REFERENT DORADCA KREDYTOWY Międzyrzecz oferta pracy GOSPODARCZY BANK SPÓŁDZIELCZY MIĘDZYRZECZ
Stanowisko: REFERENT DORADCA KREDYTOWY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: aktywna sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych
Data publikacji: 2019-12-12
Lokalizacja: Międzyrzecz (lubuskie)
Pracodawca: GOSPODARCZY BANK SPÓŁDZIELCZY MIĘDZYRZECZ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kazmierza Wielkiego 24, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
aktywna sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w Skwierzynie ul.Rynek 18
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DORADCA KREDYTOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: międzyrzecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bankowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętności handlowe, staż pracy mile widziany na podobnym stanowisku,komunikatywność
Nazwa pracodawcy: GOSPODARCZY BANK SPÓŁDZIELCZY MIĘDZYRZECZ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Adres pracodawcy:
Kazmierza Wielkiego 24, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, oświadczenie o niekaralności
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: międzyrzecki
Gmina pracodawcy: Międzyrzecz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Międzyrzecz
Ulica pracodawcy: Kazmierza Wielkiego
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bankowości
Data dodania oferty pracy: 12.12.2019
Oferta pracy ważna do: 11.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?65f2c749650e7bc84dd05afe49c73ee0
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta kasowa i dysponencka.
Bank Spółdzielczy w Otwocku - 2017-08-24 - Celestynów (mazowieckie)
z
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
- przygotowywanie dokumentów do archiwum,- wprowadzanie danych do systemu komputerowego, - obsługa deklaracji pism i innych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Łódź (łódzkie)
- Utrzymanie czystości biur, pomieszczeń socjalnych, korytarzy, sanitariatów. Praca na terenie BĘDZINA.- Wynagrodzenie: 1750 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie NIE jest wymagane -> istnieje możliwość przyuczenia. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 664-150-147) w godzinach: 8:00-16:00.
S.O.S.OCHRONA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-02 - Będzin (śląskie)
Kontrola przestrzegania i stosowania przepisów prawa budowlanego, przygotowanie projektów, pism administracyjnych. Prowadzenie rejestru i ewidencji wynikających z prawa budowlanego.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Żarach - 2017-09-29 - Żary (lubuskie)
jw.
Polska Żegluga Bałtycka SA - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
bieżąca obsługa petentów, redagowanie i przygotowywanie pism do wysłania, przyjmowanie korespondencji, obsługa urządzeń biurowych tj.: ksero, fax, telefon, bindownica, laminator, praca na programach (Word, Exel, SIO) w sekretariacie, obsługa portali ZSEO, Edunet, BIP.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Tarnów (małopolskie)
Bieżąca obsługa administracyjna biura OS (książka pism przychodzących i wychodzących, przygotowywanie raportów, redagowanie pism), współpraca z organizacjami, które przebywają w budynku OSP, obsługa urządzeń biurowych, dbanie o czystość na stanowisku pracy, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
zabiegi na twarz i ciało, manicure, pedicure
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Warszawa (mazowieckie)
zapoznanie ze statutem banku, regulaminem organizacyjnym, regulaminem pracy, zapoznanie się z instrukcją kancelaryjną, schematem organizacyjnym, ewidencjonowanie korespondencji, przygotowywanie pism, obsługa sekretariatu i organów banku, zapoznanie z prowadzeniem ewidencji czasu pracy, rejestrem członków, prowadzeniem i obsługą biura sekretariatu
kontakt przez PUP - 2018-12-13 - Będzin (śląskie)
-ekspozycja towaru- obsługa klienta- sprzedaż towaru- obsługa kasy fiskalnej
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Koronowie - 2018-01-18 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
Praca w agencji zatrudnienia: - prowadzenie aktywnych działań związanych z pozyskiwaniem pracowników tymczasowych, - wykonywanie czynności administracyjno-biurowych, - rejestracja i selekcja aplikacji nadesłanych przez kandydatów do pracy, - telefoniczna weryfikacja kandydatów, - inne zadania związane z zatrudnianiem pracowników tymczasowych. Praca w godzianch 8:00-15:00 lub 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali C, E, A. Oferta skierowana także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 510 015 384, e-mail: a.arnold (at) impel.pl
Sanpro Interim BPO Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-09-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Utrzymanie sprawności infrastruktury na terenie szpitala. Kontrola stanu technicznego budynków. Sprawdzanie terminów przeglądów, wymiany elementów. Ocena rozmiaru usterek, ustalenie przyczyn. Przygotowywanie zleceń dla zewnętrzynych podmiotów. Praca w terenie. Pracodawca zapewnia przyuczenie do stanowiska.
