REFERENT KSIĘGOWY Sędziszów Małopolski oferta pracy WP TRANS S.C B. WRONA, A. PTASZEK
Stanowisko: REFERENT KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: - ewidencja dokumentów w programie księgowym- sporządzanie list płac- sporządzenie deklaracji rozliczeniowych ZUS- wystawianie faktur- inne prace księgowe
Data publikacji: 2020-08-05
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
Pracodawca: WP TRANS S.C B. WRONA, A. PTASZEK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rędziny 23, 39-120 Sędziszów Małopolski, powiat: ropczycko-sędziszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- ewidencja dokumentów w programie księgowym- sporządzanie list płac- sporządzenie deklaracji rozliczeniowych ZUS- wystawianie faktur- inne prace księgowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sędziszów Małopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ropczycko-sędziszowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1815
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sędziszów Małopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Data zakończenia pracy: 31.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu płatnik
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Kadry , płace i ubezpieczenia społeczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: księgowość z obsługą komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Mile widziane doświadczenie zawodowe.
Nazwa pracodawcy: WP TRANS S.C B. WRONA, A. PTASZEK
danePracodawcy_nip: 8181719488
danePracodawcy_regon: 363058372
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ropczycach
Adres pracodawcy:
Rędziny 23, 39-120 Sędziszów Małopolski, powiat: ropczycko-sędziszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: ropczycko-sędziszowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1815
Gmina pracodawcy: Sędziszów Małopolski
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Sędziszów Małopolski
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0974937
Ulica pracodawcy: Rędziny
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ropczycach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 05.08.2020
Oferta pracy ważna do: 31.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1098b42d5fe4d3aec40f75d7795b9e44
Podobne oferty pracy
Prace fizyczne na terenie gminy Nadarzyn, między innymi pielęgnacja terenów zielonych.Z Urzędu Gminy pracownik będzie dowożony do miejsca wykonywania pracy.
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Nadarzyn (mazowieckie)
organizowanie sieci sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, prowadzenie negocjacji z partnerami handlowymi z Wietnamu, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
rozmowa z klientem- stały kontakt,planowanie tras,rozliczenie kierowców,współpraca z przewoźnikiem,prowadzenie biura,obsługa programu "Przewozy pasażerskie"
KONICZYNKA Stegemoller Elżbieta - 2016-07-04 - Rychnowy (pomorskie)
Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2019-09-26 - Drezdenko (lubuskie)
- Wielozakresowe badania i monitoring rynku sprzedaży wody umożliwiające:- aktualizowanie baz danych zawierających informacje na temat otoczenia Spółki w tym na temat klientów i konkurentów, przygotowywanie danych w celu aktualizacji limitów sprzedaży wody, przygotowywanie prognoz wielkości sprzedaży wody, analizowanie i przedstawienie wniosków z wyników przeprowadzonych badań monitorujących rynek wodny w kraju. Opracowywanie danych i dokumentów w zakresie systemu zarządzania jakością realizowanego w wydziale. Obsługa klientów Spółki.- Wynagrodzenie od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęca pracy - marzec-kwiecień 2018 r. - Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w firmie realizującej procesy inwestycyjne. Wymagana znajomość ustawy Prawo Budowlane, znajomość procesów inwestycyjnyc, zadań wykonawczych oraz projektowych, znajomość przepisów z zakresu KPiA. Kontakt wyłącznie e-mail: j.nowak (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-13 - Katowice (śląskie)
Zadania:codziennie obowiązki księgowe księgowanie dokumentów, sporządzanie raportów ZUS sporządzanie miesięcznych sprawozdań finansowych przedsiębiorstwa nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych rozliczanie kasy KONTAKT:- telefon 58 692-21-10; fax. 58 682-33-52- e-mail: office (at) autoconsult.com.pl
AUTOCONSULT S.A. - 2016-05-11 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Wykonywanie bukietów i wiązanek z kwiatów sztucznych i żywych.
