowych do programów księgowych. Sporządzanie sprawozdań i deklaracji rozliczeniowych.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
referent / nabór staż do 30 r. ż. POWER
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Pabianice (łódzkie)
organizacja transportu drogowego, pozyskanie przewoźników i ładunków do przewozów spedycji, obsługa zleceń transportowych
BZK Group sp.z o.o. - 2016-02-05 - Koprki (mazowieckie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; prawo jazdy kat. B; prowadzenie samochodu oraz wykonywanie prac związanych z utrzymaniem terenów zielonych; umowa zlecenie; praca na terenie woj. Śląskiego
ARL SERWIS - SYSTEM MICHAŁ KALISZEWSKI - 2016-06-17 - Gliwice (śląskie)
Wykonywanie czynności urzędniczo - biurowych: kompletowanie dokumentacji, sporządzanie podstawowych pism, pomoc przy archiwizacji dokumentów. Oferta stażu skierowana dla osób zamieszkujących na terenach wiejskich.
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Brzesko (małopolskie)
Poszukiwanie kontaktów, sporządzanie pism
ZABAWA PARK - 2017-11-30 - Łódź (łódzkie)
Przygotowanie i przedstawianie ofert handlowych Klientom w zakresie działalności firmy. Dobór rozwiązań technicznych odpowiadającym potrzebom Klientów. Rozwijanie współpracy z obecnymi Klientami. Pozyskiwanie, współpraca i kontakt z nowymi Klientami. Bieżąca obsługa i aktualizacja bazy ofertowej. Sporządzanie i obieg dokumentacji handlowej. Bieżące raportowanie o wynikach pracy.
Bildau & Bussmann Polska Sp. z o.o. - 2019-08-02 - Płock (mazowieckie)
- rozliczanie czynszów, mediów,- gospodarka odpadami - sporządzanie deklaracji do Urzędu Miasta,- sprawozdania z zakresu ochrony środowiska,- gospodarka transportowa/ rozliczanie zużycia paliwa/,- znajomość zagadnień dot. gospodarki materiałowej,- znajomość zagadnień dot. podatków od nieruchomości i gruntów,- komputerowa ewidencja środków trwałych,- sporządzanie umów zleceń, umów wynajmu lokali, umowy użyczenia,- tworzenie harmonogramów czasu pracy pracowników zgodnie z kodeksem pracy,- prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczenia majątku instytucji i odpowiedzialności cywilnej instytucji,- weryfikacja i opisywanie faktur.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2016-11-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-pomoc mechanikowi w obsłudze technicznej i naprawie samochodów osobowych i dostawczych.
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
kontrola dostaw i sprzedaż hurtowa nawozów, obsługa klientów, fakturowanie sprzedaży i zakupu, składanie zleceń zakupowych na platformie internetowej, rozliczanie skupu rzepaku, kontrola terminarza płatności, przygotowywanie dokumentów dla księgowości, kontrola realizacji kontraktów.
PPUH Intrat s.j. M. i J. Kierzenkowscy - 2018-06-20 - Brzozie (kujawsko-pomorskie)
obsługa niwelatora, czytanie projektów, praca na terenie Dolnego Śląska
BUD-ZIEM SP. Z O.O. - 2019-02-13 - Pszenno (dolnośląskie)
Wytwarzanie dowodów materiałowych: opisywanie i rozliczanie faktur oraz wytwarzanie dokumentów do faktur tj. protokołów odbioru usług, archiwizacja dokumentacji służby łączności, obsługa programu ZWSI RON
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-04-13 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
obsługa klienta z zakresu usług fryzjerskich
SALON FRYZJERSKI "HALINKA" HALINA KLIMAS - 2016-04-27 - Poznań (wielkopolskie)
- Organizacja, kierowanie oraz nadzór nad pracami przy budowie linii i stacji średnich i wysokich napięć.- Praca na terenie całej Polski oraz niemiec.- Wynagrodzenie: od 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe elektryczne, budowlane. Mile widziane doświadczenie budowlane. Wymagane uprawnienia budowlane. Pełna gotowość do pracy w delegacji. Wymagana biegła znajomość języka niemieckiego. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5660, 5662) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ks. bpa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice) lub e-mail. Kontakt e-mailowy w celu przesłania CV: pracowniczy (at) elbud.katowice.pl ---> Pracodawca po rozpatrzeniu CV skontaktuje się z wybranymi kandydatami.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-17 - Katowice (śląskie)
wg stanowiska
FUR - BUD Joanna Furmaniak - Misiak, Karol Misiak Spółka Cywilna - 2019-04-27 - Żerków (wielkopolskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia, administracja, prawo.b)obywatelstwo polskiec)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)znajomość: Instrukcji Kancelaryjnej stanowiącej załącznik do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; ustawy o samorządzie gminnym; ustawy o strażach gminnych.II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 100 %b)praca przy komputerzec)pełny wymiar czasu pracyd)planowany termin zatrudnienia 08.05.2018 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu marcu 2018 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1.Rejestracja w systemie obiegu dokumentów: wewnętrznej dokumentacji służbowej oraz korespondencji wpływającej do Straży Miejskiej.2.Przedkładanie korespondencji Komendantowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy według dyspozycji Komendanta.3.Przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta.4.Przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą.5.Przygotowywanie wniosków o nadanie, zmianę lub cofnięcie upoważnień.6.Pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Straży Miejskiej w zakresie systemu obiegu dokumentów, stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych.7.Zamawianie materiałów biurowych, środków czystości, papieru ksero, druków, pieczęci, czasopism, literatury fachowej itp., zgłaszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania.8.Archiwizacja dokumentów Straży Miejskiej
Urząd Miasta Racibórz - 2018-04-04 - Racibórz (śląskie)