REFERENT OBSŁUGI PŁACOWEJ Poznań oferta pracy ZAKŁAD ROBÓT KOMUNIKACYJNYCH - DOM W POZNANIU SP. Z O.O.
Stanowisko: REFERENT OBSŁUGI PŁACOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: naliczanie wynagrodzeń pracowniczych, obsługa programu płacowo-kadrowego, PŁATNIK
Data publikacji: 2018-12-03
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: ZAKŁAD ROBÓT KOMUNIKACYJNYCH - DOM W POZNANIU SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KOLEJOWA 4, 60-715 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
naliczanie wynagrodzeń pracowniczych, obsługa programu płacowo-kadrowego, PŁATNIK
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT OBSŁUGI PŁACOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność analitycznego myślenia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętności interpersonalne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie zawodowe
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: sumienność
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_1: odpowiedzialność
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_2: dokładność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie kierunkowe, praktyka na stanowisku ds. rozliczania wynagrodzeń, znajomość przepisów w zakresie: naliczania i rozliczania wynagrodzeń, podatku od osób fizycznych, rozliczania podróży służbowych krajowych i zagranicznych, składek i rozliczeń z ZUS
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD ROBÓT KOMUNIKACYJNYCH - DOM W POZNANIU SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
KOLEJOWA 4, 60-715 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, świadectwa pracy, dokumenty potwierdzające kwalifikacje
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: telefoniczne umówienie spotkania, aplikacje przesłac e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: KOLEJOWA
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: Zakład Robót Komunikacyjnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data dodania oferty pracy: 03.12.2018
Oferta pracy ważna do: 03.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
staż
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, m.in. sporządzanie różnego rodzaju pism (w tym pism urzędowych) z zastosowaniem techniki komputerowej i oprogramowania do edycji tekstu;wykonywanie obliczeń oraz tworzenie baz danych;obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych (faksu, kserokopiarki, skanera itp.), w tym dla niewidomych i słabowidzących;opracowywanie instrukcji kancelaryjnych;sporządzanie rzeczowego wykazu akt, porządkowanie i przechowywanie akt;organizowanie pracy biura lub sekretariatu, w tym kompletowanie materiałów i aktów prawnych niezbędnych do pracy;wykonywanie czynności kancelaryjnych, w tym przyjmowanie i znakowanie korespondencji, rozdzielanie pism itp.;przygotowywanie korespondencji do wysłania pocztą tradycyjną i pocztą elektroniczną;udzielanie informacji telefonicznych;
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Gradowice (wielkopolskie)
prowadzenie spraw wierzycielskich
Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu - 2018-07-04 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
obsługa kancelaryjna Urzędu, wypełnianie druków, kompletowanie dokumentów, prace porządkowe (archiwizacja, spisy dokumentów, opisywanie teczek)
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Piaseczno (mazowieckie)
stosowanie specjalistycznego programu komputerowego dla gości, wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie gości, wystawianie faktur, przyjmowanie opłat za pobyt
SZKOLNE SCHRONISKO MŁODZIEŻOWE - 2018-02-22 - Nowa Kaletka (warmińsko-mazurskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Świdnica (dolnośląskie)
organizowanie sieci sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami z Wietnamu, bieżące monitorowanie rynku
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Naprawa samochodów osobowych, diagnostyka
F.H.U. Auto Serwis "U Pawła" Paweł Wierzban - 2018-09-20 - Kraków (małopolskie)
kadry, płace
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Kraków (małopolskie)
Zaszywanie poduszek i kołder. Kontakt: Paulina Lechowicz tel. 41 386 10 14
LECH-POL Spółka Jawna w Jędrzejowie - 2018-04-13 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Dział Spraw Wierzycielskich, Dział Egzekucji Administracyjnej
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
Wykonywanie analiz w laboratorium, pobór próbek, praca przy komputerze
Centrum Badań Środowiska Sorbchem Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Ruda Śląska (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7-15, wynagrodzenie 2100 zł brutto do uzgodnienia; pracodawca zapewnia zakwaterowanie + jeden posiłek; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-15,
DOM WCZASOWO-SANATORYJNY "PERŁA" W USTCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-24 - Ustka (pomorskie)
Kontrola jakości wyrobów, wdrażanie procesów ISO
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2016-10-19 - Chorzów (śląskie)
Pakowanie art. spożywczych
kontakt przez OHP - 2018-11-07 - Łódź (łódzkie)
