REFERENT / MŁODSZA KSIĘGOWA / KSIĘGOWA Katowice oferta pracy SZPITAL ZAKONU BONIFRATRÓW W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT / MŁODSZA KSIĘGOWA / KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY Szpital Zakonu Bonifratrów w Katowicach sp. z o.o. 40-211 Katowice ul. Ks. L. Markiefki 87 ogłasza nabór na wolne stanowiska pracy: referent / młodsza księgowa / księgowa w Dziale Finansowo - Księgowym.- Główne obowiązki: Ewidencjonowanie dokumentów księgowych. Prowadzenie rozrachunków.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagania konieczne: Znajomość zasad ewidencji dokumentów. Umiejętność obsługi komputera (w tym Word, Excel, Internet). Wymagania dodatkowe: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Wykształcenie wyższe na kierunku rachunkowość.
Data publikacji: 2017-03-03
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: SZPITAL ZAKONU BONIFRATRÓW W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Leopolda Markiefki 87, 40-211 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY Szpital Zakonu Bonifratrów w Katowicach sp. z o.o. 40-211 Katowice ul. Ks. L. Markiefki 87 ogłasza nabór na wolne stanowiska pracy: referent / młodsza księgowa / księgowa w Dziale Finansowo - Księgowym.- Główne obowiązki: Ewidencjonowanie dokumentów księgowych. Prowadzenie rozrachunków.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagania konieczne: Znajomość zasad ewidencji dokumentów. Umiejętność obsługi komputera (w tym Word, Excel, Internet). Wymagania dodatkowe: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Wykształcenie wyższe na kierunku rachunkowość.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT / MŁODSZA KSIĘGOWA / KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagania konieczne: Znajomość zasad ewidencji dokumentów. Umiejętność obsługi komputera (w tym Word, Excel, Internet). Wymagania dodatkowe: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Wykształcenie wyższe na kierunku rachunkowość.
Nazwa pracodawcy:
SZPITAL ZAKONU BONIFRATRÓW W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Leopolda Markiefki 87, 40-211 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Wymagane dokumenty i oświadczenia: list motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje, oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, w przypadku wcześniejszej pracy kopie posiadanych świadectw pracy.- Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 13.03.2017 r. na adres : Szpital Zakonu Bonifratrów w Katowicach sp. z o.o. , 40-211 Katowice, ul. Ks. L. Markiefki 87 Dział Kadrowo - Płacowy III piętro. - Inne informacje : Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Przyjmujemy jedynie kserokopie dokumentów przesłane w formie papierowej.- Dodatkowych informacje można uzyskać pod telefonem : 32-357-62-98
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: do dnia 13.03.2017 r., Godziny : 7:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.bonifratrzy.katowice.pl
Ulica pracodawcy: Leopolda Markiefki
Numer budynku pracodawcy: 87
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ SZPITALI. PRZETWÓRSTWO HERBATY I KAWY.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.03.2017
Data dodania oferty pracy: 03.03.2017
Oferta pracy ważna do: 13.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 03.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przyjmowanie wniosków, asysta w przygotowywaniu projektów decyzji adm. i innych dokumentów, tworzenie i aktualizacja wykazów, rejestrów, śiwdczeń, rejestropwanie poczty
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Wprowadznie dokumentów do programu Rewizor i Rachmistrz. Dostarczanie dokumentów do Urzędu Skarbowego i ZUS. Sprawdzanie rejestru VAT i książki przychodów i rozchodów.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Płock (mazowieckie)
Obróbka elementów metalowych, obsługa obrabiarek do metalu. Wynagrodzenie: 12,35 zł brutto/godz. Możliwość przyuczenia.
Zakład Mechaniczny PROGRESS Leszek Sawcki - 2016-10-14 - Nowa Wieś Książęca (wielkopolskie)
nauczanie przedmiotów gastronomicznych w zasadniczej szkol;e zawodowej i technikum
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Lublinie Oddział w Białej Podlaskiej Centrum Kształcenia - 2017-08-17 - Biała Podlaska (lubelskie)
Prowadzenie sekretariatu szkolnego: dokumentacja szkolna, uczniowska, inna, organizacja pracy szkoły, reprezentacja szkoły na zewnątrz, rekrutacja, inne.
