REFERENT Oświęcim oferta pracy MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OŚWIĘCIMIU
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: do 2 600 PLN
Zakres obowiązków: - przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych we wszystkich sprawach z zakresu pomocy społecznej należących do właściciwości gminy, w tym zwłaszcza wymagających szczególnego uzasadnienia; - przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach potwierdzania prawa do świadczeń opieki zdrowotnej na podstawie art. 54 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2020r. poz. 1398 ze zm.);- przygotowywanie poleceń zaangażowania środków w zakresie wszystkich form pomocy społecznej;- przygotowywanie poleceń / list wypłat na podstawie wydanych decyzji administracyjnych;- przyjmowanie wniosków i analiza dokumentacji dotyczącej ustalenia uprawnień do świadczeń pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów realizowanych na podstawie ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 1327);- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów, o których mowa w rat. 90d i 90e ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 1327 ze zm.);- prowadzenie kontroli realizacji i prawidłowości rozliczeń wynikających z porozumień zawartych przez Ośrodek ze szkołami i przedszkolami w zakresie realizowanych przez nie posiłków - jako świadczeń pomocy społecznej;- wydawanie decyzji stronom wg ustalonego harmonogramu;- przygotowywanie materiału statystycznego celem terminowego sporządzania sprawozdań z wykonanych zadań działu.Realizacja powyższych zadań winna odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności:- z ustawą z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (tekst jedn. Dz.U. z 2019r. poz. 1507);- z ustawą z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2020r. poz. 256 ze zm.);- z ustawą z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 1398);- z ustawą z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (Dz.U. z 2020r. poz. 1327), wraz z aktami wykonawczymy do w/w ustaw.
Data publikacji: 2020-09-30
Lokalizacja: Oświęcim (małopolskie)
Pracodawca: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OŚWIĘCIMIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sobieskiego 15B, 32-602 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych we wszystkich sprawach z zakresu pomocy społecznej należących do właściciwości gminy, w tym zwłaszcza wymagających szczególnego uzasadnienia; - przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach potwierdzania prawa do świadczeń opieki zdrowotnej na podstawie art. 54 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2020r. poz. 1398 ze zm.);- przygotowywanie poleceń zaangażowania środków w zakresie wszystkich form pomocy społecznej;- przygotowywanie poleceń / list wypłat na podstawie wydanych decyzji administracyjnych;- przyjmowanie wniosków i analiza dokumentacji dotyczącej ustalenia uprawnień do świadczeń pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów realizowanych na podstawie ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 1327);- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów, o których mowa w rat. 90d i 90e ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 1327 ze zm.);- prowadzenie kontroli realizacji i prawidłowości rozliczeń wynikających z porozumień zawartych przez Ośrodek ze szkołami i przedszkolami w zakresie realizowanych przez nie posiłków - jako świadczeń pomocy społecznej;- wydawanie decyzji stronom wg ustalonego harmonogramu;- przygotowywanie materiału statystycznego celem terminowego sporządzania sprawozdań z wykonanych zadań działu.Realizacja powyższych zadań winna odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności:- z ustawą z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (tekst jedn. Dz.U. z 2019r. poz. 1507);- z ustawą z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2020r. poz. 256 ze zm.);- z ustawą z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 1398);- z ustawą z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (Dz.U. z 2020r. poz. 1327), wraz z aktami wykonawczymy do w/w ustaw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oświęcim
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1213
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oświęcim
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe o kierunkach administracja, prawo (z wyłączeniem kierunku zarządzanie administracją) lub wykształcenie średnie/policealne o profilu administracja, mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, biegła obsługa komputera, umiejętności interpersonalne. Pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę na zastępstwo, praca w systemie jednozmianowym - poniedziałek, środa, czwartek od 7:00 do 15:00, wtorek od 7:00 do 17:00, piątek od 7:00 do 13:00.
Nazwa pracodawcy:
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OŚWIĘCIMIU
danePracodawcy_nip: 5491038605
danePracodawcy_regon: 070005193
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Sobieskiego 15B, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt z pracodawcą osobisty - Oświęcim, ul. Sobieskiego 15B od poniedziałku do piątku lub telefoniczny - (33) 844 73 93
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: oświęcimski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1213
Gmina pracodawcy: Oświęcim
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Oświęcim
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0924997
Ulica pracodawcy: Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 15B
Profil działalności pracodawcy: pomoc społeczna bez zakwaterowania
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 30.09.2020
Oferta pracy ważna do: 31.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b0021e3ee07e3299649b3d43275cb4b3
Podobne oferty pracy
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Oława (dolnośląskie)
Prowadzenie pojazdu ciężarowego, czynności związane z załadunkiem oraz rozładunkiem towarów. Praca na terenie RP oraz teren UE.
