REFERENT/SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA I OBSŁUGI PROJEKTU Elbląg oferta pracy Elbląska Orkiestra Kameralna
Stanowisko: REFERENT/SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA I OBSŁUGI PROJEKTU
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie i gromadzenie informacji dotyczących potencjalnych zewnętrznych źródeł finansowania działalności instytucji, stała weryfikacja źródeł finansowania z funduszy zewnętrznych, przygotowywanie wniosków aplikacyjnych do programów Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa narodowego, koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z realizacją projektów, współpraca z podmiotami realizującymi projekty, współpraca z agencjami artystycznymi, solistami, dyrygentami na terenie polski i poza jej granicami w ramach projektów, promowanie Orkiestry
Data publikacji: 2016-05-09
Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Elbląska Orkiestra Kameralna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stary Rynek 25, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie i gromadzenie informacji dotyczących potencjalnych zewnętrznych źródeł finansowania działalności instytucji, stała weryfikacja źródeł finansowania z funduszy zewnętrznych, przygotowywanie wniosków aplikacyjnych do programów Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa narodowego, koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z realizacją projektów, współpraca z podmiotami realizującymi projekty, współpraca z agencjami artystycznymi, solistami, dyrygentami na terenie polski i poza jej granicami w ramach projektów, promowanie Orkiestry
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
REFERENT/SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA I OBSŁUGI PROJEKTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Elbląg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kulturoznawca
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), humanistyczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe humanistyczne, mile widziane wykształcenie kierunkowe z kulturoznawstwa lub specjalistyczne z teorii muzyki, mile widziane doświadczenie w pozyskiwaniu środków finansowych, kreatywność, samodzielność, odpowiedzialność, dokładność, komunikatywność, kompetencje językowe (precyzja językowa), umiejętności organizacyjne, umiejętność radzenia sobie w warunkach stresujących
Nazwa pracodawcy: Elbląska Orkiestra Kameralna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Stary Rynek 25, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt osobisty w siedzibie pracodawcy pokój 407 w godz. 8.00-16.00, cv , dokumenty poświadczające posiadane wykształcenie, dokumenty potwierdzające staż pracy (kserokopie), wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Elbląską Orkiestrę Kameralną dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osoboych (Dz.U. 2015 poz. 2135 z późn.zm.)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
Ulica pracodawcy: Stary Rynek
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kulturoznawca
Data dodania oferty pracy: 09.05.2016
Oferta pracy ważna do: 09.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie ilościowo-wartościowej gospodarki magazynowejw systemie informatycznym lasów państwowych, prowadzenie obsługi kasowej jednostki, obliczanie technicznego kosztu wytworzenia, rozliczenie finansowe wyników inwetaryzacji składników magazynowych
Lasy Państwowe Leśny Bank Genów Kostrzyca - 2017-09-04 - Miłków (dolnośląskie)
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Wąpielsk (kujawsko-pomorskie)
rejestracja, księgowanie, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Świdnica (dolnośląskie)
Ewidencjonowanie dokumentacji wpływajacej w elektronicznym dzienniku korespondencyjnym, przygotowanie dokumentacji do zarchiwizowania, sporządzanie spisów i protokołów brakowania, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie ewidencji urlopów
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Czeladź (śląskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Legnica (dolnośląskie)
zapoznanie się z ubezpieczeniami obowiązkowymi oraz dobrowolnymi (komunikacyjne, mieszkaniowe, turystyczne)
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Łaziska Górne (śląskie)
Zakres zadań:1. prowadzenie spraw wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, a w szczególności:sporządzanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zaświadczeń o braku planu,sporządzanie opinii i zaświadczeń o zgodności przedsięwzięć inwestycyjnych i innych działań w przestrzeni zzapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, ustaleniami innych dokumentów planistycznych oraz przepisami planowania przestrzennego,informowanie o przeznaczeniu terenu,współpraca z innymi wydziałami Urzędu Miejskiego w zakresie zagadnień zagospodarowania przestrzennego,udostępnianie i wypożyczanie archiwalnych opracowań planistycznych,archiwizacja miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i innych opracowań planistycznych,prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu uczestnictwo w dokonywaniu okresowych analiz realizacji planów zagospodarowania przestrzennego oraz ocen ich aktualności oraz w sporządzaniu opracowań planistycznych dla gminy,zapewnienie właściwej estetyki miasta, z uwzględnieniem m.in. wymagań ładu przestrzennego, urbanistyki i architektury, walorów architektonicznych i krajobrazowych, ochrony środowiska, ochrony dóbr kultury,opracowywanie projektów decyzji o nałożeniu opłat wynikających ze wzrostu wartości nieruchomości,prowadzenie postępowań wynikających z art.36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, przygotowanie realizacji roszczeń,wprowadzanie informacji o dostępnych raportach i ocenach oddziaływania na środowisko do rejestru w zakresie prowadzonych spraw,prowadzenie i wykorzystanie do celów analitycznych baz danych o przestrzeni miasta w zakresie urbanistyki iarchitektury;przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski i interpelacje Radnych Rady Miejskiej w zakresieprowadzonych spraw;przygotowywanie i rozliczanie umów z Wykonawcami opracowań planistycznych, przygotowywanie informacji dla celów sprawozdawczości, oceny wykonania planów finansowych dotyczących realizacji zadań Wydziału Urbanistyki i Architektury;
