REFERENT- PRACOWNIK DS. OSÓB MIGRYUJĄCYCH (STAŻ) Jelenia Góra oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT- PRACOWNIK DS. OSÓB MIGRYUJĄCYCH (STAŻ)
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: -
Data publikacji: 2016-10-04
Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: -
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska:
REFERENT- PRACOWNIK DS. OSÓB MIGRYUJĄCYCH (STAŻ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 06.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Praca w zespole.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
Podchorążych 15, 58-508 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra
Gmina pracodawcy: Jelenia Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra
Ulica pracodawcy: Podchorążych
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: ubezpieczenia społeczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 05.10.2016
Oferta pracy ważna do: 21.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.10.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Zakres obowiązków został określony na stronie Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku: www.zmiuw.gda.pl oferta pracy 2/2017 z dnia 24.02.2017r. Miejsce wykonywania pracy- Terenowy Oddział w Nowym Dworze Gdańskim.Wymagane dokumenty zostały określone na stronie Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku: www.zmiuw.gda.pl ,oferta pracy 2/2017 z dnia 24.02.2017r.Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku, 80-531 Gdańsk, ul. Sucha 12 z dopiskiem :Oferta pracy nr 2/2017 w terminie do dnia 13 marca 2017r. do godz. 24.Decyduje data wpływu oferty do Zarządu, po wskazanym w ogłoszeniu o naborze terminie oferty nie będą rozpatrywane. Oferty mogą też być składane drogą elektroniczną na adres e-mail: kadry (at) zmiuw.gda.pl.Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wymagane aplikacje powinny być opatrzone klauzulą zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych /t. j. Dz.U. z 2014r.,Nr 1182/.W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie tych danych, będą komisyjnie niszczone. Osoby ubiegające się o zatrudnienie mają prawo do dostępu do podanych dobrowolnie swoich danych osobowych i ich poprawiania do dnia zakończenia terminu składania ofert. Po weryfikacji dokumentów aplikacyjnych wybrane w procesie rekrutacji osoby będą zapraszane telefonicznie bądź drogą elektroniczną na rozmowę kwalifikacyjną /w przypadku przeprowadzenia kolejnego etapu rekrutacji powiadomienie również odbędzie się drogą telefoniczną lub elektroniczną/. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku www.zmiuw.gda.pl oraz umieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zarządu. Uprzejmie informujemy, że nadsyłanych ofert nie zwracamy. Odsyłane będą tylkoaplikacje kandydatów, którzy dołączyli do składanych dokumentów kopertę zwrotną ze znaczkiem na list polecony. Nieodebrane dokumenty podlegają komisyjnemu zniszczeniu z wyłączaniem dokumentów aplikacyjnych, które na mocy art. 13 ust 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą, która objęła w/w stanowisko. Po zakończeniu 3 miesięcznego okresu, podlegają komisyjnemu zniszczeniu. W/w stanowisko pracy jest uzależnione od posiadanych kwalifikacji zawodowych, stażu pracy i posiadanego wykształcenia.
Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego - 2017-03-01 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Obsługa sekretariatu, obsługa klienta, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie terminarza dla przełożonego. Staż realizowany w ramach POWER ( do 30 roku życia)
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Brzesko (małopolskie)
praca na stanowisku samodzielnego referenta ds. administracyjnych w pełnym wymiarze godzin. Prowadzenie spraw kadrowych, finansowych, kancelarii szkolnej, przygotowywanie sprawozdań GUS
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W LANDZMIERZU - 2018-02-22 - Landzmierz (opolskie)
obsługa klienta bankowego przez telefon.
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Obsługa transportu, obsługa logistyczna magazynu, prowadzenie dokumentacji transportowo-magazynowej, praca przy komputerze. Praca w godzinach 06.00 - 14.00 i 14.00 - 22.00.
ZASADA TRANS- SPEDITION Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-12-06 - Targowisko (małopolskie)
Prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami dokumentacji związanej z działalnością sekretariatu. terminowy odbiór poczty elektronicznej oraz terminowe jej wysyłanie. Prowadzenie książki protokołów z narad i posiedzeń kierownictwa aresztu. Prowadzenie książki rozkazów dziennych. Obsługa centrali telefonicznej i innych urządzeń biurowych.