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Zamość (lubelskie)
Szczegółowe informacje na stronie internetowej:http://www.mzbraciborz.pl/bip/index.php/menu-przedmiotowe/praca/42-konkursy-na-wolne-stanowiska-urzednicze/292-referent-w-dziale-oplat-i-windykacji
Miejski Zarząd Budynków - 2020-02-06 - Racibórz (śląskie)
- pomoc nauczycielowi
kontakt przez PUP - 2019-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
PRZYGOTOWYWANIE POSIŁKÓW KUCHNI ZIMNEJ I ŚNIADANIOWEJ, ZMYWANIE NACZYŃ, UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W MIEJSCU PRACY
kontakt przez PUP - 2019-08-06 - Warka (mazowieckie)
Obsługa klienta.
FABRYKA MEBLI "BODZIO" - 2016-11-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Chojnice (pomorskie)
Wprodzanie do systemu komputerowego informacji, segregowanie zakończonych tytułów wykonawczych i akt egekucyjnych,kommpletowanie dokumentów, przygotowanie poczty do wysyłki, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2020-01-15 - Prudnik (opolskie)
Spawanie konstrukcji i rurociągów na terenie elektrowni
ENERGO REM Rafał Borkowski - 2019-04-17 - Gdynia (pomorskie)
prace biurowe w inspektoracie, samodzielne prowadzenie rejestrów kancelaryjnych, archiwizacja dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Pakowanie i montaż drobnych elementów reklamowych. Forma kontaktu z Pracodawcą; kontakt telefoniczny: 607-177-033.
P.P.H.U."ABAT" Spółka Jawna Andrzej Janus, Roman Chocholski - 2018-01-04 - Wejherowo (pomorskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-09-17 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-08-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
księgowanie faktur i inne prace biurowe
"SMAK" Dystrybucja - Grzegorz Dorosz - 2018-05-14 - Cieszków (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Warszawa (mazowieckie)
Ocena projektów inwestycyjnych, tworzenie struktur centrów przychodów i kosztów, przygotowanie dla działów księgowości danych dotyczących rezerw i odpisów aktualizacyjnych, okresowe raportowanie do spółki matki według określonych standardów rachunkowych, bieżąca współpraca z kierownikami z różnych obszarów działalności firmy: produkcji, zakupów, księgowości. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat) - ekonomiczne, mile widziane doświadczenie w dziale controliingu, biegła znajomość języka angielskiego. Miejsce wykonywania pracy wejherowo.
PERFECT CONSULTING - 2017-04-03 - Wejherowo (pomorskie)
Zgodnie z umową.
PIEKARNIA "GALICYJSKA" - Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Ropczyce (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy, wymiar czasu pracy 07:00-15:00, osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt telefoniczny 504298536
GMN TECHMET Sp. z o.o. - 2020-02-05 - Sierpc (mazowieckie)
obsługa klientów
"DINO POLSKA" S. A. - 2016-06-21 - Janowice Wielkie (dolnośląskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Oława (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, obsługa dotychczasowych. Praca w branży pokryć dachowych.
POLSTAL Z.P.M.B - Dudek Wojciech - 2019-03-22 - Zamość (lubelskie)
Ewidencja środków trwałych i wyposażenia, inwentaryzowanie majątku i rozliczanie różnic, kontrola gospodarki majątkowej, sporządzanie wniosków o dofinansowanie zadań, koordynowanie kontroli zarządczej. Sprawy informacji publicznej.
Muzeum Regionalne w Siedlcach - 2019-02-27 - Siedlce (mazowieckie)
Zajmowaie się sprawami kadrowymi, płacowymi oraz księgowymi; wykonywanie prac administracyjnych
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Kamieniu Pomorskim - 2017-01-30 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
Prace biurowe oraz poszukiwanie firm zagranicznych w internecie.
AGENCJA USŁUG I HANDLU "POLTROP" SPÓŁKA CYWILNA - 2017-06-12 - Częstochowa (śląskie)
prowadzenie książek obiektów i dokumentacji obiektów, sporządzanie wykazu i harmonogramu kontroli stanu technicznego zarządzanych nieruchomości zgodnie z przepisami prawa budowlanego, kwalifikowanie robót remontowo-budowlanych, zlecanie i kontrola robót konserwacyjnych lub remontowych, sprawdzanie kosztorysów, faktur pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym, prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych obowiązkówwynagrodzenie w okresie próbnym: 2400 - 2500 zł brutto, po okresie próbnym 2700 - 2900 zł brutto (uzależnione od stażu pracy)
ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH "ADM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)