REFERENT KSIĘGOWY Bieżuń oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie z programem stażu
Data publikacji: 2017-04-24
Lokalizacja: Bieżuń (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Bieżuń, powiat: żuromiński, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: zgodnie z programem stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bieżuń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żuromiński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 10.05.2017
Data zakończenia pracy: 09.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żurominie
Adres pracodawcy:
Lidzbarska 27a, 09-300 Żuromin, powiat: żuromiński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z pup
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: żuromiński
Gmina pracodawcy: Żuromin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żuromin
Ulica pracodawcy: Lidzbarska
Numer budynku pracodawcy: 27a
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa mleka, wyrobów mleczarskich, jaj, olejów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żurominie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 04.05.2017
Oferta pracy ważna do: 17.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.04.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa systemu telemetrii, bieżąca administracja danych podstawowych platformy logistycznej,
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Widełka (podkarpackie)
sporządzanie dokumentów, ewidencja czasu pracy pracowników, przekazywanie korenspondencji,archiwizacja
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
Segregacja korespondencja, tworzenie pism w sprawach, archiwizacja, zakładanie spraw egzekucyjnych - nauka oraz pomoc.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wprowadzenie danych do systemów komputerowych poltax, bibliotek aktobsługa interesantów realizowanych w punkcie obsługi bieżącejobsługa korekt zeznań rocznychprzygotowanie pism urzędowych
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa korespondencji, łączenie rozmów telefonicznych
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Polkowice (dolnośląskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała , opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe, rozliczała podatek VAT naliczony i należny. - Wynagrodzenie: 2650 -3180 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca o pracę na na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygnięciu naboru od 01.10.2018r. - Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym (rachunkowość, finanse, księgowość) lub inne umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku. Wymagane doświadczenie zawodowe - 2 lata pracy zawodowej w tym minimum 10 miesięcy w księgowości. Wymagana znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-08-28 - Katowice (śląskie)
obsługa kancelaryjna polegająca na rejestrowaniu korespondencji wpływającej i wychodzącejw systemie informacyjnym,prowadzenie rejestrów w/w zakresie,kompletowanie wniosków ,opracowywanie list, prowadzenie korespondencji i przygotowywaniedo wypłaty świadczeń krótkoterminowych,prowadzenie rejestrów spraw.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2015-12-29 - Świecie (dolnośląskie)
naliczanie opłat za uzywanie lokali, pomoc przy naliczaniu wynagrodzeń, prowadzenie rozliczeń finansowych
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Bolesławiec (dolnośląskie)
oferta w ramach robót publicznych: prace administracyjne, archiwizacyjne, rejestracja pacjentów.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Otwock (mazowieckie)
1. Z zakresu zamówień publicznych:1) zapewnienie zgodności realizacji zamówień z ustawą o zamówieniach publicznych i regulaminami wewnętrznymi,2) prowadzenie rejestru zamówień publicznych,3) prowadzenie postępowań przetargowych i właściwej dokumentacji,4) udzielanie pomocy jednostkom organizacyjnym i jednostkom pomocniczym gminy w prowadzeniu zamówień pod kątem zgodności z ustawą o zamówieniach publicznych.2. Z zakresu aplikacji środków zewnętrznych, przygotowywania projektów oraz współpracy z organizacjami pozarządowymi:1) przygotowywanie wniosków o przyznanie funduszy zewnętrznych i współpraca w tym zakresie ze wszystkimi stanowiskami pracy, jednostkami organizacyjnymi i jednostkami pomocniczymi,2) realizacja projektów i współdziałanie w tym zakresie z jednostkami oraz stanowiskami pracy Urzędu Gminy,3) organizacja form wsparcia dla organizacji pozarządowych, konkursy ofert na przyznanie dotacji w celu realizacji zadania samorządowego oraz ich rozliczanie,4) prowadzenie spraw z zakresu funduszu sołeckiego.3. Z zakresu inwestycji gminnych: 1) podejmowanie działań w zakresie rozwoju lokalnego, przygotowywanie strategii rozwoju, planów odnowy miejscowości i innych dokumentów niezbędnych dla rozwoju Gminy. 2) przygotowywanie inwestycji gminnych począwszy od wymaganej dokumentacji poprzez realizację i rozliczenie. 3) współpraca w zakresie realizacji inwestycji z Referatami: Gospodarki Komunalnej i Finansów.4. Prowadzenie całości spraw wynikających z zadań gminy w zakresie ochrony zabytków, w tym prowadzenie gminnej ewidencji zabytków.5. Realizacja zadań z zakresu funkcjonowania kompleksu boisk sportowych Orlik.6. Nadzór nad funkcjonowaniem placów zabaw, boisk sportowych.7. Realizacja zadań obronnych wynikających z planów obronnych Gminy Grodziec.8. Sporządzanie sprawozdań statystycznych.9. Systematyczna archiwizacja danych.10. Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta, Zastępcę Wójta, Sekretarza i Skarbnika Gminy.
