REFERENT SEKCJA EKONOMICZNO-FINANSOWA ST POWER Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT SEKCJA EKONOMICZNO-FINANSOWA ST POWER
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: -zapoznanie z wewnętrznymi procedurami i regulaminami ICZMP, w tym ze strukturą organizacyjną, obiegiem dokumentów, ich klasyfikacją i zasadami przechowywania i archiwizowania oraz systemem księgowo-finansowym-prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzacych do/z ICZMP-prowadzenie weryfikacji i wstepnej kontroli rachunkowej i formalnej spływających dokumentów księgowych-pomoc w bieżących obowiązkach biurowych (skanowanie,drukowanie,kserowanie,archiwizacja, redagowanie pism itp)-analiza i uzgadnianie kont analitycznych kontrahentów pod nadzorem osoby upoważnionej-uczestniczenie w rozliczeniu delegacji krajowych-weryfikacja not odsetkowych-wystawianie not korygujących-nanoszenie dekretów na dokumentach żródłowych-księgowani dokumentów magazynowych pod nadzorem osoby upoważnionej-uczestnictwo w spiasach inwentaryzacyjnych i ich rozliczaniu-cechowanie środków trwałych-współpraca z klinikami i komórkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania danych żródłowych
Data publikacji: 2020-02-13
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
-zapoznanie z wewnętrznymi procedurami i regulaminami ICZMP, w tym ze strukturą organizacyjną, obiegiem dokumentów, ich klasyfikacją i zasadami przechowywania i archiwizowania oraz systemem księgowo-finansowym-prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzacych do/z ICZMP-prowadzenie weryfikacji i wstepnej kontroli rachunkowej i formalnej spływających dokumentów księgowych-pomoc w bieżących obowiązkach biurowych (skanowanie,drukowanie,kserowanie,archiwizacja, redagowanie pism itp)-analiza i uzgadnianie kont analitycznych kontrahentów pod nadzorem osoby upoważnionej-uczestniczenie w rozliczeniu delegacji krajowych-weryfikacja not odsetkowych-wystawianie not korygujących-nanoszenie dekretów na dokumentach żródłowych-księgowani dokumentów magazynowych pod nadzorem osoby upoważnionej-uczestnictwo w spiasach inwentaryzacyjnych i ich rozliczaniu-cechowanie środków trwałych-współpraca z klinikami i komórkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania danych żródłowych
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT SEKCJA EKONOMICZNO-FINANSOWA ST POWER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 8
Data rozpoczęcia pracy: 13.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera z pakietem MS Office
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.02.2020
Data dodania oferty pracy: 13.02.2020
Oferta pracy ważna do: 10.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?eb44b9836bd1d44936ff71ef3b715582
Podobne oferty pracy
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Zielona Góra (lubuskie)
wsparcie w następujących zadaniach: redagowanie oraz publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych, selekcja nadesłanych aplikacji i umawianie spotkań rekrutacyjnych z kandydatami, prowadzenie spotkań z kandydatami, budowanie bazy kandydatów.
Solid Security sp.z o.o. - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
- Stylizacji paznokci metoda żelową, metodą akrylową, hybrydową.- Wynagrodzenie: od 2250 do 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Praca również w soboty. Wymagane wykształcenie min. zawodowe lub kurs kwalifikacyjny. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku stylisty paznokci. Wymagane umiejętności: stylizacji paznokci metoda żelową, metodą akrylową, hybrydową. Wymagana umiejętność obsługi frezarki. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel. 505-017-974) w godzinach 9:00-17:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Jagiellońska 16 m. 2, 40-035 Katowice) lub e-mail: ramsa (at) poczta.fm
FAMILOK STUDIO FRYZJERSKIE ANNA RAMS - 2019-07-09 - Katowice (śląskie)
Wsparcie zewnętrznej księgowości w bieżących czynnościach księgowych i biurowych;Przyjmowanie, segregowanie i wprowadzanie dokumentów do systemu OPTIMA;Bieżące rozliczanie płatności;Generowanie przelewów bankowychWystawianie faktur;Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonych;Współpraca z innymi działami firmy.
KLIMAR SP. Z O.O. - 2020-03-25 - Rudna Mała (podkarpackie)
Prowadzenie na podstawie dowodów księgowych ksiąg rachunkowych ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym przy pomocy programu komputerowego
Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Dąbrowie Biał. - 2020-02-25 - Dąbrowa Białostocka (podlaskie)
Przygotowanie dokumentów do archiwizacji, obsługa urządzeń biurowych i programów komputerowych, udział w sporządzaniu analiz i zestawień.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Biała Rawska (łódzkie)
montaż i demontaż sprzętu firmowego
kontakt przez OHP - 2018-05-15 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu/NABÓR PO WER V
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Pabianice (łódzkie)
Księgowanie rachunków i faktur.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Harasiuki (podkarpackie)
Nauka:- zasad obiegu dokumentów księgowych,- przepisów podatkowych i ZUS,- przepisów kadrowo-płacowych,- obsługi programów komputerowych, synfonia, płatnik,- naliczania płac i rozliczeń,- osobistej i telefonicznej obsługi klienta,- ewidencji dokumentów księgowych .
