REFERENT (SŁUŻBA UZBROJENIA I ELEKTRONIKI) Białystok oferta pracy 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Stanowisko: REFERENT (SŁUŻBA UZBROJENIA I ELEKTRONIKI)
Wynagrodzenie: od 2 645 PLN
Zakres obowiązków: ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:- prowadzenie rejestru wydatków środków finansowych w Służbie Uzbrojenia i Elektroniki;- realizacja zakupów technicznych środków materiałowych, sprzętu i usług dla potrzeb 25 WOG, a także jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu;- wykonywanie dokumentów obrotu materiałowego zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przedstawianie ich do zatwierdzenia;- przyjmowanie i ewidencjonowanie dokumentów dotyczących składników majątkowych kupowanych przez oddział gospodarczy, przyjmowanych w naturze oraz dokumentów majątku przekazywanego poza oddział gospodarczy;- księgowanie zrealizowanych dokumentów przychodowych i rozchodowych.
Data publikacji: 2019-09-19
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kawaleryjska 70, 15-325 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:- prowadzenie rejestru wydatków środków finansowych w Służbie Uzbrojenia i Elektroniki;- realizacja zakupów technicznych środków materiałowych, sprzętu i usług dla potrzeb 25 WOG, a także jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu;- wykonywanie dokumentów obrotu materiałowego zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przedstawianie ich do zatwierdzenia;- przyjmowanie i ewidencjonowanie dokumentów dotyczących składników majątkowych kupowanych przez oddział gospodarczy, przyjmowanych w naturze oraz dokumentów majątku przekazywanego poza oddział gospodarczy;- księgowanie zrealizowanych dokumentów przychodowych i rozchodowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 645 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek za wysługę lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT (SŁUŻBA UZBROJENIA I ELEKTRONIKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 645 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:- wykształcenie min. średnie;- dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);- samodzielność, dobra organizacja pracy własnej.WYMAGANIA DODATKOWE (PREFEROWANE):- wykształcenie wyższe (ekonomia, logistyka);
Nazwa pracodawcy: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Kawaleryjska 70, 15-325 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Wymaganie dokumenty aplikacyjne należy przesyłać w terminie do dnia 27.09.2019 r.: - na adres pocztowy: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy,ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok z dopiskiem: Ogłoszenie o pracę REFERENT SŁUŻBA UZBROJENIA I ELEKTRONIKI- na adres internetowy wyłącznie w pliku pdf: 25wog.sekcjapersonalna (at) ron.mil.pl Temat wiadomości: Ogłoszenie o pracę REFERENT SŁUŻBA UZBROJENIA I ELEKTRONIKIWymagane dokumenty aplikacyjne (CV lub list motywacyjny) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji oraz zatrudnienia (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. 2018 r. poz. 1000) oraz zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.Aplikacje otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego lub data wpływu dokumentów aplikacyjnych pod wskazany adres internetowy).Nie zwracamy otrzymanych aplikacji.Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.Rozpatrzeniu nie będą podlegać aplikacje nie spełanijące wymagań określonych w ogłoszeniu, a także aplikacje, które nie zawierają wymaganej klauzuli o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.INFORMACJI W SPRAWIE OGŁOSZENIA UDZIELA:- Sekcja Personalna 25.WOG tel. 261 398 832 lub 261 398 833.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: Kawaleryjska
Numer budynku pracodawcy: 70
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 19.09.2019
Oferta pracy ważna do: 27.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2d9df44b60bab0d567b84ec470050ab9
Podobne oferty pracy
referent administracyjny, Sporządzanie raportów Cash Flow, kontakty z bankami, rozliczenia z klientami i dostawcami, praca Września, pełen etat, jedna zmiana
MERAMONT SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-18 - Września (wielkopolskie)
Lepienie uszek, pierogów.
