REFERENT (NR 3486) Inowrocław oferta pracy Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Inowrocławiu Artur Zieliński
Stanowisko: REFERENT (NR 3486)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
Data publikacji: 2019-12-04
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Inowrocławiu Artur Zieliński
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Solankowa 7/3, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT (NR 3486)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pracownik kancelaryjny
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.12.2019
Data zakończenia pracy: 08.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Maszynopisanie
Nazwa pracodawcy:
Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Inowrocławiu Artur Zieliński
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Solankowa 7/3, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt z pracodawcą osobisty w siedzibie firmy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
Ulica pracodawcy: Solankowa
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik kancelaryjny
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.12.2019
Data dodania oferty pracy: 04.12.2019
Oferta pracy ważna do: 23.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a57c139281690924815bf70dacd25598
Podobne oferty pracy
zapoznanie się ze zintegrowanym systemem zarządzania, rozpowszechnianie dokumentacji systemowej, archiwizacja, obsługa programów komputerowych, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Łomianki (mazowieckie)
Sprzedaż towarów w sklepie spożywczo - przemysłowym. Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klientów. Praca w Zwierzyńcu.
F.H.U. Ryszard Rączkiewicz - 2018-03-07 - Zwierzyniec (lubelskie)
Obsługa pracodawców korzystających z refundacji wynagrodzeń młodocianych pracowników, wprowadzanie i aktualizacja wniosków o zawarcie umowy o refundację oraz wniosków refundacji kosztów wynagrodzeń
kontakt przez OHP - 2017-06-14 - Suwałki (podlaskie)
Wykonywanie czynności związanych z zarządzaniem danej nieruchomości, współpraca z działem technicznym, księgowym Spółki w zakresie prac remon towych, prowadzenie dokumentów we wspólnocie mieszkaniowej.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. - 2020-02-20 - Słupsk (pomorskie)
Wykształcenie średnie - mile widziane ekonomiczne lub podobne. Z znajomość języka obcego - przynajmniej jednego
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Kornowac (śląskie)
degustacja w sklepie
kontakt przez OHP - 2017-05-19 - Kraków (małopolskie)
Obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentów, pomoc w obsłudze punktu informacyjnego. Staż na okres 3 miesięcy realizowany w ramach POWER(do osób do 30 roku życia)
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Brzesko (małopolskie)
-Obsługa klienta w biurze obrotu nieruchomościami,-Praca na 1/2 etatu - godziny pracy do uzgodnienia,-Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV na adres: nieruchomosci (at) wladasz.plProsimy o dołączenie do cv klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2015r., poz. 2135 z późn. zm.)".
BIURO OBROTU NIERUCHOMOŚCIAMI- JOLANTA WŁADASZ - 2016-11-23 - Tczew (pomorskie)
- zapoznaie sie z bieżącą obsł. podatnika,- wprowadz. danych do systemu komp.- przygot. projektów decyzji wymiarowych,- księgowanie na kartach kontowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)
poznanie struktury organizacyjnej urzędupoznanie regulaminu pracypozanie podstawowych przepisów prawa podatkowegopozanie pracy archiwum urzędupozanie pracy kancelarii urzęduStaż odbywać się będzie w dzielnicy w dzielnicy Bartodzieje
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie spółki, sporządzenie dokumentów wewnętrznych, wystawianie faktur, współpraca z biurem rachunkowym.
HORECA HOTELE POLSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-08-14 - Nysa (opolskie)
Wprowadzanie danych do komputera, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników.
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Praszka (opolskie)
prowadzenie kadr w firmie
"SAKHO" Sp. z o.o. - 2018-10-01 - Sosnowiec (śląskie)
Drobne prace budowlane (mycie,malowanie,rozbiórki).