kontakt przez PUP - 2018-10-07 - Konin (wielkopolskie)
Kompleksowe wykonanie mebli skrzyniowych z umiejętnością odczytu projektu w języku ukraińskim, rosyjskim i angielskim
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Łobodno (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Kalisz (wielkopolskie)
tworzenie i sprzedaż ofert turystycznych, kontakt z klientem, pozyskiwanie klientów, dbanie o stanowisko pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Tarnów (małopolskie)
Kierowca w transporcie międzynarodowym. Przewóz ciekłych chemikaliów i produktów pochodzenia petrochemicznego. Wynagrodzenie 2000zł + delegacje służbowe. Kontakt z pracodawcą tel: 71-7000045 lub 667650803 e-mail:msz (at) star-polska.com.pl
STAR POLSKA Transport Międzynarodowy Sp. z o.o. - 2017-10-30 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
aktywna sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych
GOSPODARCZY BANK SPÓŁDZIELCZY MIĘDZYRZECZ - 2019-12-12 - Międzyrzecz (lubuskie)
godziny pracy od 6-14, 14-22.
"IPT Akromar" Sp. z o.o. Sp. komandytowa ("Impel-Tom" Marek Kapalski Sp. komandytowa) - 2017-09-20 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Poszukiwanie nowych odbiorców, kontakt z klientem, obsługa sprzedaży, marketing.
DKSM Mirosław Hałdys Sp.k. - 2019-08-09 - Damianowo (dolnośląskie)
zakres obowiązków związanych z wykonywaniem pracy na stanowisku kucharza.
ZAJAZD "POD WIERZBĄ" BOGUSŁAW MAKAREWICZ - 2019-05-06 - Świdnica (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Poznań (wielkopolskie)
-organizowaie pracy biura-obsługa klientów-sporządzanie pism-obsługa programów kancelarii-obsługa urządzen biurowych-inne czynności zlecone przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Sopot (pomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- zapoznanie z przepisami o gospodarce nieruchomościami,- poznanie obiegu dokumentów,- prowadzenie rejestru ustarek i awarii zgłaszonych przez najemców,- zapoznanie z dokumentacją techniczną administrowanych budynków,- informowanie księgowości czynszowej o zmianach mających wpływ na wysokość czynszu,- poznanie najemców i nawiązywanie współpracy.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Zgierz (łódzkie)
praca w dziale księgowości
AUTOLAND Jacek Kisielewski & Jan Morański Sp. J. - 2020-08-05 - Pawłowice (śląskie)
- zapoznanie z zakładem pracy- zapoznanie z regulaminami,- instruktaż stanowiskowy- postępowanie w sytuacji alarmowej w zakładzie, - postepowanie z odpadami,- polityka jakości i ochrony środowiska w BADER Polska- aspekty środowiskowe- wymagania normy ISO/TS 16949- skóra tworzenie jakości- przygotowanie własnego stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP i ppoż- przygotowanie maszyny szwalniczej do szycia- czytanie instrukcji pracy- obsługiwanie maszyny szwalniczejWykonywanie prostych operacji technologicznych na maszynach szwalniczych łączenie elementów wyrobu przy użyciu maszyny szwalniczej- utrzymanie maszyny szwalniczej w sprawności technologicznej- współdziałanie z innymi pracownikami w przestrzeganiu procedur technologicznych- ocenianie poprawności i estetyki w wykonywanej pracy
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Nowa Sól (lubuskie)
Nauka programów komputerowych w zakresie księgowania, fakturowania, tabeli zakupu i sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Konin (wielkopolskie)
Referent ds. pracowniczych i socjalnych
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Tarnów (małopolskie)
- sprawdzanie zgodności dokumentów księgowych- dekretowanie faktur- księgowanie faktur wg kont- rejestracja i pilnowanie terminów płatności- rozliczanie zaliczek kierowców- znajomość excell do rozliczania paliwa- korespondencja z kontrahentami zagranicznymi- statystyka- obsługa bieżąca
kontakt przez PUP - 2020-07-09 - Tarnów (małopolskie)
rozliczanie aut służbowych na podstawie ewidencji GPS, sporządzanie bieżącej korespondencji i sprawozdań cz. transportu. Nadzór nad obiegiem środków trwałych i przedmiotów niskocennych, rozliczanie czasu pracy kierowców i operatorów.
PRWiE Eko-Wod Sp. zo.o. Świdnica - 2018-01-18 - Świdnica (dolnośląskie)
wpisywanie poczty do rejestrów oraz dzienników podawczych pomoc w prowadzeniu sekretariatu, sporządzenie spisów teczek akt, archiwizacja dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2020-03-11 - Stare Babice (mazowieckie)
Porządkowanie dokumentów, prowadzenie elektronicznej i tradycyjnej ewidencji spraw, przygotowanie wzorów pism, przygotowywanie wysyłkii pism.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Sopot (pomorskie)
Wycena towarów, sprzedaż ogólna, dbanie o czystość, przyjęcia towaru
Sklep Mięsno-Spożywczo-Przemysłowy Krupa Krystyna - 2017-07-07 - Snopki (warmińsko-mazurskie)