REFERENT Radom oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Data publikacji: 2019-05-21
Lokalizacja: Radom (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Radom, powiat: m. Radom, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Radom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 03.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Ochrona Środowiska, Inżynieria Środowiskowa, Administracja
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Adres pracodawcy:
Księdza Łukasika 3, 26-612 Radom, powiat: m. Radom, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Radom
Gmina pracodawcy: Radom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Radom
Ulica pracodawcy: Księdza Łukasika
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 21.05.2019
Oferta pracy ważna do: 30.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.05.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a3b9dfd4119ec929adf3f3402a19ff70
Podobne oferty pracy
Obsługa biura DSIT, prowadzenie dokumentacji dotyczącej transportu, rozliczenie kosztów eksploatacji środków transportu, rozliczanie pracowników.
TULCON Spółka Akcyjna ul.Kościuszki 20,63-500 Ostrzeszów - 2018-01-17 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Pozyskiwania rynków zbytu oraz sprzedaż maszyn rolniczych
AKPIL Sp. z o.o. - 2019-05-20 - Pilzno (podkarpackie)
,
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, obsługa programów komputerowych i urządzeń biurowych, sporządzanie odpowiedniej dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Jasło (podkarpackie)
Prowadzenie dokumentacji magazynowej, uzgadnianie kont księgowych, dekretowanie faktur, rozliczanie produkcjikandydaci wyłącznie przesyłają CV na adres: teresa.chromiec (at) laktopol.com.pl
Zakłady Mleczarskie "LAKTOPOL-A" Sp. z o.o. w Łosicach - 2017-09-06 - Łosice (mazowieckie)
obsługa kadrowo-płacowaobsługa programu Płatnikprzygotowywanie deklaracji PFRON, ZUS, sprawozdań GUSprowadzenie KPiR, rejestrów VATobsługa ksero
CEDRUS Bartek Agnieszka - 2018-01-31 - Cieszyn (śląskie)
koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia towaru
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Luboń (wielkopolskie)
- dyżury w recepcji zgodnie z harmonogramem- prowadzenie rezerwacji w komputerowej bazie danych- fakturowanie, generowanie dokumentów przedsprzedażowych- przyjmowanie zgłoszeń od klientów- prowadzenie działań marketingowych- praca w godz. 08:00 - 20:00- możliwa praca w nocy ( ustalenia indywidualne ) - miejsce pracy: Łódź, ul. Legionów 27 / ul. Zamenhofa 13
Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Łodzi - 2018-06-06 - Łódź (łódzkie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Lębork (pomorskie)
Obsługa klientów,Wystawianie dokumentacji z zakresu ewidencji odpatów (metalowych, elektronicznych itp.),Wystawianie oraz prowadzenie dokumentacji zakupowej i sprzedażowej za złom (np. metale, pellet i inne),Kontrola poprawności wystawianych i otrzymywanych dokumentów,Wydawanie gotówki za złomPrace administracyjno-biurowe (w tym korespondencja),Kontakt z centralą spółki
Śląskie Towarzystwo Handlowe "KUPIEC" S.A. - 2016-11-08 - Będzin (śląskie)
prowadzenie dokumentacji z zakresu pracy kierowców, weryfikacja kart drogowych
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż narzędzi.
EURO-NARZEDZIA SKRAWAJACE - 2016-09-27 - Tychy (śląskie)
Pozyskiwanie rynków zbytu.
AKPIL Sp. z o.o. - 2019-03-18 - Pilzno (podkarpackie)
obsługa urządzeń biurowych, praca kancelaryjna, pomoc przy obsłudze wniosków. Oferta skierowana dla osób do 30 r.ż. w ramach realizacji programu POWER.