ARESZT ŚLEDCZY - 2017-04-03 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
bieżący nadzór nad funkcjonowaniem sklepu
"U RAFAŁA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-11 - Ruda Śląska (śląskie)
Obsługa klienta salonu meblowego.Spotkanie rekrutacyjne 05.07.2016 g. 11:00 ul.Milenijna 2.
Fabryka Mebli BODZIO Bogdan Szewczyk Spółka Jawna - 2016-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Skanowanie dokumentów przeznaczonych do archiwizacji, nauka sprawdzania dokumentów pod względem właściwego opatrzenia podpisami, wpinanie dokumentów do teczek, segregatorów, wykonywanie estetycznych opisów zakładanych teczek, segregatorów, wydawanie dokumentacji upawnionym osobom.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Piła (wielkopolskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Rząska (małopolskie)
Kontrola i uzgadnianie stanów magazynowychwyrobów gotowych, półproduktów i wyrobów niedokończonych, kalkulacja kosztów produkcji, rozliczenie odchyłek stanów magazynowych
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Radgoszcz (małopolskie)
Kompleksowa organizacja pracy sekretariatu, planowanie i zakup materiałów eksploatacyjnych, biurowych i bhp, archiwizowanie dokumentów, sporzadanie raportów i analiz, prowadzenie rejestrów, redagowanie oraz przepisywanie dokumentów, prowadzenie rozliczeń paliwa samochodowego, obsługa komputera (pakiet Office) oraz urządzeń biurowych.
Rombor Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Częstochowa (śląskie)
Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą,Kontakt telefoniczny 58-532-40-08Adres e-mail: kadry (at) oiler.pl
OILER S.A. - 2017-10-11 - Tczew (pomorskie)
prowadzenie spraw płacowych, prowadzenie spraw związanych z zajęciami wynagrodzeń, prowadzenie spraw ZUS, spraw związanych z podatkiem dochodowym od osób fizycznych, prowadzenie spraw sprawozdawczości GUS i PFRON.
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 im. prof. Stanisława Szyszko - 2016-07-04 - Zabrze (śląskie)
obsługa klienta tworzenie ofert turystycznych opracowywanie cenników sprzedaż internetowa
TRADE & TRAVEL COMPANY - 2016-12-12 - Łódź (łódzkie)
pomoc nauczyciela- bieząca pomoc przy dzieciach oraz obsługa cateringu na terenie przedszkola
Kaleta Tomasz Przedszkole Niepubliczne "Wiatraczek" - 2017-06-12 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Sprzedaż oferty hotelu, dbałość o prawidłowy przebieg pobytu gościa: od meldunku do rozliczenia za pobyt, obsługa systemu rezerwacyjnego, centrali telefonicznej, portali internetowych.
GEOVITA SPÓŁKA AKCYJNA Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE ODDZIAŁ W LĄDKU ZDROJU - 2017-11-28 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Białystok (podlaskie)
1. opracowanie sprawozdań statystycznych na potrzeby Głównego Urzędu Statystycznego oraz władz oświatowych;2. naliczanie wynagrodzeń i zasiłków ZUS, sporządzanie listy płac;3. sporządzanie kartotek rocznych pracowników, informacji o uzyskanych dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy PIT-11 w terminie wyznaczonym przez Urząd Statystyczny m.in. dodatkowego wynagrodzenia rocznego, nagród jubileuszowych;4. sporządzanie dokumentów rozliczeniowych (ZUS RCA, ZUS RSA, ZUS DRA, ZUS RZA) i zgłoszeniowych (m.in. ZUS ZUA i ZUS ZWUA) dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych za pomocą programu PŁATNIK;5. sporządzanie sprawozdań GUS, do Urzędu Miejskiego, Kuratorium Oświaty;6. kompleksowe prowadzenie bieżącej ewidencji i dokumentacji płacowej;7. tworzenie różnorodnych raportów oraz zestawień płacowych;8. przygotowanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu;9. monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeniowego; 10. biegłe posługiwanie się programem płacowo-kadrowym i innymi programami komputerowymi używanymi na stanowisku pracy, w tym Płatnik;11. sporządzanie i wysyłanie przelewów, rejestrowanie faktur wraz z ich opisem 12. rozliczanie delegacji krajowych;13. przygotowywanie dokumentów do zaksięgowania;14. wprowadzanie danych do SIO; 15. terminowe przeprowadzenie i rozliczanie inwentaryzacji w placówce zgodnie z ustawą o rachunkowości;16. prowadzenie ksiąg inwentarzowych 17. prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów płacowych zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcja kancelaryjną18. wydawanie zaświadczeń 19. wykonywanie innych zadań zleconych przez dyrektora;