Na Twój dzień pracy będzie się składać:1) doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych,2) budowanie pozytywnych relacji z klientami3) realizacja planów sprzedażowych dot. wybranych usług i towarów4) prowadzenie dokumentacji
POCZTA POLSKA S.A - 2018-07-24 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Wprowadzanie faktur zakupu. Księgowanie wyciągów bankowych. Potwierdzanie i uzgadnainie sald z kontrahentami. Przygotowywanie raportów na podsatwie danych z księgowości. Kontrola przekazywanych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Gdynia (pomorskie)
referent ds kontroli i rozliczeń
KOIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-10 - Świebodzin (lubuskie)
Prowadzenie dokumentów, zestawień, analiz, wprowadzanie danych do systemu, obsługa komputera
Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki Sp. z o.o. - 2017-11-30 - Golina (wielkopolskie)
-Realizacja zamówień poniżej 30 tyś euro.-Prowadzenie postepowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą o zamowieniach publicznych;-Prowadzenie rejestru zamówień publicznych;-Publikacja ogłoszeń w zalezności od wartości zamówienia w siedzibie Zamawiającego, dzienniku Urzedowym UE oraz na stronie internetowej www.dctk.wroc.pl-Udzielanie działom organizacyjnym informacji, co do trybów postepowań przewidzianych w ustawie Pzp.-Sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych;-Przygotowywanie w zakresie zamówień publicznych projektów zarzadzeń;-Świadczenie pomocy merytorycznej przy przeprowadzeniu postepowań przetargowych;-Weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporzadzanej w postepowaniach o zamówienia publiczne;-Koordynacja i kontrola czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem;-Kontrola poprawnosci innych dokumentów przygotowywanych w związku z zamówieniami publicznymi;-Prowadzenie konkursów na świadczenia zdrowotne zgodnie z ustawą o działalności leczniczej;Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny: 71 79-11-985Oferta pracy znajduje się w sali: E
Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych - 2016-02-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Sporządzanie dokumentacji technicznych i powykonawczych
Instalatorstwo Elektryczne Krasuski Mirosław - 2017-04-21 - Strzała (mazowieckie)
-Zapoznanie się z Regulaminem pracy, ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o ochronie informacji niejawnych, uregulowaniami dotyczącymi bezpieczeństwa informacji w ZUS, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego oraz przepisami BHP,- Zapoznanie z przepisami z zakresu ubezpieczeń społecznych,- Zapoznanie się z zadaniami i procesami realizowanymi w Wydziale, w którym osoba bezrobotna odbywała staż,- Uczestniczenie i wsparcie realizacji ww. zadań Wydziału,- Zapoznanie z techniki pracy biurowej,- Sporządzanie projektów pism,- Prace przy porządkowaniu dokumentacji,- Obsł. Komputera (WORD, EXCEL, APLIKACJE ZUS).
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Łódź (łódzkie)
Pozostali pracownicy obsługi biurowej- oferta stażu realizowana w ramach projektu pn. " Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w Mieście Nowym Sączu (II) w ramach RPO.Wymagania: wykształcenie średnie lub wższe, obsługa komputera, komunikatywność.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Nowy Sącz (małopolskie)
- OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY Szpital Zakonu Bonifratrów w Katowicach sp. z o.o. 40-211 Katowice ul. Ks. L. Markiefki 87 ogłasza nabór na wolne stanowiska pracy: referent / młodsza księgowa / księgowa w Dziale Finansowo - Księgowym.- Główne obowiązki: Ewidencjonowanie dokumentów księgowych. Prowadzenie rozrachunków.Prowadzenie raportów kasowych, wprowadzenie ewidencji środków trwałych, wystawianie faktur sprzedaży, kontakt z kontrahentami zewnętrznymi, windykacja należności, przygotowywanie płatności spółki.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto, do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie od września po rozstrzygnięciu naboru..- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe ekonomiczne kierunek rachunkowość. Wymagania konieczne: Znajomość zasad ewidencji dokumentów. Umiejętność obsługi komputera (w tym Word, Excel, Internet). Wymagania dodatkowe: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
SZPITAL ZAKONU BONIFRATRÓW W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-19 - Katowice (śląskie)
nechanik pojazdów samochodowych
KAMMAR Patrycja Mierzwa Mielec - 2017-06-13 - Rzędzianowice (podkarpackie)
przyjmowanie stron, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, rejestracja płatności, prowadzenie korespondencji, telefoniczna obsługa klientów, pryzotowywanie dokumentacji niezbędnej do podpisania umów
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Żory (śląskie)
Sporządzanie list uposażeń żołnierzy zawodowych, współpraca z ZUS, Urzędem Skarbowym, znajomość ustawy o rachunkowości, wystawianie informacji o dochodach PIT-11, PIT-40. Znajomość programu SAP.
Wojskowe Centrum Kształcenia Medycznego Łódź (31 Wojskowy Oddział Gospodarczy) - 2018-04-27 - Zgierz (łódzkie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa ładowarki
PHU LOADER Jarosław Jędrejek - 2017-10-30 - Puławy (lubelskie)