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Sadzenie cebulek kwiatowych kalii – część prac wykonywana jest ręcznie, część maszynowo
Flexible Human Services BV - 2018-01-19 - Holandia (Holandia)
prawidłowe rozliczanie kosztów, ich monitoring i analiza, współpraca z innymi komorkami zakładu w celu prawidłowego rozliczania kosztów, dekretowanie i księgowanie fakturpraca na umowę na okres próbny, praca jednozmianowa w godzinach 7:30-15:30oferta dostępna w sali E
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA we Wrocławiu - 2018-08-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Załącznik nr 1 Program stażu 2019Zawód lub specjalność: technik prac biurowych / referent.Zakres zadań wykonywanych przez bezrobotnegoRodzaj uzyskiwanych kwalifikacji lub umiejętności zawodowychSposób potwierdzenia nabytych umiejętnościOsoby bezrobotne będą odbywały staż w jednym lub kilku niżej wymienionych działach w zależności od potrzeb. Każdy stażysta będzie przez kilka godzin w miesiącu udzielał informacji klientom pod nadzorem pracownika informacji.Dział Pośrednictwa i Poradnictwa Zawodowego :Pośrednictwo:Pozyskiwanie wolnych miejsc pracy. Przyjmowanie ofert pracy. Ewidencjonowanie przyjętych ofert pracy. Wprowadzanie ofert do programu komputerowego Syriusz. Kojarzenie ofert pracy z osobami bezrobotnymi. Pomoc w organizowaniu giełd pracy. Nauka bezpośredniej obsługi klienta (osób zarejestrowanych i niezarejestrowanych w PUP). Pomoc klientom PUP w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia. Pomoc pracodawcom w pozyskaniu pracowników. Udzielanie informacji o formach pomocy w PUP w oparciu o ustawę o Promocji Zatrudnienia i Instytucjach Rynku Pracy. Prowadzenie dokumentacji wizyt klientów w oparciu o program Syriusz. Uczestnictwo w wyborze kandydatów na kursy zawodowe. Poradnictwo Zawodowe:Prowadzenie rozmów z klientami PUP oraz udzielanie pomocy w zakresie wyboru zawodu, podnoszenia kwalifikacji, poszukiwania pracy. Tworzenie oraz poprawa dokumentów aplikacyjnych klientów. Prowadzenie warsztatów grupowych na temat poszukiwania pracy.Udzielanie informacji o formach pomocy w PUP w oparciu o ustawę o Promocji Zatrudnienia i Instytucjach Rynku Pracy. Prowadzenie dokumentacji wizyt klientów w oparciu o program Syriusz. Uczestnictwo w wyborze kandydatów na kursy zawodowe. Opiekun Agnieszka Majewska, Kierownik Działu Pośrednictwa i Poradnictwa Dział Ewidencji i Świadczeń Zasiłki:Zakładanie kart wypłat zasiłków dla bezrobotnych. Podłączanie zwrotek potwierdzających odbiór decyzji przyznających prawo do zasiłków. Drukowanie PIT 11 i informacji o odprowadzanych składkach emerytalno-rentowych do ZUS. Ewidencja:Przygotowanie korespondencji do wysyłki. Obsługa klientów pod nadzorem pracownika Urzędu . Kompletowane dokumentów klientów Urzędu tracących status osoby bezrobotnej. Porządkowanie kartoteki ewidencyjnej bezrobotnych. Opiekun Elżbieta Szlinder Kierownik Działu Ewidencji i Świadczeń, wyższeArchiwum: Archiwizacja dokumentów dotyczących osób bezrobotnych. Porządkowanie akt osobowych. Digitalizacja dokumentów. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa klienta w zakresie wydawania zaświadczeń. Zapoznanie się z systemem SYRIUSZ oraz Talgos. Udzielanie odpowiedzi na pisma wpływające do Urzędu z innych podmiotów dot. informacji o rejestracji.Opiekun Barbara Lerch Specjalista, średnie zawodoweInformatyka:Pomoc pracownikom Urzędu w zakresie obsługi systemów i urządzeń komputerowych. Zapewnienie ciągłości pracy stacji roboczych z systemu Windows 10. Konfiguracja sieci w systemie Windows 10. Obsługa urządzeń drukujących (wymiana materiałów eksploatacyjnych, wyciąganie zakleszczonego papieru itp.). Instalacja oraz konfiguracja sprzętu komputerowego i oprogramowania. Przygotowywanie dokumentów w pakiecie Office. Obsługa poczty elektronicznej. Wykonywanie przeglądów i konserwacji sprzętu komputerowego. Pomoc w usuwaniu drobnych awarii. Wykonywanie innych czynności i zadań wynikających z zakresu działań stanowiska informatyki.Opiekun Beata Sparzak Starszy Specjalista , wyższeDział Form WsparciaZatrudnienie subsydiowane:Zapoznanie się z treścią ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz rozporządzenia do ustawy w kwestii dotyczącej regulacji prawnych w sprawie zorganizowania i sfinansowania prac interwencyjnych.Zapoznanie się z drukami wniosku w sprawie zorganizowania i sfinansowania prac interwencyjnych. Obsługa klienta udzielanie informacji. Wydawanie oraz przyjmowanie wniosków dotyczących organizacji prac interwencyjnych oraz refundacji. Pisanie pism oraz zestawień statystycznych w programie Word i Excel, obsługa programu Syriusz. Kserowanie dokumentów