Usługi Edukacyjne S.C. - 2018-01-02 - Racibórz (śląskie)
Prowadzenie sekretariatu Rektora, prowadzenie dokumentacji związanej z wymianą międzynarodową studentów Erasmus plus.
Collegium Mazovia Innowacyjna Szkoła Wyższa - 2016-11-04 - Siedlce (mazowieckie)
Wykształcenie: min. średnie, spec.: ochrona środowiska; staż pracy: 1 rok; zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji związanej z gospodarką odpadami, dbanie o przestrzeganie przepisów związanych z ochroną środowiska, dodatkowo - prowadzenie dokumentacji kadrowej; umowa na zastępstwo; jedna zmiana; miejsce pracy: Toszek;
PRZEDSIĘBIORSTWO GUMITEX SP. Z O.O. - 2018-04-04 - Toszek (śląskie)
Sprzedaż produktów zdrowej żywności, przygotowywanie kanapek, sałatek i koktajli.
Spiżarnia Dorota Rydzewska - 2018-01-24 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowanie ofert przetargowych
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Cielimowo (wielkopolskie)
Księgowość
Biuro Podatkowe Grzegorz Borzeszkowski Doradca Podatkowy - 2015-12-31 - Starogard Gdański (pomorskie)
Referat Identyfikacji i Rejestracji Podatkowej OB2, Referat Przetwarzania Danych OB3
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
gotówkowa/ bezgotówkowa obsługa klientarealizacja dyspozycji klientaprowadzenie rozliczeń elektronicznychobsługa przelewewów zagranicznych
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Ruciane-Nida (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż towaru, przyjmowanie towaru, obsługa kasy fiskalnej,
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Adamów (lubelskie)
Sprzedawcy
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Tarnawatka (lubelskie)
Naprawy i konserwacje autobusów
ARRIVA PRAHA s.r.o. - 2016-11-04 - Czechy (Czechy)
Szycie miarowe z uwzględnieniem umiejętności wykroju i szycia całościowego wyrobu, przygotowywanie formy odziezowej
MODEMA Jędrzejów - 2015-12-14 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Referent techniczno-administracyjny
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Niedomice (małopolskie)
- rozładunek i załadunek- dbałość o pojazd- prowadzenie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Mały Klincz (pomorskie)
Porządkowanie dokumentów, prowadzenie elektronicznej i tradycyjnej ewidencji spraw, przygotowanie wzorów pism, przygotowywanie wysyłkii pism.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Sopot (pomorskie)
jw
Zakład Stolarski Krzysztof Jaworski - 2016-08-12 - Łomianki (mazowieckie)
1. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z inicjowaniem i organizowaniem prac interwencyjnych, przygotowanie dokumentacji do finansowego rozliczenie i oceny prac interwencyjnych:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizowania prac interwencyjnych,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców o organizację prac interwencyjnych,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudniony w ramach prac interwencyjnych,- Przygotowanie wniosków o organizację prac interwencyjnych do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach prac interwencyjnych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowanie umów w sprawie organizacji i finansowania prac interwencyjnych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowanie prace interwencyjne oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację poniesionych kosztów wynagrodzeń i składki na ubezpieczenie społeczne oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji prac interwencyjnych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- Analiza wniosków o jednorazową refundację i przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Prowadzenie oceny efektywności prac interwencyjnych,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji prac interwencyjnych,2. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z inicjowanie i organizowanie robót publicznych, przygotowaniem dokumentacji do finansowego rozliczenia i oceny robót publicznych:- Udzielanie i wyjaśnień w zakresie organizowania robót publicznych,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców o organizacje robót publicznych,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych,- Przygotowanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach robót publicznych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów w sprawie organizacji i finansowania robót publicznych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane roboty publiczne, oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację poniesionych kosztów wynagrodzeń i składki na ubezpieczenie społeczne oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji robót publicznych do systemu komputerowego Syriusz,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- Prowadzenie oceny efektywności robót publicznych,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji publicznych.3. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z organizowaniem prac społecznie użytecznych:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji prac społecznie użytecznych,- Przyjmowanie rocznych planów potrzeb w zakresie wykonywania prac społecznie użytecznych od uprawnionych podmiotów,- Przedstawienie rocznych planów do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przygotowanie porozumień dotyczących wykonywania prac społecznie użytecznych,- Przekazywanie ofert wykonywania prac społecznie użytecznych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przekazywanie do Działu Finansowo- Księgowego informacji na temat podejmowania zobowiązań,- Przekazywanie do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń informacji na temat czasu realizacji prac społecznie użytecznych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych organizatorów oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych porozumień,- Analiza wniosków o refundację wypłaconych osobom bezrobotnym świadczeń oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji prac społecznie użytecznych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych porozumień,- Prowadzenie oceny efektywności programu,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu,- Sporządzanie list wypłat dot., zwrotu kosztów badan lekarskich wykonywanych przez osoby bezrobotne przed rozpoczęciem prac społecznie użytecznych,- Kontrola pod względem merytorycznym i formalnym faktur dotyczących płatności za badania lekarskie osób bezrobotnych kierowanych do prac społecznie użytecznych, przekazywanie faktury do Działu Finansowo- Księgowego (wprowadzanie faktur do systemu informatycznego SYRIUSZ).4. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z organizowaniem zatrudnienia wspieranego:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie zatrudnienia wspieranego,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków o zorganizowanie zatrudnienia wspieranego,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudnianych w ramach zatrudnienia wspieranego,- Przygotowywanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert w ramach zatrudnienia wspieranego do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów w sprawie organizacji i finansowania zatrudnienia wspieranego,- Przekazywanie do Działu Finansowo- Księgowego informacji na temat podejmowanych zobowiązań,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych Pracodawców i Spółdzielni Socjalnych oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację w ramach zatrudnienia wspieranego oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego, - Wprowadzanie danych dotyczących organizacji zatrudnienia wspieranego do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu.5. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją zapisów art.. 150f ustawy promocji zatrudnienia:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie udzielania przez starostę pracodawcy lub przedsiębiorcy przez okres 12 miesięcy część kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenia społeczne skierowanych bezrobotnych do 30 roku życia,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców lub przedsiębiorców,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, - Przygotowanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, którym przyznano refundację oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Wprowadzanie danych dotyczących realizowanych umów do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Analiza wniosków o refundację oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Prowadzenie oceny efektywności programu,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizacji art. 150f ustawy promocji.6, Pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.Staż w godzinach 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Płock (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.My proponujemy: umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w młodym, dynamicznym zespole, program wdrożenia i opiekę mentora, stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie, szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje, pakiet świadczeń pozapłacowych.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-01 - Tajęcina (podkarpackie)
w/z
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta , przyjmowanie wniosku o kredyt
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
Obsługa faxu, ksero, pisanie pism, przyjmowanie korespondencji, rozdzielanie poczty na oddziały.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Oleśnica (dolnośląskie)
obsługa biura, rozmowy z klientami, prowadzenie dokumentacji, sporządzanie umów i ofert dla klientów, wysyłanie, przyjmowanie telefonów i e-maili, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa sklepu internetowego, obsługa serwisów aukcyjnych polskich i angielskich, obsługa serwisów społecznościowycg, ogólne zagadnienia marketingowe.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Niedomice (małopolskie)
zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy, przygotowanie i umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowych, dbałość o estetyczny wygląd, właściwa ekspozycja towarów
Zakłady Mięsne Peklimar SA - 2016-03-08 - Kutno (łódzkie)
Obsługa publiczności kina i imprez, pomoc w dziale organizacji imprez i kina, promocja, kontola biletów, obsługa kina, sprzedaż biletów, bezposrednia obsługa klienta w punkcie informacyjnym
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Tarnów (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
-przygotowywanie dań a la carte-serwowanie dań z kuchni lokalnej (również deserów)
Waldhotel Eiche GmbH - 2016-03-31 - Niemcy (Niemcy)