REFERENT / MENAGER Łódź oferta pracy TRADE & TRAVEL COMPANY SP. Z O.O.
Stanowisko: REFERENT / MENAGER
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: PODSTAWOWE ZADANIA:- obsługa wymagających Klientów- indywidualne przygotowywanie ofert wakacyjnych oraz ich sprzedaż- prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim- współpraca z kontrahentami na całym świeciePRACODAWCA OFERUJE:- umowę o pracę - zarobki adekwatne do osiąganych wyników sprzedażowych- wyjazdy szkoleniowe w najpiękniejsze miejsca na świecie- uczestnictwo w międzynarodowych targach- ciekawą pracę - dobrą atmosferę, elastyczny grafik- pracę w przyjaznym i zgranym zespole- możliwość darmowych wyjazdów zagranicznych - zniżki na własne wyjazdy- CV ze zdjęciem wraz z listem motywacyjnym należy przesyłać na adres: biuro (at) konsorcjum.com.pl z tematem praca+ dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883 z późn.zm.)" - Pracodawca prosi o niewysyłanie aplikacji na stanowisko pilota lub przewodnika oraz o nie wysyłanie aplikacji przez osoby nie posiadające wiedzy o pracy w turystyce i do uczenia- Pracodawca zaznacza, że skontaktuje się tylko z wybranymi osobami
Data publikacji: 2019-07-30
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: TRADE & TRAVEL COMPANY SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piotrkowska 92, 90-103 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
PODSTAWOWE ZADANIA:- obsługa wymagających Klientów- indywidualne przygotowywanie ofert wakacyjnych oraz ich sprzedaż- prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim- współpraca z kontrahentami na całym świeciePRACODAWCA OFERUJE:- umowę o pracę - zarobki adekwatne do osiąganych wyników sprzedażowych- wyjazdy szkoleniowe w najpiękniejsze miejsca na świecie- uczestnictwo w międzynarodowych targach- ciekawą pracę - dobrą atmosferę, elastyczny grafik- pracę w przyjaznym i zgranym zespole- możliwość darmowych wyjazdów zagranicznych - zniżki na własne wyjazdy- CV ze zdjęciem wraz z listem motywacyjnym należy przesyłać na adres: biuro (at) konsorcjum.com.pl z tematem praca+ dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883 z późn.zm.)" - Pracodawca prosi o niewysyłanie aplikacji na stanowisko pilota lub przewodnika oraz o nie wysyłanie aplikacji przez osoby nie posiadające wiedzy o pracy w turystyce i do uczenia- Pracodawca zaznacza, że skontaktuje się tylko z wybranymi osobami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT / MENAGER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik biura podróży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wykształcenie średnie ogólne, turystyczne- staż pracy: 2 - 3 lata- umiejętność sprzedaży- znajomość geografii świata i zainteresowanie turystyką- znajomość j. angielskiego minimum w stopniu komunikatywnym - umiejętność efektywnego działania- wysoka kultura osobista- kreatywność, samodzielność i odpowiedzialność- rzetelność i komunikatywność- umiejętność pracy w zespole- solidność i zaangażowanie- dobry kontakt z klientami- cierpliwość i wytrwałość w dążeniu do celu- zaangażowanie- pozytywne nastawienie i chęć rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach, kursach branżowych i wyjazdach studyjnych- dyspozycyjność i samodzielność w działaniu- umiejętność radzenia sobie ze stresem- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Nazwa pracodawcy: TRADE & TRAVEL COMPANY SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Piotrkowska 92, 90-103 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV ze zdjęciem wraz z listem motywacyjnym należy przesyłać na adres: biuro (at) konsorcjum.com.pl z tematem praca + dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883 z późn.zm.)" Pracodawca prosi o niewysyłanie aplikacji na stanowisko pilota lub przewodnika oraz o nie wysyłanie aplikacji przez osoby nie posiadające wiedzy o pracy w turystyce i do uczenia.Pracodawca zaznacza, że skontaktuje się tylko z wybranymi osobami.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: KONTAKT OSOBISTY / TELEFONICZNY / E-MAIL
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Piotrkowska
Numer budynku pracodawcy: 92
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik biura podróży
Data dodania oferty pracy: 30.07.2019
Oferta pracy ważna do: 29.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b2b59d51b721ddc563f1081cff34705f
Podobne oferty pracy
Prowadzenie dokumentacji oddziału w DPS, wykonywanie zabiegów medycznych, koordynacja pracy pracowników na oddziale.