URZĄD GMINY W GRODŹCU - 2016-12-01 - Grodziec (wielkopolskie)
Wg. harmonogramuPO WER
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Drezdenko (lubuskie)
1.Prowadzenie sekretariatu: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie szkoły, obsługa szkolnej poczty elektronicznej, redagowanie pism, drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów.2. Reprezentowanie szkoły: przyjmowanie interesantów (z zewnątrz i z wewnątrz firmy), odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów, organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych dyrektora szkoły, serwowanie poczęstunku dla gości szkoły, organizacja cateringu.3. Wsparcie dyrektora szkoły:Prowadzenie terminarza spotkań i zadań dyrektora, umawianie spotkań dyrektora, sporządzanie raportów i protokołów na potrzeby dyrektora, przygotowywanie dokumentów i materiałów dla dyrektora.4. Pozostałe zadania związane z prowadzeniem biura: Zaopatrywanie biura w artykuły spożywcze (kawa, herbata, woda mineralna), dbałość o porządek w biurze i gabinecie przełożonego.5. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora szkoły
Szkoła Podstawowa w Nowogrodźcu - 2017-07-21 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
Szycie specjalistycznej odzieży męskiej, kontrola jakości.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Kraków (małopolskie)
Zapoznanie się w przepisami obowiązującymi na stanowisku ds. księgowości, pomoc przy obsłudze programów: Sigid i Płatnik, pomoc przy rozliczenu podatkowym, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Żukowice (dolnośląskie)
SPRZĄTANIE BIUR, POMIESZCZEŃ SOCJANYCH, SZATNI, KORYTARZY
AKORD SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-10 - Skierniewice (łódzkie)
PRACA NA GIEŁDZIE TRANSPORTOWEJ. NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ REALIZOWANYCH ZLECEŃ TRANSPORTOWYCH. OBSŁUGA KLIENTA KRAJOWEGO I ZAGRANICZNEGO. PO OKRESIE PRÓBNYM UMOWA NA CZAS OKREŚLONY
"HEMA INTERTRANS" TRANSPORT, SPEDYCJA, LOGISTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-02 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
jw
Centralny Szpital Kliniczny MSW w Warszawie - 2018-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa szlifierki manualnej, kontrola jakości wykonywanych elementów, wydajna praca zgodna z planem produkcji.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Gręzówka-Kolonia (lubelskie)
Prowadzenie ewidencji sprzętu łączności,wykonywanie czynności administracyjno-biurowych,prowadzenie ewidencji kart abonenckich,prowadzenie ewidencji materiałowej.
Regionalne Centrum Informatyki - 2018-03-27 - Malbork (pomorskie)
Realizacja zadań w zakresie gospodarki energetycznej opracowywanie norm należności paliw stałych i płynnych, przygotowywanie umów na dostawy mediów, rozliczenie zużycia paliw do celów grzewczych, analiza zużycia energii elear., udział w sporządzaniu bilansów energetycznych, przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówień publicznych, udział w komisjach przetargowych, znajomość przepisów dot. urządzeń elektrycznych.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-06-19 - Nowa Dęba (podkarpackie)
j/w
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Warszawa (mazowieckie)
- Przygotowanie pokoi hotelowych, oraz przyległych do nich łazienek dla następnych gości: 1.wymiana pościeli 2.odkurzanie 3.ścieranie kurzu 4.opróżnianie koszy na śmieci 5.mycie sanitariatów, podłogi, luster 6.wymiana ręczników 7.uzupełnianie środków higieny osobistej i kosmetyków 8.utrzymanie w czystości sprzętu do wykonywania pracy 9.dbanie o czystość w pomieszczeniach służbowych. Praca w hotelu w Niemczech.- Wynagrodzenie: 5645,41 zł/brutto (4000 zł/netto). Praca na umowę o pracę na okres 6 miesięcy, z możlliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00 + soboty i niedziele (według grafiku). Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane doświadczenie w branży / na wskazanym stanowisku, ale nie koniecznie. Profesjonalne podejście do wykonywanej pracy. Osoby bez nałogów. Dyspozycyjność w okresie zatrudnienia. Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym w mowie będzie dodatkowym atutem. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: sekretariat (at) tecza-bankiel.com.pl
F.H.U."TĘCZA - BIS" AGNIESZKA PAJER-BANKIEL - 2016-04-14 - Niemcy (Niemcy)
obsługa kompleksowa biura w zakresie techniki grzewczej i sanitarnej, MS WORD, Excel, kasa fiskalna, program magazynowy
PPHU GODLEŚ Arkadiusz Godlewski - 2016-01-12 - Romartów (łódzkie)
Współprowadzenie sekretariatu,wykonywanie czynności administracyjno - biurowych, obsługa urządzeń,praca z klientem wewnetrznym oraz zewnętrznym, pomoc w organizacji pracy oraz wydarzeń muzeum, współsprawowanie funkcji asystentki dyrektora.
Muzeum Narodowe w Gdańsku - 2018-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
WYKONYWANIE INWENTARYZACJI TOWARU W SALONACH SPRZEADŻY ZGODNIE Z OBOWIAZUJĄCYMI PROCEDURAMI
CCC S.A. - 2016-07-20 - Polkowice (dolnośląskie)
nauczyciel doradztwa zawodowego
Szkoła Podstawowa im. Wiktora Czapieskiego w Rekowie - 2017-09-08 - Rekowo Górne (pomorskie)
wg stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Liszki (małopolskie)
Zgodne z przepisami prowadzenia powierzonych elementów ksiąg rachunkowych, kontrola prawidłowości dokumentacji księgowej wpływających od pozostałych działów w firmie, codzienne, terminowe, zgodnie z przepisami dekretowanie i ksiegowanie oraz rozliczanie operacji księgowych, przygotowywanie analiz i raportowanie według zleconych szablonów, bieżąca oraz okresowa archiwizacja dokumentacji księgowej.
Zakłady Mięsne Haga Plus Sp. z o.o. - 2015-12-23 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Obsługa dokumentacyjna obrotu handlowego. Praca w zespole.
PHZ SM "LACPOL" Sp. z o.o. Zakład w Gdyni - 2018-07-10 - Gdynia (pomorskie)
praca według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Legnica (dolnośląskie)