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Przyjmowanie, rozliczanie, kompletowanie zamówień gości, obsługa klientówDyspozcyjność w godz.: 7-6, około 120 godzin pracy miesięcznie. Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata. Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, al. Marcina Kromera 18 oraz lokalizacje wskazane przez AmRest Sp. z o.o.
kontakt przez PUP - 2018-12-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace w dziale księgowości.Wymagane doświadczenie w dziale księgowości.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2017-08-04 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Obsługa klienta i grup zorganizowanych w zakresie sprzedaży usług oferowanych przez Park Wodny. Obsługa klientów SPA z wykorzystaniem urzędzenia masaży- kapsuły SPA ( pracownik zostanie przyuczony do obsługi sprzętu)
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
ewidencjonowanie środków trwałych, sporządzanie kart mundurowych
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Sulęcin (lubuskie)
zadania z zakresu funkcjonowania dozoru elektronicznego
Zakład Karny w Wojkowicach - 2018-05-10 - Wojkowice (śląskie)
Obsługa klienta w okienku kasowym, obsługa komputera ( przyjmowanie wpłat gotówkowych )
Firma INKASO Łukasz Podlewski - 2017-01-23 - Krzepice (śląskie)
zgodny ze stanowiskiem
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWE MAZUR TRANSPORT MIROSŁAW MAZUR - 2017-04-03 - Sampława (warmińsko-mazurskie)
rozlicznie gospodarki mieskaniowej, sporządzanie raportów, analiza zadłużenia poszczególnych cłonków, przygotowanie materialów do windykacji, przyjmowanie interesantów
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Olszyna (dolnośląskie)
wykonywanie obowiązków zleconych przez opiekuna na stażuw zależności od aktulanej wiedzy oraz tempa przyswajania nowej wiedzy w zakresie związanych z księgowościąStaż odbywać się będzie Brdyujście
kontakt przez PUP - 2020-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Referent (STAŻ)
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Tychy (śląskie)
- obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich, działań PROW oraz pomocy krajowej,- sporządzanie zleceń płatności oraz dokumentów płatniczych,- przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,- udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR,- ustalanie kwoty nadmiernie/nienależnie pobranych płatności oraz przygotowywanie projektów decyzji w tym zakresie,- przygotowywanie zestawień i raportów dla kierownictwa OR niezbędnych do zarządzania i monitorowania procesu obsługi należności.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-09-24 - Kartuzy (pomorskie)
Wykonywanie prac związanych z bieżącą obsługą Dziekanatu jako referent w Dziale Spraw Studenckich, archiwizacja dokumentacji toku studiów, wprowadzanie danych studentów do programu komputerowego, zakładanie teczek studenckich.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Siedlce (mazowieckie)
operator żurawia
AMP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prace biurowe
ZAKŁAD USŁUG WODNYCH I KOMUNALNYCH - 2020-02-12 - Pilica (śląskie)
organizowanie sieci sprzedaży także w Chinach, analizowanie rynku oraz sporządzanie umów i zamówień towarowych, kontakt z zarządem pochodzenia chińskiego, zamawianie towarów w języku chińskim, wykonywanie prac zleconych przez zarząd i inne, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
LASENO Sp. z o. o. - 2018-07-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca jako sprzedawca kasjer-branżaq spożywcza, dbanie o stanowisko pracy, wykładanie towaru
PHU "HENIA" - 2016-01-08 - Łaziska Górne (śląskie)
weryfikacja dokumentów samochodowych, protokoły zdawczo-odbiorcze, rejestracja, przerejestrowanie nowych samochodów
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Grabanów-Kolonia (lubelskie)
1. Obsługa imprez i uroczystości organizowanych przez Dom Kultury w tym imprez plenerowych.2. Obsługa gości na spotkaniach przedświątecznych, jubileuszowych, koncertach.3. Dekoracja i utrzymywanie w czystości Miejsc Pamięci Narodowej.4. Dokonywanie zakupów na potrzeby biurowe i czystościowe.5. Utrzymywanie w czystości pomieszczeń i terenu Domu Kultury.6. Współpraca z instruktorami prowadzącymi zajęcia.
CENTRUM KULTURY - 2018-02-01 - Piaseczno (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
Podkładanie korespondencji, zszywanie akt, archiwizacja dokumentów, stemplowanie i pakowanie korespondencji.
kontakt przez PUP - 2020-02-25 - Płock (mazowieckie)
przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń usterek, nadzór nad utrzymaniem porządku na nieruchomościach SM, prowadzenie księgi zasobów i umów najmu pom.gospodarczych, dokonywanie przeglądów zasobówczas pracy: pon7-16, wt-czw 7-15, pt 7-14
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wprowadzanie danych i stanów magazynowych
Przedsiębiorstwo Prod. Handlowo Usługowe Zalmet Sp. Jawna W.M.P. Zaleśkiewicz - 2016-10-03 - Rusinowo (kujawsko-pomorskie)
Nauczyciel gry na fortepianie
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Kraśnik (lubelskie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie wyższe, specjalność: księgowość, ekonomia, bankowość, finanse; mile widziane doświadczenie; sumienność; dokładność; uczciwość; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Gliwice (śląskie)
pomoc głównej księgowej w przyjmowaniu i porządkowaniu dokumentacji księgowej
OPIŁKA ROBERT FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA "ANMAR" - 2019-11-06 - Żory (śląskie)
przygotowywanie dokumentacji uczelnianej, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie baz danych
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Kwidzyn (pomorskie)
Przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego; wprowadzanie wniosków do programu; zakładanie teczek osobowych świadczeniobiorców funduszu alimentacyjnego; prowadzenie korespondencji (redagowanie pism, przygotowywanie informacji do dłużnika dotyczącej zaległości, rejestrowanie wniosków, wyjaśnianie indywidualnych spraw dotyczących klientów); sporządzanie list wypłat; opracowywanie projektów decyzji (decyzje przyznające, zmieniające, odmowne, uchylające, o zwrocie, zawiadomienie o wszczęciu postepowania, postanowienia i inne), przygotowywanie danych do sprawozdań, prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych - egzekwowanie i rozliczanie wypłaconych z mocy ustawy świadczeń.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2016-02-03 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Prace biurowo-administracyjne
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)