FUNDACJA DLA DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH NIEPEŁNOSPRAWNYCH INTELEKTUALNIE "DOM Z MARZEŃ" - 2018-11-19 - Kraków (małopolskie)
tworzenie raportów i zestawień komputerowych, odbiór telefonów, wysyłanie maili; drobne prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Kraków (małopolskie)
Referent Biura Zarząduprowadzenie spraw z zakresu obsługi sekretariatu Spółki
"FABIOS" FABRYKA OSŁONEK BIAŁKOWYCH - 2017-02-24 - Białka (małopolskie)
OBSŁUGA KLIENTA, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE W PRACY W ADMINISTRACJI; GODZINY PRACY 07:30-15:30
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa komputera, udzielanie informacji o fakturach, usługach, promocjach, pomoc w sprawach technicznychpraca 2 zmianowa od 7 do 22, wyn. h/brutto
PROGRES Sp.z o.o., Sp. Komandytowa - 2016-08-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (rejestracja w systemach komputerowych);-wprowadzanie dokumentów (zeznań, deklaracji, decyzji, operacje księgowe) do systemów i aplikacji podatkowych-przygotowanie dokumentów do archiwizacji-obsługa urządzeń biurowych (skanowanie dokumentów, tworzenie kserokopii dokumentów)-segregowanie i katalogowanie dokumentów-inne prace biurowe wspomagające pracowników Działu
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Łódź (łódzkie)
- sporządzanie pism- obsługa klientów, pracowników- rozliczanie usługi- obsługa urządzeń biurowych- wspomaganie w realizacji zadań pracowników oddziału
SANPRO CONSULTING BPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomoc przy udzielaniu informacji turystycznej turystom krajowym i zagranicznym, pomoc w promowaniu poszczególnych przedsięwzięć programowych, aktualizacja bazy danych, przeprowadzenie badań ankietowych dot. ruchu turystycznego w Tarnowie
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Tarnów (małopolskie)
Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
naliczanie wynagrodzeń pracowniczych,sporządzanie list płac wynagrodzeń, zasiłków ZUS, prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, macierzyńskich i innych zasiłków płaconych z ZUS zgodnie z obowiązującymi przepisami,sporządzanie zaświadczeń dotyczących wynagrodzeń, sporządzanie sprawozdawczości w zakresie wynagrodzeń, sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej z ZUS i Urzędem Skarbowym, PEFRON, zastępstwo w czasie nieobecności Głównego Księgowego, sporządzanie i nadzór nad dokumentacją związaną z zatrudnieniem (przygotowywanie umów, skierowań na badania lekarskie, organizacja szkoleń BHP itp.), sporządzanie elektronicznych sprawozdań dla potrzeb organu nadzorującego i prowadzącego: GUS, SIO.prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownika, organizacja dokumentacji kadrowo-płacowej firmy, nadzór nad nią,kontrola i sporządzanie ewidencji czasu pracy, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem: umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy i innych,spraw związane urlopami i zwolnieniami lekarskimi, opracowywanie korzystnych dla Szkoły planów urlopowych, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie kierownictwa o zmianach dotyczących Szkoły i opracowanie wymaganych przez nie działań,rozliczanie delegacji pracowników, aktualizacja regulaminów i procedur obowiązujących w szkole.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie zadań z zakresu zamówień publicznych, aplikacji o środki zewnętrzne.