Klub "PARADA" Alicja Perońska - 2017-10-25 - Legnica (dolnośląskie)
do uzgodnienia
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - 2016-03-01 - Rzeszów (podkarpackie)
1. Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami polegającą na:a) Sporządzaniu, przyjmowaniu, obiegu i kontroli dokumentów w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych;b) Dekretowanie i księgowanie dochodów i wydatków jednostki według obowiązującej klasyfikacji budżetowej i planu kont oraz sprawozdawczości finansowej w sposób umożliwiający:- terminowe przekazanie rzetelnych informacji ekonomicznych,- prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych. 2. Wystawianie faktur VAT.3. Prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu VAT.4. Sporządzanie deklaracji podatkowej VAT-7 i terminowe przekazanie do właściwego Urzędu Skarbowego lub innej instytucji.5. Pomoc w rozliczaniu delegacji służbowych.6. Prowadzenie rejestru druków ścisłego zarachowania.7. Rozliczanie kart drogowych pojazdów Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach. 8. Prowadzenie rozliczeń centralnego ogrzewania.9. Sporządzania wezwań do zapłaty w razie powstania zaległości na koncie.10. Naliczanie odsetek od zaległości.11. Bieżące sporządzanie list dłużników dla radcy prawnego celem wyegzekwowania długu powstałego wobec Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach.12. Bieżąca analiza wykonania planu finansowego wydatków i dochodów jednostki.13. Wykonywanie innych czynności służbowych nie wyszczególnionych w niniejszym zakresie, a wynikających z przepisów dotyczących danego stanowiska pracy zleconych przez Dyrektora Szkoły oraz Głównego Księgowego.14. Bieżące zapoznawanie się ze zmianą przepisów dotyczących wykonywania powierzonych obowiązków służbowych.15. Przestrzeganie tajemnicy służbowej oraz ustawy o ochronie danych osobowych.16. Współpraca z innymi pracownikami Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach w trakcie wykonywania swoich zadań. 17. Obsługa interesantów z zewnątrz i z wewnątrz szkoły z udzielaniem informacji wynikających z zakresu czynności.Oferta dostępna w sali E, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 28 lutego 2017 r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Referent ds. księgowości. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Otwarcie kopert nastąpi w dniu 01.03.2017 r. o godz. 10:00.Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego we Wrocławiu , na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-02-20 - Krzyżowice (dolnośląskie)
Koordynacja procesów szkoleniowych zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami, przygotowywanie i prowadzenie szkoleń (jako trener wewnętrzny i zewnętrzny), współtworzenie i realizacja koncepcji działalności firmy w zakresie: szkoleń, doradztwa i zarządzania wiedzą, zdobycie umiejętności konsultowania w zakresie doradztwa, ciągłe doskonalenie procesów obowiązujących na stanowisku, administrowanie dokumentacją działu oraz bazą wiedzy.
LASKOMEX PPHU - 2019-11-14 - Łódź (łódzkie)
przygotowywanie ofert przetargowych w ramach zamówień publicznych, pozyskiwanie klienta
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI - 2019-03-05 - Kwidzyn (pomorskie)
przygotowywanie pism, analiza zapytań ofertowych, przeszukiwanie i analiza biuletynu zamówień publicznych, monitorwanie rozstrzygniętych przetargów, przygotowywanie ofert o specyfice zamówień publicznych, sporządzanie raportów dla kontraktów
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa programów Word, Exel, UONET Optivum, Matury Optivum, prowadzenie kancelarii szkolnej, prowadzenie księgi absolwentów, pomoc w prowadzeniu kartotek zarobkowych administracji w obsługi nauczycieli, obsługa centralki telefonicznej oraz innych urządzeń biurowych, wydawanie zaświadczeń. Pomoc: w archiwum szkolnym, przy organizacji matur, przy rekrutacji do szkoły, przy inwentaryzacji szkoły.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Tarnów (małopolskie)
obsługa klienta związana z tankowaniem samochodów, obsługa kasy fiskalnej
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "ART-ZBYT" SPÓŁKA JAWNA ANDRZEJ WOJTYCZKA, BOGDAN MICHALAK - 2019-09-24 - Milicz (dolnośląskie)
przygotowanie i wysyłanie korespondencji,zapoznanie się z dokumentacją Wydziału Architektury i Budownictwa,zapoznanie się z ustawą o zamowieniach publicznych i innymi aktami prawnymi.