VICO Sp. Z o.o. - 2018-10-02 - Lublin (lubelskie)
wykonywanieprac budowlanych i brukarskich,
Usługi Ziemne "GAWLETA Henryk Gawleta - 2017-06-30 - Bukowo (opolskie)
Terminowe przygotowywanie i wprowadzanie danych do Systemu Informacji OświatowejKontrola terminowości wykonywania badań profilaktycznych: wstępnych, kontrolnych,sporządzanie list płac pracowników administracji i obsługi. Wydawanie zatwierdzonych skierowań na badania pracownikom szkoły.Naliczanie świadczeń z ubezpieczeń społecznych, dokonywanie potrąceń ustawowych.Pomoc w prowadzeniu spraw kadrowych pracowników szkoły.Prowadzenie teczek osobowych.Prowadzenie ewidencji czasu pracy.Prowadzenie ewidencji urlopów.Stałe śledzenie zmian w przepisach z zakresu prawa pracy.
Szkoła Podstawowa Nr 4 w Pruszczu Gdańskim - 2018-03-31 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Wykonywanie rysunków 2D, systemów okablowania dla przemysłu samochodowego, wycena zmian technicznych systemów okablowania.
LEONI Kabel Polska Sp. z o.o. - 2018-11-14 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
przyjmowanie, obsługa, zwalnianie pracowników, tworzenie list płac, rozliczenia z US, ZUS, GUS, PFRON, prowadzenie akt pracowniczych, rozliczanie kart drogowych, obsługa programu kadrowo-płacowego, tworzenie ewidencji i zestawień
Dom Pomocy Społecznej Ewangelicki Dom Opieki "BETEZDA" w Ukcie Parafii Ewangelicko-Augsburskiej w Mikołajkach - 2020-08-17 - Ukta (warmińsko-mazurskie)
rozliczanie kont płatników składek w celu ustalenia stanu konta, obsługa wniosków o wydanie zaświadczeń o niezaleganiu, przygotowanie odpowiedzi na wystąpienia płatników składek, uprawnionych podmiotów oraz komórek wewnętrznych odnośnie stanu rozliczenia konta, weryfikowanie dokumentacji zgloszeniowej i rozliczeniowej składanej przez płatnika, weryfikowanie wpłat dokonanych przez płatnika, praca w aplikacji KSI oraz AIS
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Bochnia (małopolskie)
realizacja zadań w ramach funkcjonowania sekcji finansowo-Kadrowej oraz Samodzielnego stanowiska Pracy ds. Organizacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
referent administracyjno-biurowy
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Cybinka (lubuskie)
bardzo dobra znajomość ezcell, znajomośc analiz finansowych
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Poznań (wielkopolskie)
PRACA JAKO PIZZER
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "TOP BUSINESS SERVICE" Krzysztof Kamil Budzeń - 2016-08-10 - Polkowice (dolnośląskie)
obsługa klienta, obsługa kancelaryjno- biurowa, analiza projektów, prowadzenie czynności odbiorowych sieci wodno- kanalizacyjnych, praca na terenie powiatu lubińskiego
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ GMINY LUBIN sp. z o.o. - 2019-11-05 - Księginice (dolnośląskie)
Stolarka meblowa. Również dla osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt osobisty ul. Graniczna 5, 95-054 Ksawerów.
FORM-MEBEL Zakład Stolarski Piotr Kuźnicki - 2019-04-25 - Ksawerów (łódzkie)
Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń dla pielęgniarek i położnych.Prowadzenie sekretariatu firmy. Praca w godzinie od 10-16
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Opole (opolskie)
Sprzedaż produktów, usług bankowych, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami, pozyskiwanie do współpracy nowych klientów, zakładanie rachunków bankowych, prowadzenie rejestru korespondencji, prowadzenie promocji banku, udział w kampaniach reklamowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Oleśnica (dolnośląskie)
Osługa klientów, utrzymanie porządku na terenie lokalu, mycie naczyń oraz wstępne przygotowanie żywności. Około 160 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godzinach: 8:00-23:00. Przewidywany okres wykonywania pracy: 3 lata.
GASTRO POWER POLSKA SP. Z O.O. - 2020-04-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Samodzielne prowadzenie sekretariatu. Dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych. Umiejętność planowania priorytetów.
BRUK SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-06-01 - Lisów (śląskie)
ksiegowośćksiegi handlowe , ksiegowanie KPIRsporządzanie list płac,rozrachunki ZUS , US
BIURO DORADCY PODATKOWEGO " KOMFORT" Krystyna Gołębiewska - 2019-11-15 - Wałcz (zachodniopomorskie)