REFERENT ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W CĄGOWICACH ZK W WOJKOWICACH Ciągowice oferta pracy Zakład Karny w Wojkowicach
Stanowisko: REFERENT ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W CĄGOWICACH ZK W WOJKOWICACH
Wynagrodzenie: do 2 550 PLN
Zakres obowiązków: zadania z zakresu funkcjonowania dozoru elektronicznego
Data publikacji: 2019-03-29
Lokalizacja: Ciągowice (śląskie)
Pracodawca: Zakład Karny w Wojkowicach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:42-458 Ciągowice, powiat: zawierciański, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zadania z zakresu funkcjonowania dozoru elektronicznego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: ruch ciągły
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 550 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W CĄGOWICACH ZK W WOJKOWICACH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ciągowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zawierciański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łazy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 550 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wykształcenie min. średnie, prawo jazdy kat.B
Nazwa pracodawcy: Zakład Karny w Wojkowicach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich
Adres pracodawcy:
Sobieskiego 298, 42-580 Wojkowice, powiat: będziński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny lub mailowy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: będziński
Gmina pracodawcy: Wojkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wojkowice
Adres strony pracodawcy: www.sw.gov.pl
Ulica pracodawcy: Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 298
Profil działalności pracodawcy: Zakład Karny.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 29.03.2019
Oferta pracy ważna do: 10.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń dla pielęgniarek i położnych. Wykonywanie prac biurowych.Praca od 11-13
FUNDACJA "PRZEMIJANIE" - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
Monitorowanie na bieżąco przepisów prawnych, sporządzanie dokumentacjki do realizacji szkioleń specjalizacyjnych finansowanych ze środków MZ, obsługa administracyjna i techniczna w czasie realizacji szkoleń specjalizacyjnych na terenie Wrocławia i Lubina, dostarczanie powierzonej dokumentacji do placówek ochrony zdrowia i kadry dydaktycznej. Miejsce pracy: Wrocław -Dolnośląska Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych. Kontakt telefoniczny z pracodawca 71 333-57-08Oferta w sali: C
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzątanie magazynu. Wymagane doświadczenie oraz chęci do pracy. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
CZA-TA Niciak Sp.J. - 2016-12-21 - Łódź (łódzkie)
Zapoznanie się z Regulaminem Organizacyjnym i Regulaminem Pracy Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie; zapoznanie się z przepisami Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz przepisami o Ochronie Danych Osobowych i Kodeksem Postępowania Administracyjnego; wpisywanie korespondencji, obsługa telefoniczna, przygotowywanie dokumentacji do kontroli, obsługa SI SYRIUSZ oraz obsługa urządzeń biurowych; współpraca z pracodawcami i pracownikami tut. Urzędu; realizacja usługi pośrednictwaa pracy; udzielanie informacji o przysługujących uprawnieniach i ciążących obowiązkach wynikających z ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Będzin (śląskie)
murowanie bloków, domków jednorodzinnych
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Kacwin (małopolskie)
Prowadzenie prac inspekcyjno-kontrolnych, rejestrowanie i interpretacja tych prac, które dot. całokształtu zagadnień związanych z ochroną powietrza przed zanieczyszczeniem w nadzorowanych zakładach, a w szczególności prowadzenie kontroli w zakładach oraz sprawdzanie prawidłowości prowadzenia procesu inwestycyjnego w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych w zakresie ochrony powietrza.Przestrzeganie i prowadzenie nadzoru nad przestrzeganiem właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i decyzjach administracyjnych. Opracowywanie wniosków z przeprowadzonych prac kontrolno-pomiarowych i inspekcyjnych, zarządzeń pokontrolnych, decyzji administracyjnych, projektów wystąpień do organów Prokuratury oraz Sądów Rejonowych; interpretowanie wyników pomiarów emisji i imisji; współpraca z organami samorządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości funkcjonowania przepisów ochrony środowiska.Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa.Przygotowywanie projektów dokumentów administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków użytkowania środowiska oraz dotyczących kosztów kontroli w zakresie ochrony powietrza w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Przygotowywanie projektów dokumentów pokontrolnych w celu wyegzekwowania od podmiotów oraz organów administracji przestrzegania przepisów prawa a w stosunku do podmiotów również obowiązków wynikających z decyzji administracyjnych. Weryfikacja rocznych raportów emisji CO2 w celu sprawdzenia poprawności raportu do uczestnictwa podmiotu we wspólnotowym systemie handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2016-09-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
m.in.: komplementacja i bieżąca aktualizacja zbiuru dokumnetów, obsługa korespondencji, ewidencja faktur oraz rachunków, tworzenie zestawień i raportów, wsparcie administracyjne biura zarządu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Mikołów (śląskie)
wyksz. średnie,obsługa komputera,
WIELKOPOLSKIE CENTRUM HODOWLI I ROZRODU ZWIERZĄT W POZNANIU Z SIEDZIBĄ W TULCACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-24 - Nowe Kamienice (wielkopolskie)
współpraca z zarządem, sporządzanie pism w języku chińskim, zamawianie towaru, reklama, marketing
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie sekretariatu zakładu poprawczego, przyjmowanie korespodencji (w tym obsługa poczty elektronicznej), rejestrowanie pism przychodzących oraz wychodzących, wysyłanie korespodencji, obsługa połączeń telefonicznych, faxu, przechowywanie dokumentacji pokontrolnej, powizytacyjnej, prowadzenie zbioru instrukcji, procedur, regulaminów, obsługa interesantów, współpraca z innymi działami, prowadzenie akt osobowych wychowanków oraz dokumentacji związanej z wychowankami, archiwizacja dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, sporządzanie sprawozdań dot. uczniów, szkoły, wychowanków (SIO), prowadzenie xynności z zakresu informacji niejawnych i zarządzania kryzysowego oraz spraw obronnych.