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Zambrów (podlaskie)
Zapoznanie ze statutem Spółdzielni i przepisami, naliczanie opłat, udział w naliczaniu opłat dla pracowników i wypłat świadczeń dla członków Spółdzielni, prowadzenie rozliczeń finansowych, zapoznanie z zasadami windykacji należności
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Bolesławiec (dolnośląskie)
porządkowanie dokumentacji, sporządzanie zestawień dancyh, zakładanie rejestrów, pomoc w obsłudze sekretariatu
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Chrzanów (małopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Świdnica (dolnośląskie)
Praca w godz.6.00-18.00
PPH BORMECH - 2017-05-26 - Słupsk (pomorskie)
Sporządzanie: listy płac dla pracowników, analiz oraz sprawozdań dotyczących wynagrodzeń pracowników, pism oraz innych wymaganych dokumentów przez ZUS i inne instytucje, prowadzenie wierzytelności komorniczych. Wymagane: wykształcenie min. średnie (mile widziane ekonomiczne), biegła obsługa MS Office, znajomość przepisów ZUS, doświadczenie zawodowe na stanowiskach płacowo-kadrowych. Tel.: 261 676 251 Jolanta Kałużna.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2017-03-20 - Wędrzyn (lubuskie)
Wykrawanie fragmentów materiałów zgodnie z przyjętym szablonem.
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Kościelec (śląskie)
prowadzenie rejestru dostaw mleka, kontrola gospodarstw, pozyskiwanie nowych dostawców mleka
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MLEKA "MLECZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W WOLSZTYNIE - 2018-07-04 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Obsługa gości, dbanie o restaurację, współpraca z innymi działami, obsługa imprez okolicznościowych, inne prace zlecone.
GRANATOIL GRANISZEWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-11 - Zagórze (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktu z kontrahentami (sprzedaż kruszywa)
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Kraków (małopolskie)
Praca w kuchni
Przedsiębiorstwo Turystyczno-Usługowe D.W. "Kaliszanka" - 2017-05-19 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie prac biurowych, obsługa komputera
34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-07-23 - Przemyśl (podkarpackie)
Zapoznanie się z podstawowymi obowiązkami i przepisami na stanowisku pracownika obsługi biurowej. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe.
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Choczewo (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Lębork (pomorskie)
Praca na spokojnym obiekcie budowlanym. Praca na umowę o pracę w ruchu ciągłym w Kołobrzegu, również w weekendy.
Umbrella Sp. z o.o. - 2018-06-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2019-09-03 - Radomsko (łódzkie)
Inwentaryzacja, obsługa programu płacowo-finansowego, administarcyjnego, obsługa komputera (w szczególności program EXCEL).
Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia im. S. Moniuszki - 2016-02-24 - Zbąszyń (wielkopolskie)
księgowanie faktur kosztowych i sprzedażowych, księgowanie raportów kasowych, kontrola rozrachunku z dostawy, przygotowanie zestawień i raportów w oparciu o konta księgowe, uzgadnianie kont księgowych
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Skawina (małopolskie)
prace biurowe z zakresu księgowości
DEX PREMIUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-21 - Lubin (dolnośląskie)
Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie prowadzenie spraw związanych ze stosunkiem pracy w zakresie realizacji przez pracodawcę obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, w szczególności: prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy pracowników Straży Miejskiej: ewidencjonowanie absencji pracowniczej; planowanie i organizowanie szkoleń pracowniczych; wykonywanie czynności związanych z obsługą archiwum zakładowego Straży Miejskiej; wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.Warunki pracy: naturalne i sztuczne oświetlenie; wymuszona pozycja ciała; praca przy obsłudze monitora ekranowego powyżej czterech godzin.Dodatkowe informacje dotyczące zatrudnienia: umowa o pracę, praca na jedną zmianę (w godz. 7:00-15:00), proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2.350 do 2,500 + dodatek za wysługę lat + premia zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników Straży Miejskiej w Bydgoszczy.
Straż Miejska w Bydgoszczy - 2018-03-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)