źródłowych. Zakładanie teczek dla poszczególnych firm oraz wpinanie dokumentów wpływających do teczek. Bezpośrednia współpraca z działem pośrednictwa pracy, ewidencji i świadczeń oraz z innymi stanowiskami działu instrumentów rynku pracy. Opiekun Katarzyna Wrzosek Kierownik Działu Form Wsparcia, wyższeDotacje:Udzielanie informacji osobom bezrobotnym i pracodawcom, którzy chcą pozyskać środki na rozpoczęcie działalności gospodarczej lub utworzenie dodatkowego miejsca pracy. Sprawdzanie danych wnioskodawców w systemie Syriusz w celu ustalenia statusu osoby ubiegającej się o dotację. Wpisywanie wniosków i umów o dotacje do właściwych rejestrów. Przygotowywanie projektów pism.Opiekun Katarzyna Wrzosek Kierownik Działu Form Wsparcia, wyższeReferat cudzoziemców:Udzielanie pracodawcom podstawowych informacji dotyczących zatrudnienia cudzoziemców na terenie Polski. Zapoznanie się i obsługa programu SYRIUSZ i Talgos. Wysyłanie oraz odbieranie korespondencji. Udzielanie odpowiedzi na proste pisma. Układanie, archiwizacja, kserowanie dokumentów.Opiekun Milena Piotrowicz Miksa Kierownik Referatu, wyższe.Zapoznanie się z funkcjonowaniem działu finansowo-księgowego oraz systemem księgowym. Przygotowywanie dokumentacji do księgowania. Dekretowanie i wprowadzanie do systemu dokumentów księgowych. Przygotowywanie dokumentów księgowych do archiwizacji. Obsługa urządzeń biurowych (kserowanie dokumentacji projektowej). Udział w procesie sporządzania sprawozdań dla instytucji zewnętrznych. Wykonywanie bieżących prac dla potrzeb działu finansowo-księgowego. Uzgadnianie wydatków na kontach księgowych oraz ze stanowiskami merytorycznymi.
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Gdynia (pomorskie)
Praca koncepcyjna, analityczna.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Siedlce (mazowieckie)
między innymi: dekretacja faktur zakupu, analiza zgodności kosztów
ORBIT ONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-20 - Prabuty (pomorskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Pelplin (pomorskie)
- planowanie i obsługa procesów w przedsiębiorstwie, reprezentowanie pracodawcy w różnych instytucjach, prowadzenie bieżących spraw firmy
GAM TRANSPORT JAROSŁAW GRZEŚKIEWICZ - 2016-08-18 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie zajęć lekcyjnych w szkole podstawowej.
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II - 2018-08-08 - Paprotnia (mazowieckie)
- Zmywanie naczyń po posiłkach, przygotowywanie do obróbki wstępnej półproduktów i produktów żywnościowych, porcjowanie produktów żywnościowych, wydawanie posiłków słuchaczom oraz osobom uprawnionym do żywienia, wykonywanie czynności kelnerskich. Wykonywanie czynności porządkowych na terenie stołówki.- Wynagrodzenie: 1608 zł/brutto + premia + dod. za wysługę lat co daje 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Rozpoczęcie pracy w godzinach: 5:00-10:00 na I zmianę lub 10:00-13:00 na II zmianę od poniedziałku do niedzieli 8 h, 5 dni w tygodniu - ruchomy czas pracy, zgodnie z harmonogramem. Wymagania: wykształcenie podstawowe, preferowane wykształcenie gastronomiczne. Doświadczenie na stanowisku o zbliżonym charakterze lub na stanowisku kucharza. Kontakt telefoniczny (32-60-69-236) w godzinach: 8:00-15:00.
SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH - 2018-04-04 - Katowice (śląskie)
Przewóz rzeczy na terenie trójmiasta.
BONITRANS USŁUGI TRANSPORTOWE BONIFACY GRABOWSKI - 2017-09-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
- obsł. urządzen biur.,- wprowadz. danych do systemu informatycznego,- porządkowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Łódź (łódzkie)
Obsługa beneficjentów obsługa aplikacji eWnioskiPlus rejestracja dokumentów w dzienniku elektronicznym PO NABORZE- RM w ramach Programu Program staży w placówkach ARiMR kierowanych dla osób długotrwale bezrobotnych oraz bezrobotnych zamieszkałych na terenie gmin wiejskich i miejsko-wiejskich
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Pabianice (łódzkie)
pakowanie mebli w opakowanie, prace magazynowe
"KASPRZAK" T.J. Kasprzak Spółka Jawna - 2018-02-07 - Barwałd Średni (małopolskie)
przyjmowanie korespondencji, prowadzenie księgi ucznia, redagowanie pism
Zespół Szkół Nr 21 - 2016-06-21 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa klienta, przygotowanie dokumentacji szkoleń, wystawianie zaświadczeń
kontakt przez PUP - 2019-04-17 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
wymagane prawo jazdy kat. B, mile widziane uprawnienia na wózek widłowy, ogólne umiejętności ślusarskie, 1 zmiana: 7-15
ZPUH Jarko Jarosław Pluciński - 2017-03-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)