Urząd Miejski - 2016-05-06 - Jaworzno (śląskie)
wykonywanie zabiegów w zakresie fizykoterapii, prowadzenie rehabilitacji mieszkańców domu opieki, obsługa urządzeń do wykonywania zabiegów, prowadzenie ćwiczeń wzmacniających pamięć i koncentrację, prowadzenie dokumentacji zabiegowej
"Jesienna Róża" Danuta Mysza - 2018-03-15 - Sosnowiec (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Złotoryja (dolnośląskie)
wykonywanie prac biurowych
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej Sp. z o.o. - 2017-04-20 - Świętochłowice (śląskie)
-obsługa klientów niemieckojęzycznych-przyjmowanie, rejestrowanie i monitoring zamówieńw systemie komputerowym
ANWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa sekretariatu szkoły, praca w godzinach 7-15
ZESPÓŁ SZKÓŁ "SILESIA" - 2016-03-02 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Żywiec (śląskie)
- prowadzenie ksiąg handlowych- sporządzanie analiz finansowych - prowadzenie pełnej księgowości - księgowanie i dekretowanie dokumentów kosztowych- wykonywanie innych prac zleconych przez głównego księgowego
Magne Superat Sp. z o.o. Spółka komandytowa - 2018-07-11 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
pomoc w przygotowywaniu potraw gorących z kuchni orientalnej, pomoc w przygotowywaniu dań smażonych, grillowanych, gotowanych i dań głównych z kuchni wietnamskiej
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zapoznanie z organizacją urzędu oraz z wewnętrzną praca wydziałuProwadzenie dziennika korespondencyjnegoPrzygotowywanie korespondencji do wysyłki i odbiór poczty z kancelarii ogólnej Koordynowanie czynności związanych z obiegiem pism przychodzących i wychodzących z wydziałuPomoc z przygotowywaniu dokumentacji oraz innych pism, wynikających z kompetencji wydziałuWdrażanie się w zagadnienia związane z zamówieniami publicznymi Prowadzenie ewidencji w zakresie udzielanych zamówień publicznych Archiwizacja dokumentów oraz wypożyczanie dokumentów z archiwum zakładowego w celach służbowych w zakresie objętym właściwością wydziału Obsługa i udzielanie informacji petentomObsługa urządzeń biurowych (ksero, komputer, fax)
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie gości do ośrodka poprzez zameldowanie, zakwaterowanie zgodnie z wcześniejszą rezerwacją, wydawanie kluczy do pokoi. Kierowanie samochodów na parking. Nadzorowanie terenu ośrodka poprzez monitoring. Realizowanie połączeń, telefonicznych, prowadzenie rejestru połączeń telefonicznych. Wykonywanie czynności kancelaryjnych w zakresie poczty przychodzacej i wychodzącej.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Jastrzębia Góra (pomorskie)
- zapoznanie się z procesem przyjmowania i realizacji wniosków do prawnej kontroli metrologicznej, zapoznanie się z przyrządami pomiarowymi podlegającymi prawnej kontroli metrologicznej oraz zakresu tej kontroli, zapoznanie sie z dokumentacją i sposobem dokumentowania zapisek i świadectw do prawnej kontroli metrologicznej, udział jako obserwator w procesie legalizacji, zapoznanie sie ze sposobami zabezpieczania przyrzadów pomiarowych po przeprowadzonej prawnej kontroli metrologicznej.
OKRĘGOWY URZĄD MIAR W POZNANIU - 2016-04-22 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Głogów (dolnośląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Sulechów (lubuskie)
Sporządzanie analiz i zestawień, prowadzenie rejestrów, przygotowywanie dokumentów do archiwizacji, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Biała Rawska (łódzkie)
redagowanie korespondencji,przygotowanie umów,sprawozdań ,zamówień i zestawień,obsługa sekretariatu,prowadzenie rejestru zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Libiąż (małopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Brzeg (opolskie)
przygotowywanie i wydawanie posiłków. Praca w godz. 6-14, 10-18
IMPEL CATERING "COMPANY"SP. z o.o. Sp. Komandytowa - 2015-12-30 - Koło (wielkopolskie)
stażj
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Konin (wielkopolskie)
Wykształcenie wyższe, pref. kier. transport kolejowy; doświadczenie zawodowe: brak wymagań; po nabyciu doświadczenia przewidziana praca w dozorze; znajomość zagadnień związanych z utrzymaniem taboru kolejowego, sumienność, kreatywność, znajomość obsługi MS Office; zakres obowiązków: praca w jednostkach organizacyjnych firmy związanej z naprawą taboru kolejowego; dwie zmiany; miejsce pracy: Pyskowice;
PROTOR SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-13 - Pyskowice (śląskie)
prowadzenie ewidencji sprzedaży, uzgadnianie stanu należności, księgowanie wyciągów bankowych, prowadzenie ewidencji oraz rozliczanie inwentaryzacji przedmiotów niskocennych i materiałów, bieżące uzgadnianie stanu kont księgowych, udział w pracach związanych z zamknieciem miesiące i roku
PRZEMYSŁOWY INSTYTUT MASZYN ROLNICZYCH - 2018-01-10 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie dzienników korespondencyjnych i rejestrów. Przygotowanie i przekazywanie korespondencji do sekretariatu głównego KPP. Przyjmowanie interesantów Wydziału Kryminalnego, obsługiwanie poczty elektronicznej Wydziału Kryminalnego.
Komenda Powiatowa Policji Sępólno Krajeńskie - 2017-01-20 - Więcbork (kujawsko-pomorskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Lębork (pomorskie)
Zapoznanie z zakresem pracy sekretariatu; rejestracja pism ( system elektroniczny); prowadzenie dokumentacji kancelaryjno - biurowej; redagowanie pism; przygotowanie dokumentów do archiwizacji; obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Oleśnica (dolnośląskie)