SAMORZĄDOWY ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. MARII KONOPNICKIEJ W GORZOWIE - 2017-12-08 - Gorzów (małopolskie)
Prowadzenie spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem i utrzymaniem obiektów sportowych, w tym zapewnienie dostawy mediów, wywozu nieczystości, ubezpieczenia, deratyzacja oraz innych niezbędnych usług. Zaopatrywanie obiektów sportowych w niezbędne wyposażenie. Weryfikowanie dokumentów rozliczeniowych za usługi wykonywanie przez osoby trzecie. Prowadzenie spraw dotyczących tworzenia i utrzymywania terenów zielonych, w szczególności tworzenia harmonogramu pracy i zabiegów prowadzonych na terenach zielonych w celu ich prawidłowego utrzymania i pielęgnacji. Nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań przez podległych pracowników
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej - 2016-03-02 - Polkowice (dolnośląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Lipowiec Kościelny (mazowieckie)
Wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne; 2 lata doświadczenia; umiejętność obsługi programu Symfonia; bardzo dobra znajomość programu Excell; zdolności analityczne; dobra organizacja pracy; Zakres obowiązków: bieżąca obsługa księgowa, wprowadzanie dokumentów księgowych, poleceń księgowania; sporządzanie raportów i zestawień księgowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
GLIWICKA FABRYKA WAGONÓW HOLDING SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-16 - Gliwice (śląskie)
Wprowadzanie faktur i dokumentów rozliczeniowych do systemu.
TOMBET Zakład Usługowo Handlowy Tomasz Gwóźdź w Korytnicy - 2017-10-30 - Korytnica (świętokrzyskie)
Obsługa urządzeń biurowych, pomoc uzytkownikom programów komputerowych, obsługa pakietu biurowego, drobne naprawy sprzętu komputerowego, instalacja i konfiguracja programów i urządzeń
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Bobrowniki (śląskie)
a)przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego i wprowadzenie wniosków do programu,b)zakładanie teczek osobowych świadczeniobiorców z Funduszu alimentacyjnego,c)prowadzenie korespondencji ( redagowanie pism, przygotowywanie informacji do dłużnika dotyczącej zaległości, rejestrowanie wniosków, wyjaśnianie indywidualnych spraw dotyczących klientów),d)sporządzanie list wypłat,e)opracowywanie projektów decyzji (decyzje przyznające, zmieniające, odmowne, uchylające, o zwrocie, zawiadomienie o wszczęciu postepowania, postanowienia i inne),f)przygotowywanie danych do sprawozdań,g)prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych - egzekwowanie i rozliczanie wypłaconych z mocy ustawy świadczeń.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2016-03-10 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Przewodnik opiekun ekspozycji
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Breń (małopolskie)
Podstawowe obowiązki to prace biurowe i organizacja pracy dla mechaników oraz organizacja i zaopatrzenie w części itp.Zakład zajmuje się obsługą i naprawią samochodów osobowych hamulce, zawieszenia, rozrządy itp. obsłudze i naprawie klimatyzacji, ustawieniu geometrii kół. Praca w centrum Kielc na ul. Górnej 13 300m od galerii Echo.
CARMAX KUCA JAROSŁAW - 2016-12-14 - Kielce (świętokrzyskie)
Zadaniem osoby na ww. stanowisku będzie obsługa tokarek karuzelowych.
Z.F.M. SP. Z O.O. ZAFAMA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-09 - Zawiercie (śląskie)
WG ZAWODU
GS "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" w Gubinie - 2017-11-22 - Gubin (lubuskie)