Urząd Gminy Hańsk - 2019-06-25 - Hańsk Pierwszy (lubelskie)
praca przy produkcji ciastek
Firma Produkcyjno - Handlowa "Zapała" - 2016-08-26 - Poręba Wielka (małopolskie)
Przygotowywanie dokumentacji do realizacji zamówień według ściśle określonych procedur, współpraca z kontrahentami zewnętrznymi oraz z innymi komórkami organizacyjnymi PSSE, obsługa sekretariaru, punktu obsługi klienta
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2017-03-03 - Zielona Góra (lubuskie)
Zgodnie z programem stażu. Oferta przeznaczona dla osób z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa maszyny-obrzynarki do drewna, układanie drewna, liczenie ilości desek w sztukach, metrach sześciennych i przestrzennych
kontakt przez PUP - 2019-07-11 - Cezaryn (lubelskie)
Referent bankowości
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Nowa Sarzyna (podkarpackie)
x
USŁUGI BUDOWLANE I HANDEL ANDRELCZYK TOMASZ - 2016-10-07 - Białystok (podlaskie)
- aktualizacja dokuemntacji technicznej, - prowadzenie rejestru maszyn i urządzeń, - sporządzanie analiz, - pilnowanie terminów przeglądów technicznych form, urządzeń i maszyn. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - osobiście lub telefonicznie: 71 382 82 32.
BIKKOPLAST Sp. z o.o. - 2016-03-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace archiwizacyjne, korespondencja wychodząca, rejestrowanie faktur, prace administracyjne, współpraca z innymi działami spółki.
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Płock (mazowieckie)
Referat egzekucji Administracyjnej: wstępna archiwizacja dokumentów, prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych do programu EGAPOLTAX, redagowanie i wysyłka pism do innych instytucji, wykonywanie innych czynności biurowych zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Żory (śląskie)
Kierowca samochodu osobowego - pożądzne doświadczenie w pracy kierowcy .
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
Prowadzenie sekretariatu zakładu poprawczego, przyjmowanie korespodencji (w tym obsługa poczty elektronicznej), rejestrowanie pism przychodzących oraz wychodzących, wysyłanie korespodencji, obsługa połączeń telefonicznych, faxu, przechowywanie dokumentacji pokontrolnej, powizytacyjnej, prowadzenie zbioru instrukcji, procedur, regulaminów, obsługa interesantów, współpraca z innymi działami, prowadzenie akt osobowych wychowanków oraz dokumentacji związanej z wychowankami, archiwizacja dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, sporządzanie sprawozdań dot. uczniów, szkoły, wychowanków (SIO), prowadzenie xynności z zakresu informacji niejawnych i zarządzania kryzysowego oraz spraw obronnych.
ZAKŁAD POPRAWCZY - 2018-11-22 - Gdańsk (pomorskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, dbanie o czystość w lokalach
ROYAL FASHION VIPOL Sp. z o. o. - 2019-07-18 - Łazy (mazowieckie)
praca w magazynie - hurtowni spożywczej
F.H.U. "Dabex" Paliga Krzysztof - 2017-03-17 - Zawiercie (śląskie)
wprowadzanie danych do naliczania płac i deklaracji zus praca na programach
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie średnie lub wyższe; zakres obowiązków: prace administracyjno-biurowe, przyg. dokumentów do dekretacji, przyjmowanie i wysyłanie poczty, przyg. ofert wycieczkowych, pomoc przy org. imprez kulturalnych i akcji promocyjnych; jedna zmiana; miejsce stażu: Toszek
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Toszek (śląskie)
jw.
HTL-STREFA SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie pieczenie i dekoracja ciast i tortów
kontakt przez OHP - 2017-06-05 - Lubień (małopolskie)
Pomoc w prowadzeniu dokumentacji procsu produkcji, zużycia opakowań, surowców i innych produktów używanych w procesie produkcji.Pomoc w prowadeniu dokumentacji pracowniczej (karty pracy, karty urlopowe, sporządzanie grafików).Pomoc w zaznajamianiu pracowników z obowiżującymi przepisami z zarządzeniami.Pomoc w rozliczaniu se z wykonywanej produkcji wyrobów i zużytych surowców.Wykonywanie szelkich innych prac zleconych przez przełożonych.
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Głogówek (opolskie)
Planowanie i rozliczanie kosztów żywienia oparte o wartości pieniężne norm wyżywienia, sporządzanie jadłospisów, obsługa programu KONSUMENT, obsługa kasy fiskalnej (przyjmowanie gotówki).
25 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W BIAŁYMSTOKU Grupa Zabezpieczenia Łomża - 2017-12-08 - Łomża (podlaskie)