kontakt przez PUP - 2019-11-25 - Chorzów (śląskie)
prowadzenie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy i umowami cywilno-prawnymi; wprowadzanie danych do programu kadrowego; nadzór nad terminami umów o pracę, badań lekarskich, szkoleń bhp; tworzenie ofert pracy i współpraca z Urzędami Pracy w zakresie zatrudniania pracowników; sporządzanie zestawień i raportów, sprawozdawczości GUS dotyczącej zatrudnienia; zgłaszanie i wyrejestrowywania pracowników z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz współpraca z ZUS w tym zakresie
UNIA Spółka z o.o. - 2018-06-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - 2016-03-01 - Rzeszów (podkarpackie)
- Kompletowanie i porządkowanie dokumentacji przeznaczonej do przekazania do archiwum zakłądowego,-Przekazywanie i/lub wysyłanie dokuemntów do podnajemców, nadywacówe usług medycznych i innych kontrahentów,-Dostarczanie pism, komunikatów NFZ, raportów błędów do klinik, przychodni i zakładów diagnostycznych ICZMP,- Po przeszkoleniu wprowadzanie danych aplikacji użytkowych w Dziale Sprzedaży Usług Med. (STER, TETA),-Kompletowanie, przekazywanie i przekazywanie dokuemtnów dla grup pacjentów niż ubezpieczeni.
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie spraw kadrowych
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Lubin (dolnośląskie)
Obsługa prawna klientów kancelarii
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
pomoc w obsłudze sekretariatu
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - Piła (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Białystok (podlaskie)
referent do spraw świadczeń wychowawczych
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Rzepin (lubuskie)
Wprowadzanie danych do komputera na podstawie dokumentów źródłowych. Analiza sytuacji finansowej przedsiębiorstwa.
kontakt przez PUP - 2018-11-13 - Oleśnica (dolnośląskie)
Wykonywanie prac administracyjnych, obsługa interesantów, udzielanie informacji, analiza poprawności składanych wniosków.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Siedlce (mazowieckie)
-
DTA BROKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-23 - Poznań (wielkopolskie)
-przygotowanie potraw
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ALICJA" Alicja Kulesza Gulczyńska - 2019-01-03 - Bogaczewo (warmińsko-mazurskie)
jw
POLSKI CZERWONY KRZYŻ Zarząd Główny - 2018-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
prace biurowe, opracowanie dokumentów związanych z funkcjonowaniem CKiW OHP, obsługa sekretariatu, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie protokołów z narad
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Oleśnica (dolnośląskie)
Prowadzenie biura: przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji do księgowania. Możliwość pogłębiania wiedzy podatkowo- księgowej i szkoleń z zakresu pełnej księgowości.
Premar Słupsk - 2017-10-27 - Słupsk (pomorskie)
- obsługa programów komputerowych
kontakt przez PUP - 2019-03-29 - Postomino (zachodniopomorskie)
Bieżące prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów, współpraca z urzędami skarbowymi, ZUS i innymi instytucjami, wspracie zespołu kadr i płac w codziennych zadaniach. Pracaw godz.: 7:30-15:30. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: muzeum (at) mmw.pl
Muzeum Miejskie Wrocławia - 2018-02-22 - Wrocław (dolnośląskie)