ZAKŁAD POPRAWCZY - 2018-11-22 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie korespondencji, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie sekretariatu szkoły, archiwizacja
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Płock (mazowieckie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Świętochłowice (śląskie)
Kontakt z klientami, obsługa sprzedaży detalicznej i hurtowej. Poszukiwanie kliemtów, tworzenie bazy klientów. Praca częściowo może być wykonywana w domu.
Kamień Dolnośląski Patrycja Hałdys - 2016-09-22 - Komorów (dolnośląskie)
- Zapoznanie się z wew. procedurami i regulamnami ICZMP, w tym ze strukturą organizacyjną, obiegiem dok., ich klasyfikacją i zasadami przechowywania i archiwizowania oraz systemem funansowo-księgowym,- Prowadzenie rejestru dokumentów przych. i wych. do/z ICZMP,- Prowadzenie weryfikacji i wstępnej kontroli rachunkowej i formalnej spływajacej dokumentów księgowych,- Pomoc w bieżących obowiązkach biurowych (skanowanie drukowanie, kserowaniie, archiwizacja, redagowanie pism itp.),- Analiza i uzgadnianie kont analitycznych kontrahentów pod nadzorem osoby upoważnionej,- Uczestniczenie w rozliczeniu delegacji krajowych,- Weryfikacja not odsetkowych,- Wystawianie not korygujących,- Nanoszenie dekretów na dokumentach źródłowych,- Księgowanie dokumentów magazynowych pod nazdorem osoby upowaznonej,- Uczestnictwo w spisach inwentaryzacyjnych i ich rozliczaniu,- Cechowanie środków trwałych,- Wspłpraca z klinikami i komórkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania danych źródłowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Łódź (łódzkie)
Nauka wypieku gofrów, ich dekoracja
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Piła (wielkopolskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
krojenie, pakowanie, kontrola jakości, szycie
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta, sekretariatu, pisanie pism.
Kancelaria Prawnicza Alina Matuszczyk Radca Prawny - 2016-04-27 - Mikołów (śląskie)
OBSŁUGA KANCELARYJNA, PRZYJMOWANIE WNIOSKÓW, WPROWADZENIE DANYCH DO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO, OBSŁUGA POCZTY ELEKTRONICZNEJ
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Bierawa (opolskie)
- sprawdzanie raportów sprzedaży;- sprawdzanie faktur sprzedaży i zakupów;- prowadzenie i przygotowanie dokumentacji handlowej;- obsługa kasy fiskalnej, komputera, urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Starogard Gdański (pomorskie)
Ustalanie terminów wypłat zasiłków. obsługa podopiecznych, wydawanie decyzji o przyznanych świadczeniach, rejestrowanie wnioksów o pomoc finansową, pomoc przy realizacji wypłat świadczeń, drukowanie decyzji i list wypłat zasiłków, wykonywanie innych poleceń przełożonych
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Tarnów (małopolskie)
Rejestracja towaru wydawanego z magazynu i przyjmowanego na magazyn ilość i rodzaj asortymentu wraz z rejestracją kierunku.Przygotowanie towaru na bufor do wydania z magazynu.Należyte składowanie towaru i zabezpieczenie go przed uszkodzeniami.Prawidłowe oznakowanie asortymentu składowanego na magazynie wg przyjętych zasad.Zgodność faktycznego stanu ilościowego i wartościowego zapasów w magazynie ze stanem wynikającym z dokumentów obrotu magazynowego.Obsługa skanera
WIPASZ SPÓŁKA AKCYJNA Zakład Drobiarski w Mławie - 2019-01-21 - Mława (mazowieckie)
Referent
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Katowice (śląskie)
przyjmowanie rezerwacji na pobyt,wynajem i odbiór pokoi i domków,przyjmowanie opłat za pobyt na terenie pola namiotowego, prowadzanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Firlej (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
wydawanie posiłków, sprzedaż towarów detalicznych
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Biała Podlaska (lubelskie)
przyjmowanie i obsługa interesantów, obsługa korespondencji, wstępna weryfikacja dokumentacji przychodzącej, prowadzenie kasy i sporządzanie raportów kasowych, bieżącą organizacja pracy biura, zapewnienie obiegu informacji wewnątrz jednostki, organizowanie kalendarza spotkań dyrektora, kontrola zasobów materiałów biurowych; godz. pracy 7.30-15.30; przewidywany okres zatrudnienia 1 rok
CENTRUM KULTURY GMINY USTKA - 2018-04-04 - Ustka (pomorskie)
Opieka nad dotychczasowymi klientami, udzielanie informacji o ofercie, pozyskiwanie nowych klientów, spredaż usług telekomunikacyjnych. Umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące.
ASTA-NET SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-05 - Piła (wielkopolskie)
prowadzenie rozliczeń księgowych i dokumentacji firmy, dokonywanie prawidłowej kwalifikacji dokumentacji księgowej, a w szczególności: dekretowanie i księgowanie dokumentów kosztowych, dokumentów inwestycyjnych oraz sprawdzanie poprawności ich wystawienia, przygotowywanie dokumentów kosztowych do zatwierdzenia, kontrola rejestrów VAT, terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań finansowych i informacji do organów administracji państwowej w zakresie swoich obowiązków
IGLOTECH SP. Z O.O. - 2017-03-31 - Kwidzyn (pomorskie)
aktywna sprzedaz, obsługaklienta, dbanie o wizerunek stacji paliw , promowanie produktów
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Tychy (śląskie)